Lumimyrsky tänään 14.9.2021 täällä Kemissä

Kuvasin videon youtubeen: https://www.youtube.com/watch?v=li5_gj3CIlU

En ole koskaan ennen nähnyt ensilunta syyskuussa enkä varsinkaan lumimyrskyä joka nyt riehuu täällä Kemissä.

Talvi yllätti tänään etelälapin autoilijat kesärenkaineen niinkuin se yllättää joka vuosi eteläsuomen autoilijat marras-joulukuussa.

Yleensä vitsaillaan lokakuun puolivälissä kun ruoho vielä vihertää että tuleeko ensilumi jo "tämän kuukauden" eli sen lokakuun aikana.

2-vuorokautta sitten sunnuntaina aurinko lämmitti vielä kuumasti ja ulkona oli 15´c kun join terassilla kaljaa.

Missä on se ilmastouskovaisten povaama ilmaston lämpeneminen? Saisi nyt lämmetä kun ei ole vielä edes syyspäivän tasauskaan!

26

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmastonlämpeneminen on pelkkä vapaamuurareiden keksimä "globaali uhka" jonka laista miettivät viime vuosisadan alussa minkä maailman kansoja yhdistävän uhkan keksivät.

      Vetivät sitten hatusta ilmastonlämpenemisen ja sitä rummuttavat omistamissaan medioissa ja eliitti saa siten valtaa lisää itselleen ja syyn eri kansojen kokoontua yhteen päättämään tekaistun ilmastouhan alla muistakin asioista.

      • Anonyymi

        Semmosta sitten taas. Et muuten tainnut tietää, niitä "tutkimuksia" tehdessäsi toiselle videollesi, että Kemin kaupungintalon näköalatasanteelta Tornion tehtaille on vaan 18 kilometriä, vaikka videolla väitit, että 30 kilometriä... Kemin omille tehtaille mielestäsi oli "viis kilsaa", vaikka oikeesti vaan jotain alle 3 kilometriä.


    • Anonyymi

      Olet liian nuori muistamaan

    • Anonyymi

      Et nähtävästi ymmärrä edes mitä ilmastomuutos tarkoittaa, se ei ole pelkkää lämpiämistä jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Ilmaston MUUTOS.

      Golf-virta kun hidastuu niin Skandinaviasta tulee Alaska.

      Hassua että todistit juuri viestilläsi että ilmastonmuutos on totta.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Alaskassa on esim. Anchoragessa ollut tänään 13´c ja aurinkoista.

        Mielellään vaihtaisin tämän etelälapin talven alaskan lämpöön ja aurinkoon. Tuo alaskan säähän on ihan terassikeliä vielä.

        https://www.foreca.fi/United_States/Alaska/Anchorage

        Me jäädytään kaikki jääkalikoiksi ja me kaikki KUOLLAAAN


    • Anonyymi

      Olen luistellut syyskuun eka päivänä järven jäällä 60 luvulla. Jää oli n. 1,5-2 cm paksua mikä kesti hyvin vedellä pitkin selkiä.

    • Anonyymi

      Nauran suoraa huutonaurua näille ilmastouskovaisille. Onko greta teidän profeettanne? 😂😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Miten ihmeessä joku autisti-kersa voi olla kenenkään profeetta HALOOOOOOO


      • Anonyymi

        Eräässä jutussa Greta sanoi, että hänen sanomiset eivät ole hänen omiaan, vaan ne tulevat käskyinä muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräässä jutussa Greta sanoi, että hänen sanomiset eivät ole hänen omiaan, vaan ne tulevat käskyinä muualta.

        Ilmastojumalalta? Greta on jumalan lähettiläs? 😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Ilmastonmuutos ei ole uskonasia muille kuin teille jotka ette ota asioista selvää.
        Siitä on vakuuttavat todisteet jo, kannattaisi alkaa opiskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastonmuutos ei ole uskonasia muille kuin teille jotka ette ota asioista selvää.
        Siitä on vakuuttavat todisteet jo, kannattaisi alkaa opiskella.

        Niinkö profeettasi greta sinulle saarnasi?


    • Anonyymi

      Kysy Klaus (nose)Schwabilta.

    • Ilmastoalarmismiopin ensimmäisen pääsäännön mukaan kylmä on lämmintä, liian lämmintä!

    • Tänään taas kevät ja aurinko paistaa 10´c lämmintä. Räystäät valuu, purot pulputtaa, tunnelma on niinkuin keväällä huhtikuussa kun lumet sulaa.

      Terassikin oli keskustassa taas auki eilisen talven jälkeen. Sunnuntaina oli syksy, eilen oli talvi, tänään on taas kevät. Tulipa nopeasti koettua vuoden kierto.

      Päiväkin on täällä lapissa vielä pidempi kuin eteläsuomessa koska ei ole ollut vielä edes syyspäivän tasaus, ja kuumastippa tuo aurinko taas paisteleekin :)

      • Viimeaikaiset ilmastontutkijat ovat sanoneet että poikkeukselliset ja kylmät ajanjaksot ovat ilmaston lämpenemisen syytä.

        Tähän meidän on uskominen.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Viimeaikaiset ilmastontutkijat ovat sanoneet että poikkeukselliset ja kylmät ajanjaksot ovat ilmaston lämpenemisen syytä.

        Tähän meidän on uskominen.

        Kanadassa olikin niin perkeleen kylmä kesä että väki hiihti sen läpi.

        Ainiin, siellä oli ne isot metsäpalot jotka lämmitti ilmaa vielä tuhannen kilometrin päässä naapurimaassa?


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Viimeaikaiset ilmastontutkijat ovat sanoneet että poikkeukselliset ja kylmät ajanjaksot ovat ilmaston lämpenemisen syytä.

        Tähän meidän on uskominen.

        Ilmastoalarmistit joutuvat todellakin turvautumaan selityksiin jotka muistuttavat keskiajan kirkkoisien ja skolastikkojen höpinöitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kanadassa olikin niin perkeleen kylmä kesä että väki hiihti sen läpi.

        Ainiin, siellä oli ne isot metsäpalot jotka lämmitti ilmaa vielä tuhannen kilometrin päässä naapurimaassa?

        Metsäpalot ovat itse asiassa luonnonilmiö joista ei pidä olla huolissaan.

        Jos metsäpalosta on jotain vaaraa asutukselle niin silloin asutus on laitettu väärään paikkaan.

        Ajatelkaas nyt; kuka sammutti metsäpalot silloin kun ei ollut ihmistä niitä sammuttamassa?


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Metsäpalot ovat itse asiassa luonnonilmiö joista ei pidä olla huolissaan.

        Jos metsäpalosta on jotain vaaraa asutukselle niin silloin asutus on laitettu väärään paikkaan.

        Ajatelkaas nyt; kuka sammutti metsäpalot silloin kun ei ollut ihmistä niitä sammuttamassa?

        Metsäpalot johtuivat kuivuudesta joka on alueella jatkunut jo pidempään.

        Sitä ennen siellä oli enemmän sateita.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Metsäpalot ovat itse asiassa luonnonilmiö joista ei pidä olla huolissaan.

        Jos metsäpalosta on jotain vaaraa asutukselle niin silloin asutus on laitettu väärään paikkaan.

        Ajatelkaas nyt; kuka sammutti metsäpalot silloin kun ei ollut ihmistä niitä sammuttamassa?

        Ei ollut ihmisiä? Mitä tarkoitat tällä? Sitä että uskot evoluutiosatuun?


    • Anonyymi

      Just katoin aiheesta leffan day after the morrow. Its beginning...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe