Hyvä OEC-läisen sivusto!

Ant1Ev0

7

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • #random

kuulostaa epäilyttävästi hevonpaskalta, jos tiede ja jumala esiintyy samassa lauseessa.

• Karppa

...edes katsoa. Jos sivustoilla olisi jotain tutkittua materiaalia, se varmasti olisi julkaistu oikeista alan lähteistä eikä epämääräisellä propagandasivulla. Paitsi tietenkin jos kyseessä on se sama vanha kommunisti ateisti saatanan palvojien salaliitto pyhiä kristittyjä kreationisteja vastaan.

• Samoja vanhoja kreationistiväitteitä plus esim. väite rukouksen parantavasta voimasta ja uskonnon terveyttä edistävistä vaikutuksista. Kokonaisuudessaan sivusto on AiG:tä selvästi propagandistisempi.

Rukoilu saattaa edistää uskovan terveyttä, mutta tämä johtuu siitä, että ihminen itse on avainasemassa monista sairauksista parantumisen kannalta: tahdonvoima ja halu parantua on usein yhtä tärkeää tai jopa tärkeämpää kuin oikea lääkityskin.

Uskonto ei myöskään sinänsä edistä terveyttä, mutta moni uskova elää keskivertoa terveellisemmin. Kyse on kuitenkin valinnoista, jotka eivät itsessään edellytä uskomista.

Suosittelen unohtamaan nämä "jeesus-goebbelsien" sivustot ja tutustumaan edelleenkin siihen, mitä asioista todella tiedetään.

• xXx

Pientä propagandaa kyllä oli havaittavissa. Olin näkevinäni sellaisia artikkeleita kuin "Homot palavat liekeissä!", "abortti on murha!" ja "Jeesus kristus on ainoa mahdollisuutesi!".

Jos unohdetaan nuo tyypilliset saarnat, niin sivu väitti tietävänsä tieteelliset keinot Jumalan todistamiseen. Valitettavasti en itse jaksanut tällä kertaa kauaa sivustoa plarata läpi, mutta ihmettelin miksi näitä tieteellisiä tuloksia ei muualla ole tavattu? Kuulostaa pahasti propagandalta edelleen. Voitko Ant1Ev0 antaa argumentteja vaikka tuolta sivulta, niin ehkä täältä Kimnice ja squirrel voisivat katsoa ovatko nämä tieteelliset todisteet mistään kotoisin?

• Ana-mzk

For the scientist who has lived by his faith in the power of reason, the story ends like a bad dream. He has scaled the mountains of ignorance; he is about to conquer the highest peak; as he pulls himself over the final rock, he is greeted by a band of theologians who have been sitting there for centuries. (Robert Jastrow)

Jeps :)

• henkka_669

ainakin saarnaavaa fundamentalismia... non-believing human beings goes straight to hell ja sitä rataa.
      Jos ajatellaan jumalan olevan kaikkivoipainen, miksi hän olisi luonut helvetin? Mietin asiaa omalta kantilta. jos jumalaa kuviteltaisiin vaikkapa isähahmona niin miettikääpä ne joilla on lapsi, antaisitko lapsesi joutua helvettiin jos hän ei uskoisi sinuun. Aika sadistinen ja sairas jumala teillä kristityillä on, tai jos miettii vanhan testamentin tekstejä jossa jumala tuhoaa ihmisiä kuin Stalin konsanaan. Ehkä jumalan nimen voisi muuttaa isä aurinkoiseksi, koska hänen "hyväntahtoisuutensa" paistaa kaikkien ihmisten kasvoille:-)

tämä ei ehkä kuulu näille sivuille, mutta kun rupes v**********....

• välttää itse

luomasta itselleen helvettiä.Jokainenhan tekee sen itseään varten.Omat sanat voivat olla jossain vaiheessa, kun sitä vähiten odottaa,lunastettava käytännössä.Näin ovat monet saaneet todisteen Jumalan olemassaolosta.Pilkalliselle Jumalakin voi olla pilkallinen.Omat valinnat ovat silloin vähissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4876
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      210
      2622
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      30
      1687
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      25
      1572
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1475
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1128
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1104
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe