Mistä miehet löytyvät?

Eräs nimeltä mainitsematon, siis Anonyymi palstailija on sitä mieltä, että Sinkku-palstalle aina silloin tällöin eksyy meitä epätoivoisia, rakkaudennälkäisiä, yli 40-vuotiaita ikäneitoja. 😄

Kertokaapa palstan kaikkitietävät ihmiset, mistä tällainen epätoivoinen rakkaudennälkäinen, yli 40-vuotias ikäneito löytää kunnollisen miehen, eikä pelkästään rakkaushuijareita? Enkä siis kysele nyt pelkästään omasta puolestani 😉

Missä siis kulkee vapaana tuollaisista naisista edes mahdollisesti kiinnostuneet sinkkumiehet?

Bonuskysymys: Millaisen (asiallisen) aloitteen kyseisessä ympäristössä liikkuva mies haluaisi naiselta saada, jotta mies sekä a) ymmärtää saaneensa aloitteen että b) mahdollisesti reagoi siihen? - Ja vielä: kuinka mies toimii, jos aloite miellyttää tai ei miellytä? Oletko tyly vai kohtelias, jos on kyse jälkimmäisestä tapauksesta?

165

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Kertokaapa palstan kaikkitietävät ihmiset, mistä tällainen epätoivoinen rakkaudennälkäinen, yli 40-vuotias ikäneito löytää kunnollisen miehen, eikä pelkästään rakkaushuijareita?"

Ei mistään, kunnolliset miehet on jo teihin niin pettyneitä ettette voi enää huijata mitenkään :D

"Bonuskysymys: Millaisen (asiallisen) aloitteen kyseisessä ympäristössä liikkuva mies haluaisi naiselta saada, jotta mies sekä a) ymmärtää saaneensa aloitteen että b) mahdollisesti reagoi siihen? - Ja vielä: kuinka mies toimii, jos aloite miellyttää tai ei miellytä? Oletko tyly vai kohtelias, jos on kyse jälkimmäisestä tapauksesta?"

Asiallista on tulla kertomaan että tässä nyt on aloite, ota tai jätä a) silloin se sen ymmärtää b) on hämillään vielä) varmaan kohtelias

-harmiseikirj-

• Tuota hieman epäilenkin, että kaikki kuvaukseen sopivat miehet ovat niin koloihinsa vetäytyneitä, ettei niitä löydy edes onkimatoja kaivaessani 👍😄

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Tuota hieman epäilenkin, että kaikki kuvaukseen sopivat miehet ovat niin koloihinsa vetäytyneitä, ettei niitä löydy edes onkimatoja kaivaessani 👍😄

Älä töni matoja, mato on mullan kaveri! Ja kenellä on kädet väärillä puolilla kroppaa kun ei peukalo voi olla noin päin ellet sitten näytä korvallesi peukkua???

Näin päin ne pitää olla: 😄👍

T. ettäs tiiät

• Anonyymi kirjoitti:

Älä töni matoja, mato on mullan kaveri! Ja kenellä on kädet väärillä puolilla kroppaa kun ei peukalo voi olla noin päin ellet sitten näytä korvallesi peukkua???

Näin päin ne pitää olla: 😄👍

T. ettäs tiiät

Nyt tiiän 😄

• Anonyymi

Toivotan sinulle onnea etsinnässäsi.

Varo Mikkojuhania. Hänestä tulee sellaiset vibat, että vaikuttaa varatulta lirkuttelijalta. Profiilikuva on muokattu. (Siinä ei ole korvia. Hän vaihtanee kuvan nähtyään tämän kommentin.) Toinen hälyttävä merkki on se, että hän hellittelee sinua täällä palstalla mutta ei aio koskaan tavata oikeassa elämässä. (Katsotaan vaikka, niin hän lykkää tapaamista kanssasi loputtomiin.)

Älä anna huijareiden lannistaa. Löydät kunnollisen miehen, kun olet oma itsesi ja pidät silmäsi auki.

• - Koen nyt olevani varoitettu -
        Mutta olisiko sinulla antaa muille yhtä epätoivoisille yhtään vinkkiä? 😉

• Anonyymi

Päinvastoin, Mikkojuhani on hyväuskoinen uhri jota Xena kusetta* :(

• Anonyymi

Ihan sivusta totean, että minusta olisi outoa ja suorastaan edesvastuutonta käyttää tällaisessa paikassa muokkaamatonta kuvaansa, jossa olisi ihan nykyisessä olotilassaan tunnistettavissa. Epäilisin vakaasti kyseisen tyypin järjenjuoksun toimivuutta, jos joku noin toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sivusta totean, että minusta olisi outoa ja suorastaan edesvastuutonta käyttää tällaisessa paikassa muokkaamatonta kuvaansa, jossa olisi ihan nykyisessä olotilassaan tunnistettavissa. Epäilisin vakaasti kyseisen tyypin järjenjuoksun toimivuutta, jos joku noin toimii.

Kuka laittaisi kuvan jossa ei ole korvia?

Isoposkinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka laittaisi kuvan jossa ei ole korvia?

Isoposkinen?

No vaikkapa sellainen. Hyvä, että keksin itse.

• Anonyymi

Mikkojuhani on joutunut kurpan suhdepelailun uhriksi .

• Anonyymi

Voi herra jestas!

Älä ole noin paranoidinen, kateellinen ja inhottava.

Ei kukaan varattu ole täällä omalla kuvalla.

Juhis vaikuttaa oikein mukavalta.

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi herra jestas!

Älä ole noin paranoidinen, kateellinen ja inhottava.

Ei kukaan varattu ole täällä omalla kuvalla.

Juhis vaikuttaa oikein mukavalta.

❤️

Hän olisi jo tavannut Xenan livenä, jos oikeasti välittäisi tästä, tai vähintään toivottelisi toivotuksensa suoraan Xenan puhelimeen, ei tänne. Nykyisenlainen palstakäyttäytyminen viittaa catfishingiin.

• Anonyymi

No oman kokemukseni mukaan niitä miehiä on ihan kaikkialla. Heitä voi siis löytää ihn mistä vaan. Itse inhoan ihan kategorisesti kaikkia "aloitteiksi" luettavia lähestymisiä. En harrasta sellaisia itse, enkä halua myöskään olla sellaisten kohteina. Ne eivät oman kokemukseni mukaan koskaan johda mihinkään pysyvämpään.

• Siis oletko mies vai nainen? Etkö vain halua tutustua kehenkään vai mistä tällainen ajatus tulee?

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Siis oletko mies vai nainen? Etkö vain halua tutustua kehenkään vai mistä tällainen ajatus tulee?

Olen nainen. En ole aloitteiden ystävä. Tutustun mielelläni ihmisiin, mutta en minkään alotteiden merkeissä, vaan ihan kasuaalisti jutellen. Aloite on minulle karkote.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen. En ole aloitteiden ystävä. Tutustun mielelläni ihmisiin, mutta en minkään alotteiden merkeissä, vaan ihan kasuaalisti jutellen. Aloite on minulle karkote.

Mutta siis jos joku mies alkaa jutella sinulle bussipysäkillä tai teatterin väliajalla, niin se on ok, etkä koe sitä "aloitteena"? Vai kuinka ihmisiin tutustuminen voisi sinun mielestäsi alkaa luontevasti?

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Mutta siis jos joku mies alkaa jutella sinulle bussipysäkillä tai teatterin väliajalla, niin se on ok, etkä koe sitä "aloitteena"? Vai kuinka ihmisiin tutustuminen voisi sinun mielestäsi alkaa luontevasti?

Tietenkin minulle saa jutella. Vaan en tosiaan ole kiinnotunut mistään aloitteista. Kasuaalisti voin jutella, mutta jos siinä on minua täysin tuntemattomalta yksilöltä jokin selkeä taka-ajatus, niin antaa olla.

Ja juu, kyllä minäkin voin jollekulle miesoletetulle vaikka bussipysäkillä jutella. Eipä tuosta viimeisimmästä kerrasta edes kauaa ole. Vaan se ei todellakaan ole minulta mikään aloite, enkä halua sitä sellaisena otettavan. Sitten kun on juteltu ja jos siltä tuntuu, niin voi jotain aloitetta yrittääkin.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

AV, tuossa alla kuvasi asiaa niin hyvin, että lainaan häntä hieman: Kiinnostunut katse silmiin ja halu olla lähellä keskustellen voivat jo riittää ensimmäisiksi vinkeiksi." Jos tuikituntematon mies lähestyisi minua ihan missä vaan tuolla tavalla, niin poistusin seurasta mahdollisimman pian. Minulle tuollainen on karkoite.

• Anonyymi kirjoitti:

AV, tuossa alla kuvasi asiaa niin hyvin, että lainaan häntä hieman: Kiinnostunut katse silmiin ja halu olla lähellä keskustellen voivat jo riittää ensimmäisiksi vinkeiksi." Jos tuikituntematon mies lähestyisi minua ihan missä vaan tuolla tavalla, niin poistusin seurasta mahdollisimman pian. Minulle tuollainen on karkoite.

Mutta sinähän oletkin nainen ja tässä oli ajatuksena, että millaisen aloitteen mies haluaisi saada 😉

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Mutta sinähän oletkin nainen ja tässä oli ajatuksena, että millaisen aloitteen mies haluaisi saada 😉

Ei taida olla sellaista, jota kaikki miehet haluaisivat. Emmehän me naisetkaan ole kaikki samanlaisia. Tunnen useamman miehen, joka myös häipyisi paikalta, jos ennestään tuntematon nainen toimisi kuvatulla tavalla.

Olellinen kysymys lienee, että millaisen aloitteen sellainen mies haluaisi, jollaiset kiinnostavat sinua. Millaiset miehet sinulla siis ovat mielessäsi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla sellaista, jota kaikki miehet haluaisivat. Emmehän me naisetkaan ole kaikki samanlaisia. Tunnen useamman miehen, joka myös häipyisi paikalta, jos ennestään tuntematon nainen toimisi kuvatulla tavalla.

Olellinen kysymys lienee, että millaisen aloitteen sellainen mies haluaisi, jollaiset kiinnostavat sinua. Millaiset miehet sinulla siis ovat mielessäsi?

Minusta se on juurikin rikkautta, että olemme niin erilaisia. Sekä naiset että miehet. - Lähinnä halusin aiheesta keskustelua ja joitakin erilaisia vaihtoehtoja siitä, millainen (asiallinen) aloite voisi eri miehiä (yli 40v) miellyttää ja olisi siis sellainen, jonka mies ymmärtää aloiteeksi.

Naiset ovat usein herkillä siitä, ettei vaan olla liian tyrkkyjä, joten ei voi mennä ihan överiksikään 🙂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Minusta se on juurikin rikkautta, että olemme niin erilaisia. Sekä naiset että miehet. - Lähinnä halusin aiheesta keskustelua ja joitakin erilaisia vaihtoehtoja siitä, millainen (asiallinen) aloite voisi eri miehiä (yli 40v) miellyttää ja olisi siis sellainen, jonka mies ymmärtää aloiteeksi.

Naiset ovat usein herkillä siitä, ettei vaan olla liian tyrkkyjä, joten ei voi mennä ihan överiksikään 🙂

Jäin tuossa yrittämään pohtia, että mikä luonteenpiirre se on, joka aiheuttaa tuon vastenmielisyyden tunteen vielä täysin tuntemattoman ihmisen selkeään aloitteeseen. En oikein meinaa nyt kyetä nappaamaan selkeästi kiinni siitä. Se ei oikein tunnu liittyvät suoraan sosiaalisuuteen mitenkään (kun siis yritän peilata ihmisiä, joiden tiedän olevan tuollaisia), se ei myöskään liity ujouteen tai vastaavaan. Se ei oikein tunnu liittyvän lähestymiseen ja vetäytymiseenkään, eikä intensiivisyyteen. Se voisi ehkä liittyä sensitiivisyyteen jotenkin sopivasti yhditettynä noihin muihin. Se on vaan liikaa, lyö ylitse ja muuttuu vastenmieliseksi ... no juu, jäin analysoimaan liikaa, mutta sellainen mä olen. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Jäin tuossa yrittämään pohtia, että mikä luonteenpiirre se on, joka aiheuttaa tuon vastenmielisyyden tunteen vielä täysin tuntemattoman ihmisen selkeään aloitteeseen. En oikein meinaa nyt kyetä nappaamaan selkeästi kiinni siitä. Se ei oikein tunnu liittyvät suoraan sosiaalisuuteen mitenkään (kun siis yritän peilata ihmisiä, joiden tiedän olevan tuollaisia), se ei myöskään liity ujouteen tai vastaavaan. Se ei oikein tunnu liittyvän lähestymiseen ja vetäytymiseenkään, eikä intensiivisyyteen. Se voisi ehkä liittyä sensitiivisyyteen jotenkin sopivasti yhditettynä noihin muihin. Se on vaan liikaa, lyö ylitse ja muuttuu vastenmieliseksi ... no juu, jäin analysoimaan liikaa, mutta sellainen mä olen. 😁

Ja sinun täytyy olla juuri sellainen kuin olet.
        Jos jokin lähestyminen olisi vain täydellisen luontevaa, ilman että sitä nimetään kummaltakaan taholta tulleeksi aloitteeksi, niin se on todennäköisesti ihan fine 🙂
        Eihän sillä sitten enää jälkikäteen väliä ole, että oliko se ihan vahinko vai jotenkin järjestetty juttu 😉

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Ja sinun täytyy olla juuri sellainen kuin olet.
        Jos jokin lähestyminen olisi vain täydellisen luontevaa, ilman että sitä nimetään kummaltakaan taholta tulleeksi aloitteeksi, niin se on todennäköisesti ihan fine 🙂
        Eihän sillä sitten enää jälkikäteen väliä ole, että oliko se ihan vahinko vai jotenkin järjestetty juttu 😉

"Eihän sillä sitten enää jälkikäteen väliä ole, että oliko se ihan vahinko vai jotenkin järjestetty juttu 😉"

No kyllä sillä itseasiassa voi olla, ainakin minulle. Riippuu tietysti millaisesta kokonaisuudesta on kysymys. Vaan kyllä minun mielikuvani ihmisestä voi muuttua, jos tuollaisessa on mukana jotain "juonittelua". Mä nyt olen hyvin herkkä kaikelle kieroilulle.

• Anonyymi kirjoitti:

"Eihän sillä sitten enää jälkikäteen väliä ole, että oliko se ihan vahinko vai jotenkin järjestetty juttu 😉"

No kyllä sillä itseasiassa voi olla, ainakin minulle. Riippuu tietysti millaisesta kokonaisuudesta on kysymys. Vaan kyllä minun mielikuvani ihmisestä voi muuttua, jos tuollaisessa on mukana jotain "juonittelua". Mä nyt olen hyvin herkkä kaikelle kieroilulle.

Selvä 🙂
        Mehän olemme yksilöitä 👍

• Anonyymi

"Bonuskysymys: Millaisen (asiallisen) aloitteen kyseisessä ympäristössä liikkuva mies haluaisi naiselta saada, jotta mies sekä a) ymmärtää saaneensa aloitteen"

Palstalla ei varmaan oikein mistään. Livenä se tulee luonnollisella tavalla, naisen ei sitä tarvitse itse edes miettiä, kun ne omat hormonit hyrrää. Käyttäytyminen on se mukaista, niin naisilla kuin myös miehillä.

AV

• Juu, nyt oli ajatus ihan IRL tapahtuvista asioista. - Riittääkö, että nainen kävelee miehen lähelle ja hypistelee kaulakoruaan, sipaisee hiuksiaan tai lipaisee huultaan vai tarvitaanko pitkä katse? Ymmärtävätkö kaikki miehet nuo kevyemmät signaalit vai tarvitseeko joku enemmän vinkkejä?

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Juu, nyt oli ajatus ihan IRL tapahtuvista asioista. - Riittääkö, että nainen kävelee miehen lähelle ja hypistelee kaulakoruaan, sipaisee hiuksiaan tai lipaisee huultaan vai tarvitaanko pitkä katse? Ymmärtävätkö kaikki miehet nuo kevyemmät signaalit vai tarvitseeko joku enemmän vinkkejä?

Kiinnostunut katse silmiin ja halu olla lähellä keskustellen voivat jo riittää ensimmäisiksi vinkeiksi. Jos on mukavan miellyttävää yhdessä, voi kai yhdessäoloa syventää tavalla tai toisella.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostunut katse silmiin ja halu olla lähellä keskustellen voivat jo riittää ensimmäisiksi vinkeiksi. Jos on mukavan miellyttävää yhdessä, voi kai yhdessäoloa syventää tavalla tai toisella.

AV

Onko sulla öljypullo rintataskussa?

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Kuulostaa riittävän selkeiltä toteutettavaksi 👍

• Anonyymi

Ikääntyvät miehet etsivät tositarkoituksella lähihoitajaa elämänkumppaniksi.

• Mistä?

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Mistä?

Huoltoaseman baarissa. Äijäporukassa istuvat ja puhuvat naisista. Sinne pelaamaan pajatsoa. Kyllä sunt huomataan, eikä tarvi tehdä aloitetta.

• Anonyymi kirjoitti:

Huoltoaseman baarissa. Äijäporukassa istuvat ja puhuvat naisista. Sinne pelaamaan pajatsoa. Kyllä sunt huomataan, eikä tarvi tehdä aloitetta.

Oijoi.. Tuo kuulostaa paikalta, mikä menee jo melko lailla mukavuusalueen ulkopuolelle 🙂
        Mutta epätoivoinen tilanne vaatii epätoivoisia tekoja 😉

• No ei tunnu innostuneiista miehistä olevsn pulaa, eivätkä ole rakkaushuijareita, mutta muuten saattaapi olla hiukan hiomattomia timsntteja. 😄

Niitä tuntuu kulkevan kahta puolta puuta...mutta ulosanti ja kenties sosiaaliset, sekä empatiataidot, ynnä itsestään huolehtimisen taito on puutteellista. Äidin pestin kun otat hoitaaksesi, niin saat talutettavan perässähiihtäjän. 😄

Kyseisille hiihtäjille aloitteen tekemiseen kannattaa ottaa mukaan fläppitaulu, kieppi rautalankaa ja noin 1, 25 m pitkä vitsa, millä räimäistään näpeille, jos keskittyminen herpaantuu. Aloitteen tekeminen aloitetaan vaikka syöttämällä pullaa miehelle, että saa huomion. Liian avointa paitaa ei kannata ottaa, tai katsekontakti jää pois...

Ensin palkkiota, sit siirretään palkkio odottamaan, vitsalla pidetään huomio asiassa ja oivalluksesta voi palkita pikku nokareella pullaa.

Erittäin helppoja ja yksinkertaisia otuksia. 😁

• 😂🤣😂
        Eli seuraavana leipomispäivänä vaan tuonne Prisman kulmille tarjoamaan miehille korvapuusteja ja lihapiirakkaa vai kenelle niitä nyt sitten voi alkaa tuputtaa?😉

• Xena-183 kirjoitti:

😂🤣😂
        Eli seuraavana leipomispäivänä vaan tuonne Prisman kulmille tarjoamaan miehille korvapuusteja ja lihapiirakkaa vai kenelle niitä nyt sitten voi alkaa tuputtaa?😉

Juu ja varmaan jäi päästäiseltä viirpomisvitsa, millä saa huomion pysymään siinä aloitteessa. 😄

Eiköhän sieltä joku sisäistä aloitteen... vielä kun hymyilet ja puhut hitaasti. 😁👌

• Disseisback kirjoitti:

Juu ja varmaan jäi päästäiseltä viirpomisvitsa, millä saa huomion pysymään siinä aloitteessa. 😄

Eiköhän sieltä joku sisäistä aloitteen... vielä kun hymyilet ja puhut hitaasti. 😁👌

Ai-van! Hyvä huomio 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Ai-van! Hyvä huomio 😄

Joo, tekrmällä oppii. 😁👌

• Anonyymi

Baarista nainen löytää miehen. Ettehän halua kunnollista miestä koska muuten me kunnolliset miehet oltais parisuhteessa teidän 40 v naisten kanssa. Naiset on tylyjä kunnollisille miehille se on nähty jo monta kertaa.
      Me kunnolliset emme käy missään ulkona koska se on ihan turhaa, ei naiset meistä koskaan kiinnostu-

T: kunnollinen mies

• Eli kunnolliset miehet täytyy hakea kotoaan..?
        Tuosta tuo Randekin kyllä joskus mainitsi, muistaakseni 🙄

• Anonyymi

Minä oon onkimassa kalaa huomenna aamulla meren rannalla mutta naiset ei sinne koskaan eksy eikä naiset edes tee alotteita miehille.

T: kunnollinen mies

• Hyvä vinkki sijainnista kuitenkin 🙂

• Anonyymi

Nainen tutustuu miehiin baarissa koska miehet juo viinaa siellä.

T: viinamies.

• Tämä selvä

• Anonyymi

Suoraan bonukseen, eli riittää tommoinen vapaavalintainen pantomiimiesitys, etäämpänä jos olet niin kahta kättä viuhtoen pääsee jo pitkälle, lähietäisyydeltä riittää sormen koukistus ja jos siihen ei reagoida niin polkaisu varpaille toimii kanssa, ei vaadi siis seitsemän hunnun tanssia haaremiasussa :), kyllä noilla jollain jo jotain kommenttia vastikkeeksi irtoaa ihan varmasti

• Vaikuttaa ihan selkeältä ohjeistukselta tämäkin 👍😄
        Ja kyllä. Ellei vartija sentään tule poistamaan, niin joku varmaan huomaa 🤣

• Anonyymi

Pieni täydennys, eli kiekko lentää taas tänä kesänä, ihan yhtä huonosti kuin ennenkin mutta lentää silti :), ja moto laukkaa myöskin. Keväisiä terveisiä myös muille harrastajille

• Anonyymi

Korkeastikoulutetut naiset sanoo että tinderistä löytyy täydellisiä miehiä sen jälkeen muut ei kelpaa

• Ai niin ☝️
        Tämähän olikin yksi itsestäänselvä vaihtoehto...😄 Kiitos muistutuksesta 👍

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Ai niin ☝️
        Tämähän olikin yksi itsestäänselvä vaihtoehto...😄 Kiitos muistutuksesta 👍

Mut miksi ette mikkojuhanin kanssa ole eli miksette treffannut vai eikö kolahtanut vai mikä mättää

• Anonyymi kirjoitti:

Mut miksi ette mikkojuhanin kanssa ole eli miksette treffannut vai eikö kolahtanut vai mikä mättää

Miksi luulet, että emme olisi tavanneet? 🙂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Pullervon monkumisesta sen huomaa:)

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

No jos olisitte tavannut ja treffit natsannut niin nytkin olisisit mikkojuhanin luona tai hän sinun luonasi ja nytkin olis ennen nukkumaan meno seksiä

• Anonyymi kirjoitti:

No jos olisitte tavannut ja treffit natsannut niin nytkin olisisit mikkojuhanin luona tai hän sinun luonasi ja nytkin olis ennen nukkumaan meno seksiä

Meillä molemmilla on kuule työpäivä takana 🙂 Ja minä laitan nyt saunan päälle. On kauhean pölyinen olo, kun tuolla on ihan hirveä maantiepöly.. Onneksi siellä Uudenkaupungin tienoilla tuli vähän sadekuuroja, niin se sitoi pikkuisen pölyä 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Pullervon monkumisesta sen huomaa:)

No comments

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Meillä molemmilla on kuule työpäivä takana 🙂 Ja minä laitan nyt saunan päälle. On kauhean pölyinen olo, kun tuolla on ihan hirveä maantiepöly.. Onneksi siellä Uudenkaupungin tienoilla tuli vähän sadekuuroja, niin se sitoi pikkuisen pölyä 👍

Eikö kaikilla suhteessa olevilla ole työpäivä takana ja silti parit yhdessä töiden jälkeen ja moni muuttanutkin yhteen asumaan

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö kaikilla suhteessa olevilla ole työpäivä takana ja silti parit yhdessä töiden jälkeen ja moni muuttanutkin yhteen asumaan

Aikansa kaikella ja kaikki ajallaan 😄

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Eikö teillä oikein synkannyt tai kipinää ei ollut vai mikkä mättää

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Aikansa kaikella ja kaikki ajallaan 😄

Ei teistä mitään tule eli se molemminpuolinen kipinä puuttui eli jos kumpikin ihastui tai piti toisesta niin silloin kumpikin haluaa tavata ja olla yhdessä joka päivä kaiken vapaa ajan

• Anonyymi kirjoitti:

En kommentoi

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö kun jos nyt ihan rehellisesti sanotaan niin tapahtuis mitä hyvänsä mihin suuntaan hyvänsä niin sitä ei täällä palstalla kerrottais. Arvailla toki saa niin paljon kun sielu sietää mutta se on aika turhaa.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei teistä mitään tule eli se molemminpuolinen kipinä puuttui eli jos kumpikin ihastui tai piti toisesta niin silloin kumpikin haluaa tavata ja olla yhdessä joka päivä kaiken vapaa ajan

En kommentoi

• Anonyymi

Kyllä voin ymmärtää ja olla hyvänä ujoiille naisille...

• Ehkäpä tällä palstalla siis? 😉

• Anonyymi

Ei ole vaatimuksia...

• No sähän siis muru tiedät että täältä löytyy ainakin sulle yks kappale vaikka heti.🙋‍♂️😊.

No ehkä suht suora ja selvä lähestyminen ja asian kertominen olis paras tapa(ainakin omalla kohdalla) ja ite ainakin haluisin olla mahdollisimman mukava ja kohtelias ja kertoa myös olevani kiinnostunut jos aloite miellyttää. Jos se ei miellyttäisi yrittäisi myöskin kohteliaasti ja asiallisesti ilmaista etten ole kiinnostunut mutta otettu huomiosta. Jotenkin näin.🙂.

• Palstalta olenkin kyllä jo bongannut hyvän yksilön 👍
        Ajattelinkin lähinnä, että mistä tuolla IRL muutkin naiset löytäisivät ylipäätään ihan tavallisia, yli 40-v miehiä 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Palstalta olenkin kyllä jo bongannut hyvän yksilön 👍
        Ajattelinkin lähinnä, että mistä tuolla IRL muutkin naiset löytäisivät ylipäätään ihan tavallisia, yli 40-v miehiä 🙂

Se on kovin kiltisti sulta ajateltu. Kyllähän niitä on mutta kohtaamiset tosiaan on hieman hankalampia jotenkin yli 40v ihmisten kesken mutta ehkä ihan sellaisista paikoista ja tapahtumista missä on sosiaalista kanssa käymistä ihmisten kesken. Kaiken näköiset tapahtumat, tanssit, keikat, urheilutapahtumat, sinkkutapaamiset ehkäpä sellaisista voi jotain apua olla tai sitten jotkut harrastukset tai sellaiset. Aika vaikea kysymys kyllä mitä on itsekin tullu joskus pohdittua.🙂.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Palstalta olenkin kyllä jo bongannut hyvän yksilön 👍

Ihan täytyy mielenkiinnosta sivusta kysyä kun mikkojuhan tuossa muruttelee niin itse kun en muruttelisi kyllä ketään ennenkuin homma olisi jo tosi pitkällä, ja kokisin myös jonkun naisen minuun kohdistamat muruttelut, kullittelut tms. melkoisen ahdistavinakin jos ei niillä olisi jo todella katetta ja molemminpuolista hyvöksyntää, niin kysynpä nyt että miten te naiset tuommoiset otatte? eikö ne merkitse paljon mitään, oletteko ihan vain onnessaan tuollaisista heittelyistä vaikka ne ei tarkottaisi mitään kovin paljoa vai koetteko ne jollain tapaa omivina/ahdistavina tms.?

-harmiseikirj-

• Mikkojuhan kirjoitti:

Se on kovin kiltisti sulta ajateltu. Kyllähän niitä on mutta kohtaamiset tosiaan on hieman hankalampia jotenkin yli 40v ihmisten kesken mutta ehkä ihan sellaisista paikoista ja tapahtumista missä on sosiaalista kanssa käymistä ihmisten kesken. Kaiken näköiset tapahtumat, tanssit, keikat, urheilutapahtumat, sinkkutapaamiset ehkäpä sellaisista voi jotain apua olla tai sitten jotkut harrastukset tai sellaiset. Aika vaikea kysymys kyllä mitä on itsekin tullu joskus pohdittua.🙂.

Joo. Olisi sillain kiva kuulla just miehiltä, että missä te olette, kun miehet täällä on usein kyselleet, että missä naiset ovat?

Tässä ketjussa on tullut mainituksi jo ainakin kalastus meren rannalla ja Esson baari 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan täytyy mielenkiinnosta sivusta kysyä kun mikkojuhan tuossa muruttelee niin itse kun en muruttelisi kyllä ketään ennenkuin homma olisi jo tosi pitkällä, ja kokisin myös jonkun naisen minuun kohdistamat muruttelut, kullittelut tms. melkoisen ahdistavinakin jos ei niillä olisi jo todella katetta ja molemminpuolista hyvöksyntää, niin kysynpä nyt että miten te naiset tuommoiset otatte? eikö ne merkitse paljon mitään, oletteko ihan vain onnessaan tuollaisista heittelyistä vaikka ne ei tarkottaisi mitään kovin paljoa vai koetteko ne jollain tapaa omivina/ahdistavina tms.?

-harmiseikirj-

Riippuu täysin asiayhteydestä. Esimerkiksi työsähköpostissani lukee usein dear Ms 🙂

Tällä palstalla minua on nimitetelty paljon ikävemmilläkin nimillä.
        Muuten en kommentoi Mikkojuhanin ja minun välejä, enkä valitettavasti voi vastata kysymykseesi muuten.

Joku toinen nainen voisi vaikka vastata sinänsä ihan asialliseen kysymykseesi, jos sattuu sen tästä lukemaan.

• Xena-183 kirjoitti:

Joo. Olisi sillain kiva kuulla just miehiltä, että missä te olette, kun miehet täällä on usein kyselleet, että missä naiset ovat?

Tässä ketjussa on tullut mainituksi jo ainakin kalastus meren rannalla ja Esson baari 😄

Juu mä huomasin kanssa kun noita läpi lueskelin.😄. Se on kai se yks iso vaikeus kun ei tälläin yli 40v jaksa monetkaan miehet tai naisetkaan käydä aktiivisesti kaupungilla esimerkiks baareissa ja muissa juoksemassa vaan mieluummin vapaa-ajalla rauhottuu ja rentoutuu jossain ei tietenkään kaikki. Siitä vaan seuraa että kontakteja ei vaan tuu niin paljoa kuin nuorempana. Mutta joissain sellaisissa jutuissa mitä mä aiemmin mainitsin niin saattais törmätä johonkin. No yks esimerkki mikä tuli mieleen niin kun lätkää mietin oman suosikkijoukkueen vieraspeli reissuilla fanijoukoissa vois varmaan johonkin tutustua mutta eihän kaikki jääkiekosta tykkää mutta jossakin samantapaisissa reissuissa oli ne sitten minne tahansa.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu mä huomasin kanssa kun noita läpi lueskelin.😄. Se on kai se yks iso vaikeus kun ei tälläin yli 40v jaksa monetkaan miehet tai naisetkaan käydä aktiivisesti kaupungilla esimerkiks baareissa ja muissa juoksemassa vaan mieluummin vapaa-ajalla rauhottuu ja rentoutuu jossain ei tietenkään kaikki. Siitä vaan seuraa että kontakteja ei vaan tuu niin paljoa kuin nuorempana. Mutta joissain sellaisissa jutuissa mitä mä aiemmin mainitsin niin saattais törmätä johonkin. No yks esimerkki mikä tuli mieleen niin kun lätkää mietin oman suosikkijoukkueen vieraspeli reissuilla fanijoukoissa vois varmaan johonkin tutustua mutta eihän kaikki jääkiekosta tykkää mutta jossakin samantapaisissa reissuissa oli ne sitten minne tahansa.🙂.

Totta. Jääkiekkopelissä olen kyllä törmännyt aika moniinkin miehiin, joten se voisi olla naisille ihan hyvä vinkki 👍

• Xena-183 kirjoitti:

Totta. Jääkiekkopelissä olen kyllä törmännyt aika moniinkin miehiin, joten se voisi olla naisille ihan hyvä vinkki 👍

Ja muutkin urheilutapahtumat myös.🙂.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Riippuu täysin asiayhteydestä. Esimerkiksi työsähköpostissani lukee usein dear Ms 🙂

Muuten en kommentoi Mikkojuhanin ja minun välejä, enkä valitettavasti voi vastata kysymykseesi muuten.

Joku toinen nainen voisi vaikka vastata sinänsä ihan asialliseen kysymykseesi, jos sattuu sen tästä lukemaan.

Se on jenkkien kanssa vähän eri juttu kun muutenkin ovat sellaisia smalltolkkaajia. Nyt olisi ollut hyvä sauma päästä vihjaisemaan mikkojuhanille että onko hyvä vai meneekö vähän yli, herrasmiehenä ottaisi varmaan vinkistä vaarin mutta ei sitten.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

No kun pyydettiin muita naisia kommentoimaan, niin kommentoidaan sitten. Riippuu tietysti hieman asiayhteydestä, mutta noin yleisesti otan tuollaisen neutraalisti. Ensimmäisellä kerralla pitäisin luultavasti hieman outona, kun ei se omaan käytöskoodistooni kuulu, mutta sitten olettaisin kyseisen ihmisen nyt vaan olevan sellainen, että hänelle se on luontevaa. En siis olisi mitenkään onnessani, mutta en myöskään ahdistuisi. Silloin reagoisin, jos alkaisi tuntua, että noihin odotettaisiin jotain samanmoista vastinetta ja pyytäsin lopettamaan.

Mä tosin en kaipaa noita tuollaisia murutteluja tmv. edes parisuhteessa ollessani, että sinällään tuollaiset menevät muutenkin minussa täysin hukkaan. Minulla on ihan nimi ja sen käyttäminen riittää. Oikeastaan ainoa, joka tuntuu hyvältä, on "rakas" ja sen jos joku muuten vaan jossain palstalla tai muuallakaan sanoisi, pitäisin jotenkin kieroutuneena. Tosin en mä siitäkään sen kummempaa meteliä kirjoitettuna nostaisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on jenkkien kanssa vähän eri juttu kun muutenkin ovat sellaisia smalltolkkaajia. Nyt olisi ollut hyvä sauma päästä vihjaisemaan mikkojuhanille että onko hyvä vai meneekö vähän yli, herrasmiehenä ottaisi varmaan vinkistä vaarin mutta ei sitten.

-harmiseikirj-

Kiitos hyväntahtoisesta vinkistä siis -harmiseikirj- 🙂

• Xena-183
        Anonyymi kirjoitti:

No kun pyydettiin muita naisia kommentoimaan, niin kommentoidaan sitten. Riippuu tietysti hieman asiayhteydestä, mutta noin yleisesti otan tuollaisen neutraalisti. Ensimmäisellä kerralla pitäisin luultavasti hieman outona, kun ei se omaan käytöskoodistooni kuulu, mutta sitten olettaisin kyseisen ihmisen nyt vaan olevan sellainen, että hänelle se on luontevaa. En siis olisi mitenkään onnessani, mutta en myöskään ahdistuisi. Silloin reagoisin, jos alkaisi tuntua, että noihin odotettaisiin jotain samanmoista vastinetta ja pyytäsin lopettamaan.

Mä tosin en kaipaa noita tuollaisia murutteluja tmv. edes parisuhteessa ollessani, että sinällään tuollaiset menevät muutenkin minussa täysin hukkaan. Minulla on ihan nimi ja sen käyttäminen riittää. Oikeastaan ainoa, joka tuntuu hyvältä, on "rakas" ja sen jos joku muuten vaan jossain palstalla tai muuallakaan sanoisi, pitäisin jotenkin kieroutuneena. Tosin en mä siitäkään sen kummempaa meteliä kirjoitettuna nostaisi.

Kiitos 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Minua rupeaisi kyllä ahdistamaan niin kovasti että lopettaisin yhteydenpidon lyhyeen.. En muutenkaan välitä näistä tavanomaisista hellittelynimistä eikä niitä ole tullut koskaan käytettyä. Ne ihan uniikit versiot sen sijaan on kivoja, ne joita toiselle vain kehittyy vuosien yhteiselon ja yhteisten kokemusten myötä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun on pakko tuohon aiempaan viestiini lisätä vielä, että sillä on todella iso vaikutus onko kyse yksityisestä viestinvaihdosta vai tämän tyyppisestä julkisesta palstasta. Jos kyse on yksityisestä viestinvaihdosta, niin olen herkempi kysymään miksi toinen kirjoittaisi noin tai pyytämään, että ei kirjoittaisi ja voisin jopa lopettaa sen viestittelyn, koska kokisin tyylin hieman tungettelevaksi. Vaan jos kyse on tällaisesta julkisesta viestittelystä, niin minulla on korkea kynnys lähteä esittämään kysymyksiä, joiden kokisin mahdollisesti turhaan nolaavan toista.

Toisaalta mä tiedostan, että mulla on ehkä hieman korkeampi kynnys reagoida, kun tosiaan mulle tulee työssänikin viestejä, joissa lukee tyyliin "Hello dear" ja "How are you sweety" etc. Onpa jopa muutama suomalainen naispuolinenkin, jotka käyttävät sanaa "kulta" viesteissään minulle. 😀😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

😁 Mikko nyt vähän murustelee ja jättää murusia poimittavaksi, johdattelee kohti määränpäätä 🎂🚀

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Sivusta tähän. En kaipaa minkäänlaisia kommentteja sinun suhteestasi muihin ihmisiin, mutta haluan ystävällisesti huomauttaa muutamista hälytysmerkeistä: 1. Henkilö ei halua tavata sinua tai puhua puhelimessa. Kaikki tapahtuu kirjoittamalla. 2. Henkilöllä on yli 2 kk ajan niin "kiire", ettei sinulle "ole aikaa". Tai hänellä on jokin muu tekosyy olla tapaamatta sinua. Kirjoittamiseen silti on aikaa. 3. Henkilö kieltää kertomasta väleistänne kenellekään. Varo tällaisia henkilöitä. Ovat todennäköisesti varattuja. Ei millään pahalla sinua kohtaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta tähän. En kaipaa minkäänlaisia kommentteja sinun suhteestasi muihin ihmisiin, mutta haluan ystävällisesti huomauttaa muutamista hälytysmerkeistä: 1. Henkilö ei halua tavata sinua tai puhua puhelimessa. Kaikki tapahtuu kirjoittamalla. 2. Henkilöllä on yli 2 kk ajan niin "kiire", ettei sinulle "ole aikaa". Tai hänellä on jokin muu tekosyy olla tapaamatta sinua. Kirjoittamiseen silti on aikaa. 3. Henkilö kieltää kertomasta väleistänne kenellekään. Varo tällaisia henkilöitä. Ovat todennäköisesti varattuja. Ei millään pahalla sinua kohtaan.

Tekin kyllä kovasti nyt mieli tähän kommentoida mutta ikäväkyllä en voi. Joten ehkä mä sanon vaan ettei ehkä kannsttaisi tehdä johtopäätöksiä asioista mistä ei voi mitenkään tietää mitään.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis tekisi mieli.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Tekin kyllä kovasti nyt mieli tähän kommentoida mutta ikäväkyllä en voi. Joten ehkä mä sanon vaan ettei ehkä kannsttaisi tehdä johtopäätöksiä asioista mistä ei voi mitenkään tietää mitään.🙂.

Ei sinun tarvitse kommentoida sellaisia asioita, jotka eivät koske sinua. Sellaisista asioista ei tarvitse sinun edes itse huolestua.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun tarvitse kommentoida sellaisia asioita, jotka eivät koske sinua. Sellaisista asioista ei tarvitse sinun edes itse huolestua.

No kyllähän se nyt koskee kun sä musta kommentoit jos siis oot se ano kenen kommenttiin vastasin.🙂.

• Anonyymi

Nelikymppiset miehet ei halua nelikymppisiä naisia puolisoiksi eikä se ole lainkaan huono juttu koska nelikymppiset miehet alkaa olla jo elähtäneitä. Suurin osa elähtäneisyyden lisäksi katkeria naisille.
      Oma kumppanini 28-vuotias akateeminen ja vastuuntuntoinen, ei halua lapsia. Nautimme luksuselämästä.

• Sekä miehet että naiset vanhenevat. Mistä se 60-vuotias nainen sitten löytäisi sen yli 40-vuotiaan miehen, vai onko tässä täydellinen kohtanto-ongelma? 🙂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Sekä miehet että naiset vanhenevat. Mistä se 60-vuotias nainen sitten löytäisi sen yli 40-vuotiaan miehen, vai onko tässä täydellinen kohtanto-ongelma? 🙂

Miksi kukaan nainen ottaisi 40-vuotiasta miestä? Liian vanha 40v

• Mä en tiedä. Kuten en tiedä sitäkään mitä tarkoittaa kunnollinen mies milloinkin, kas kun se on kaikkea muuta kuin yksi sapluuna. Ja mun mielen päällä on enemmänkin mistä löytyis kivoja naisia 😂

Ittelle, koska olen hölmö, toimii parhaiten kun vääntää asian rautalangasta eli kertoo suoraan että olet kiinnostava jne. Olen kohtelias vaikkei aloite olisi mieleen.

• Anonyymi

Kiinnostaa!!!

t. Eewari

• Minä kyllä periaatteessa ymmärrän, mikä sinulla on mielen päällä 🙂
        Nytpä kuitenkin yritin houkutella kenties vähän mukavuusalueen ulkopuolelle pohtimaan mistä vaikka sinut voisi löytää. Paitti täältä 😉
        Merenrannalta kalastamasta ja Esson baarista on toistaiseksi konkreettisimmat vinkit 👍

Eli vain suora puhe on se, mitä ainakin tämä yksilö ymmärtää ✅️

• Xena-183 kirjoitti:

Minä kyllä periaatteessa ymmärrän, mikä sinulla on mielen päällä 🙂
        Nytpä kuitenkin yritin houkutella kenties vähän mukavuusalueen ulkopuolelle pohtimaan mistä vaikka sinut voisi löytää. Paitti täältä 😉
        Merenrannalta kalastamasta ja Esson baarista on toistaiseksi konkreettisimmat vinkit 👍

Eli vain suora puhe on se, mitä ainakin tämä yksilö ymmärtää ✅️

Niin... Mistähän mut nyt sit löytäis... Duunista, kotoa, täältä, mökiltä, kaupasta, luontokävelyiltä ja sienestämästä. Ja noi neljä ekaa on varmaan ne jotka vie eniten aikaa elämästä, niin sieltä sitten, koska noi loput kolme on jo ihan tuurista kiinni.

Muutkin hyvin suorat tavat osoittaa kiinnostusta käyvät, mutta toi puhuminen on sellainen, jota ei voi ymmärtää väärin eikä siinä uida liiveihin suoraan, kun se ei ole mieluisin tapa että hypätään kaulaan ja aletaan suoraan suutelemaan 😂

• randombypasser kirjoitti:

Niin... Mistähän mut nyt sit löytäis... Duunista, kotoa, täältä, mökiltä, kaupasta, luontokävelyiltä ja sienestämästä. Ja noi neljä ekaa on varmaan ne jotka vie eniten aikaa elämästä, niin sieltä sitten, koska noi loput kolme on jo ihan tuurista kiinni.

Muutkin hyvin suorat tavat osoittaa kiinnostusta käyvät, mutta toi puhuminen on sellainen, jota ei voi ymmärtää väärin eikä siinä uida liiveihin suoraan, kun se ei ole mieluisin tapa että hypätään kaulaan ja aletaan suoraan suutelemaan 😂

Tuli heti mieleen, että niinhän sinä olet maininnutkin, että kotoa sinut on aina haettu 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Tuli heti mieleen, että niinhän sinä olet maininnutkin, että kotoa sinut on aina haettu 😄

No sekin joo. Ja nyt noudetaan mökiltäkin, ainakin tulevana viikonloppuna. Ainoa kysymysmerkki on että kerran vai kahdesti. Ja kuka sanoi että ei palstalta mitään löydä 😂

• Anonyymi

Kyllä suosittelen treffisivustoja ja -sovelluksia. Joko olet luonut profiilin? Hus hus.
      Luulin että olet toimen naisia, mutta täällä edelleen pyörit.

Kunnolliset työssäkäyvät yli nelikymppiset miehet ovat: Kotonaan, töissään, harrastuksissaan ja ehkä siellä treffisovelluksissa.
      Jos sinä et ole missään noista, niin mahdollisuutesi ovat hyvin lähellä nollaa.

Tässähän on varttuneemmilla naisilla vielä se ongelma, että heillä seksuaalinen innostus hommaan voi hyvinkin olla motivaattorina, mutta osalla miehistä ollaan jo sammutteluvaiheessa, ja muutenkin kokemukset naisista alkavat riittää, eikä sen takia jakseta enää ottaa naista ristikseen. Vapauden makuun kun on päästy, niin ei siitä helpolla luovuta :) Varsinkaan jos ei enää niin paneta kuin nuorena. (Tämä porukka ei ehkä ole sitä raitista ja kunnollista tavaraa, mitä tavoitellaan.)

Sitten ovat me. Eli kunnolliset ja kunnossa olevat panomiehet varttuneemmallakin iällä. Muutamia leskiä saattaa löytyä, mutta yleisesti ottaen niin kysyttyä tavaraa, ettei meitä oikein liikene. Mutta josko se sovellus yhyttäisi jonkun harvinaisuuden :))

-keinovaginamies-

• Nyt(kään) en voinut nauramatta lukea 😄
        Siis en minä itsestäni niin huolissani olekaan, mutta luulen, että täällä palstalla saattaa olla joku toinenkin miten_se_nyt_menikään; epätoivoinen, rakkaudennälkäinen ikäneito 😉

Siis olenhan toki minäkin kotona, töissä ja harrastuksissa 👍 Täytyy ehkä alkaa lukea kuolinilmoituksia ja sännätä nopeasti apajille, jos.. 🤔

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Nyt(kään) en voinut nauramatta lukea 😄
        Siis en minä itsestäni niin huolissani olekaan, mutta luulen, että täällä palstalla saattaa olla joku toinenkin miten_se_nyt_menikään; epätoivoinen, rakkaudennälkäinen ikäneito 😉

Siis olenhan toki minäkin kotona, töissä ja harrastuksissa 👍 Täytyy ehkä alkaa lukea kuolinilmoituksia ja sännätä nopeasti apajille, jos.. 🤔

Ei pitäis nauraa, nämä on elämän vakavia faktoja :)

Minäkin olin tänään harrastuksissa. Ei näkynyt naisia. Yksi saukko ja vähän majavan töitä.

Ai niin. Yksi jäi listasta. Välillä myös mökillä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäis nauraa, nämä on elämän vakavia faktoja :)

Minäkin olin tänään harrastuksissa. Ei näkynyt naisia. Yksi saukko ja vähän majavan töitä.

Ai niin. Yksi jäi listasta. Välillä myös mökillä.

-keinovaginamies-

Jep 🙂 Rande jo mainitsikin, että häntä tullaan hakemaan myös mökiltä 👍

• Anonyymi

Ei miehet halua 40 v käytettyä naista. Monenko jännämiehen käyttämä oikein olet?

• Edes 60-vuotiaat miehet?

• Anonyymi

Baarissahan niitä on. Enkä nyt suosittele mitään yökerhoja todellakaan vaan kuppiloita joissa istuu sunnuntaioluella lannistuneen näköisiä miehiä.

• Anonyymi

Ei tulisi kyllä mieleenkään ottaa mistä, joka istuu sunnuntaina "kuppilassa" oluella.

• Ehkä? Sellainen vähän virkeämpi seura saattaisi tosin olla kysytympää 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tulisi kyllä mieleenkään ottaa mistä, joka istuu sunnuntaina "kuppilassa" oluella.

Aika rajoittunutta ajattelua. Elämää on myös sen keskiluokkaisen unelman ulkopuolella.

• Anonyymi

Kokoatko haaremia?

• Jaa mää vai?

• Anonyymi

Voin tulla "korkkaamaan" aloittajan. Iästäsi viis, mullon nälkä 😋.

• Tuota tuota.. 🙄
        Tuliko sinullekin tuosta "ikäneidosta" käsitys, että tarkoitetaan impeä? - Minulle tuli, kun tuon nimityksen kuulin, mutta eräs palstalle kirjoittanut miesoletettu määritteli sen hieman laveammin, jolloin se kattaa myös esimerkiksi kahden lapsen (no, nuoren aikuisen kylläkin) äidin..
        Ja ei, tämä ei ollut kutsu 😉

• Laivaristeily on aikuisten puuhamaa ja hyteissä tapahtuu kaikkea jännää.
      Siellä on monenlaista ohjelmaa, eikä ravintolassa ole pakko istua.

Laivassa seuraan ihmisvirtoja ja tarvittaessa lyöttäydyn tuntemattomien seuraan.

Sinne minä menisin, jos olisin sinkku.

• Sanoisinko niin, että Turusta ja Helsingistä tuo on jopa kätevä ratkaisu, mutta vaikka Joensuusta käsin se tarvitsee hieman enemmän järjestelyä 🙂
        Hyvä vinkki kuitenkin 👍
        Tosin, ainakin kesällä kannattaa tarkastaa onko miehillä sormuksen rantua muuten ruskettuneessa kädessä 😉

• Laivaristeilyllä ihminen käyttäytyy rennommin kuin maissa. Syynä lienee laivan kansainvälinen ilmapiiri. Jäyhästä suomalaisesta tulee elävä eurooppalainen, ellei hän ole umpijuntti.

Umpijuntit kännää ja jurnuttaa omassa kulmauksessa. Niille ei kannata jutella.

• Gattino kirjoitti:

Laivaristeilyllä ihminen käyttäytyy rennommin kuin maissa. Syynä lienee laivan kansainvälinen ilmapiiri. Jäyhästä suomalaisesta tulee elävä eurooppalainen, ellei hän ole umpijuntti.

Laitetaanpa tämäkin korvan taakse 👍

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Laivaristeilyllä ihminen käyttäytyy rennommin kuin maissa. Syynä lienee laivan kansainvälinen ilmapiiri. Jäyhästä suomalaisesta tulee elävä eurooppalainen, ellei hän ole umpijuntti.

Onko tuo nyt sitten hyvä juttu. Tapaat mukavan ja rennon ihmisen ja tykästyt. Seuraavalla kerralla vastassa onkin sitten se jäyhä jurnuttaja. Kyllä mä mielummin näen heti sen jurnuttajan, niin ei tule kulttuurishokki. 😉😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo nyt sitten hyvä juttu. Tapaat mukavan ja rennon ihmisen ja tykästyt. Seuraavalla kerralla vastassa onkin sitten se jäyhä jurnuttaja. Kyllä mä mielummin näen heti sen jurnuttajan, niin ei tule kulttuurishokki. 😉😄

Toi on muuten tasan sama ongelma, joka tulee eteen jos tapaa jonkun etelänlomalla. Puhun nyt suomalaisesta kanssaturistista, en mistään etelän ihmeestä. Kun Suomen kamaralle palattuasi tapaat sen saman tyypin uudestaan, niin vastassa onkin jäyhä ja hiljainen jurottaja, joka ei osaa enää lainakaan puhuakaan. Näin ainakin, jos olet ollut siellä etelänlomalla talviaikaan ja Suomessa tavatessanne on siis edelleen talvi. Ero on huomattavasti pienempi, jos Suomessakin on kesä ja sattuu vaikka oikein hellepäivä siihen tapaamiseen. Hassua miten paljon tuo sää vaikuttaa meihin pohjoisen eläjiin. 😛

• Anonyymi

Ei taida löytyä mistään.. Tai deittisovelluksen kautta olen tavannut muutamankin mutta en ketään sellaista, joka olisi tuntunut sydämessä asti. Pitäisi kai jatkaa vain tutudtumista miehiin yksi kerrallaan, mutta en oikein osaa sitä hommaa, niin ehkä annan vain olla..

Livessä en ole tavannut kiinnostavaa miestä varmaan 20 vuoteen. Tai olen, mutta he ovat olleet varattuja, joten se siitä.

• Sepä. Kuulostaa oikein tutulta pulmalta. - Täälläkin palstalla on niin monta kertaa kysytty, että mistä löytyy sinkkunaisia, niin välillä näinkin päin.

Tai sitten ongelma on siinä, että vain alle kolmekymppiset miehet etsivät naisia ja yli neljäkymppiset naiset etsivät miehiä 😄

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Sepä. Kuulostaa oikein tutulta pulmalta. - Täälläkin palstalla on niin monta kertaa kysytty, että mistä löytyy sinkkunaisia, niin välillä näinkin päin.

Tai sitten ongelma on siinä, että vain alle kolmekymppiset miehet etsivät naisia ja yli neljäkymppiset naiset etsivät miehiä 😄

Olen tuotakin viime aikoina vakavasti miettinyt, että ehkä annankin niille pari-kolmekymppisille miehille mahdollisuuden, jotka ovat minua deittisovelluksissa lähestyneet 😁 Ei kai siinä mitään ainakaan häviäsi 😊 En vain koe deittisovelluksia oikein omakseni, joten se tuntuu aika työläältä tavalta löytää ketään. Enpä ole kuitenkaan parempaakaan tapaa nyt keksinyt, koska ei tuolla kaupassa ja lenkkipolulla ainakaan ole mitään miehiä näkynyt 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Olen tuotakin viime aikoina vakavasti miettinyt, että ehkä annankin niille pari-kolmekymppisille miehille mahdollisuuden, jotka ovat minua deittisovelluksissa lähestyneet 😁 Ei kai siinä mitään ainakaan häviäsi 😊 En vain koe deittisovelluksia oikein omakseni, joten se tuntuu aika työläältä tavalta löytää ketään. Enpä ole kuitenkaan parempaakaan tapaa nyt keksinyt, koska ei tuolla kaupassa ja lenkkipolulla ainakaan ole mitään miehiä näkynyt 😄

Eiköhän se 10 vuoden ikäero vielä menettele, tai vaikka 15, kunhan täysi-ikäsiä olisivat 👍🤣

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Eiköhän se 10 vuoden ikäero vielä menettele, tai vaikka 15, kunhan täysi-ikäsiä olisivat 👍🤣

No 15 ikävuoden erolla päästään jo kakkosella alkaviin 😄 Ja kyllä, täysi-ikäisiä ja muutenkin henkisesti aikuisia. Keskustelin palstalla hetki sitten jonkun kanssa ikäerosta ja hän sai minut pohtimaan omaa, aika tiukkaa suhtautumistani itseäni nuorempiin miehiin. Ehkä oletan liikaa pelkän iän perustella ja pitäisi ajatella asiaa enemmän niin, että ei se ole niin tärkeää onko mies kolme- vai viisikymppinen, jos arvot , luonteet ja elämäntilanne kohtaavat. Vaikka onhan iälläkin oma merkityksensä. Tuntuisi väärältä deittailla jotain 22-vuotiasta. En pääse eroon siitä tunteesta, että voisin olla hänen äitinsä 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No 15 ikävuoden erolla päästään jo kakkosella alkaviin 😄 Ja kyllä, täysi-ikäisiä ja muutenkin henkisesti aikuisia. Keskustelin palstalla hetki sitten jonkun kanssa ikäerosta ja hän sai minut pohtimaan omaa, aika tiukkaa suhtautumistani itseäni nuorempiin miehiin. Ehkä oletan liikaa pelkän iän perustella ja pitäisi ajatella asiaa enemmän niin, että ei se ole niin tärkeää onko mies kolme- vai viisikymppinen, jos arvot , luonteet ja elämäntilanne kohtaavat. Vaikka onhan iälläkin oma merkityksensä. Tuntuisi väärältä deittailla jotain 22-vuotiasta. En pääse eroon siitä tunteesta, että voisin olla hänen äitinsä 🙈

"Tuntuisi väärältä deittailla jotain 22-vuotiasta. En pääse eroon siitä tunteesta, että voisin olla hänen äitinsä"

Sivusta kysäisen, että pääsisitkö helpommin eroon tunteesta, että mies voisi olla sinun isäsi? Minulle tuo taas olisi paljon pahempi ongelma.

• Anonyymi kirjoitti:

"Tuntuisi väärältä deittailla jotain 22-vuotiasta. En pääse eroon siitä tunteesta, että voisin olla hänen äitinsä"

Sivusta kysäisen, että pääsisitkö helpommin eroon tunteesta, että mies voisi olla sinun isäsi? Minulle tuo taas olisi paljon pahempi ongelma.

Myös sivusta. - Minulle ainakin olisi henkisesti helpompi käsitellä se, että mieheni sopisi iältään ennemmin isäkseni kuin pojakseni.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Myös sivusta. - Minulle ainakin olisi henkisesti helpompi käsitellä se, että mieheni sopisi iältään ennemmin isäkseni kuin pojakseni.

Minä taas en koe itselläni olevan oikein mitään yhteistä isäni ikäisen miehen kanssa. Mä rakastan isääni, hän oli mun peruskallioni, mutta hänen ikäisensä mies, juu ei kiitos.

Jäin miettimään, että tämä muuten varmaan kertoo jotain aika perustavanlaatuista ihmisestä, että kummin päin tuo menee, vai olisiko molemmat ok tai molemmat ei kiitos.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en koe itselläni olevan oikein mitään yhteistä isäni ikäisen miehen kanssa. Mä rakastan isääni, hän oli mun peruskallioni, mutta hänen ikäisensä mies, juu ei kiitos.

Jäin miettimään, että tämä muuten varmaan kertoo jotain aika perustavanlaatuista ihmisestä, että kummin päin tuo menee, vai olisiko molemmat ok tai molemmat ei kiitos.

Varmaan kertookin.
        Mutta siis puhuin lähinnä teoreettisesta iästä. Minun isäni on ollut 28v kun olen syntynyt. Mutta voihan isäksi tulla jo esim. 18v.
        On sekin aika paljon. - Rakastuminen ei tietysti katso ikää, jos tutustuminen tapahtuu jotenkin luontevasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pääsisi, eli kyllä se sama epämukava tunne pätee myös reilusti vanhempiin miehiin. Miehen pitää tuntua kumppanilta, rakastajalta, puolisolta. En saa sitä tunnetta kovin nuorista, enkä reilusti vanhemmista. Yleensä. En sano, etteikö olisi mahdollista, että rakastunkin huomattavasti nuorempaan tai vanhempaan, persoonastahan se eniten on loppupeleissä kiinni, mutta toistaiseksi niin ei ole käynyt ja näen sen aika epätodennäköiseksi kohdallani.

Jumitun myös siihen ajatukseen, että mitä joku 26-vuotias voisi haluta kanssani. Minä olen nelikymppinen sinkkuäiti, minulla on vakaa elämäntilanne, elän teiniperhearkea harrastuskiireineen ja kokkailuineen. Miksi joku 26-vuotias nuori mies haluaisi tällaiseen hypätä mukaan? Tuon ikäisillä yleensä on paljon kaikenlaista muuta, matkoja, festareita, harrastuksia, ystäviä.. Ja kyllähän minäkin matkustelen, näen ystäviä jne mutta ainakin oma elämäni on nyt huomattavan erilaista kuin 26-vuotiaana. Tuon lisäksi moni nuori mies haaveilee omista lapsista ja niitä en voisi miehelle antaa, joten sekin rajaa ainakin kaikki lapsia haluavat ulkopuolelle.

• Hei, minä muistan tämän nimimerkin 👍
        Kiitos kauniista biisistä! - Yksinäisyys koskettaa meistä monia.

• Xena-183 kirjoitti:

Hei, minä muistan tämän nimimerkin 👍
        Kiitos kauniista biisistä! - Yksinäisyys koskettaa meistä monia.

https://www.youtube.com/watch?v=WZn9QZykx10

Neil Young - Heart of Gold (Live) [Harvest 50th Anniversary Edition]

• scrg kirjoitti:

Tuo on hyvä. Se kertoo Zaphodin aluksesta.

Mikä on Zaphodin alus? 🙂
        Biisi on kyllä sinänsä tuttu ja kaunis.
        Onko se ollut jossakin sarjassa tai elokuvassa mukana?

• Xena-183 kirjoitti:

Mikä on Zaphodin alus? 🙂
        Biisi on kyllä sinänsä tuttu ja kaunis.
        Onko se ollut jossakin sarjassa tai elokuvassa mukana?

Kvg Zaphod Beeblebrox (ei se varsinaisesti ollut hänen vaan vain lainassa)
        tai annetaan Elonin selittää
        https://youtu.be/qp13ztMhwGU

• scrg kirjoitti:

Kvg Zaphod Beeblebrox (ei se varsinaisesti ollut hänen vaan vain lainassa)
        tai annetaan Elonin selittää
        https://youtu.be/qp13ztMhwGU

Okei. Kiitos rautalangasta 👍🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Okei. Kiitos rautalangasta 👍🙂

Eipä mitään. Ja jos epäilyttää että Neilin kipale on tehty ennen Adamsin kirjaa, niin sille on luonnollinen selitys: aikavääristymä. Zaphodin isäkin oli samasta syystä nimeltään Zaphod II ja isoisä Zaphod III.

• scrg kirjoitti:

Eipä mitään. Ja jos epäilyttää että Neilin kipale on tehty ennen Adamsin kirjaa, niin sille on luonnollinen selitys: aikavääristymä. Zaphodin isäkin oli samasta syystä nimeltään Zaphod II ja isoisä Zaphod III.

Minäpä perehdyn asiaan.. 😄

• Kaveripiiriäni kun tuossa miettii niin juuri nyt yksi on töissä, kaksi mahdollisesti on nukkumassa pilkkireissun ja saaliin perkaamisen jäljiltä. Yksi taitaa olla vielä lomalla sukuloimassa ja yksi odottaa sairaalassa leikkausta.
      Jos huomenna pitää mies löytää niin ehdotan tuota sairaalan kaveria. Oikeissa lääkkeissä saattaa olla helppokin vieteltävä.

Talvikaudella hiihtolatu, pilkkiiää, kuntosali ja sähly/sulkapallokentät ovat ne todennäköisimmät paikat joissa tuo porukka viihtyy kodin ja työn ohella. Kevät ja kesä menee pääosin matkaillen ja vaelluksilla käyden vähän riippuen miten työajat ja lomat sopii. Syksy kalastaen ja marjastaen.

Jos nyt itseni laitan sakin jatkoksi niin puhutaan kuudesta miehestä ikäluokassa 33-51. Näistä kahdella on tili fb:ssa tai IG:ssa. Muilla taitaa s-posti olla se edistynein tapa toimia jos puhelinta ei lasketa mukaan. Eli todennäköisesti jalkautua pitää jos tavoittaa haluaa.

Tuosta porukasta minä en tajua kuin selkeät viestit, kolme ehkä tajuu pienemmästäkin mutta eivät ole tajuavinaan, Yhdestä en ole varma mutta yksi kyllä tajuaa ja lähtee liikkeelle pienestäkin vinkistä. Ei siitä yhdestä ehkä kumppania saa mutta on sen sortin jutustelija että aina käyttää tilanteen kun on mahdollisuus höpöttelyyn eri ihmmisten kanssa.
      Se on sitten yhteistä että on aloite asiallinen tai asiaton; hienostunut tai jopa törkeä niin suhtautuminen on kohtelias. Ihmiset on niin erilaisia ja jos joku pistää itsensä likoon aloitteen tehdessä että sitä pitää kunnioittaa.

Mahdollisesti kiinnostuneet on aika hyvä vertaus tuosta porukasta. Suurimmalle osalle tullut sitä itseään tuulettimeen tai vähintään lunta tupaan parisuhteiden kautta joten kynnys uuteen on aika korkea. Lisäksi on pari yh-isää jotka ovat nyt vasta oikeasti päässeet nauttimaan valtakunnastaan.
      Itse taidan olla ainut jolla on yksinäisyyttä ja rakkauden kaipuuta mutta kuten kaverit sanoivat; se on kuin tupakan lopettaminen, välillä tulee heikkoja hetkiä mutta ne menee ohi

• Vinkki jäi pois eli fb:n eri harrasteiden sinkkuryhmät.
        Löytyy varmaan vaeltavia sinkkuja tai yksinäisiä motoristeja jne.
        Vaikka ei tapahtumiin osallistu niin aktiivinen kirjoittelu saattaa poikia vaikka yhteydenottoja.

• M184 kirjoitti:

Vinkki jäi pois eli fb:n eri harrasteiden sinkkuryhmät.
        Löytyy varmaan vaeltavia sinkkuja tai yksinäisiä motoristeja jne.
        Vaikka ei tapahtumiin osallistu niin aktiivinen kirjoittelu saattaa poikia vaikka yhteydenottoja.

Huomenta M184. Sinun viesteissäsi olikin tosi paljon hyvää analysointia ja vinkkejäkin 👍 Kiitos näistä! 🙂
        Ehkä annamme sen yhdenkin kaverin vain toipua ensin ihan rauhassa, kuitenkin 😃

• Anonyymi

Ne pidempiaikaiset suhteet on tainneet syntyä ennen internet aikaa.
      Viimeisen parinkymmenen vuoden aikana on parinhaussa mennyt energiat hukkaan erilaisten deitti-palveluiden kautta ihmisten tapailuun, se todellakin on tapailua, vähän kuin koulun, työpaikan, ravintolan tms. sinkut tavattaisiin yksitellen tahtiin 1 / kk ihan vain nähdäkseen millaisia sinkkuja on edes tarjolla, kun ne ennen nähtiin saman tien koko kattaus.

Eli ei kannata lähteä liveä kauemmas kalaan.

• Oikein hyvä huomio tämäkin, kiitos 🙂

• Anonyymi

Mutta eiks teillekin sanasta mies tuu mieleen vähän sellanen tylsä. Sellaseen pukuun ja kravattiin pukeutuva tylsällä kampauksella oleva ihminen, jolla ei oikei ole mielipiteitä ja tekee aina kun pomo käskee. Mä en oikein koskaan oo sopinu tohon muottiin, mutta en mä miltään muun sukupuoliseltakaan näytä. Mutta ois kiva kuitenkin päästä vaikka kahville jonkun naisen kanssa. Mä en mitää paria siis hae, mutta eri sukupuolet sais vähän enemmän näkökulmaa kun keskustelis vähän keskenään.

• Puku, kravatti ja tylsä kampaus ovat ok, jos ne kuuluvat tilaisuuden luonteeseen. Ei niitä kotona ainakaan yleensä tarvita 😄
        Eikä tarvitse olla ihan joojoo mieskään.

• Anonyymi

Tarjoa rahaa. Se on ihan ok motivaattori. Mieti miten arvokkaaksi koet miehen huomion ja siitä sitten tutustumistarjousta muistaen että avokätiyys on parempi kuin pihistely.

Ja muista kunnioitus; jos mies ottaa rahat vastaan et ole ostanut mitään muuta kuin tilaisuuden tulla kohdatuksi.

• Olen lukevinani tässä hienoista sarkasmia 😉

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Olen lukevinani tässä hienoista sarkasmia 😉

Eiiiiiiikä missään nimessä, en minä sellaista koskaan.

Mutta ei tuo mahdoton ajatus ole. Samalla tulee mitattua vastapuolen luonnetta, ihan jo siksi että tilanne rikkoo lähtökohtaisesti kaikkia romanttisen tutustumisen sääntöjä. Pitäisikö mies sinua idioottina tai epätoivoisena? Jos pitäisi niin hylkyynhän hän joutaisi. Osaisiko hän katsoa suoran taloudellisen edun ohi, vai jäisikö sille tasolle? Vai heräisikö miehessä kiinnostus siihen että miksi tämä nainen toimii näin poikkeuksellisella tavalla?

Tukku rahaa kourassa on arvoa, annettua arvoa ja siitä ei pääse yli eikä ympäri ja tekemällä tälläisen liikkeen naisesta tulee kyllä selkeä signaali miehen tutkassa. Tulkinta tilanteesta voi vaihdella, mutta mikä se tässä kontekstissa oikea tulkinta olisi?

Sinä et muutu miksikään vaikka tulisit tiedostetuksi rahan kautta. Entä muuttuuko mies? Jos rahalla saisi muokattua miestä toisenlaiseksi ja hänet saa ajattelemaan "jollain toisella tavalla" onko sellainen mies näkemys asioista alkuunkaan?

Itse vastustan ideaaliromanttisia asioita niiden arvo-odotusten kautta jo ihan siksi että en koe kuuluvani siihen rooliin. Suoraansanottuna rehellinen raha kourassa haluaisin tietää enemmän että mikä juttu tämä nyt tällä kertaa on - ja suhtautuisin avoimin mielin koska ainakaan kyse ei ole jostain stereotypian hakemisesta.

Minä olen hiukan sarkastinen ihminen. Siksi minuun tehoaa hiukan sarkastiset asiat.

• Anonyymi

Viisaana, taitavana ja kokeneena naisena voit harkita myös jotain pidempää projektia

Miehissäkin on niitä jotka kärräävät jonkun ruosteläjän autotalliinsa ja kappas, parin vuoden päästä syomen teillä huristelee loppuun saatettu kesäautoprojekti kiiltelevänä.

Tässä sihteessa päihdeongelmainen tai muuten vaan loppuunajettu miehenkuvatus voi olla hyvinkin antoisa ajankäyttötapa kunhan ottaa pitkäjänteisemmännperspektiivin asiaan.

• Nyt tuli niin paljon ylisanoja, että passaan tämän 🙂

• Anonyymi

Kaupan kassa-neideistä voi löytyä moniakin asioita, kuin Sanna Marin esim... valtakunnan tuhoaja :D

Mutta olimpa taas jookin lähikaupasas, tuli törmäys jonkin äijän kanssa käytävällä, sattui törmäys; tämä joku 3+ vuotias pappeli meinasi törmätä minuun, sanjoi että: väistä siinä, sitten huomasi että eonkin joku yli arvoinen herra, muutti tuo 30+ ukko sanontaansa ja väisi, kun huomkasi että vähän korkeampiarvoinen, ei pikkutyttö tai pika vastasa ja väisti, totta, kuten normaali-luutlantin kuuluukin minua aina väistää...

..jos huomaa... haurahdus vain, pieni hairahdus vääpelisltä.... heheh

• Anonyymi

Minut voisi löytää ALKOsta mutta käyn asiakkaana vain silloin tällöin, ja saatan ihastua lähinnä ALKOn myyjiin. Ruokakaupoissa myyntihenkilökunta lähinnä ulkomaalaisia, ja naamoiltaan nyrpeitä. Asiakaspalvelu olematonta erityisesti jos on eestiläinen myyntihenkilö.
      Jos nelikymppinen nainen haluaa lapsien tekijän ja maksajan, jää kohdaltani ulos.
      Tulevaisuuden ohjelmassa on matkaileminen ja viihtyminen eri puolilla maailman kolkissa. Lapsia ja perhe-elämää kolululaitoksineen, ja perhe-arkineen.... Kiitos EI!

• Niin että kuusikymppinen Alkon myyjätär olisi nyt vahvoilla 😄

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Niin että kuusikymppinen Alkon myyjätär olisi nyt vahvoilla 😄

Helsingissä alkon myyjättäret ovat siinä 30-40 suurimmilta osin...

• Anonyymi kirjoitti:

Helsingissä alkon myyjättäret ovat siinä 30-40 suurimmilta osin...

Eihän se sitten käy, kun kommentoijan mukaan nelikymppinen nainen haluaa ehkä vaan lapsien tekijän ja maksajan..

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Eihän se sitten käy, kun kommentoijan mukaan nelikymppinen nainen haluaa ehkä vaan lapsien tekijän ja maksajan..

Voi kolmekymppisissäkin olla suomalaisissa niin suurta vastuunkantoa, että lapsentekoon ei ryhdy ellei tulorahoitus omillaan ole kunnossa.
        Vain loiset tekee lapsia maksattaakseen ne yhteiskunnalla.
        Lapsiasia on tietenkin selvitettävä ennenkuin toista tapaamista edes sopii.

• Miten olisi harrastus, jossa liikkuu yleensäkin hyviä ihmisiä? Vapaaehtoistyö, kuten SPR, Partio, Unicef, eri puolueiden organisaatiot jne. Jos ihmisellä on harrastuksena muiden auttaminen, ei hän voi kovin paha olla.

Minä tekisin lähestymisen siten, että miehelle jää perääntymismahdollisuus. Aluksi siis vaikka kahvi tai ruokailuhetkiä muiden tehtävien ohessa ja sitten jos molemmat tulee niihin mielellään, voi sitten jo kysyä vaikka yhteistä kahdenkeskistä tekemistä, kuten retkeä, leffaa jne...

• Hyviä vinkkejä ja osin tuttujakin paikkoja 😉
        Noissa tosiaan voi ajan kanssa tutustua luontevasti ja ainakin päästä selvyyteen, onko toinen varattu, ennen kuin ottaa sen lähempää kontaktia 👍

• Anonyymi

Avaruusohjelmista löytyy miehiäkin... mutta niin vitsinä sanoin vain ..

• Ymmärrän yskän 😄
        N. 172cm 😉

• Anonyymi

Jos maapallolla ei ole riittävän kaunisa seksikästä naita niin voi katsoa avaruusohjelmia.

• Anonyymi

Palstalla on moneenkertaan vakuutettu ettei mitään kunnonmiehiä ole olemassakaan, joten tuo pitäisi ensin määritellä, mitä tässä etsitään. En nyt usko, että kunnonmiehellä tarkoittaisit jotakin yksinäistä ja koskematonta miekkosta, jota kohtaan et ole ennen sylkäissytkään, vaan parisuhteessa elänyttä miestä, joka tietää mitä nainen haluaa, eikä pelkää naista.

Eikö näitä eronneita, toisella tai kolmennalla kierroksella olevia ole nykyaikana kaikkialla, kun liitotkin kestävät sen mitä kestävät. Lapsiakaan ei tarvitse miettiä, kun ne on jo valmiiksi tehtynä. Eikö Disse voisi jakaa vuoronumeroita?

• Kyllä tuo määritelmäsi: "parisuhteessa elänyttä miestä, joka tietää mitä nainen haluaa, eikä pelkää naista" kuulostaa ihan pätevältä. Samoin: "eronneita, toisella tai kolmennalla kierroksella olevia", mutta joko heitä ei ole kaikkialla, tai sitten vain piiloutuvat nähdessään 😄

Tuo Dissen vuoronumeron jakaminen -vitsi meni nyt hieman ohi. En ymmärtänyt. - Vai häntäkö nimenomaan kauppasit? 😅

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kyllä tuo määritelmäsi: "parisuhteessa elänyttä miestä, joka tietää mitä nainen haluaa, eikä pelkää naista" kuulostaa ihan pätevältä. Samoin: "eronneita, toisella tai kolmennalla kierroksella olevia", mutta joko heitä ei ole kaikkialla, tai sitten vain piiloutuvat nähdessään 😄

Tuo Dissen vuoronumeron jakaminen -vitsi meni nyt hieman ohi. En ymmärtänyt. - Vai häntäkö nimenomaan kauppasit? 😅

"parisuhteessa elänyttä miestä"
        "eikä pelkää naista"

.... No jotain ne on karanneet joten se mitä urvelot sinkkumiehet pitävät mystisenä epämääräisenä uhkana on ex-ukkomiehille konkreettinen kauhuskenaario ja selviytymistarina.

Mitä kokeneempi sen arpisempi - vai turtunutta paatumustako pitäisi arvostaa?

• Anonyymi

Ei mistään löydy.

Nämä mihin itse olen törmännyt, on takakireitä valittajia, jotka eivät kuitenkaan tee elämällensä mitään.

Pi....lua pitäisi kuitenkin saada, vaikka eivät kykene edes tavalliseen kanssakäymiseen.

Ei kannata yrittää, pääset helpommalla.

• Anonyymi

Tuo on hyvä, pidä se.
        Ei tule pettymyksiä.

AV

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9019
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2709
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2491
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2491
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1875
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1763
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1295
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe