Naisen täytyy olla esillä mahdollisimman paljon. Se kertoo myös siitä että nainen on suosittu. 😎
Tavallinen hiirulaisnainen ei ole se mitä haluan.
19
72
Vastaukset
- Anonyymi
Aika pinnallista. Hyi.
- Anonyymi
Ei se oo pinnallista.
- Anonyymi
Ai jaa missä pitäisi olla esillä, pitkissä valoissako?
- Anonyymi
Olishan se makeeta kun omaa naista kaikki ihailisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olishan se makeeta kun omaa naista kaikki ihailisi.
Täytyy olla nainen jota ihaillaan kun sussa "miehessä" ole mitään ihailtavaa. Pahanen pojankloppi...
Onneksi olen hiirulainen.
Sama täällä. Inhoan olla se jota kaikki katsoo. Mieluummin olen sivustalla, ja annan muiden loistaa parrasvaloissa. Pienellä porukalla ollessa ei haittaa olla näkyvillä.
Miksi aina negaation kautta?
- Anonyymi
No siksi varmaan, että se ehtisi iltojen aikana solvata mahdollisimman montaa naisryhmää, kohta kuulutetaan kivaa lettipäistä naapurintyttöä sulkien kaikki muut pois esim "meikkaavat lumput älköön vaivautuko" tms.
No niin.. makunsa kullakin.. olipa taas halventavaan sävyyn avattu aloitus..
Pistää ihmettelemään mitkä oli perimmäiset motiivisi aloituksen telemiseksi .. aloitus kun kuuluisi kai ennemmin ihanne nainen - osioon.
Mutta kyllä tuo ikävä-palstan kuona on ennenkin valunut sinkkuihin.. ja kyllähän mahtuu. Tosin mitään kunnon keskustelua ei juurikaan synnytä..- Anonyymi
Tavalliset hiirulaisnaiset eivät ole olettaneetkaan että heitä tietyt ihmiset ovat kaivanneet. He saavat elää elämäänsä juuri niin kuin haluavat.
Hiirulaiset ovat ihania. Eivät turhaan koreile, eivätkä välttämättä ymmärrä omaa kauneuttaan.
- Anonyymi
Kurjaa jos nainen on korea ja mies sellainen nyljetty näätä.
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Tiedän ja itse vaikka jonkin verran esillä täytyy olla, niin en siitä puolesta varsinaisesti nauti, joten en olisi sopiva sinulle. Olen tuiki tavallinen ja tykkään rauhallisesta taviselämästä, vaikkei sitä ehkä uskois. Omalle hyvinvoinnille tietynlainen rauhallisuus on tärkeää, vaikea selittää sitä tässä.
- Anonyymi
Olet aloittaja hyvin pinnallinen ihminen, itse en tuollaista kumppania ottaisi.
- Anonyymi
Hah, hiljainen hiirulaisnainen on söpö, tykkäisin.
- Anonyymi
Hmm. Huomaa ettei aloittajalla ole koskaan ollut sellaista naista. Se nimittäin on todella rankkaa. Joutuu miettimään, miten suhtautua, kun jokainen miespuolinen kaveri yrittää iskeä?
Oma rakas olemuksellaan herättää luontaista kunnioitusta. Jokainen katsoo häneen ylöspäin, myös hänen pomonsa. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska ymmärtävät jäävänsä hänen varjoonsa. Se luo puitteet hyvälle ja rakkauden täyteiselle suhteelle.
Onnekseni hän käyttää voimaansa vain hyvään. Vaikka olemme olleet yhdessä muutaman vuoden, hän ei ole pahaa sanaa minulle sanonut. Hänen ei tarvitse.
Hän ei koskaan syytä tai moiti. Hän kyllä tuo epäkohtia esille ja kannustaa parempaan, ollen itse tukena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272770Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442425Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631645Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891528- 581454
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751153Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751128- 391109
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288960