eivät halunneet kuulua hellareihin ja nyt painostus on alkanut kirjeitse sekä sukulaisille että lapsille onko oikein? Käsittämätöntä propagandaa? Sukulaisia haukutaan huoriksi ja ties miksi - aivan sairasta? Tilaa lehtiä sukulaisilleen vähistä eläkerahoistaan kun seurakunta käskee - koskahan rahat loppuu ja tulee hätä - auttaako seurakunta? Epäilempä vaan
Äitini hylkäsi lapsensa ja kaikki
5
329
Vastaukset
että sellaisia ne helluntailaiset ovat. Nyt kuitenkin lienee niin että vastaavaa tapahtuu, hieman varioiden, vähän siellä sun täällä: ainakin monissa uskonnollisissa ryhmittymissä,joissa yksilöltä edellytetään henkilökohtaista voimakasta sitoutumista yhteisön jäsenyyteen ja jotka ovat auktoritatiivisesti johdettuja. Esimerkkejä löytynee eri puolilta maailmaa vaikka kuinka. -Jostakin syystä meidän vain lienee vaikea hyväksyä sitä että tällaiset voimakkaasti omaa uskoaan korostavat ihmiset sitten toimivat yhtä raadollisesti kuin muutkin. Tämä suhtautumisemme ja närkästymisemme on kyllä osaksi näiden uskonsankarien omaakin syytä: vastareaktiota sille että he usein toitottavat niin suureen ääneen maailman, sekä heidän uskostaan osattomien, pahuutta.
- näitä kirjoittajia
Tällaista tähän ja sitten joopamiehet hyppää kyytiin.
Jätettäiskö tällaiset jutut käsittelemättä.
Minä voisin yhtä sun toista kirjoittaa ja provosoida eri paikoissa joopamiehet mukaan.
Korostiko Jeesusta tällainen`? Ei, ja tähän ei kannata vastata. Sama se on muittenkin ja sivujen kirjoituksilla.
Joopamiehet mukaan. Siellä sun täällä.- - j.bike
Meitä ihmisiä on moneen junaan. Useimmilla meistä on omat haavansa elämästä ja pelkonsa, vaikka sitten uskosta osattomien ikuisuuden puolesta. Lehtien tilaamisen ymmärrän, jos sitä ei erikseen ole asianomainen kieltänyt, mutta haukkumista en saata ymmärtää. Raamattu kehottaa meitä siunaamaan, ei kiroamaan. Emmekä me voi toinen toisiamme kadotukseen tuomita. En oikein jaksa uskoa, että tuollainen menettely kantaa hyvää hedelmää, sinäkin olet selvästi katkeroitunut äidillesi. Joskus vain tämän elämän lyhkäisyyden ja ennalta-arvaamattomuuden tajuaminen saa aikaan niin suuren hädän läheisten sieluista, että ryhtyy aika epätoivoisiin yrityksiin. Voivoi. En ole ikinä kuullut , että srk käskisi tilaamaan jotain lehtiä sukulaisille tai ystäville vähistä rahoistaan. Kun tilanteet kärjistyvät, niin halutaan etsiä ahdistavaan tilanteeseen syyllinen, ja kaataa kaikki loka sen niskaan. Onko syyllisenä nyt kyseinen srk, sitä en voi tietää, mutta jos näin on srk:n taholta oikeasti toimittu, niin aika epäkypsää toimintaa on, eikä suinkaan tavannomaista. Jospa vain voisi nähdä pahan läpi jotain hyvääkin, täytyyhän äidin jollain lailla välittää sukulaisistaan, koska ilmeisesti haluaisi heidän löytävän Jeesuksen? Jos olisi välinpitämätön, veisaisi piutpaut.
Edelleen, ei hellareihin kuuluminen ketään pelasta, usko Jeesukseen ainoastaan.
Jeesus sanoo: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan voi tulla Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
Toivottavasti pystyt antamaan äidillesi anteeksi. - The_Ace
Oli mahtava sotaherra, joka mäiski menninkäisiä ja örrkejä isolla sotavasarallaan.
- ?????
?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933