On ensiksi ollut sinkkuja, mutta löytäneet sitten jonkun enkä se joku ole ollut minä.
Monet naiset, joista olen ollut kiinnostunut
10
68
Vastaukset
No näinhän se on mullakin. 😄
Yksipuolista kiinnostusta, joko niin että vain minä olen ollut kiinnostunut tai sitten toinen on ollut kiinnostunut minusta, mutta minä en hänestä. Eipä ne siksi ole sinkuiksi jääneet yksikään. Pian on joku ollut niskaan huokailemassa. 😄- Anonyymi
Odottelitko riittävän kärsivällisesti naisten tekemää avausta?
- Anonyymi
En.
Olen kerran nähnyt unelmieni naisen kaupassa.
Hän oli pitkä, mutta hänen kasvonsa olivat lapsenomaisen sievät. Hänen hymynsä sai sydämeni voihkaisemaan.
Naisen seurassa oli kaksimetrisen kalju korsto. Karkeantuntuinen kuin Vin Diesel.
Seurasin naista hyllyjen takaa, minuutin, kaksi, ehkä jopa kolme minuuttia. Sitten nainen poistui kaupasta, ja elämästäni.
Jäljelle jäi vuosikymmenien pituinen hämmennys.Se jättää pienen tyhjiön kaltaisen hämmennyksen, kun kohtaa jotain unelmallista ja se liukenee käsistä. 😄
G-LoveR kirjoitti:
Se jättää pienen tyhjiön kaltaisen hämmennyksen, kun kohtaa jotain unelmallista ja se liukenee käsistä. 😄
Vaikka minulla oli jo tuolloin rakastettava Venus povitaskussa, sain pitkästä naisesta sydäntuntemuksia. Kyllä me miehet ollaan sikoja. :P
Gattino kirjoitti:
Vaikka minulla oli jo tuolloin rakastettava Venus povitaskussa, sain pitkästä naisesta sydäntuntemuksia. Kyllä me miehet ollaan sikoja. :P
Niin ollaa me naisetkin. Nou hätä. 😄
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Niin ollaa me naisetkin. Nou hätä. 😄
Kärsikää sitten yhdessä, kärsäkkäät!
Elämä on. Kunnes se joskus päättyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453383
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693181Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302925Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592728- 252219
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛112099Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141648Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231507Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31357- 151316