keskusteluun sopinee pieni vitsi: tiedemiehet pitivät kokoustaan, missä päätettiin, että Jumalaa ei enää tarvita ja koska asia oli niinkin laaja-alainen, niin päätettiin että yksi tiedemiehistä lähetetään kertomaan tätä päätöstä Jumalalle itselleen.Tiedemies tuli Jumalan luokse ja sanoi Hänelle: "olemme tulleet siihen päätökseen, että Sinua ei enää tarvita" "Okei" sanoi Jumala, ja jatkoi: "väistyn sitten, mutta ennen sitä pidetään pieni koe, minä loin maan tomusta ihmisen, kokeileppas samaa, onnistuuko?" "okei, kyllä se käy" sanoi tiedemies ja alkoi kasaamaan tomua käsillään. "Ei, ei noin, ei tuolla tavalla" sanoi Jumala ja jatkoi: "hanki itse OMA TOMUSI"
pienenä kevennyksenä tähän
6
535
Vastaukset
- akk.
meidät sille tasolle,mihin ihminen kuuluukin.
Miksihän ihmiset eivät halua pysyä tomussa,vaan pyrimme nousemaan Jumalan rinnalle,ja jopa kieltämään Jumalan.
Tuntuu ihan,kuin olisin oivaltanut jotain,jota ei vielä kannata julki puhua. Muut suuttuvat vielä. - Ana-mzk
se homma etenee. ;)
- Mr.K.A.T.
..ottivat hiukkaskiihdyttimet, fuusiorektorit ja lineaarikiihdyttimet tehokäyttöön ja loivat oman eri alkuaineiden tomunkoktailinsa ilman Jumalaa.
Kaukoputkellaan tiedemiehet näkivät Jumalansa mököttävän naama mutrussa.:D
Vitsi on selvästi kehitelty ennen modernia fysiikkaa tai ei ole ollut nenäkkäitä fyysikoita paikalla. Kultaakin voidaan tehdä toisista aineista, viisasten kiveä ei tarvita ;)
Ilmeisesti olen hieman huumorintajuton, mutta en kyllä oikein keksinyt, missä tuossa oli se hauska kohta.
Eihän olemattomalle jumalalle tarvitse moista päätöstä edes käydä kertomassa ja jos taas jumala yllättäen olisi olemassa, niin koko päätöstä ei tehtäisi.
Kresuhuumori on omituista.Radio Jeravanilta kysyttiin vanhaan hyvään aikaan:
- Oliko Eeva uskollinen Aatamille paratiisissa?
- Periaatteessa kyllä, mutta on sellainenkin teoria, että polveutuisimme apinoista.tuttumies kirjoitti:
Radio Jeravanilta kysyttiin vanhaan hyvään aikaan:
- Oliko Eeva uskollinen Aatamille paratiisissa?
- Periaatteessa kyllä, mutta on sellainenkin teoria, että polveutuisimme apinoista.... paremmin, kiitos.
Selittäkää nyt joku minulle vielä se avauksen tomujuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777