On ensiksi ollut sinkkuja, mutta löytäneet sitten jonkun enkä se joku ole ollut minä.
Monet naiset, joista olen ollut kiinnostunut
10
83
Vastaukset
No näinhän se on mullakin. 😄
Yksipuolista kiinnostusta, joko niin että vain minä olen ollut kiinnostunut tai sitten toinen on ollut kiinnostunut minusta, mutta minä en hänestä. Eipä ne siksi ole sinkuiksi jääneet yksikään. Pian on joku ollut niskaan huokailemassa. 😄- Anonyymi
Odottelitko riittävän kärsivällisesti naisten tekemää avausta?
- Anonyymi
En.
Olen kerran nähnyt unelmieni naisen kaupassa.
Hän oli pitkä, mutta hänen kasvonsa olivat lapsenomaisen sievät. Hänen hymynsä sai sydämeni voihkaisemaan.
Naisen seurassa oli kaksimetrisen kalju korsto. Karkeantuntuinen kuin Vin Diesel.
Seurasin naista hyllyjen takaa, minuutin, kaksi, ehkä jopa kolme minuuttia. Sitten nainen poistui kaupasta, ja elämästäni.
Jäljelle jäi vuosikymmenien pituinen hämmennys.Se jättää pienen tyhjiön kaltaisen hämmennyksen, kun kohtaa jotain unelmallista ja se liukenee käsistä. 😄
G-LoveR kirjoitti:
Se jättää pienen tyhjiön kaltaisen hämmennyksen, kun kohtaa jotain unelmallista ja se liukenee käsistä. 😄
Vaikka minulla oli jo tuolloin rakastettava Venus povitaskussa, sain pitkästä naisesta sydäntuntemuksia. Kyllä me miehet ollaan sikoja. :P
Gattino kirjoitti:
Vaikka minulla oli jo tuolloin rakastettava Venus povitaskussa, sain pitkästä naisesta sydäntuntemuksia. Kyllä me miehet ollaan sikoja. :P
Niin ollaa me naisetkin. Nou hätä. 😄
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Niin ollaa me naisetkin. Nou hätä. 😄
Kärsikää sitten yhdessä, kärsäkkäät!
Elämä on. Kunnes se joskus päättyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51618
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 75576
- 56564