Aika uusia älypuhelin (5G salaliitto)

Kun vielä saa uusia puhelimia joissa ei ole 5G myrkkysäteilyn lähettävää/ vastaanottava signaalia.

Reilu parisataa maksoi netistä tilattuna uusi puhelin, sillä menen ainakin parivuotta niin ei tarvitse 5G.tä ottaa käyttöön.

Saa parempia youtubevideoita jatkossa ja uudemmat 3d pelitkin toimii.

Jotkut maksaa puhelimista vain 5G.n vuoksi, esimerkiksi Samsung Galaxy A22 5G, aika kohtalaiset tai surkeat ominaisuudet ja hinta kuitenkin 199€ ilmeisesti vain 5G.n vuoksi. Sitä vois kait nimittää pallopäiden unelma puhelimeksi?

Fiksut ja viistaat ostaa 4G puhelimia paremmilla ominaisuuksilla kun niitä vielä on myynnissä.

9

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä toki ihmettelen, kun olen juuri puhelimen maksanut ja tilannut, miksi kaikilla nettisivuilla näytetään minulle nyt pelkkiä uusien älypuhelimien mainoksia?
      Enhän minä nyt toista puhelinta osta kun just yhden oon tilannut.

      • Otin käyttööni vanhan Nokia 1202- puhelimen jonka ostin aikoinani Thaimaasta uutena hintaan 300 bahtia eli 9 €.
        Se oli niin vaatimaton että sitä ei edes tuotu länsimarkkinoille vaan se oli suunnattu etupäässä Intian ja kaukoidän köyhille.

        Siinä on kuitenkin loistavia ominaisuuksia; erilaisia soittoääniä, matopeli ja taskulamppu vain muutamia mainitakseni. Akku kestää viikon.


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Otin käyttööni vanhan Nokia 1202- puhelimen jonka ostin aikoinani Thaimaasta uutena hintaan 300 bahtia eli 9 €.
        Se oli niin vaatimaton että sitä ei edes tuotu länsimarkkinoille vaan se oli suunnattu etupäässä Intian ja kaukoidän köyhille.

        Siinä on kuitenkin loistavia ominaisuuksia; erilaisia soittoääniä, matopeli ja taskulamppu vain muutamia mainitakseni. Akku kestää viikon.

        jatkoa.....

        Joku voi kysyä kuinka pidän yhteyttä kansainväliseen verkkoon eli internettiin ?
        Minulla on voimaa puhkuva tietokone, siihen 4 suurta näyttöä ja kaiuttimet jotka puhkuvat tarvittaessa niin että pallit tärisevät.....


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        jatkoa.....

        Joku voi kysyä kuinka pidän yhteyttä kansainväliseen verkkoon eli internettiin ?
        Minulla on voimaa puhkuva tietokone, siihen 4 suurta näyttöä ja kaiuttimet jotka puhkuvat tarvittaessa niin että pallit tärisevät.....

        Itse käytän täällä trollaamiseen pelkästään joko keittiönpöydällä olevaa läppäriä tai selailen saittia joutessani puhelimella.


    • Anonyymi

      Hyvä että jotkut ostaa vanhat 4g puhelimet pois markkinoilta. Siten 5G salaliitosta on jotain hyötyäkin, elektroniikkajäte vähenee.

      • Haluan käyttää mobiililaitettani myös puhumiseen niin en halua säteilyttää aivojani 5g säteilyllä puhelun aikana.

        4g nopeus riittää kaikkeen mihin tarviikin. Vain youtubevideoiden nettiin lataaminen on hidasta 4g.llä mutta videon voi laittaa latautumaan nettiin samalla kun itse lukee kirjaa tai kuuntelee vaikka radiota.

        Pelien lataamisetkin sujuu 4g.llä ihan riittävän nopeasti koska verkon lähetysnopeus on suurempi kuin vastaanottonopeus.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Haluan käyttää mobiililaitettani myös puhumiseen niin en halua säteilyttää aivojani 5g säteilyllä puhelun aikana.

        4g nopeus riittää kaikkeen mihin tarviikin. Vain youtubevideoiden nettiin lataaminen on hidasta 4g.llä mutta videon voi laittaa latautumaan nettiin samalla kun itse lukee kirjaa tai kuuntelee vaikka radiota.

        Pelien lataamisetkin sujuu 4g.llä ihan riittävän nopeasti koska verkon lähetysnopeus on suurempi kuin vastaanottonopeus.

        Ei sinulla ole aivoja, tai ainakaan toimintaa siellä.


    • Anonyymi

      Kai olet tietoinen että voit kytkeä 5G:n pois ihan vaan asetuksista..

      5G on puhelinpuolella kallista kehitettävää, siksi hintaero.

    • Anonyymi

      Koska käyn töissä, ainakin toistaiseksi, ostin vajaa vuosi sitten iPhone 12 Pro mallin, ja olen käyttänyt sitä 5G:llä.

      En tosin jää kaipaamaan jos olisi vain 4G; en keksi miksi se vitonen olisi jotenkin erikoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe