otsikko sen nyt kertoki jo aikalail. oon nyt 6 vuotta sairastanu masennusta sun muita mielenterveys sairauksia ja vuoden suunnitellu itsemurhaa mut nyt ku se päivä on jo kuukauden sisällä mua on alkanu pelottaa. mua ei pelota kuoleminen mut se, jos epäonnistun. mulla on kasapäin parasetamoli, buranaa ja vimovoo mut en usko et ne riittää. oon liian pelkuri hyppäämään mistään enkä halua jäädä junan tai rekan tms alle koska en halua tuottaa niille kuskeille mitään pahaa oloo. eli siis tiivistettynä mun kysymys on että miten saan tapettua itteni mieluiten ilman tai vähäisellä kivulla?
en haluu mitään diipadaapaa vaan vastauksia kiitos<3
miten kuolla?
4
255
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi tietää kuinka kävisi tuommoisen satsin ottamisen jälkeen. Monet asiat vaikuttavat lopputulokseen ja pahimmillaan voi olla aivovamma ja/tai maksavaurio lisähaittana loppuelossa jos yritykseksi jää.
Mieti myös mitä kärsimystä tekosi saisi aikaan läheisissäsi, jo pelkästään tieto siitä että yritit jos et vielä pois pääsisi.
Voiko sitä päivää siirtää kesän jälkeen kerran epäröit? Pakko ei ole toimia sillä tavalla mikä ei hyvältä tunnu. Katsoisit ja yrittäsit vielä jos sittenkin elämä voittaisi.
Eläkä pahastu, ei mielestäni ole diibadaata se että noin lopullista päätöstä lykkää hieman. Lisäajan aikana yritä saada aikaan muutoksia että elo olisi siedettävämpää.
Eikö ongelmiisi ole ollut apua saatavilla?
(Onhan tässä ylikalliissa maassa elo "v-mäistä" tällä hetkellä itselläkin, sitä ei voi kiistää. Pienetkin asiat rassaa paljon kokkarehintojen aikana.)
Yritä pärjätä.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17765962m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Samaa olen miettinyt. Jotakin olen keksinyt mutta en halua jakaa tietoja sillä en halua ottaa jonkun toisen kuolemaa kontolleni.
Hei ja hyvä, että kirjoitit tänne!
Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.
- Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.
Joka viikko maanantaista torstaihin klo 15-19 on Solmussa-chat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
- Valtakunnallinen kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.
- Kriisikeskukset
Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/
Ysätävällisin terveisin
MIELI kriisikeskus Helsinki/Kata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316