eivät halunneet kuulua hellareihin ja nyt painostus on alkanut kirjeitse sekä sukulaisille että lapsille onko oikein? Käsittämätöntä propagandaa? Sukulaisia haukutaan huoriksi ja ties miksi - aivan sairasta? Tilaa lehtiä sukulaisilleen vähistä eläkerahoistaan kun seurakunta käskee - koskahan rahat loppuu ja tulee hätä - auttaako seurakunta? Epäilempä vaan
Äitini hylkäsi lapsensa ja kaikki
5
347
Vastaukset
että sellaisia ne helluntailaiset ovat. Nyt kuitenkin lienee niin että vastaavaa tapahtuu, hieman varioiden, vähän siellä sun täällä: ainakin monissa uskonnollisissa ryhmittymissä,joissa yksilöltä edellytetään henkilökohtaista voimakasta sitoutumista yhteisön jäsenyyteen ja jotka ovat auktoritatiivisesti johdettuja. Esimerkkejä löytynee eri puolilta maailmaa vaikka kuinka. -Jostakin syystä meidän vain lienee vaikea hyväksyä sitä että tällaiset voimakkaasti omaa uskoaan korostavat ihmiset sitten toimivat yhtä raadollisesti kuin muutkin. Tämä suhtautumisemme ja närkästymisemme on kyllä osaksi näiden uskonsankarien omaakin syytä: vastareaktiota sille että he usein toitottavat niin suureen ääneen maailman, sekä heidän uskostaan osattomien, pahuutta.
- näitä kirjoittajia
Tällaista tähän ja sitten joopamiehet hyppää kyytiin.
Jätettäiskö tällaiset jutut käsittelemättä.
Minä voisin yhtä sun toista kirjoittaa ja provosoida eri paikoissa joopamiehet mukaan.
Korostiko Jeesusta tällainen`? Ei, ja tähän ei kannata vastata. Sama se on muittenkin ja sivujen kirjoituksilla.
Joopamiehet mukaan. Siellä sun täällä.- - j.bike
Meitä ihmisiä on moneen junaan. Useimmilla meistä on omat haavansa elämästä ja pelkonsa, vaikka sitten uskosta osattomien ikuisuuden puolesta. Lehtien tilaamisen ymmärrän, jos sitä ei erikseen ole asianomainen kieltänyt, mutta haukkumista en saata ymmärtää. Raamattu kehottaa meitä siunaamaan, ei kiroamaan. Emmekä me voi toinen toisiamme kadotukseen tuomita. En oikein jaksa uskoa, että tuollainen menettely kantaa hyvää hedelmää, sinäkin olet selvästi katkeroitunut äidillesi. Joskus vain tämän elämän lyhkäisyyden ja ennalta-arvaamattomuuden tajuaminen saa aikaan niin suuren hädän läheisten sieluista, että ryhtyy aika epätoivoisiin yrityksiin. Voivoi. En ole ikinä kuullut , että srk käskisi tilaamaan jotain lehtiä sukulaisille tai ystäville vähistä rahoistaan. Kun tilanteet kärjistyvät, niin halutaan etsiä ahdistavaan tilanteeseen syyllinen, ja kaataa kaikki loka sen niskaan. Onko syyllisenä nyt kyseinen srk, sitä en voi tietää, mutta jos näin on srk:n taholta oikeasti toimittu, niin aika epäkypsää toimintaa on, eikä suinkaan tavannomaista. Jospa vain voisi nähdä pahan läpi jotain hyvääkin, täytyyhän äidin jollain lailla välittää sukulaisistaan, koska ilmeisesti haluaisi heidän löytävän Jeesuksen? Jos olisi välinpitämätön, veisaisi piutpaut.
Edelleen, ei hellareihin kuuluminen ketään pelasta, usko Jeesukseen ainoastaan.
Jeesus sanoo: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan voi tulla Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
Toivottavasti pystyt antamaan äidillesi anteeksi. - The_Ace
Oli mahtava sotaherra, joka mäiski menninkäisiä ja örrkejä isolla sotavasarallaan.
- ?????
?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634