Aloittaa uusi elämä!
Muita onnellisia vuodenajan muutoksesta?
Kevät, mikä ihana tekosyy
10
<50
Vastaukset
Juu oon onnellinen kun luonto ja eläimet herää horroksestaan ja aurinko ja lämpö palaavat. Silloin sitä itsekin ikään kuin herää pitkästä horroksesta pimeän ja kylmän talven jäljiltä.🌞.
- Anonyymi
Vuodenajasta olen onnellinen, muuten en erityisemmin olekkaan. Ehkä kesä puhaltaa minuun eloa ja iloa, jota nyt jo kaipaisin.
Elän jotenkin uuvuttavaa ja tympeää aikaa nyt. En jaksa siivota komeroitani, mutta keväällä on kyllä hyvä suunnata kaikki tavoitteet kohti omaa hyvinvointia.
Minäkin saan energiaa valoisuudesta ja olen onnellinen siitä, että on kevät 🤗🌞- Anonyymi
Huh, tultiin just hiihtämästä.
Meni paita märäksi, kauhian kuuma vaikka oli kevyt hyvin hengittävä puku päällä.
3,5 tuntia auringon paisteessa. Käytiin laavulla paistamassa retkimakkarat ja syömässä suklaakeksit mehun kera.
Linnut laulavat, vettä kertynyt jo jokaiseen notkoon laakselmaan.
Hieno aurinkoinen sää tänäänkin, se kyllä näkyy naamasta.
AV- Anonyymi
Oliko öljypullot mukana?
- Anonyymi
Kevät on hyvä omistaa palstailulle.
Keväällä skarpataan, koska kesä tulee vauhdilla ja se on hetkessä ohi.
- Anonyymi
Lintujen kevätmuutto on niin konkreettista kaiken jatkuvuudesta. Palaavat vuosi vuoden jälkeen, uudet supupolvet...
"Kiitävi aika
Vierähtävät vuodet
Miespolvet vaipuvat unholaan
Kirkasna aina
Sielujen laulun
Taivainen sointu säilyy vaan"
Tässä ajassa on jotain lohduttavaa, vahvistavaa ja turvallista.
xLiner- Anonyymi
Olipas lällyä 😑
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058