Moi,oon 09/13 haluun poikaystävän. Miten voisin saada?
Miten saada poikaystävä 13 vuotiaana?
24
3307
Vastaukset
- Anonyymi
Moi:-)
Itse ainakin tykkään tytöistä jotka on huomaavaisia ja hauskoja. Myös se riittää että olet oma itsesi.- Anonyymi
Mutta en ole hauska
- Anonyymi
MISTÄ päin olet
- Anonyymi
Mä oon huomaavainen ja jos kelpaa et oon oma itseni nii kiva :)
Tykkään mimmosista tytöistä vaan. Oon 010/12v. Tykkään kalastuksesta ja piirtämisestä. Mun nimi on Rocky.
- Anonyymi
jutellaanko snäpis? mikä sun snäppi kt on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jutellaanko snäpis? mikä sun snäppi kt on?
LILLI. L.
- Anonyymi
Oon 12 v ja oon tyttö tykkään piirtää ja kalastaminen on ihan jees. Mun nimi on Tea
- Anonyymi
Voi kultapikkumussukka. Olet ihan oikealla palstalla koska suurin osa on kanssasi samalla levelillä. Luultavasti et ole 13 mutta mitäs siitä. Poikaystävän saat kun menet kysymään #Voitko olla?
- Anonyymi
Meet vaan jutteleen sille ja kysyt vaikka mitä kuuluu ja kysyt halukko lähtee jäätelölle
- Anonyymi
saat viä miljoonia poikia.oota vähä
- Anonyymi
Tääl ois yks 15v poju sulle oon naamalta ihan ok ja oon 175cm pitkä ;)) mistä päi oot
- Anonyymi
Mulle kelpaa,eiku mitä😂😭
- Anonyymi
Oon 12v tyttö haluisin tutustuu mun sanp on Raksutius1
- Anonyymi
Mun Snäppi on skatainen ja oon 13v mä tykkään niinku semmost pojista jotka on kilttejä ja niinku tää vähän niinku haukkuu muita ja sit niinku hirveesti katois muita tyttöjä ja mun nimi on siiri ja hiusten väri on tällä hetkellä puna oranssi ja mun hiusten oma väri on vaalean ruskeat ja tykkään blondeista mut Brune kin käy
- Anonyymi
Joskus, kun olin nuori, niin oli haasteita joskus, mutta kun löytää näkökulmia, niin sosiaalitaitojen kanssa on vähän helppoa. Toki suomalaiset ovat huonoja murtamaan jäätä ihmisestä riippuen. Jos olet koulussa, opiskelemassa, harrastuksessa tai kaverin bileissä, niin voi löytyä todennäköisyyksiä
Tärkeitä olisi luottaa siihen, että tutustuminen sujuisi hyvin ja ottaa itse rennosti, eikä liikaa kiusaa itseään ajatuksilla siitä ja ei myös varsinkaan tutustumisen alussa, jos ihmiset ovat aluksi arkoja ja varautuneita
Toivottavasti vastauksesta on sinulle hyötyä pohdinnoissasi! - Anonyymi
Miten saa poikaystävän
- Anonyymi
antamalla!
- Anonyymi
Sivuston yksi hinnakkaimmista julkimoista pyytää yhdestä minuutin tai parin tervehdyksestä 1 500 dollaria, eli vajaat 1 400 euroa. Hän on saanut 246 arviota, eli on sen perusteella tiennanut noin 344 000 euroa.
- Anonyymi
Punaiseksi maalatussa vanhassa osassa on havaittu muun muassa homeen hajua, mutta asiaa ei ole tarkemmin tutkittu.
- Anonyymi
Moi tykkään ihan sairaasti yhestä mun luokkalaisesta pojasta mutta en ole varma tykkääkö hän minusta. Miten voin saada selville tykkääkö hän minusta?
- Anonyymi
Miten voisin saada poikaystävän?
- Anonyymi
Hohoijaa..onkohan nyt ihan oikea paikka tämäntyyppiselle pedofiilien unelmaako pyrit toteuttamaan? Nuoret käyttävät kyllä ihan muita alustoja kuin suomi 24: ää joten pedari, ilm. näpit syyhyää jo pelkästä ajatuksesta? Muistakaa seksuaalirikoslainsääntö ja ei siellä vankilassa ole kivaa olla " peräpää morsiamena".
- Anonyymi
Oon 011 tyttö karkkilasta tuu kyselee snäppi jos kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221925Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801035Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46845
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42774