Tapasin tänään vanhoja kavereita. Elämä on vienyt meitä erisuuntaan sitten nuoruuden jälkeen. Ennen ryypättiin ja pidettiin hauskaa yhdessä ja oltiin kaikesta samaa mieltä.
Nyt otettiin parit kaljat ja poltettiin hassut sauhut ja todettiin että elämä on vienyt meitä kaikkia eri suuntaan.
Minä olin ainut porukassa joka puhui litteästä maasta ja todistin muille litteästä maasta kun juotiin ensin puiston penkillä, ja sitten baarissa kaljaa.
En koe enää kuuluvani ennen niin hauskojen kavereiden kanssa enää samaan porukkaan, koska he ovat pallomaa salaliiton uhreja, ja minä olen tietoinen maailmamme todellisesta litteästä muodosta.
Tänään entisen kaveriporukkamme tiet erosi parin tunnin kaljoittelun jälkeen ja ehkä näemme taas joskus uudestaan.
Nuoruudessa oltiin yhtä, mutta nyt muut eivät ole kanssani samaa mieltä eivätkä ymmärrä pallomaa kusetusta vaikka esitin heille linkkejä nettiin jotka todistaa litteästä maasta, ja että maailmamme on oikeasti litteä.
Lättärit ovat uusi kaveripiirini. Kaikki lättärit ovat viisaita ja tekemällä omia havaintoja tutkivat allamme olevaa maailmaa. Pallopäät ovat kaikki tyhmiä ja NASAn kusetuksen sekä pallomaa salaliiton uhreja.
Vanhojen kavereiden tapaaminen ja Litteämaa
19
70
Vastaukset
- Anonyymi
Käy sääliksi.
- Anonyymi
Paitsi että hauki faktat ja todisteet kertovat maapallosta, oletkohan juonut aivosi jo pilalle?
- Anonyymi
Ehkä kaverit sääli seonnutta ex ystävää ja lähtivät muualle juomaan delphinin litteämaa jutut kuultuaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kaverit sääli seonnutta ex ystävää ja lähtivät muualle juomaan delphinin litteämaa jutut kuultuaan.
Ei moisia juoppoja kiinnosta muu kuin mistä saa seuraavan tuopin olutta.
- Anonyymi
Netissä sinä havaintosi teet etkä tosimaailmassa. Tai jos jotain todellista tutkisitkin niin tulkinnat lainaat netistä. Sitä se nykyajan "Do your own research" tarkoittaa.
- Anonyymi
Ulkona voi ainakin itse havaita kaarevuuden puuttumisen horisontista. Myös aurinko ja tähdet kiertävät Jumalan asuinsijaa joka sijaitsee pohjoisnavan yläpuolella.
Anonyymi kirjoitti:
Ulkona voi ainakin itse havaita kaarevuuden puuttumisen horisontista. Myös aurinko ja tähdet kiertävät Jumalan asuinsijaa joka sijaitsee pohjoisnavan yläpuolella.
Hieno aloitus, kiitos siitä.
Luin vastauksetkin jotka eivät olleet älykköjen rustaamia.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkona voi ainakin itse havaita kaarevuuden puuttumisen horisontista. Myös aurinko ja tähdet kiertävät Jumalan asuinsijaa joka sijaitsee pohjoisnavan yläpuolella.
Ok, pajonko kaarevuutta oletan näkeväsi ? Jos jostain kumman syystä oletat meren kaartuvan, et tule sitä näkemään (ellet sitten ole keskellä merta, ja silloinkin se on vaikeaa).
Sen sijaan ison laivan katoaminen horisontiin, sen voit havainoida. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkona voi ainakin itse havaita kaarevuuden puuttumisen horisontista. Myös aurinko ja tähdet kiertävät Jumalan asuinsijaa joka sijaitsee pohjoisnavan yläpuolella.
Ei kukaan ole väittänytkään että asuisimme pikku rantapallolla jonka kaarevuus näkyy joka paikassa. Mutta havaitsemaasi horisonttia ei edes olisi litteässä maassa vaan meri näkyisi kaukaisuuksiin kunnes katoaa usvaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ole väittänytkään että asuisimme pikku rantapallolla jonka kaarevuus näkyy joka paikassa. Mutta havaitsemaasi horisonttia ei edes olisi litteässä maassa vaan meri näkyisi kaukaisuuksiin kunnes katoaa usvaan.
On hauskaa että palstalla on paljon herroja jotka ovat täysin vakuuttuneita Maan pallomuodosta.
He ovat käyttäneet siihen aistihavaintojaan joita ovat kuulo- näkö- tunto-haju- sekä makuaistinsa.Anonyymi kirjoitti:
Ok, pajonko kaarevuutta oletan näkeväsi ? Jos jostain kumman syystä oletat meren kaartuvan, et tule sitä näkemään (ellet sitten ole keskellä merta, ja silloinkin se on vaikeaa).
Sen sijaan ison laivan katoaminen horisontiin, sen voit havainoida.Jos katson vaikka suoraan pohjoiseen siellä kaukana näkyvän kohteen, vaikkapa 5g masto näkyy suorassa. Jos katselen oikealla tai vasemmalle kohteesta niin niiden mastojen pitäisi olla vinossa keskellä olevaan mastoon verrattuna jos eläisimme pallomaassa.
Todellisuudessa näin ei ole. Tervetuloa litteään maahan.Delfine kirjoitti:
Jos katson vaikka suoraan pohjoiseen siellä kaukana näkyvän kohteen, vaikkapa 5g masto näkyy suorassa. Jos katselen oikealla tai vasemmalle kohteesta niin niiden mastojen pitäisi olla vinossa keskellä olevaan mastoon verrattuna jos eläisimme pallomaassa.
Todellisuudessa näin ei ole. Tervetuloa litteään maahan.Yksinkertainen ja hieno esimerkki siitä että elämme litteässä Maassa.
Vastaava löytyy kuumailmapallojen joukkolähdöistä joita maailmalla on ollut useita.
Joku älypää huomasi että jo kaukana olevien pallojen olisi pitänyt killistellä oikealle tai vasemmalle sijainnistaan riipuen. Mutta ei; kaikki olivat pystysuorassa.
Samaten olen odottanut edes yhtä satelliittikuvaa pallomaastamme mistä voisimme zoomata esim. sen että Eiffel- torni onkin vaaterissa.
Sellaista kuvaa emme koskaan tule näkemään mikä on kovin merkillistä.- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Jos katson vaikka suoraan pohjoiseen siellä kaukana näkyvän kohteen, vaikkapa 5g masto näkyy suorassa. Jos katselen oikealla tai vasemmalle kohteesta niin niiden mastojen pitäisi olla vinossa keskellä olevaan mastoon verrattuna jos eläisimme pallomaassa.
Todellisuudessa näin ei ole. Tervetuloa litteään maahan.Sadan kilometrin päässä toisistaan olevat mastot ovat runsaan asteen verran kallellaan toisiinsa nähden. Erottaisitko niin pientä eroa paljain silmin jos edes niin kauas näkisit? Tervetuloa vähän helkutin isoon pallomaahan.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Yksinkertainen ja hieno esimerkki siitä että elämme litteässä Maassa.
Vastaava löytyy kuumailmapallojen joukkolähdöistä joita maailmalla on ollut useita.
Joku älypää huomasi että jo kaukana olevien pallojen olisi pitänyt killistellä oikealle tai vasemmalle sijainnistaan riipuen. Mutta ei; kaikki olivat pystysuorassa.
Samaten olen odottanut edes yhtä satelliittikuvaa pallomaastamme mistä voisimme zoomata esim. sen että Eiffel- torni onkin vaaterissa.
Sellaista kuvaa emme koskaan tule näkemään mikä on kovin merkillistä.Ota kuva Eiffel- tornista, käännä sitä 90astetta, ja siina se on! Ei tarvitse kiittää!
Olet tosi lapsellinen höpöttäjä, mutta senhän tiedät itsekin.
- Anonyymi
Kun tapaan kavereitten kanssa, en todellakaan ala puhumaan mistään maan muodosta, vaan puhumme vaikka siitä, mitä itse kullekin kuuluu, tai vaikka autoista tai muista laitteista, siis normaalia turinaa. Olet aika outo ihminen jos aloitat jutut kavereitten kanssa, että "mitä kuuluu, maa on litteä!".
Kun pallomaateoria aikanaan romahtaa ja NASA sekä muut avaruuslaitokset lakkautetaan kun myönnetään että maa on litteä niin silloin kaveripiirini ylistää minua profeettana ja ennustajana.
On hyvä valmistautua pallomaateorian romahtamiseen tuomalla jo ajoissa julki että tietää maan olevan litteä.
Tosin, eihän se puheenaiheista silti ole ensimmäinen, ensin ihmetellään että reiskakin elää vielä ja sitten surraan ja ihmetellään kaveriporukasta edesmenneitä.
Tunti pari kun on kaljan äärellä juteltu niin jossain vaiheessa on aika ottaa puheeksi maan muoto ja saarnata myös muille maan todellisesta litteästä muodosta.
Muutenhan ne kaverit olisi kenties ikuisesti pallomaa harhassa eläviä pallopropagandan uhreja.- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Kun pallomaateoria aikanaan romahtaa ja NASA sekä muut avaruuslaitokset lakkautetaan kun myönnetään että maa on litteä niin silloin kaveripiirini ylistää minua profeettana ja ennustajana.
On hyvä valmistautua pallomaateorian romahtamiseen tuomalla jo ajoissa julki että tietää maan olevan litteä.
Tosin, eihän se puheenaiheista silti ole ensimmäinen, ensin ihmetellään että reiskakin elää vielä ja sitten surraan ja ihmetellään kaveriporukasta edesmenneitä.
Tunti pari kun on kaljan äärellä juteltu niin jossain vaiheessa on aika ottaa puheeksi maan muoto ja saarnata myös muille maan todellisesta litteästä muodosta.
Muutenhan ne kaverit olisi kenties ikuisesti pallomaa harhassa eläviä pallopropagandan uhreja.Aikas pitkään saat odottaa tuota "romahdusta", ja taitaa jäädä haaveeksi kun avaruuteen on menossa nyt muitakin kuin se sinun rakas NASAsi.
- Anonyymi
Oliko niin että litteä maassa aurinko on pieni, lähellä ja kiertää maata? Pieni valoteho riittää vain pienelle alueelle ja siitä tulee yö ja päivä?
- Anonyymi
Näillä littumaan hörhöillä ei edes ole mitään yhteistä linjaa mikä aurinko on, miten se kiertää tuota olematonta littumaata, mistä vuorokauden- ja vuodenajat muodostuvat.
Olisiko helpompaa hyväksyä totuus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
