ajatuksissa päivittäin? Ajatteleeko sua kukaan koskaan?
Oletko kenenkään
41
105
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen että öisin joku, ehkä nukkumaan mennessä, ajattelee minua. Herään siihen.
Kyllä luulisin että läheiset eli lähinnä perhe ainakin tosin päivittäisestä en tiedä ja toivoisin kovasti kyllä että joku muukin ajattelee mutta sitähän en taas voi tietää varmaksi.🙂.
Eiköhän ainakin omat perheenjäsenet.
Minulla on melkein aina, kun tulen palstalle, sinä ajatuksissa. Selailen kirjoituksia, että oletko johonkin kirjoittanut ja menen monesti sinne, missä näkyy sinun sininen nickisi. Nyt kyllä harvoin muistan tulla suomi24.fi:n sinkkupalstalle, joten ehkä vain pari kertaa viikossa keskimäärin muistan sinun olemassa olosi. Itse en ole täällä palstoilla ehkä kenenkään mielessä ainakaan säännöllisesti, mutta livenä olen varmaan kavereitteni ja isän mielessä usein? :)
Meinasit jäädä tauolle lähiviikkoina? Milloinka?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Minulla on melkein aina, kun tulen palstalle, sinä ajatuksissa. Selailen kirjoituksia, että oletko johonkin kirjoittanut ja menen monesti sinne, missä näkyy sinun sininen nickisi. Nyt kyllä harvoin muistan tulla suomi24.fi:n sinkkupalstalle, joten ehkä vain pari kertaa viikossa keskimäärin muistan sinun olemassa olosi. Itse en ole täällä palstoilla ehkä kenenkään mielessä ainakaan säännöllisesti, mutta livenä olen varmaan kavereitteni ja isän mielessä usein? :)
Meinasit jäädä tauolle lähiviikkoina? Milloinka?No mitä palstalaisiin tulee, niin en usko olevani juurikaan kenenkään mielessä kuin juuri palstaillessa ja käydessä keskustelua kanssani. Silloinkin ehkä pikemminkin se mitä keskustellaan, asia kuin minä itse mielessä. 🙂
En tauosta niinkään ole puhunut, vaan etten ole enää aktiivi aamusta iltaan tai edes käy joka päivä. Arkena ei jaksa, ehdi eikä viitsi jumittaa täällä. Ja viikonloppuna on muutakin ohjelmaa. Odotitko että jäisin tauolle kokonaan?G-LoveR kirjoitti:
No mitä palstalaisiin tulee, niin en usko olevani juurikaan kenenkään mielessä kuin juuri palstaillessa ja käydessä keskustelua kanssani. Silloinkin ehkä pikemminkin se mitä keskustellaan, asia kuin minä itse mielessä. 🙂
En tauosta niinkään ole puhunut, vaan etten ole enää aktiivi aamusta iltaan tai edes käy joka päivä. Arkena ei jaksa, ehdi eikä viitsi jumittaa täällä. Ja viikonloppuna on muutakin ohjelmaa. Odotitko että jäisin tauolle kokonaan?Ja kas vain, nythän profiilikuva toimii taas. Oli pitkään niin ettei kuva näkynyt tuossa keskusteluketjussa ollenkaan. Vika korjattu. 🤷🏼♂️
G-LoveR kirjoitti:
Ja kas vain, nythän profiilikuva toimii taas. Oli pitkään niin ettei kuva näkynyt tuossa keskusteluketjussa ollenkaan. Vika korjattu. 🤷🏼♂️
Huomasin saman. Nyt voin vaihtaa kuvani..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Huomasin saman. Nyt voin vaihtaa kuvani..
Eipä ainakaan vanhat kuvat vaihtunut. Katsotaan tuleeko uusiin viesteihin uusi kuva..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eipä ainakaan vanhat kuvat vaihtunut. Katsotaan tuleeko uusiin viesteihin uusi kuva..
Näköjään vanhat jäi ja uusi käytössä. Näin sitten nyt.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Uusi näkyy. 👍
G-LoveR kirjoitti:
Uusi näkyy. 👍
Jee. Palasin alkuperäiseen profiilikuvaani. Tällä mennään..
Tosiaan itselläkin meni Rande ja oma sekaisin aina välillä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Jee. Palasin alkuperäiseen profiilikuvaani. Tällä mennään..
Tosiaan itselläkin meni Rande ja oma sekaisin aina välillä.Jin ja Jang on varsin hyvä tasapainon symboli ja kuva. 👍
G-LoveR kirjoitti:
Jin ja Jang on varsin hyvä tasapainon symboli ja kuva. 👍
Oman kuvan viime kesältä näppäsin tuohon. Muutakaan keksinyt. Love is giving, tekstein.
G-LoveR kirjoitti:
Oman kuvan viime kesältä näppäsin tuohon. Muutakaan keksinyt. Love is giving, tekstein.
Mulla oli jo tuo ekaluokkalaisen pärstä niin pitkään.. tää on hyvä. Yksi monitahoisimmista pyöreistä kuvioista mitä on olemassa. Maskuliinisuuden ja feministisyyden harmoniaa. Elämän voimaa, chi.
Mutta kiva kun pääsee taas vaihtamaan kuvaa. Ehkä kaikki päivitykset palstalla ei olekaan ihan pepusta.. tai...G-LoveR kirjoitti:
No mitä palstalaisiin tulee, niin en usko olevani juurikaan kenenkään mielessä kuin juuri palstaillessa ja käydessä keskustelua kanssani. Silloinkin ehkä pikemminkin se mitä keskustellaan, asia kuin minä itse mielessä. 🙂
En tauosta niinkään ole puhunut, vaan etten ole enää aktiivi aamusta iltaan tai edes käy joka päivä. Arkena ei jaksa, ehdi eikä viitsi jumittaa täällä. Ja viikonloppuna on muutakin ohjelmaa. Odotitko että jäisin tauolle kokonaan?G-LoveR: "En tauosta niinkään ole puhunut, vaan etten ole enää aktiivi aamusta iltaan tai edes käy joka päivä. Arkena ei jaksa, ehdi eikä viitsi jumittaa täällä. Ja viikonloppuna on muutakin ohjelmaa. Odotitko että jäisin tauolle kokonaan?"
Luulin, että poistut täältä viikoiksi tai jopa kuukausiksi. Kiva, kun olet täällä. Olen havainnut viihtyväni juttujesi seurassa, vaikka niissä joskus on aiheena sellaiset jutut, jotka eivät oikein kiinnosta. Trans-juttujasi seuraan, mutta ne eivät niin kiinnosta, miksi en niitä kommentoi juurikaan. Minusta olet palstan tähti, vaikka itse pidät itseäsi vaan yhtenä rivikirjoittajana.
Hyvää maaliskuun puoliväliä ja kevään alkua.Oliko keskiviikoksi ennustettu eteläiseen ja itäiseen Suomeen +5 astetta. Se on jo keväinen lämpötila?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
G-LoveR: "En tauosta niinkään ole puhunut, vaan etten ole enää aktiivi aamusta iltaan tai edes käy joka päivä. Arkena ei jaksa, ehdi eikä viitsi jumittaa täällä. Ja viikonloppuna on muutakin ohjelmaa. Odotitko että jäisin tauolle kokonaan?"
Luulin, että poistut täältä viikoiksi tai jopa kuukausiksi. Kiva, kun olet täällä. Olen havainnut viihtyväni juttujesi seurassa, vaikka niissä joskus on aiheena sellaiset jutut, jotka eivät oikein kiinnosta. Trans-juttujasi seuraan, mutta ne eivät niin kiinnosta, miksi en niitä kommentoi juurikaan. Minusta olet palstan tähti, vaikka itse pidät itseäsi vaan yhtenä rivikirjoittajana.
Hyvää maaliskuun puoliväliä ja kevään alkua.Oliko keskiviikoksi ennustettu eteläiseen ja itäiseen Suomeen 5 astetta. Se on jo keväinen lämpötila?Varmaan sekin jossain kohtaa tulee vielä tapahtumaan. Ei mulla oikein ole juteltavaa. Aika lyhyiksi jää keskustelut nykyään itselläni.
Joo, eihän nuo mun jutut niin kiinnostavia olekkaan. Ymmärrän senkin ettei kaikkia kiinnosta vähemmistön juttuja jutella, kuten minuakaan ei niin kiinnosta kaikki enemmistön jutut keskustella.
Ihan yks monista olen mielelläni vaan. Kiva jos pidät tähtevänä, vaikken itse niin itseäni koekkaan. 🙂
Kiitos, sinulle samoin. Leudommat kelit kelpaa, kun ulkoilen arkena työntouhuissa kerralla pidempään. Välillä meinannu tulla kylmä. 🥶- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
G-LoveR: "En tauosta niinkään ole puhunut, vaan etten ole enää aktiivi aamusta iltaan tai edes käy joka päivä. Arkena ei jaksa, ehdi eikä viitsi jumittaa täällä. Ja viikonloppuna on muutakin ohjelmaa. Odotitko että jäisin tauolle kokonaan?"
Hyvää maaliskuun puoliväliä ja kevään alkua.Oliko keskiviikoksi ennustettu eteläiseen ja itäiseen Suomeen 5 astetta. Se on jo keväinen lämpötila?Täältä pinnat myös gloverille, kaunista talvipäivää 👍
- Anonyymi
Varmasti ajattelee vähintään silloin, kun lähettää minulle viestin/sähköpostia/kirjeen/kortin tai soittaa.
- Sheena Olen. Varmasti ajattelee "koskaan", omat rakkaat, läheiset ja jopa ystävät.
Onko sinulla joku, joka ajattelee sinua?- Anonyymi
Ulosottomies ajattelee lähes päivittäin.
- Anonyymi
Ajatteleeko joku, että olen seksuaalisesti himoittava?
Se kyllä kiinnostaisi. Olen. Päivin ja öin.
- Anonyymi
Poikani mielessäni olen. Ja hän mielessäni också.
Äitini ja lapseni todennäköisesti ajattelevat toisinaan minuakin. Muista en ole niinkään varma.
- Anonyymi
Toivoa kai sopii sunķin että asia noin olisi mu pahoin pelkään et ei mahtanee olla niin mitä olen kirjoituksiasi lukenu mun äiti ainakin häpeis niin maan perkeleesti jos sillä olisi kaltaisesi poika ja tyttäreni mitä luultavammin olisi isänsä jo tappanu jos hänellä olisi kaltaisesi isä on meinaan hieman normaalia äkkiäpikaisempi neiti on aika paljo tytön ikäväksi ehkä jopa tullu isäänsä pojan kanssa elän vielä jännityksessä kuinka mahtanee käydä osaanko olla tälle riittävän hyvä isä on meinaan äkkipikainen sälli mitä olen äitinsä kanssa hänestä kirjoitella
- Anonyymi
Anonyymi ajattelee minua tälläkin hetkellä.
- Anonyymi
Olen, kyllä mua ajatellaan. Ja minä ajattelen joitain tärkeitäni päivittäin.
Ajatteletko sinä ketään?
xLiner - Anonyymi
Asialla ei ole väliä.
Uskon, että lapseni ajattelevat minua edes silloin tällöin. - Minä ajattelen heitä joka päivä 🙏❤️
Toki esimerkiksi täällä palstalla kirjoitellessani ajattelen palstakavereitani 🤗 Joskus jopa palstan ulkopuolellakin 😉Poliisin. Ja äiteen. Tai no äiteen kohdalla tuskin joka päivä.
Palstakamu kirjoitti:
Ammattikriminaali?
En tunnusta! En ole käynytkään siellä! En todellakaan, äiti voi todistaa!
Ai mitä? Ei, ei ammattilainen, muutenhan olisin sanonut että Atari ja äitee 😂
- Anonyymi
Täällä ei varmasti kukaan minua kaipaa,. Enkä usko hänenkään minua kaipaavan irl. Hän jatkoi elämäänsä , minä en. Joillekkin se unohtaminen on helppoa,mulla ero tuhosi liikaa.
N - Anonyymi
Kukapa minua kaipaisi ,vaikka toivoisin kyllä.
- Anonyymi
No mitäs h.lvetistä minä sen tietäisin? En ole mikään ajatustenlukija!
-keinovaginamies- - Anonyymi
Eräs mies kertoilee aina välillä, että olen hänen ajatuksissaan. Sitä olenko päivittäin hänen ajatuksissaan, en osaa sanoa. Kiva kuitenkin, jos olen hänen ajatuksissaan edes joskus.
- Anonyymi
Lähipiirin, tuumivat tyyliin: nälättää...jokohan isi on kokannut...hyi olkoon, toi on rikki...no isi korjaa...taas joku hätäviritys 😁. Ei voi valittaa siis, käyn mielessä useammin kuin pesukone mutta harvemmin kuin jääkaappi...
- Anonyymi
🤣 👍🏾
- Anonyymi
Kerropa mistä vitusta tuon voi tietää lasteni ajatuksissa luultavasti
- Anonyymi
En ja Ei. Pelkkää valetta.
- Anonyymi
Ei ajattele kukaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470