-purojen muuttuminen joiksi osoittaa sitä arvostelukyvyttömyyttä,joka dartsuparoille on niin varsin tyypillistä.
On täyttä ymmärtämättömyyttä uskotella itselleen - ja muille - että perintöaineksen muutokset loisivat uusia rakenteita pitkinä aikajaksoina - asia on juuri päinvastoin ,kuten luonnonilmiöt osoittavat.Evolutionistien kiihkoilu ei näitä tosiasioita miksikään muuta.Tiedettä ei ole nimittäin se ,että se tulkitaan siksi mikä on omien toiveiden mukaista. Tottahan dartsut vääntävät joka asian mielensä mukaiseksi,koska he eivät etsi totuutta haluavat määritellä sen etukäteen.
evoluutio ei toimi
darmutaawo
4
720
Vastaukset
...trolli - uusi nimimerkki.
Hyvää jatkoa.- Ezr Vinh
Tottakai se toimii, eihän me muuten oltaisi tässä kirjoittelemassa.
- #random
se johtuu pienten purojen arvostelukyvyn puutteesta joka johtaa yleensä joen sijasta rapakkoon josta se sitten annihiloituu. toisaalta käsitteet lapanen ja kaiutin kuulostavat olevan. joten kyllä se evoluutio toimii tässäkin kohtaa vaikka joet eivät sitä suostu myöntämään ja pyrot eivät kuitenkaan välitä paskankaan vertaa toimiiko se vai ei.
- tämä
Mutaatio tuottaa uuden alleelin. Kreationisti huutaa WANHA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449021
- 785532
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384004- 543425
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273185- 422336
- 341982
- 2111764