Vaalihuijaus etenee Venäjällä

Anonyymi

Venäjällä käytetään kaikki keinot äänestäjien hämäämiseksi. Yksi kikka on muuttaa ehdokkaiden nimiä, niin että on useampi saman niminen ehdokas, jotta ääniä ei päätyisi sille alkuperäiselle.

https://yle.fi/uutiset/3-12088052

22

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EU.ssa pistetään vielä paremmaksi. EU presidentti Ursula Won Der Leyenin taustoja ei tiedä kukaan, eikä yksikään kansalainen ole häntä EU presidentiksi äänestänyt.

      Sama juttu EU-ulkoministeri Josep Borrellin kohdalla joka naurettiinkin ulos Venäjältä kun meni sinne viisastelemaan.

      • Anonyymi

        Ursulan taustat tiedetään ihan hyvin. Aiemmin hän oli Saksan puolustusministeri. Kristillisdenokeaatrisesta puolueesta. Lisää voi lukea vaikka täältä, esim hänen lapsuudestaan.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ursula_von_der_Leyen

        Josepin suhteen ei myöskään olla missään pimennossa. Kumpikaan ei ole esimerkiksi vaihtanut nimeään tai muuta vastaavaa, niinkuin Venäjällä tehdään, joten miten ihmeessä tämä on "vielä paremmaksi" pistetty? https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Josep_Borrell


      • Anonyymi

        Kuka on presidentti ja ulkoministeri EU:ssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on presidentti ja ulkoministeri EU:ssa?

        Delphin varmaan sekoitti puheenjohtajan ja presidentin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Delphin varmaan sekoitti puheenjohtajan ja presidentin.

        En sekoittanut. Ursula on EU presidentti vaikka virkaa on myöhemmin suomessa alettu nimittää puheenjohtajaksi kansalaisten harhauttamiseksi.

        Hesari vuonna 2009: "EU-presidentti tulee, mutta mitä hän tekee?"

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000004685703.html

        Kysynkin kuka tämän Ursulan on valinnut puheenjohtajan/ EU-presidentin virkaan? Edes vaalihuijausta ei tarvittu, kun kansalaisten ei edes annettu äänestää!

        Eurooppatiedotus myös vuonna 2009: "EU presidentti ja ulkoministeri on valittu"

        https://eurooppatiedotus.fi/2009/11/30/eun-presidentti-ja-ulkoministeri-on-valittu/

        Herman Van Rompuy oli ensimmäinen EU-presidentti, häntä seurasi virkaan Jean Claude Juncker.
        Ja ennen koronakriisiä 1.12.2019 virkaan valittiin nykyinen presidentti Ursula won der Leyen.


    • Anonyymi

      Missä tässäkin näkyvä venäläinen sinnikkyys ja oveluus on silloin kun pitäisi tehdä jotain hyödyllistä?

      • Anonyymi

        Kyllä Venäjällä hyviäkin juttuja tehdään. Poliittinen ilmasto siellä vaan tuntuu olevan tällä hetkellä tosi epärehellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Venäjällä hyviäkin juttuja tehdään. Poliittinen ilmasto siellä vaan tuntuu olevan tällä hetkellä tosi epärehellinen.

        EUssa viilataan kansalaisia linssiin minkä ehditään ja rakennetaan EU diktatuuria. Tämä kaikki häivytetään kansalaisten näkymättömiin syyttämällä Venäjää olemattomasta vaalivilpistä.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        EUssa viilataan kansalaisia linssiin minkä ehditään ja rakennetaan EU diktatuuria. Tämä kaikki häivytetään kansalaisten näkymättömiin syyttämällä Venäjää olemattomasta vaalivilpistä.

        Onko tämä joku huutokisa vai? Viktor ja Delfine ei kykene millään tavalla sanomaan mitään negatiivista Venäjästä, vaikka monet ongelmat on ihan ilmeisiä, joten pitää tulla tähänkin keskusteluun haukkumaan EU:ta?


    • Anonyymi

      kaikki sitö sammooo

      Tiedätteks, kun emme rakasta, syntyy eräänlainen tyhjiö. Sitä sitten yksilö täyttelee yhdelle sun toisella, minkään siellä sisällä oikeasti pitempään pysymättä. Sitten uudellentäytellään. Oli se valta, raha, seksi, maine, mikä vaan.

      vitun tylsää, suoraansanottuna

      Elämän pointti kun vaan on niin paljon suurempi :(

    • Uskotteko pojat todella että viimeiset vaalimme olisivat olleet täysin rehellisiä, toki näin meille uskotellaan.

      Valtiaamme kertoilevat autuaasti että Suomen vaalit ovat maailman rehellisimmät; ainoastaan kaikissa muissa maailman maissa huijataan..... ;-)

      Pienenä nyanssina muistutan viimeisestä Persujen puheenjohtajavaalista.
      Siellä käytettiin vaalikonetta jonka tuloksia ei voinut tarkastaa...., siis mitä helvettiä?

      Työmiesraiskari Putkonen hääri takapiruna kaikkialla irvistellen ilkeästi....

      • Anonyymi

        Vaalitarkkailijat eivät ole löytäneet Suomesta huomautettavaa. Toki varmasti joitakin yksittäisiä väärinkäytöksiä on, kuten se tapaus kun maahanmuuttajilla oli kovaääninen "valmentaja" käskemässä mikä numero lappuun kirjoitetaan. Mutta Venäjällä valtio tekee vaalivilppiä ja ihan eri mittakaavassa.


      • Anonyymi

        Niin, olisivatkohan venäläiset masinoimassa vaalihuijauksia, tai ainakin paljon puheita sellaisista myös Suomeen? Pelkät ilkeät puheetkin saa paljon pahaa aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olisivatkohan venäläiset masinoimassa vaalihuijauksia, tai ainakin paljon puheita sellaisista myös Suomeen? Pelkät ilkeät puheetkin saa paljon pahaa aikaan.

        Meillä läntisten globalistieliitin rakkikoirat haukkuvat Venäjän vaalien mahdollisia epäselvyyksiä mutta ovat täysin hiljaa USA:n presidentin vaalien huijauksista.

        Eikö totta...?


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Meillä läntisten globalistieliitin rakkikoirat haukkuvat Venäjän vaalien mahdollisia epäselvyyksiä mutta ovat täysin hiljaa USA:n presidentin vaalien huijauksista.

        Eikö totta...?

        Mahdollisia epäselvyyksiä? Tarkoitatko että onkin valeuutinen että Venäjällä poliitikot muuttavat nimiään ja ulkonäköään harhauttaakseen ihmisiä äänestämään itseään oppositioehdokkaan sijaan? Ja Trumpin väitteille vaalihuijauksista kyllä nauretaan täällä ihan yleisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisia epäselvyyksiä? Tarkoitatko että onkin valeuutinen että Venäjällä poliitikot muuttavat nimiään ja ulkonäköään harhauttaakseen ihmisiä äänestämään itseään oppositioehdokkaan sijaan? Ja Trumpin väitteille vaalihuijauksista kyllä nauretaan täällä ihan yleisesti.

        Niin, tyypit on tosiaan vielä laitettu näyttämäänkin mahdollisimman paljon tältä oppositioehdokkaalta.

        Viktor luulee kaikenlaista hölmöä monesta asiasta, mutta sitten kun tulee esille jotain ihan täysin ilmeistä jonka kuka vaan voi tarkistaa, mutta joka ei kiittelekään Venäjää, niin kummasti menee sormi suuhun ja keskustelu aiheesta on niin kovin hankalaa.


    • "EU:n presidentti on Eurooppa-neuvoston pysyvä puheenjohtaja
      EU:N PRESIDENTIN TOIMIKAUSI on kaksi ja puoli vuotta, kausi voidaan uusia kerran. EU:n presidentti toimii Eurooppa-neuvoston kokousten puheenjohtajana ja ohjaa sen työskentelyä. Hän myös sovittelee jäsenmaiden kantoja.

      EU:N PRESIDENTIN TARKKA rooli tulee muodostumaan ensimmäisen viranhaltijan toiminnan mukaan."

      https://eurooppatiedotus.fi/2009/11/30/eun-presidentti-ja-ulkoministeri-on-valittu/

      • Helvettiin koko Euroopan Unioni.

        Sen tarkoitus on tuhota itsenäiset valtiot ja luoda jättimäinen liittovaltio.
        Mihin helvetissä tarvitsemme liittovaltiota?
        Sotaan Venäjää vastaan? Minkä kumman takia koska turpaan tulisi ja lujaa.
        Sotaan Kiinaa vastaan... heh heh....


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Helvettiin koko Euroopan Unioni.

        Sen tarkoitus on tuhota itsenäiset valtiot ja luoda jättimäinen liittovaltio.
        Mihin helvetissä tarvitsemme liittovaltiota?
        Sotaan Venäjää vastaan? Minkä kumman takia koska turpaan tulisi ja lujaa.
        Sotaan Kiinaa vastaan... heh heh....

        jatkoa....

        Tarvitsemmeko liitovaltiota kauppasotaan kaukoidän jättiläisiä vastaan? Ajatuskin on naurettava. Espanja ja Italian työläiset versus korealaiset ja kiinalaiset?
        Aaaah... kuolen nauruun ja makkaraperunat meinasivat purskahtaa näytölle omien ajatuksieni siivittäminä.

        No minkä helvetin takia eliitti kuolaa tuon liittovaltion perään?
        Eliitin vallanhimo on loputon, onko teillä muita arveluja rakkaat veljet?


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        jatkoa....

        Tarvitsemmeko liitovaltiota kauppasotaan kaukoidän jättiläisiä vastaan? Ajatuskin on naurettava. Espanja ja Italian työläiset versus korealaiset ja kiinalaiset?
        Aaaah... kuolen nauruun ja makkaraperunat meinasivat purskahtaa näytölle omien ajatuksieni siivittäminä.

        No minkä helvetin takia eliitti kuolaa tuon liittovaltion perään?
        Eliitin vallanhimo on loputon, onko teillä muita arveluja rakkaat veljet?

        Vallansiirto eliitille toteutetaan EUssa keksityn ilmastohihhuloinnin ja korona valheen taustalla.

        Myös Venäjää täytyy aktiivisesti arvostella jotta EUn omat hämäräpuuhat eivät nouse mediaan arvostelujen kohteeksi.


      • Delfine kirjoitti:

        Vallansiirto eliitille toteutetaan EUssa keksityn ilmastohihhuloinnin ja korona valheen taustalla.

        Myös Venäjää täytyy aktiivisesti arvostella jotta EUn omat hämäräpuuhat eivät nouse mediaan arvostelujen kohteeksi.

        Tuo oli terävä huomio veli hyvä.

        Kun sisäinen oppositio voimistuu ja sen ääni ryhtyy kantamaan tarvitaan ulkopuolinen vihollinen ja se on nyt Venäjä.

        Putin toki naureskelee koko Euroopalle ja myy maakaasuaan Saksaan joka on jo siitä täysin riippuvainen.

        EU on lyönyt voimalla Venäjää ja kieltänyt että Suomi ei saa myydä juustoja eikä muita maataloustuotteita sinne.

        Venäläiset ajelevat hulppeilla länsimaastureilla ja ovat nyt opetelleet tekemään juustonsa itse Valion asiantuntijoiden opastuksella.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Tuo oli terävä huomio veli hyvä.

        Kun sisäinen oppositio voimistuu ja sen ääni ryhtyy kantamaan tarvitaan ulkopuolinen vihollinen ja se on nyt Venäjä.

        Putin toki naureskelee koko Euroopalle ja myy maakaasuaan Saksaan joka on jo siitä täysin riippuvainen.

        EU on lyönyt voimalla Venäjää ja kieltänyt että Suomi ei saa myydä juustoja eikä muita maataloustuotteita sinne.

        Venäläiset ajelevat hulppeilla länsimaastureilla ja ovat nyt opetelleet tekemään juustonsa itse Valion asiantuntijoiden opastuksella.

        Venäjä itse laittoi suomalaisjuustot boikottiin jonka jälkeen venäläiset salakuljettivat niitä rajan yli ja venäläinen juustoteollisuus pakkasi omia Valio-tyylisiin kuoriin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe