Miksi ateistit käyttävät kristittyjen palveluita?

Nykyään ei tarvitse kuulua kirkkoon, jotta saa hautapaikan "pyhältä" hautausmaalta.

Mitään muutakaan syytä ei ole kuulua kirkkoon. Miksi siis kuulut kirkkoon, jos kirkkoon kuulut ja olet ateisti?

Ei sinun tarvitse kuulua kirkkoon, kun osallistut kirkon tilaisuuksiin: vauvan kasteeseen, nuoren konfirmaatioon, häihin ja hautajaisiin.

Mutta jos teet rikoksen ja joudut vankilaan, niin osallistuminen näihin tilaisuuksiin tekee sinusta erittäin uskonnollisen ihmisen luterilaisen hutkijaryhmän tilastoissa.

Raha on nimittäin kiinni siitä, että nähtäisiin luterilaisen työn kannattavan vankiloissa. Pitää siis vähän säveltää ja valehdelle, jotta saataisiin kirkko näyttämään suositulta vankien joukossa.

Hädässä hellarismikin kelpaa vankilatyön rahoituksen tueksi. Kunhan vain valehdellaan ummet ja lammet vankien uskonnollisuudesta, vaikka tiedämme sen, että vain 1-2 % vangeista on tullut uskoon Jeesukseen vankilassa.

100 % on tehnyt rikoksen ateistina tai muslimina. Tämä tiedetään faktana.

32

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eikös jeesuskin ollut ihmissyöjälahkon johtaja ?

• Anonyymi

lopetin kirkollisveron maksun kun kirkosta ei ollut mitään hyötyä ja tuloni nousi

• Anonyymi

Minut saa haudata jätteenpolttolaitokselle , tulee tulevaisuudessa ainoaksi tavaksi 🤣

• Anonyymi

Kompostointi olisi ekologisempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kompostointi olisi ekologisempaa.

vihreät kompostiin 🤣

• Erosin kirkosta viisi vuotta sitten ja olen säästänyt siinä jonoin 5000 €. Olen käynyt kirkossa ja jopa ehtoollisella sen jälkeen (ehtoolliselta en voinut jäädä pois korkean esimiesroolini ja esimerkkini vuoksi). Vähän jänskätti, että tarttuuko se leipä ateistin kurkkuun ja polttaa ja tukahduttaa hengiltä...mutta pelkoni ei toteutunut vaan kuivaa paperimassaa se öylätti oli edelleen.

• Anonyymi

Ansaitsit siis viidessä vuodessa noin 300000€ ja maksoit siitä kirkollisveroa 5000€ Johonkin lahkoon kuulumalla olisit maksanut viidessä vuodessa 30000€! Kirkollisvero on minulla 1.7% ja lahkossa vero olisi 10%. Aika huima ero lahkosaarnaajien ja ihmeparantajien hyväksi.

• Olet siis tienannut 294000 euroa viidessä vuodessa.

Melko hyvät ansiot meribiologilla vai oletko sittenkin Suomen armeijan upseeri?

• Laiska-Jaakko kirjoitti:

Olet siis tienannut 294000 euroa viidessä vuodessa.

Melko hyvät ansiot meribiologilla vai oletko sittenkin Suomen armeijan upseeri?

Katsoin palkka-arkistosta 2018-2022 tulot ja yhteenlaskettuna 401 000€ ja verottomia tuloja (pääasiassa päivärahat) 16 000€.

• Anonyymi
        friendly-atheist kirjoitti:

Katsoin palkka-arkistosta 2018-2022 tulot ja yhteenlaskettuna 401 000€ ja verottomia tuloja (pääasiassa päivärahat) 16 000€.

6683 €/ kk ei kuulosta meribiologin tai Suomen armeijan upseerin palkalta.

Oletko sittenkin emeritus-professori tai tunnettu liikemies (Kärkkäinen)?

• Anonyymi kirjoitti:

Uskotko, jos laitan kuvakaappaukseen linkin?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuohon latasin otteen palkkakuitista.

https://aijaa.com/Ox9BnB

• friendly-atheist kirjoitti:

Siis joulukuun 2022 palkka, joka on vähän isompi kuin normi kuukausipalkka kun maksetaan muutama SH -korvaus.

• Anonyymi

Saat panna mua kakkoseen jos annat puolet palkasta minulle.

Monta kertaa päivässä ja pierut sille!

• Anonyymi

Ja minä luulin olevani hyvätuloinen, kun tein Rovaniemellä 51 donan vuositulot.

• Anonyymi kirjoitti:

Saat panna mua kakkoseen jos annat puolet palkasta minulle.

Monta kertaa päivässä ja pierut sille!

Toki annan ja panen, jos et enää kutsu minua mielisairaaksi vaan kärpästen herraksi. Mielisairas ei tienaa edes valtion leivissä näin paljon.

• Anonyymi

Minut saisi haudata ateistien hautausmaalle mutta sellaisia ei taida olla. Suvun kesken kuitenkin sovittiin että kaikki tästä lähtien tuhkataan, niin ei viedä liikaa tilaa uskovien mailta eikä närkästytetä ketään herkkähipiäistä. Kuolleena en kuitenkaan häiritsisi ketään ja kyllä ne uskovatkin ihan kuolleita ovat eivätkä vähästä hätkähtäisi.

• Anonyymi

Kristillisiä lahkojakin on vaikka kuinka paljon. Helluntailaiset ovat kovia vaatimaan ja pitäisikö niille olla muka paremmat palvelut?

• Anonyymi

minäkin ryyppään kirkon tiloissa alvariinsa 🤣

• Anonyymi

Ortotoksit hautaavat ruumiit koirankoppeihin

• Anonyymi

Kirkollisveron maksaminen on ihanaa. Maksan jopa tuplaten, jos vaan huolitaan.

• Anonyymi

Joo, ja minä maksan tupla kymmenykset lahkolle ja varmasti huolii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ja minä maksan tupla kymmenykset lahkolle ja varmasti huolii.

Jeesuksen Kristuksen pesemättömät kalsarit sinun puolestasi annettu!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen Kristuksen pesemättömät kalsarit sinun puolestasi annettu!!!

Jeesus ripuloi ristin käyttökelvottomaksi...

• Anonyymi

Kirkon liiketoiminta on verovapaata.
      Lisäksi sitä rahoitetaan verovaroista.
      Vastineeksi sillä on velvollisuus tuottaa palveluita.

• Elän ihmisiksi, siksi en kuulu kirkkoon. Asunnoltani on kirkolle neljä kilometriä. Jos kuuluisin kirkkoon, minun pitäisi pitää melkoista mökää.

• Anonyymi

Miksi teistit käyttävät pankkipalveluita?

• Anonyymi

Rahanhan pitäisi liikkua pyhän hengen voimalla paikasta toiseen ,mutta näin ei kuitenkaan tapahdu? Ja uskovan pitäisi elää pyhällä hengellä? Ihmeiden aika taitaa olla ohi.

• Anonyymi

en ryyppää enää kirkon tiloissa !!!

• Anonyymi

erosin heti kun ei ollut mitään hyötyä 🤣 tosin oli rahallakin osuutta asiaan

• Anonyymi

Sano muuta.
      Pitää muistaa erota kirkosta.

• Aika vähän meillä on palveluita joihin vain kristityt voivat osallistua. Muut kriteerit määrittelevät keitä palvelu koskee,

Onko ateisteilla palveluja joita vain me ateistit ja agnostikot voimme käyttää ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4190
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2282
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2084
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe