Nyt se on varmistettu, naiselle kelpaa vain komeat miehet

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/ae0b245e-44c5-4371-ac88-bd5199601eec
"Sami, 32, ei ymmärrä, miksi tavallinen mies ei kelpaa naisille: ”Millaisen miehen naiset haluavat?”
Ilman seksiä ja läheisyyttä
Sami, 32, tuntee jäävänsä paitsi elämässä jostakin tärkeästä. Hän elää tahattomasti ilman seksiä, läheisyyttä ja kosketusta.
Sami, 32, kaipaa läheisyyttä ja kosketusta lähes päivittäin. Läheisyyden ja seksin kaipuu aiheuttaa Samissa suurta haikeutta, joskus jopa surua.

– Kaipaan läheisyyttä ja seksiä. Kun sitä ei saa, tuntuu, että jään jostain paitsi.
Sami kokee, että läheisyys on yksi ihmisen perustarpeista. Hän on elänyt ilman seksiä ja läheisyyttä noin vuoden, jolloin lyhyt tapailusuhde päättyi. Sitä ennen hän eli sinkkuna noin neljä vuotta, ja sitäkin aikaa hän kuvailee enemmän tai vähemmän hiljaiseksi seksin suhteen."

Naiselle ei kelpaa tavallinen mies, vaan naiselle A ja O on miehen komea ulkonäkö.
Naiset yrittää kovasti väittää, ettei ulkonäöllä ole merkitystä ja selittävät jostain sisäisestä kauneudesta eli sisäelimien kauneudesta, ei ihmisen sisällä ole kuin sisäelimet, joten tällainen vertaus kertoo naisen ajatusmaailmasta, joka on tämän perusteella aika sekaisin.

67

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa maksumuurin takana toi sun linkittämä juttu..
      Niin jäi vähån epäselväksi minkälainen "tavallinen mies" tää esimerkkihenkilö Sami oikeestaan on🤔

      Mutta siis..
      "Naiset yrittää kovasti väittää, ettei ulkonäöllä ole merkitystä ja selittävät jostain sisäisestä kauneudesta eli sisäelimien kauneudesta, ei ihmisen sisällä ole kuin sisäelimet, joten tällainen vertaus kertoo naisen ajatusmaailmasta, joka on tämän perusteella aika sekaisin."

      Niinku Häh?! Mitä sää niinku selität?
      Selkeesti oot ihan hakoteillä jo ton sisäisen kauneuden kanssa, mut en jaksa siihen nyt ainakaan puuttua..
      Sen sijaan tohon ulkonäköön mainittakoon et se mikä yhden mielestä on komea, ei välttämättä ole sitä toisen mielestä..
      Ja ulkonäöllä on ainakin itselleni merkitystä, koska olisi vaikea kuvitella edes suutelevani henkilöä joka olisi mielestäni täysin vastenmielisen näköinen.. mutta se Ei silti vielä tarkoita että kelpuuttaisin ainoastaan niinku mister finlandit tahi skandinavian hunksit..

      Ja no, vttu.. sisäisestä kauneudesta nyt sen verran et vaikka ukkeli näyttäiskin edellämainituilta, mut käyttäytyis kui joku "maailmanlahjakaikillenaisille", nii se olis sillon et heippa.

      • Anonyymi

        Naiset sanoo sitä ja tätä mutta viinaa pitää juoda jotta mies saa naisia. En minä tai minun kaveriporukoissa kukaan ole komea ollut koskaan mutta ollaan juotu viinaa ja saatu naisia. Ulkonäkö on vain kuvitelmaa että sillä olisi jotain tekemistä naisten saamisen kanssa.

        T: viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset sanoo sitä ja tätä mutta viinaa pitää juoda jotta mies saa naisia. En minä tai minun kaveriporukoissa kukaan ole komea ollut koskaan mutta ollaan juotu viinaa ja saatu naisia. Ulkonäkö on vain kuvitelmaa että sillä olisi jotain tekemistä naisten saamisen kanssa.

        T: viinamies

        No mut eiks viina kaunista, tai komista😀


      • m.wurst kirjoitti:

        No mut eiks viina kaunista, tai komista😀

        "No kato humala kaiken kaunistaa, aivan kaiken kauniimmaksi saa, lyhtypylväskin silmissä humalaisen, näyttää Samanthalta, tiedän sen"

        Terveisin,
        Rytmi- ja soitinorkesteri Klamydia

        😁


      • randombypasser kirjoitti:

        "No kato humala kaiken kaunistaa, aivan kaiken kauniimmaksi saa, lyhtypylväskin silmissä humalaisen, näyttää Samanthalta, tiedän sen"

        Terveisin,
        Rytmi- ja soitinorkesteri Klamydia

        😁

        "viina pukee sua ja yleenså riisuu"

        Terveisin:
        Se o Petriiiii


      • m.wurst kirjoitti:

        "viina pukee sua ja yleenså riisuu"

        Terveisin:
        Se o Petriiiii

        Totta 😲

        Oiskohan viinamiehen horinoissa sitten jotain ideaa 🤔


      • Anonyymi

        Mitä naiset kutsuu sisäiseksi kauneudeksi, niin miehet kutsuu sitä luonteeksi.
        Luonne on sitä millainen ihminen on ja miten hän suhtautuu toiseen ihmiseen ja millaiset arvot ihmisellä on, se ei ole mikään sisäinen kauneus, vaan luonne, johon joku voi rakastua.
        Naiset kutsuu sitä sisäiseksi kauneudeksi, ei mies ei sisäisestä kauneudesta edes puhu, vaan ihmisen luonteesta.


    • Anonyymi

      Eli yhden tunnistamattomana esiintyvän miehen kommentit ja kokemukset ovat todiste jostain? Okei.

      • Anonyymi

        No aika monihan tuota samaa on kertonut täälläkin, mutta vain hän toi asian lehteen. Eli tähänkään ei päde se tyypillinen "yksittäistapaus"


    • Anonyymi

      Mulle äiti sanoi aikoinaan että säälistä elä ikinä ala kenenkin kanssa olemaan. Se ei kanna pitkälle. Jos ei kiinnosta ei kiinnosta. Ja miten se on naisen vika jos mies ei osata iskeä naista.

      • Anonyymi

        Se on totta, koskaan ei pidä alkaa säälistä kenenkään kanssa. Mieluummin yksin jos ei sopivaa löydy.


    • Anonyymi

      Naisilta puuttuu tyytymisen taito. En minä ainakaan tavallisena miehenä oleta kelpaavani kovin kauniille naisille. Realismia siis kaivattaisiin myös naisille.

      • Anonyymi

        Ulkonäkö siis määrittää luonteen ja persoonallisuuden? Naaman varaan perustetaan parisuhde. Jos tää on se, minkä perusteella jotkut yrittää pariutua, niin ei ihme jos on pikkuisen vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkö siis määrittää luonteen ja persoonallisuuden? Naaman varaan perustetaan parisuhde. Jos tää on se, minkä perusteella jotkut yrittää pariutua, niin ei ihme jos on pikkuisen vaikeaa.

        Ei ulkonäkö määritä luonnetta eikä persoonallisuutta.


    • Anonyymi

      Ei sekään kelpaa jos on äärimmäisen komea niinku minä

      • Anonyymi

        Kun se komeus ei ole se tärkein kriteeri. Minä taviksena katselen taviksia ja suunnilleen samanikäisiä kuin itse olen.


      • Anonyymi

        No et kelpaa tuolla asenteella.


    • Sisäelimien kauneudesta..

      "Että oha se ruma ku perkele, mut ku sillon nii kaunis perna"🤔

      • Anonyymi

        Tai hirveen hyvä sydän 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai hirveen hyvä sydän 😊

        Meh, sydän on nii yliarvostettu,

        Hyvä haima? Vahva vatsa..🤔


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Meh, sydän on nii yliarvostettu,

        Hyvä haima? Vahva vatsa..🤔

        Ihastuttavan pitkä ohutsuoli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuttavan pitkä ohutsuoli?

        No se. Varmaan sulattelee hyvin ruuat,

        Ja siis upeet keuhkot!


      • m.wurst kirjoitti:

        No se. Varmaan sulattelee hyvin ruuat,

        Ja siis upeet keuhkot!

        Minne jäi viheltävä maksa?


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        No se. Varmaan sulattelee hyvin ruuat,

        Ja siis upeet keuhkot!

        Joo! Hapenotto- ja suorituskyky varmasti huipussaan 🤗

        Mutta miksi tästä keskustelusta tulee mieleen Hannibal Lecter 🤔


      • randombypasser kirjoitti:

        Minne jäi viheltävä maksa?

        No sekin vielä; ja oikeen flirttaillen viheltåä

        (ja chiantia🤔)


      • m.wurst kirjoitti:

        No sekin vielä; ja oikeen flirttaillen viheltåä

        (ja chiantia🤔)

        Niin, kyllä se maksakin viimeistään pannulla viheltää 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, kyllä se maksakin viimeistään pannulla viheltää 😁

        Niin kuin eräs tuttava oli joskus vastannut koekysymykseen; 'Milloin maksa on kypsää?' -silloin kun se sanoo poks😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo! Hapenotto- ja suorituskyky varmasti huipussaan 🤗

        Mutta miksi tästä keskustelusta tulee mieleen Hannibal Lecter 🤔

        Joo, tuli kyl vahvat Hannibal-vibat😱

        Eehkä se ulkokuori on kyl sit kuitenki parempi.. ainaki vähemmän ällö, mitä ny vähån voi karvoja olla paikoitellen,


      • m.wurst kirjoitti:

        Niin kuin eräs tuttava oli joskus vastannut koekysymykseen; 'Milloin maksa on kypsää?' -silloin kun se sanoo poks😀

        Sillon se on jo läpikypsä, kun se saisi olla medium, hiukan verta tiukkuva 😁

        t: Hannibal


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Minne jäi viheltävä maksa?

        Viinamiehen maksa ei vihellä se on vielä marinointi vaiheessa.


    • Anonyymi

      Samin pitää mennä baariin juomaan viinaa jotta voi naisiin tutustua. Netissä ei tutustu naisiin. 18 vuotiaana pitää jo alkaa käymään baareissa ettei 32 vuotiaana sitten ihmettele miksi on vielä sinkku. Viinaa juomalla on aina tavattu naisia.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      No en minäkään miehenä rumaksi ryhtyisi ihan vaan siksi, että itseeni "rumemmat" sukupuoleni edustajat saisi naisten huomion. Ja toisaalta onhan sullakin oma makusi, miksei muilla saisi olla?

      Jasu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Maksumuurin takana, että pistä nyt sen miehen kuva näytille ja mietitään kuinka tavis on. Kysymys kun sun mukaasi on ulkonäöstä, niin tarvitaanhan asian arvioimiseen KUVA, eikä pelkkää tekstiä.

    • Anonyymi

      Jos ei ole komea top 10 mies niin ei kelpaa naisille. Kaikki tavis naiset aina haluaa komean top 10 miehen. Suomessa on yli miljoona sinkkua miehiä ja naisia. Se on aika paljon tässä maassa eli suurin osa on taviksia ja se on naisten valinta. Naiset päättää kuka heille kelpaa eikä naisille kelpaa tavis mies vaikka 99% sinkkunaisista on taviksia.

      • Anonyymi

        Misogyniaa, harhaa, pelkkää kuvitelmaa 🎵


    • Anonyymi

      Mitäs me sitten tehdään kaikille suomakaisille miehille?

    • Siis tosinaisellshan on röntgenkatse ja se näkee rasvamaksan, keuhkopöhön jne. 🤔

      Jos sisuskalut ei loista punaisena, mutta nenä on, tulee fudut...niin se vaan on.

      😁

      • Anonyymi

        Kylhän nuo näkyy päällepäin, niinkuin alkoholinkäyttö, ja se mahdollinen alkoholiperäinen rasvamaksa. Rosaceaa (punainen nenä), huono iho, turvonnut naama... Tai ei-alkoholiperäinen rasvamaksa; esim. pallomaha eli vyötärölihavuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylhän nuo näkyy päällepäin, niinkuin alkoholinkäyttö, ja se mahdollinen alkoholiperäinen rasvamaksa. Rosaceaa (punainen nenä), huono iho, turvonnut naama... Tai ei-alkoholiperäinen rasvamaksa; esim. pallomaha eli vyötärölihavuus.

        Ääh... älä nyt paljasta tuollasii. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ääh... älä nyt paljasta tuollasii. 😁

        Taitaa valitettavasti olla meissä ihmisissä sisäänrakennettuna tuo muiden terveyden näkeminen ulkonäöstä 😏 sielt se ehkä juontaa, ulkonäkökeskeisyys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa valitettavasti olla meissä ihmisissä sisäänrakennettuna tuo muiden terveyden näkeminen ulkonäöstä 😏 sielt se ehkä juontaa, ulkonäkökeskeisyys.

        Oikeasti sellainen tavallinen ihminen, joka elää hyvin elämäänsä onkin se halutuin. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Oikeasti sellainen tavallinen ihminen, joka elää hyvin elämäänsä onkin se halutuin. 😁

        Niin kai, sellanen, joka on oikeesti hyvässä kunnossa, ei plastiikkagirurgialla muokattu tai hormoneilla kasvatettu, mut kyl meitä muuten niin pissitään silmään tuollasil toimenpiteil...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai, sellanen, joka on oikeesti hyvässä kunnossa, ei plastiikkagirurgialla muokattu tai hormoneilla kasvatettu, mut kyl meitä muuten niin pissitään silmään tuollasil toimenpiteil...

        No moni vetää mitä sattuu, tekee mitä sattuu, eikä mieti seurauksia... toisaalta jotkut ei mieti liikoja, vaikka tietää. 😁 Mutta ne ei kinisekkään. 😁


    • Anonyymi

      Totta kai ulkonäöllä on merkitystä, niin miehelle kuin naisellekin tai kenelle tahansa. Se, kuka on komea tai kaunis tai hyvännäköinen on yhä edelleen katsojan silmissä. Tälle asialle ei kukaan voi mitään vaan jokaisella on omat mieltymyksensä, joka kyllä taatusti unohtuu silloin kun jonkun kanssa vain kemiat natsaavat.

      Terv. nainen, jonka ihannemies oli pitkä ja vaalea ja joka rakastui tulisesti lyhyeen ja tummaan ja jonka kanssa ollut jo useamman vuosikymmenen

      • Anonyymi

        On niitä pitkiä ja vaaleita jotka eivät ole kenenkään naisen makuun. Kuten myös lyhyitä ja tummia. Naiset eivät ymmärrä paljoa miesten yksilöllisyyden päälle - näkevät vain pituuden, hiustenvärin ja statuksen.


    • Anonyymi

      Ei pidä yleistää.

      Suomalaiset naiset eivät ole ainoita maailmassa. Itse asiassa heitä on vain n..2.7 miljoomaa.

      Onneksi...

    • Anonyymi

      Ihan tavallinen mies kyllä kelpaisi minulle. Sellainen fiksu, lempeä ja sopivasti pilkettä silmäkulmassa. On vain vaikea päästä edes kohtaamaan näitä tavallisia miehiä, mistä niitä löytyy? Ja ei, en ala kaupassa iskemään ketään 😄

      • Anonyymi

        No siinä meni sun mahikset, oon tavattavissa vain kassajonossa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä meni sun mahikset, oon tavattavissa vain kassajonossa :)

        Pitäisköhän sun kohdalla tehdä sitten poikkeus? 😄
        Saisit olla kyllä poikkeuksellisen ystävällisen oloinen että kassajonossa uskaltaisin lähestyä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisköhän sun kohdalla tehdä sitten poikkeus? 😄
        Saisit olla kyllä poikkeuksellisen ystävällisen oloinen että kassajonossa uskaltaisin lähestyä 😊

        Riittää kun huikkaat jonoon tullessa kovaan ääneen että onks introvertti-perttii paikalla? Jos joku jonossa hätkähtää näkyvästi niin se olen luultavasti minä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää kun huikkaat jonoon tullessa kovaan ääneen että onks introvertti-perttii paikalla? Jos joku jonossa hätkähtää näkyvästi niin se olen luultavasti minä..

        Söpöä, hätkähtävä inteoverttimies 😊 Pitääpä kokeilla seuraavan kerran kaupassa asioidessa, kiitti vinkistä!


    • Anonyymi

      Kaikilta tavis naisila on tullut pakit vuosien aikana. Yks nainen sanoi jopa että olen 80 kiloisena liian lihava sen makuun. Toinen 160 cm nainen sanoi olen liian lyhyt. Tavis naisilla on liian kovat kriteerit.

      • Anonyymi

        Minä olen tavisnainen eikä minulla ole mielestäni liian kovat kriteerit. Henkisellä puolella myönnän, että tarvitsen kumppanin joka säväyttää, mutta ei miehen tarvitse mikään Brad Pitt olla voidakseni rakastua häneen. Ja ihan tavallisia miehiä ystävillänikin on.

        Yksikään mies ei muuten ole ollut minulle liian lyhyt, mutta minä olen ollut monelle miehelle liian pitkä. "Olisit tosi kaunis, mutta aika pitkä!" Ja pituutta on 174cm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tavisnainen eikä minulla ole mielestäni liian kovat kriteerit. Henkisellä puolella myönnän, että tarvitsen kumppanin joka säväyttää, mutta ei miehen tarvitse mikään Brad Pitt olla voidakseni rakastua häneen. Ja ihan tavallisia miehiä ystävillänikin on.

        Yksikään mies ei muuten ole ollut minulle liian lyhyt, mutta minä olen ollut monelle miehelle liian pitkä. "Olisit tosi kaunis, mutta aika pitkä!" Ja pituutta on 174cm..

        Minä taas olen 182 cm , monet miehet lyhyempiä ja eivät tykkää seurustella itseään pitemmän naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen 182 cm , monet miehet lyhyempiä ja eivät tykkää seurustella itseään pitemmän naisen kanssa.

        Tuo on jännä, miten naisen pituus häiritsee monia miehiä. Se lienee sama ilmiö kuin että naiset hakevat usein itseään pidempää miestä. Itse ajattelen sen niin, et olisi todella tyhmää torjua toinen ihminen, mahdollisesti se elämän rakkaus vain sellaisen piirteen takia, mihin ihminen itse ei voi mitään tavalla vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Samin pitää matkustaa Thaikkulaan , sieltä löytyy naisia jopa Samille.

    • Anonyymi

      Jos E#poo on Lepsvoo.

      Kammottava elokuva katoisin joku nainen tuollaisten nuolten kanssaq ja aika no pieni jousi sinänsä mutta pitkät nuolet tappaa äänettömästi... itsellä on vieläkin tehokkaampi talja-varsijousi jossa Scorpio-nuolia paljon joissa vaihdettavat ruuttavat kärjet...

      Hyvin lävistää koko vartalon kun tulee äänettömästi nuoli ja massa enemmän kuin luodilla sadoista metreistäkin tarkasti.

    • Anonyymi

      Minulla on tavallisen näköinen kiltti mies. Luonne määrää Kuka on hyvä Kuka uhouho pullistelija.

    • Anonyymi

      Onko alle 170cm edes mies. Harvoin naisille kelpaa lyhyt 170cm. No jos mies on rikas niin kelpaa tietenkin.

      • Anonyymi

        Naiset haluaa pitkän miehen, et voi tuijottaa miehen rintakehää, joka on naisen silmien tasolla,
        Ei kai se silloin miehen pärstän ulkonäöllä ole väliä, kun mies on niin pitkä, että rintakehä on naisen silmien tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset haluaa pitkän miehen, et voi tuijottaa miehen rintakehää, joka on naisen silmien tasolla,
        Ei kai se silloin miehen pärstän ulkonäöllä ole väliä, kun mies on niin pitkä, että rintakehä on naisen silmien tasolla.

        Vähän on tarjolla 190cm miehiä, olen itse 182cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on tarjolla 190cm miehiä, olen itse 182cm.

        Lisään vielä, että minulle kelpais minua lyhyempikin, mutta miehille minä en taas kelpaa pituuteni takia.


    • Anonyymi

      Niin kait se on.

      Piä ja hartiatkin monestakin syystä.

    • Anonyymi

      Kyllä se on niin on että naiset valitsee miehen ja miehen odotettava osuuko naisen valinta. Sami ei ole kukaan valinnut joten sami on ruma naisten mielestä. Kannattaa suunnata thaimaahan. Siellä naiset ei katsele ulkonäköö.

    • Anonyymi

      Lähdeppä Sami Thaimaahan , siellä sinut hyväksytään, siellä naiset ihan erilaisia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe