Ihastunut työkaveriin

Mitä mieltä tällaisesta? Kannattaako yrittää mitään, vai antaa asian olla? Entä kun kiinnostus on mitä ilmeisimmin molemminpuoleista. Jotenkin vaisto vaan käskee lyömään jarruja päälle. Olen nähnyt tilanteita joissa toinen päätyy vaihtamaan työpaikkaa ennemmin tai myöhemmin. Höh...

25

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No pahinta mitä voi tapahtua, jos te lähennytte? Ja kestättekö sen, jos pahin tapahtuu?

      • Sepä se kun toisen reaktiota ei koskaan voi tietää. Ja vaikka on osoittanut kiinnostusta, voihan hän pakitkin antaa. Ja sitten on aina kiusallista kun joka päivä töissä nähdään.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sepä se kun toisen reaktiota ei koskaan voi tietää. Ja vaikka on osoittanut kiinnostusta, voihan hän pakitkin antaa. Ja sitten on aina kiusallista kun joka päivä töissä nähdään.

        Yym, voi joko kokeilla tuuriaan tai unohtaa. Siinäpä se. Entä jos hän tekisi aloitteen?


      • Bätääs kirjoitti:

        Yym, voi joko kokeilla tuuriaan tai unohtaa. Siinäpä se. Entä jos hän tekisi aloitteen?

        Minulla on niin paksu kallo, että minulle pitää vääntää rautalangasta. En ymmärrä hienovaraisia vihjailuja. Joten todennäköisesti minulla menisi koko tilanne ihan huomaamatta ohi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minulla on niin paksu kallo, että minulle pitää vääntää rautalangasta. En ymmärrä hienovaraisia vihjailuja. Joten todennäköisesti minulla menisi koko tilanne ihan huomaamatta ohi.

        Tai sitten ei. Voihan hän kysyä rohkeestikin sua ulos vaikka? Ei kaikki naiset odita, että miehen pitää tehdä ensimmäinen siirto ja vihjaile epämääräisesti silmiä pyöritellen. On toiminnan naisiakin, jos hän sattuis olemaan sellainen, niin lähtisitkö hänen kanssa ulos? Tärskyille? Vai vieläkö empisit?


      • Bätääs kirjoitti:

        Tai sitten ei. Voihan hän kysyä rohkeestikin sua ulos vaikka? Ei kaikki naiset odita, että miehen pitää tehdä ensimmäinen siirto ja vihjaile epämääräisesti silmiä pyöritellen. On toiminnan naisiakin, jos hän sattuis olemaan sellainen, niin lähtisitkö hänen kanssa ulos? Tärskyille? Vai vieläkö empisit?

        Lähtisin siltä istumalta. Ihastun äärimmäisen harvoin, mutta joku tässä neidossa kolahtaa.


      • Bätääs kirjoitti:

        Tai sitten ei. Voihan hän kysyä rohkeestikin sua ulos vaikka? Ei kaikki naiset odita, että miehen pitää tehdä ensimmäinen siirto ja vihjaile epämääräisesti silmiä pyöritellen. On toiminnan naisiakin, jos hän sattuis olemaan sellainen, niin lähtisitkö hänen kanssa ulos? Tärskyille? Vai vieläkö empisit?

        Ja jos lähtisit, niin koitas olla hurmaava itses ja tehdä positiivisesti itsees tykö, jos hän vaikka innostuisi rohkeeksi. :)

        Tarpeeksi alat pyöriä hänen mielessä ja hän kiinnostua, niin voipi rohjetakkin. Ei malta päästä ohikaan lipumaan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Lähtisin siltä istumalta. Ihastun äärimmäisen harvoin, mutta joku tässä neidossa kolahtaa.

        Noniin. Nyt pidät hyvää virettä yllä teidän välillä. Äläkä lannistu, jos heti ei tapahdu jotain. Jätä itsestäs hyvä mieli hälle ja ehkäpä jäät kytemään hänen mieleen. :)


      • Bätääs kirjoitti:

        Noniin. Nyt pidät hyvää virettä yllä teidän välillä. Äläkä lannistu, jos heti ei tapahdu jotain. Jätä itsestäs hyvä mieli hälle ja ehkäpä jäät kytemään hänen mieleen. :)

        Niin ja kai hän on sinkku? Jos et tiedä, niin koita onkia tietoos onko vai ei. Nyt toivotan tsemiä ja hyviä öitä kamulle. :)


      • Bätääs kirjoitti:

        Niin ja kai hän on sinkku? Jos et tiedä, niin koita onkia tietoos onko vai ei. Nyt toivotan tsemiä ja hyviä öitä kamulle. :)

        Kiitos vinkeistä. Hyvää yötä :)


    • Anonyymi

      Minä ihastuin vähän, en paljoa, kun piti opettaa jollekin vähän vanhemmalle sihteerille hyvin läheisesti Visual BASIC -ohjelmointikieltä, ei vaarallisesti mutta jooh vähän, koska hän piti keväällä hyvinkin paljon erittäin lyhyitä minihameita ja jne... hah.

      Opettaja eli minä ihastuin vanhempaan naiseen eli oppilaaseeni silloin, no vähän ja unohtuikin heti.

    • Anonyymi

      Muisan kyllä mikä ton suosikkikappalrrnda oli minihame-sihteerillä jokuö... Rainbow... https://www.youtube.com/watch?v=iMmMqfQZkxA

      Nooh aivan tavallistakin ehkä jos on viriili ja pätevämpi nuorimies kuin isäntänsä, niin sihtköllekin sitten ihastuakin itseeni, mutta noh... eipä mitään :D

      • Anonyymi

        Hauska tarina :) ehkäpä sun misu oppi Visual Basicin sijaan ranskaa ja kiipesi puuhun;) Mutta nyt hyvää yötä.

        https://youtu.be/NTVvmCAEg3A

        t.sxth


    • Anonyymi

      Etköhän ole liian tuhdissa kunnossa naishommiin.

    • Anonyymi

      Neito palstalle oppiin vaan.

      • Anonyymi

        Kyllä, ei hän muuten osaa seurustella varsinkaan palstaätmin kanssa.


    • Anonyymi

      Minityttö-sihteerin suosikkibäni on Rainbvow ;D... mikähän itselläni oli, kun todella tein opetin sitten... niin noniin hyvä opettaa kun sääret ja minihame tussutuoksuu koko ajan vlissä...nooh, silloin varmaankin joku:L Helix - Whskey, Sex and Sin. ,oeöess' :D

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No eiköhän se perstuntuma pidä paikkansa ja sitä kannattaa uskoa Joskus sitten jos hyvin sattuu sitä ei ehdi liikoja edes tuumailemaan kun joku vaan tapahtuu sulle, kuten lumivyöry tai tsunami, yllättäen ja anteeksipyytelemättä. Se on tietenkin pelottavaa mutta kovin inspiroivaa myös. Ja silloin koko työpaikka muuttuu täysin merkityksettömäksi. https://youtu.be/KuuIFcpiMsI

    • Anonyymi

      Työkaveri nainen asui naapurissani ennen kun muutti pois. No ihastuin tavallaan siihen ja pyysin sitä kerran baariin ja sitten meillä li 8 kk seksisuhde ennen kun se muutti pois. Nykyään seurustelen toisen työkaveri naisen kanssa ja tapasimme festarien rakennus puuhissa ennen juhannusta 4 vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Se onnellisin elämänvaihe voi olla varttuneenakin


    • No jos toinenkin on sinkku eikä kysessä ole mikään esimies-alais tilanne tai muuten työyhteisössä ei tule tulkintaa että siinä edistetään työuria niin ei muuta kuin yrittämään.
      Jos pakit tulee niin eihän se välttämättä jatku kiusaantuneena tulevaisuutena vaan jatkuu ihan normaalina työkaveruutena.

    • Olen joskus tehnyt töissä aloitteen ja saanut pakit, mutta hyvin kohteliaat ja arvostavat pakit. Koska itse jätin aloittaessa tilaa ei:lle, en alkanut ahdistelemaan, ja sanoin suoraan etten ala mihinkään nolosteluun (mitä noloa tunteissa edes on?), ei syntynyt mitään vaikeaa tilannetta eikä väistelyn tarvetta. Näissä tapauksissa mies on aina pitänyt minusta selkeästi ihmisenä ja arvostanut kollegana, vaikka eivät ole suhteeseen halunneet. Olen saanut myös pakit ja samaan aikaan tunnustuksen, että tunteita on/on ollut, vaikkei voi suhteeseen ryhtyä.

      Olen saanut itse töissä useamman aloitteen historiassa. On ollut lähdetkö kahville kysymyksiä tai 20v sitten yksi kollega vain sanoi, että tekee kieli suudella ja sitten vain aloitti (bussissa keskellä muita kollegoja). 😂 Nykyaikana olisi aika rohkea ilman, että kysyisi lupaa. 😁 Flirttiä ja pitkiä keskusteluja oli tosin ollut muutama kuukausi takana eli ihan kylmiltään ei aloitetta tietenkään tehnyt.

      Jos vastapuoli on henkisesti stabiili, fiksu ja aikuinen, miksi työsuhde olisi huono asiaa? Aikuinen tasapainoinen ihminen ymmärtää, että tunteita ei voi valita: on sitten ihastunut vai ei. Vaikka pakit olisi pettymys, silti, ei se koko elämää kaada. Aikuinen ihminen ymmärtää, että kummankin oma tahto tarvitaan, jotta olisi tulevaisuus.

      En lähtisi kokeilemaan työsuhdettaan, jos omat tunteet seilaa kuin tuuliviiri. Kuitenkin, jos tietää, että on kiinnostunut oikeasti, ja vieläpä tuntee toista jo etukäteen jonkin verran, niin en ymmärrä mikä estää. Jos miettii työssä tutustumista, voi tutustua muuten kuin pariutumista miettien ennen kuin tunteet herää. Luultavasti ennen ihastumista, on jo joku kuva toisen arvomaailmasta, aaltopituudesta, kehumista ja luonteen piirteistä. Ja kun työpaikalla ei viitsi joka sällin kanssa säätää, niin tilanne on jo edennyt pidemmän harkinnan yli ennen kuin mitään tapahtuu. Itsekin arvelet molemminpuolisuutta. Sehän on ihannealusta suhteen alkuun!

      Anna vaan kamu mennä! Usein elämässä jää katumaan sitä ettei uskaltanut ja elänyt. Harvoin harkittu rohkeus jää pidemmäksi aikaa harmittamaan.

      • Anonyymi

        Työpaikalla sinut tunnetaan ja supistaan et se ehdottelee kaikille miehille et nyt pääsis pukille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikalla sinut tunnetaan ja supistaan et se ehdottelee kaikille miehille et nyt pääsis pukille

        No höpö höpö Välis! Olen ollut kerran työsuhteessa, n. 6-7kk ajan noin 20v sitten. Sekään ei ollut julkinen suhde vaan pelkästään vapaa-ajalla tapahtuvaa eli ei julkisessa tiedossa. Olen ihan jutteluväleissä vieläkin, vaikka emme tapaa kuin ammattiympyröissä ja 1krt/2-10v Ja tuo henkilö on ainoa kollega, jonka kanssa olen suudellut tai ollut intiimissä kanssakäymisessä.

        Voin olla flirtti ja olenkin, mutta etenen vasta jos ihminen kiinnostaa oikeasti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe