Että löytäisitte kumppanin?
Mitä ratkaisuksi
24
107
Vastaukset
Aika. Kyllä luonto hoitaa asian kuntoon, kun annat sille aikaa etkä mene väliin härkkimään.
- Anonyymi
Juuri niin.
- Anonyymi
No minun täytyisi tavata sinkkuja ja yhdessä etsittäis heille kumppani mut en lähde ympäri suomen kiertelemään mut kanssani löydettäis äkkiä heille kumppani
- Anonyymi
Tuossa ei ole mitään ratkaistavaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Vain ongelmat tarvitsevat ratkaisua ja tuo asia ei ole ongelma.
- Anonyymi
Ajella naama.
Pistää parempaa päälle.
Sosialisoida.
Tehdä aloitteita. Täytyisi laajentaa sosiaalista elinpiiriäni ja etsiytyä sellaisiin paikkoihin ja juttuihin missä ihmisiä tapaa. Sitä olen yrittänyt toteuttaakin tosin en hirveän kauaa vielä ihan tosissani. Lupasin itselleni että teen kaikkeni sen eteen että voisi olla mahdollista kumppani löytää joka myös minut haluaa.🙂.
- Anonyymi
Laskekaa kriteereitä niin helpottuu kumppanin saaminen.
- Anonyymi
Rohkeus aloitteen tekeminen harrastukset nettitreffit ym sivustot (välttele ihastuminen ja suhteet palstaa suomi24) omasta itsestä huolen pitäminen. Pärjääminen itsenäisesti jne.
- Anonyymi
Pitäis juoda viinaa baareissa mutta ei huvita,
- Anonyymi
Ätmi speed dating missä ätmit voi tavata toisiaan
- Anonyymi
Ajattelen talouden kautta, pitää saada oma talous hyvälle tasolle, ennen kuin uskallan laittaa itseni vaaroille alttiiksi?
Ihmettä odotellessa 😏
Toki edelliseen kumppaniinikin törmäsin ihan sattumalta noin puolivälissä 500km:n etäisyyttämme. - Olin tapaamassa ystävätärtäni, mutta mies oli lähtenyt naista etsimään. - Voi olla, että niin käy minulle joskus uudemmankin kerran. 🤔 - Voi olla, että joskus voitan myös päävoiton Lotossa 👍Ratkaisua ei ole, on vaan sattuma, jos se osuu. 😊
Mikäpä..? Ehkäpä on hyvä olla ihan näin. Ilman sitä kumppania.
- Anonyymi
Ei muutaku palstaätmi pitoon vaa.
- Anonyymi
Mikä ...tun kumppani?
AV - Anonyymi
Naisten pitäisi muuttaa kriteereitään siten että myös vähemmän onnelliset miehet kelpaisivat. Eivät kaikki ole menestyneitä ja hienoja suorittajia vaan on myös meitä onnen orpolapsia joukossa ja siinä me eletään kuin muutkin.
- Anonyymi
Tehostetaan havannointia, ei arvioida ainoastaan vastaantulijoita, vaan silmäillään myös kadun toisella puolella kulkevia naisia.
- Anonyymi
Kirurgiaa pitäs alkaa tekemään että sais riittävän hyvän ulkonäön ja mulkkunen pidentää jokasuuntaan.
Ei kai siinä. Olkaa reippaita ja aloitteellisia. Siitä se lähtee. Jos joku kiinnostaa ihan miten vain ihmisenä, koittaa ottaa kontaktia. 👍
Joskus se kumppani voi osua kohdalle niinkin, ettei ole alkuun mitään kiinnostustakaan, oudossa paikassa tai tilanteessakin, mutta kanssakäymisten kautta huomaa, että jumatsuikka tuon kanssa viihtyy ja seura kiinnostaa. Kemiat kohtaa.
Silloin ei kannata vetäytyä kuoreensa piiloon, emmä kuitenkaan vaan ottaa härkää sarvista.Ps. Silleen mä oon itse päätynyt parhaimpiin parisuhteisiini. Luottanut intuitiooni ihmisestä ja tehnyt rohkean reippaasti tuttavuutta yllättävästä paikasta tai ajankohdasta huolimatta.
Exää ennen meitä.. yritin amorina naitattaa kaverilleni, järkkäsin treffit, johon jouduin itse mukaan. Ja huomattiin et mulla synkkas paremmin hänen kanssaan, kun kaverillani ja hänellä. Niinpä päädyttiin treffeille ja parisuhteeseen.G-LoveR kirjoitti:
Ps. Silleen mä oon itse päätynyt parhaimpiin parisuhteisiini. Luottanut intuitiooni ihmisestä ja tehnyt rohkean reippaasti tuttavuutta yllättävästä paikasta tai ajankohdasta huolimatta.
Exää ennen meitä.. yritin amorina naitattaa kaverilleni, järkkäsin treffit, johon jouduin itse mukaan. Ja huomattiin et mulla synkkas paremmin hänen kanssaan, kun kaverillani ja hänellä. Niinpä päädyttiin treffeille ja parisuhteeseen.Joskus taas ei synny mitään parisuhteita, mutta voi kehkeytyä hienoja ystävyyssuhteita. Muistakaa ettei hyviä tilaisuuksia kannata heittää surutta menemään, aina ne tilaisuudet ei enää toistu vaan on se yks hetki johon pitää älytä tarttua heti.
Jälkeenpäin voin vain syyttää itseään, jos jää nuoleskelemaan näppejään ylimielisyyttään tai arkuuttaan. Rohkeutta siis. 😊
- Anonyymi
Yli 50 v katuu kaikkein eniten omaa arkuuttaan nuorena, monta tilaisuutta meni ohi kun ajatteli, ettei se mua huoli. Rohkeesti vaan tekemään kaupan kassajonossa tai kirjastossa tikusta asiaa. Elämä oli eilen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470