Tuskin eläkettä haen tai annetaan,mutta vaikeeta sairautta kohta takana 300 päivää.
mitä siis sitten jos en ole työkuntoinen?
tarkalleen ottaen mikä nyt olikaan nimike?
kestääkö anomus kauvemmin?
onko korvaus pienempi?
entä jos olen töissä nyt vaikka 280 päivää sairaslomalla,työssä 6-12kk.ja sairaslomalla?
Mihin piiriin silloin kuuluisin?
olenko siis käyttänyt kelan maksamat saikut ikuisesti?
sairasloma 300 täyttyy?
2
607
Vastaukset
- piitu
Täytä ihmeessä ne paperit mitkä kela lähettää ennenkun se 300 päivää on täysi, ja toimita ne kelaan.Ja mene käymään työkkärissä jos olet työttömänä.
Minulla kesti noin pari kuukautta kun sain päätöksen kuntoutustuesta jonka maksaa eläkelaitos, mutta jos se anomus hylätään niin sitten liitto maksaa eteenpäin.
Minulla oli onnea kun minun hakemus hyväksyttiin , olen kuullut että jotkut joutuvat liitonpäivärahoille vaikka eivät ole työkykyisiäkään.
Eiköhän ne kelan rahat rupea juoksemaan taas ihan normaalisti kun välillä on pois sairaslomalta ja palaa töihin tai kortistoon.
Mene rohkeasti kelaan ja ota asioista selvää ja saathan kelan sivut auki koneeltakin. 300 päivää täynnä,simum tulee hakea eläkettä joka luultavasti myönnetään kuntoutustukena ja määräaikaisena.rahallisesti se riippuu sinun työssä olo vuosista.siis sen suuruus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673