Heinäsirkat

Anonyymi

Oletteko muuten huomanneet, kuinka paljon niitä on (normaalia enemmän) ja miten ne ovat tulleet aivan hulluiksi? Ei ole ennen lentäneet naamaan ja jalkoihin kiinni. Aina kun istuu ulkona, on heinäsirkka kyttäämässä nurkalla ja kohta se on ihossa kiinni.

5

76

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kuule enää heinäsirkkoja kuin ihan läheltä. Eipä niitä kyllä ole näkynytkään.

      • Missä iässä toi heinäsirkkojen kuulumattomuus yleensä käy?
        Itse olen 52v, ja vielä ne metelöi kovasti joka paikassa. Musta se siritys ei ole oikeestaan edes mikään korkea ääni. Monet linnut vetää korkeemmalta.


      • Anonyymi

        Saattaa olla naamassas kiinni.

        31 vanhan ukon kuulo


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Missä iässä toi heinäsirkkojen kuulumattomuus yleensä käy?
        Itse olen 52v, ja vielä ne metelöi kovasti joka paikassa. Musta se siritys ei ole oikeestaan edes mikään korkea ääni. Monet linnut vetää korkeemmalta.

        Noin 7-kymppisenä.


    • Anonyymi

      Ei ole kyllä täällä juurikaan heinäsirkkoja näkynyt, eikä kuulunut. Yhden olen tähän mennessä tänä kesänä nähnyt. Olisko kun ei ole pitkää heinikkoa mailla eikä halmeilla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      381
      1963
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1647
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1330
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      975
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      812
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      107
      785
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      746
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      680
    Aihe