Nykyään ei tarvitse kuulua kirkkoon, jotta saa hautapaikan "pyhältä" hautausmaalta.
Mitään muutakaan syytä ei ole kuulua kirkkoon. Miksi siis kuulut kirkkoon, jos kirkkoon kuulut ja olet ateisti?
Ei sinun tarvitse kuulua kirkkoon, kun osallistut kirkon tilaisuuksiin: vauvan kasteeseen, nuoren konfirmaatioon, häihin ja hautajaisiin.
Mutta jos teet rikoksen ja joudut vankilaan, niin osallistuminen näihin tilaisuuksiin tekee sinusta erittäin uskonnollisen ihmisen luterilaisen hutkijaryhmän tilastoissa.
Raha on nimittäin kiinni siitä, että nähtäisiin luterilaisen työn kannattavan vankiloissa. Pitää siis vähän säveltää ja valehdelle, jotta saataisiin kirkko näyttämään suositulta vankien joukossa.
Hädässä hellarismikin kelpaa vankilatyön rahoituksen tueksi. Kunhan vain valehdellaan ummet ja lammet vankien uskonnollisuudesta, vaikka tiedämme sen, että vain 1-2 % vangeista on tullut uskoon Jeesukseen vankilassa.
100 % on tehnyt rikoksen ateistina tai muslimina. Tämä tiedetään faktana.
Miksi ateistit käyttävät kristittyjen palveluita?
32
75
Vastaukset
- Anonyymi
eikös jeesuskin ollut ihmissyöjälahkon johtaja ?
- Anonyymi
lopetin kirkollisveron maksun kun kirkosta ei ollut mitään hyötyä ja tuloni nousi
- Anonyymi
Minut saa haudata jätteenpolttolaitokselle , tulee tulevaisuudessa ainoaksi tavaksi 🤣
- Anonyymi
Kompostointi olisi ekologisempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kompostointi olisi ekologisempaa.
vihreät kompostiin 🤣
Erosin kirkosta viisi vuotta sitten ja olen säästänyt siinä jonoin 5000 €. Olen käynyt kirkossa ja jopa ehtoollisella sen jälkeen (ehtoolliselta en voinut jäädä pois korkean esimiesroolini ja esimerkkini vuoksi). Vähän jänskätti, että tarttuuko se leipä ateistin kurkkuun ja polttaa ja tukahduttaa hengiltä...mutta pelkoni ei toteutunut vaan kuivaa paperimassaa se öylätti oli edelleen.
- Anonyymi
Ansaitsit siis viidessä vuodessa noin 300000€ ja maksoit siitä kirkollisveroa 5000€ Johonkin lahkoon kuulumalla olisit maksanut viidessä vuodessa 30000€! Kirkollisvero on minulla 1.7% ja lahkossa vero olisi 10%. Aika huima ero lahkosaarnaajien ja ihmeparantajien hyväksi.
Olet siis tienannut 294000 euroa viidessä vuodessa.
Melko hyvät ansiot meribiologilla vai oletko sittenkin Suomen armeijan upseeri?Laiska-Jaakko kirjoitti:
Olet siis tienannut 294000 euroa viidessä vuodessa.
Melko hyvät ansiot meribiologilla vai oletko sittenkin Suomen armeijan upseeri?Katsoin palkka-arkistosta 2018-2022 tulot ja yhteenlaskettuna 401 000€ ja verottomia tuloja (pääasiassa päivärahat) 16 000€.
- Anonyymi
friendly-atheist kirjoitti:
Katsoin palkka-arkistosta 2018-2022 tulot ja yhteenlaskettuna 401 000€ ja verottomia tuloja (pääasiassa päivärahat) 16 000€.
6683 €/ kk ei kuulosta meribiologin tai Suomen armeijan upseerin palkalta.
Oletko sittenkin emeritus-professori tai tunnettu liikemies (Kärkkäinen)? Anonyymi kirjoitti:
Oletko sittenkin emeritus-professori tai tunnettu liikemies (Kärkkäinen)?Uskotko, jos laitan kuvakaappaukseen linkin?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sittenkin emeritus-professori tai tunnettu liikemies (Kärkkäinen)?Tuohon latasin otteen palkkakuitista.
https://aijaa.com/Ox9BnBfriendly-atheist kirjoitti:
Tuohon latasin otteen palkkakuitista.
https://aijaa.com/Ox9BnBSiis joulukuun 2022 palkka, joka on vähän isompi kuin normi kuukausipalkka kun maksetaan muutama SH -korvaus.
- Anonyymi
https://aijaa.com/Ox9BnBSaat panna mua kakkoseen jos annat puolet palkasta minulle.
Monta kertaa päivässä ja pierut sille! - Anonyymi
https://aijaa.com/Ox9BnBJa minä luulin olevani hyvätuloinen, kun tein Rovaniemellä 51 donan vuositulot.
Anonyymi kirjoitti:
Saat panna mua kakkoseen jos annat puolet palkasta minulle.
Monta kertaa päivässä ja pierut sille!Toki annan ja panen, jos et enää kutsu minua mielisairaaksi vaan kärpästen herraksi. Mielisairas ei tienaa edes valtion leivissä näin paljon.
- Anonyymi
Minut saisi haudata ateistien hautausmaalle mutta sellaisia ei taida olla. Suvun kesken kuitenkin sovittiin että kaikki tästä lähtien tuhkataan, niin ei viedä liikaa tilaa uskovien mailta eikä närkästytetä ketään herkkähipiäistä. Kuolleena en kuitenkaan häiritsisi ketään ja kyllä ne uskovatkin ihan kuolleita ovat eivätkä vähästä hätkähtäisi.
- Anonyymi
Kristillisiä lahkojakin on vaikka kuinka paljon. Helluntailaiset ovat kovia vaatimaan ja pitäisikö niille olla muka paremmat palvelut?
- Anonyymi
minäkin ryyppään kirkon tiloissa alvariinsa 🤣
- Anonyymi
Ortotoksit hautaavat ruumiit koirankoppeihin
- Anonyymi
Kirkollisveron maksaminen on ihanaa. Maksan jopa tuplaten, jos vaan huolitaan.
- Anonyymi
Joo, ja minä maksan tupla kymmenykset lahkolle ja varmasti huolii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ja minä maksan tupla kymmenykset lahkolle ja varmasti huolii.
Jeesuksen Kristuksen pesemättömät kalsarit sinun puolestasi annettu!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen pesemättömät kalsarit sinun puolestasi annettu!!!
Jeesus ripuloi ristin käyttökelvottomaksi...
- Anonyymi
Kirkon liiketoiminta on verovapaata.
Lisäksi sitä rahoitetaan verovaroista.
Vastineeksi sillä on velvollisuus tuottaa palveluita. Elän ihmisiksi, siksi en kuulu kirkkoon. Asunnoltani on kirkolle neljä kilometriä. Jos kuuluisin kirkkoon, minun pitäisi pitää melkoista mökää.
- Anonyymi
Miksi teistit käyttävät pankkipalveluita?
- Anonyymi
Rahanhan pitäisi liikkua pyhän hengen voimalla paikasta toiseen ,mutta näin ei kuitenkaan tapahdu? Ja uskovan pitäisi elää pyhällä hengellä? Ihmeiden aika taitaa olla ohi.
- Anonyymi
en ryyppää enää kirkon tiloissa !!!
- Anonyymi
erosin heti kun ei ollut mitään hyötyä 🤣 tosin oli rahallakin osuutta asiaan
- Anonyymi
Sano muuta.
Pitää muistaa erota kirkosta. Aika vähän meillä on palveluita joihin vain kristityt voivat osallistua. Muut kriteerit määrittelevät keitä palvelu koskee,
Onko ateisteilla palveluja joita vain me ateistit ja agnostikot voimme käyttää ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194