Yksinäiset naiset

Anonyymi-ap

52

287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksi-nainen ja Moni-nainen, kumpaan seurueeseen kuulut?

• Anonyymi

Enemmän on yksinäisiä miehiä, jotka elävän koko elämänsä ilman, että saavat kosketusta.

• Tuo ei varmasti lohduta yhtäkään yksinäistä nsista, että "yksinäisiä miehiä on enemmän"..🙄 Eihän kyseessä ole mikään kilpailu.
        Yksinäisyys on aina hyvin henkilökohtainen kokemus.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Tuo ei varmasti lohduta yhtäkään yksinäistä nsista, että "yksinäisiä miehiä on enemmän"..🙄 Eihän kyseessä ole mikään kilpailu.

Just näin 👍

-Palstahessu

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Tuo ei varmasti lohduta yhtäkään yksinäistä nsista, että "yksinäisiä miehiä on enemmän"..🙄 Eihän kyseessä ole mikään kilpailu.

Kyllä on kilpailu. Yksinäiset miehet ovat jumalan, yhteyskunnan ja ystävien hylkäämiä vihamielisessä maailmankaikkeudessa. Naisilla on taas aina kavereita, imartelijoita ja häntäheikkejä auttamassa, pelimiehiä lirkuttelemassa, ja lisäksi kaikki valtion resurssit on ohjattu naisille. Naiset pelaavat easy-modella kun mies pelaa nightmare-vaikeusasteella. Mutta miehelle tämä maailma onkin haaste jolla hän lunastaa vapautensa matrixista.

• Puolison kanssa olemme miettineet, miksi sama kosketus, eri ihmisiltä, eroaa toisistaan niin paljon.
      Ja sama toisinpäin, kun koskettaa jotakuta, tuntemus vaihtelee eri henkilön kanssa.
      Aina ei ihokarvat väreile.

Kun hyväilen naista, kuuntelen häntä käsilläni. Kontaktia naiseen ei kuitenkaan synny, ellei välillämme ole luottamusta.

Eli puolitutun kosketus voi lohduttaa, mutta se on kaukana siitä, mitä kosketus on oikeasti.

• Toi on totta.

Mutta kun on pitkään ilman kosketusta, jopa pelkkä ääni voi koskettaa.

Kuuntelin tässä taannoin kuulokkeista Ylen jotain radiota, kun pätkin puita. Siellä oli äänessä Olka K ja merisää...miltei piti hommat keskeyttää ja mennä kuuntelemaan sikiöasentoon auton lavalle naista. Niin oli ihana ääni. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Toi on totta.

Mutta kun on pitkään ilman kosketusta, jopa pelkkä ääni voi koskettaa.

Kuuntelin tässä taannoin kuulokkeista Ylen jotain radiota, kun pätkin puita. Siellä oli äänessä Olka K ja merisää...miltei piti hommat keskeyttää ja mennä kuuntelemaan sikiöasentoon auton lavalle naista. Niin oli ihana ääni. 😁

🤣🤣🤣Se on hienoa että mies uskaltaa olla herkkä. Toivottavasti löydät jonkun lempeä-äänisen naisen rinnallesi. 😀

• Anonyymi

Tuo on totta. Sekin on jännä juttu miten kosketus voi hätkähdytää, jos sitä ei ole pitkään aikaan kokenut. Vaikka se kosketus itsessään ei olisi epämiellyttävä, mutta se tunne on niin outo, että siitä miltei hyppää metrin ilmaan.

• Gattino kirjoitti:

🤣🤣🤣Se on hienoa että mies uskaltaa olla herkkä. Toivottavasti löydät jonkun lempeä-äänisen naisen rinnallesi. 😀

No ääni on plussa, mutta oman murun ääni rauhallisessa ulosannissaan aina on mukava.

Kyllä sitä tykästyy sitten koko pakkaukseen. 😊

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

On tässä nainen ollut jo pitkään vierellä ei ole lähdössä pois.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Naimisissa kun on uskaltaa olla herkkä.

• Anonyymi kirjoitti:

On tässä nainen ollut jo pitkään vierellä ei ole lähdössä pois.

Sehän on mukavaa 😀
        Olin talvihorroksessa puolisen vuotta, enkä ole enää perillä, missä mennään.
        Sun tapaus taitaa olla ainoa muutos, mitä palstalla on tapahtunut.

Niin ja onhan täällä kutkuttavan jännittävä Bachelor-kisa, johon en ukkomiehenä valitettavasti voi osallistua. 😀
        Se on tämä saalistajan vaisto, ei siitä koskaan pääse eroon. 😀

• Anonyymi

Jätin viimeisen kerran käymättä kun olin terve. Siitä tiesin olevani riittävän terve ja kunnossa, kun terapeutin kosketus tuntui "tungettelevalta"

• Olen myös ihmetellyt sitä, missä kulkee ystävällisen kosketuksen ja eroottisen kosketuksen raja.

Ravintolasssa otin vieressä istuvan naisen säären syliini ja hivelin hänen paljasta pohjetta. Meidän välille ei kuitenkaan syntynyt väreilyä, koska pelästyin hänen karkeita säärikarvoja.

Mielestäni eleeni oli ystävällinen kosketus, kuin pussaus toisen poskelle.

• Anonyymi

Noinko vaan "otit"? Itse en antaisi jalkaani kenellekään hipelöitäväksi.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Noinko vaan "otit"? Itse en antaisi jalkaani kenellekään hipelöitäväksi.

- Sheena

Tämä tapahtui hyvässä yhteisymmärryksessä, eikä kyseessä ollut mikään puolitajuton pubiruusu.

Nuorena fyysiset kontaktit tuntuivat niin luonnollisilta, ettei niitä paljoa hävetty.

• Gattino kirjoitti:

Tämä tapahtui hyvässä yhteisymmärryksessä, eikä kyseessä ollut mikään puolitajuton pubiruusu.

Nuorena fyysiset kontaktit tuntuivat niin luonnollisilta, ettei niitä paljoa hävetty.

Minun nuoruuteni loppui keski-ikään, mutta uskoisin toimivani samalla tavalla nykyäänkin, jos siihen olisi tarvetta. Tiedä sitten kuinka helposti löytyy viisikymppinen nainen tähän leikkiin.

• Anonyymi

Alun kysymykseen, missä kulkee raja..
        Odotusten suhteen, ilmeisesti odotit itse jotain eroottista koska petyit koska jalat olivat karvaiset, kosketuksesi oli siis eroottisesti jo latautunut
        Joten ei voi verrata ystävälliseen poskisuudelmaan. Poskisuudelma on yleensä neutraali, nopea viivähdys poskella , ei liian pitkään kestävä vaan nopea. Silti itse hivelit jalkaa oitkänkin aikaa koska havainnoit karvoituksen..
        Et ehkä sittenkään osaaa erottaa eroottisen kosketuksen ja ystävällisen kosketuksen välistä eroa, koska lähtökohtaisesti haet erottisuutta, erotiikkaa ja seksiä kaikissa suhteissasi.?

• Anonyymi kirjoitti:

Alun kysymykseen, missä kulkee raja..
        Odotusten suhteen, ilmeisesti odotit itse jotain eroottista koska petyit koska jalat olivat karvaiset, kosketuksesi oli siis eroottisesti jo latautunut
        Joten ei voi verrata ystävälliseen poskisuudelmaan. Poskisuudelma on yleensä neutraali, nopea viivähdys poskella , ei liian pitkään kestävä vaan nopea. Silti itse hivelit jalkaa oitkänkin aikaa koska havainnoit karvoituksen..
        Et ehkä sittenkään osaaa erottaa eroottisen kosketuksen ja ystävällisen kosketuksen välistä eroa, koska lähtökohtaisesti haet erottisuutta, erotiikkaa ja seksiä kaikissa suhteissasi.?

Tuo esimerkkini oli tosiaan eroottisesti latautunut ja sinänsä sopimaton kuvaamaan ongelmaani. Sekin on totta, että olen eroottisesti virittynyt mies ja viihdyn tilaisuuksissa, joissa muut ovat samassa mielentilassa.
        Ukkomiehenä minulla ei kuitenkaan ole tarvetta seksiin.

Minulla on ylitsevuotava tarve antaa hellyyttä ja olen miettinyt, voiko sen purkaa niin, ettei siihen liity eroottista latausta. Kokemukseni mukaan se voisi olla mahdollista.
        Hellyyden voi deseksualisoida, mutta samaan aikaan nauttia sen antamisesta.

Tietysti nainen voi kokea purkaukseni hyvinkin intiiminä tapahtumana, jolloin on pohdittava, onko toimintani sopivaa aviosuhteessa olevalle miehelle.

• Gattino kirjoitti:

Tuo esimerkkini oli tosiaan eroottisesti latautunut ja sinänsä sopimaton kuvaamaan ongelmaani. Sekin on totta, että olen eroottisesti virittynyt mies ja viihdyn tilaisuuksissa, joissa muut ovat samassa mielentilassa.
        Ukkomiehenä minulla ei kuitenkaan ole tarvetta seksiin.

Minulla on ylitsevuotava tarve antaa hellyyttä ja olen miettinyt, voiko sen purkaa niin, ettei siihen liity eroottista latausta. Kokemukseni mukaan se voisi olla mahdollista.
        Hellyyden voi deseksualisoida, mutta samaan aikaan nauttia sen antamisesta.

Tietysti nainen voi kokea purkaukseni hyvinkin intiiminä tapahtumana, jolloin on pohdittava, onko toimintani sopivaa aviosuhteessa olevalle miehelle.

"Minulla on ylitsevuotava tarve antaa hellyyttä ja olen miettinyt, voiko sen purkaa niin, ettei siihen liity eroottista latausta."

Onko sinulla tarve antaa hellyyttä juuri vieraille naisille? Se nimittäin hyvin suurella todennäköisyydellä muodostunee ongelmalliseksi, kun kerran olet parisuhteessa..

Tunnen erään ihmisen, naisen, joka muutamia vuosia sitten lähti viettämään vuorotteluvapaataan Egyptiin katulasten turvakotiin ja siellä on todellakin kysyntää hellyydelle. 👍 Siellä on lapsia, jotka eivät ole koskaan päässeet syliin.. - Nyt tämä rouva palaa sinne samaan turvakotiin tekemään vapaaehtoistyötä joka vuosi vähintään viikon ajaksi. Lapset muistavat hänet, kun hän palaa.

Ei sitä nyt välttämättä tarvitse lähteä edes Egyptiin saakka, kun pystyisi antamaan hellyyttä sitä tarvitseville lapsille ja se ei todennäköisesti haittaisi pariduhdettakaan.

• Xena-183 kirjoitti:

"Minulla on ylitsevuotava tarve antaa hellyyttä ja olen miettinyt, voiko sen purkaa niin, ettei siihen liity eroottista latausta."

Onko sinulla tarve antaa hellyyttä juuri vieraille naisille? Se nimittäin hyvin suurella todennäköisyydellä muodostunee ongelmalliseksi, kun kerran olet parisuhteessa..

Tunnen erään ihmisen, naisen, joka muutamia vuosia sitten lähti viettämään vuorotteluvapaataan Egyptiin katulasten turvakotiin ja siellä on todellakin kysyntää hellyydelle. 👍 Siellä on lapsia, jotka eivät ole koskaan päässeet syliin.. - Nyt tämä rouva palaa sinne samaan turvakotiin tekemään vapaaehtoistyötä joka vuosi vähintään viikon ajaksi. Lapset muistavat hänet, kun hän palaa.

Ei sitä nyt välttämättä tarvitse lähteä edes Egyptiin saakka, kun pystyisi antamaan hellyyttä sitä tarvitseville lapsille ja se ei todennäköisesti haittaisi pariduhdettakaan.

"Onko sinulla tarve antaa hellyyttä juuri vieraille naisille?"

Kyllä se nainen saisi olla.
        Oma nainen on kyllästetty hellyydellä, eikä sillä suunnalla ole suurta kysyntää.

Kissalle olen allerginen ja hamsterit haisee pissalle. :/

• Gattino kirjoitti:

"Onko sinulla tarve antaa hellyyttä juuri vieraille naisille?"

Kyllä se nainen saisi olla.
        Oma nainen on kyllästetty hellyydellä, eikä sillä suunnalla ole suurta kysyntää.

Kissalle olen allerginen ja hamsterit haisee pissalle. :/

Okei. - No sitten; no can do 🤷‍♀️
        Kenties jollakulla toisella on parempia ideoita.

• Xena-183 kirjoitti:

Okei. - No sitten; no can do 🤷‍♀️
        Kenties jollakulla toisella on parempia ideoita.

Ajattelin kyllä tarjoamaasi näkökulmaa. Ehkä hellyyden voi kanavoida toisella tavalla, ellei nyt niin tulevaisuudessa. 😀

• Anonyymi

Heippa olen korkeastikoulutettu 41v satu kyllä tinderimiehet hoitaa kosketuksen ja antavat rahaa niin nainen ei tarvi omaa miestä tai perhettä vaan tinderimiehet hoitaa naisen tarpeet

• Anonyymi

Tietäisitpä vaan miten yksinäisiä meitä on parisuhteissaankin. Ei se, että on parisuhteessa takaa kosketuksia, läheisyyttä joka veisi yksinäisyyden tunteen pois, sen sijaan kumppani voi olla etäinen ja kylmäkiskoinen.

Cool❄️

• Anonyymi

Mikään ei olis niin ihanaa, kun että oma kumppani tulee ja halaa, koska haluaa halata. Sen sijaan, että väkinäisesti vastaa halauksiin, kun itse ensin rohkenet lähestyä häntä halataksesi. Ettet vaan mee väärään aikaan lähelle ja koskemaan. Itselläni on tällästä, enkä voi kehua olevan kovin kivaa.

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei olis niin ihanaa, kun että oma kumppani tulee ja halaa, koska haluaa halata. Sen sijaan, että väkinäisesti vastaa halauksiin, kun itse ensin rohkenet lähestyä häntä halataksesi. Ettet vaan mee väärään aikaan lähelle ja koskemaan. Itselläni on tällästä, enkä voi kehua olevan kovin kivaa.

Cool❄️

Ei minunkaan parisuhteessa halaukset aina kohtaa. Siksi sovimme treffit makuuhuoneeseen, jossa voimme rauhassa keskittyä toisiimme.

Johtuuko halaamisen väkinäisyys siitä, että miehelläsi on "parempaa tekemistä", kuten pelaaminen? Jos peli otetaan pois, saattaisiko hän halailla sinua enemmän 🤔?

(Jasuhan sä oot?)

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Ei minunkaan parisuhteessa halaukset aina kohtaa. Siksi sovimme treffit makuuhuoneeseen, jossa voimme rauhassa keskittyä toisiimme.

Johtuuko halaamisen väkinäisyys siitä, että miehelläsi on "parempaa tekemistä", kuten pelaaminen? Jos peli otetaan pois, saattaisiko hän halailla sinua enemmän 🤔?

(Jasuhan sä oot?)

Juu oon. 😄👍

Hän uppoutuu ylipäänsäkin nettiin ja peleihin mielummin, kun minun seuraani. Syytä en osaa sanoa. Joskus tuntuu, että oon ihan ylimääräinen hänelle.

Lasten äiti, en muuta.

Kurjaa kun ei kohtaa....

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu oon. 😄👍

Hän uppoutuu ylipäänsäkin nettiin ja peleihin mielummin, kun minun seuraani. Syytä en osaa sanoa. Joskus tuntuu, että oon ihan ylimääräinen hänelle.

Lasten äiti, en muuta.

Kurjaa kun ei kohtaa....

Cool❄️

Mä koitan löytää itselleni kaveria tai kavereita, joista olisi mulle edes sosiaalista seuraa. Sekin on jo iso asia, kun on ihmisiä joiden kanssa jutella.

Kun mörökölliä ei huvita. Voisin myös pikkuhiljaa alkaa käymään enemmän kodin ulkopuolella ja vastuutta häntä lasten kanssa. Ehkä hän älyää, kun jää ittekseen välillä pähkimään, eikä kaikki tapahdukkaan automaatiolla naps naps.

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Mä koitan löytää itselleni kaveria tai kavereita, joista olisi mulle edes sosiaalista seuraa. Sekin on jo iso asia, kun on ihmisiä joiden kanssa jutella.

Kun mörökölliä ei huvita. Voisin myös pikkuhiljaa alkaa käymään enemmän kodin ulkopuolella ja vastuutta häntä lasten kanssa. Ehkä hän älyää, kun jää ittekseen välillä pähkimään, eikä kaikki tapahdukkaan automaatiolla naps naps.

Cool❄️

Palsta tarjoaa minulle jonkin verran sosiaalista seuraa. Harmittaa vain, kun olen niin hidas käymään dialogia. Ajattelen liikaa.

Mutta jos sinua lohduttaa, olen sun kaveri, vaikka en aina kirjoittele. 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Cool❄️

Meidän täytyy joskus soitella 🙂
        Ja ajelette vaikka lasten kanssa Tampereelle vapputorille tai muuten ja tulette käymään minun luonani 👍

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Palsta tarjoaa minulle jonkin verran sosiaalista seuraa. Harmittaa vain, kun olen niin hidas käymään dialogia. Ajattelen liikaa.

Mutta jos sinua lohduttaa, olen sun kaveri, vaikka en aina kirjoittele. 😀

Heh, hitaus ei haittaa. 😄

En minäkään aina kirjoittele, soittele enkä muutoinkaan ole kovin aktiivinen. Arkeni on niin voimia vaativaa ja verottavaa.

Joten nou hätä. ☺️

Cool❄️

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Meidän täytyy joskus soitella 🙂
        Ja ajelette vaikka lasten kanssa Tampereelle vapputorille tai muuten ja tulette käymään minun luonani 👍

Voisi joo. Oon vaan niin jähmeä puhumaan puhelimessa. Ollut aina riippumatta edes ihmisestä, jonka kanssa puhelimessa puhun.

Meille taitaa vappuna tulla anoppi bussilla pariksi päiväksi, kun pidempi vapaa siinä mulla. Mutta joskus voitas tulla muuten kyllä käymään. Oon niin huono jättämään heitä vielä pois silmistäni.

Meillä on niin erilainen käsitys vaaroistakin puolison kanssa, johtuen ettei hän ole sellaisiin itse ikinä törmännyt ja minä olen, usein.

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Voisi joo. Oon vaan niin jähmeä puhumaan puhelimessa. Ollut aina riippumatta edes ihmisestä, jonka kanssa puhelimessa puhun.

Meille taitaa vappuna tulla anoppi bussilla pariksi päiväksi, kun pidempi vapaa siinä mulla. Mutta joskus voitas tulla muuten kyllä käymään. Oon niin huono jättämään heitä vielä pois silmistäni.

Meillä on niin erilainen käsitys vaaroistakin puolison kanssa, johtuen ettei hän ole sellaisiin itse ikinä törmännyt ja minä olen, usein.

Cool❄️

Ilman muuta lapset mukana. Kyllä meillä tilaa löytyy 😄👍
        Ja juu, anopin kanssa sovituista pidetään kiinni 😉

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Ilman muuta lapset mukana. Kyllä meillä tilaa löytyy 😄👍
        Ja juu, anopin kanssa sovituista pidetään kiinni 😉

Juu. Hamsukin saattaa tulla mukaan. 😄

Nyt kun meillä on hamsu, niin viime kyläreissu oli yhtä tuskaa, kun hamsu jäi kotiin. Itkettiin ja maristiin ja oli mullakin huoli siitä, vaikka mun vanhemmat kävi katsomassa, ruokkimassa, vaihtamassa veden. Höpöttelemässä.

Että ihan pikaisia liikkeitä en lupaa. Mutta jotekin päin jossain kohtaa. 👍

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Juu. Hamsukin saattaa tulla mukaan. 😄

Nyt kun meillä on hamsu, niin viime kyläreissu oli yhtä tuskaa, kun hamsu jäi kotiin. Itkettiin ja maristiin ja oli mullakin huoli siitä, vaikka mun vanhemmat kävi katsomassa, ruokkimassa, vaihtamassa veden. Höpöttelemässä.

Että ihan pikaisia liikkeitä en lupaa. Mutta jotekin päin jossain kohtaa. 👍

Cool❄️

Ilman muuta hamsustakin tulee vielä reipas maailmanmatkaaja 👍😄

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Ilman muuta hamsustakin tulee vielä reipas maailmanmatkaaja 👍😄

Vaaltava häkki matkassa ja pienoinen suloinen hamsu siellä. 😛

Cool❄️

• Anonyymi

Se kosketuskin tuntuu hyvältä kun sen saa komealta/kauniilta.

• Anonyymi

Se ei pidä paikkaansa. Hyvältä se tuntuu vain silloin kun halauksen saa kumppanilta jota rakastaa. Sellainen on etsinnässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei pidä paikkaansa. Hyvältä se tuntuu vain silloin kun halauksen saa kumppanilta jota rakastaa. Sellainen on etsinnässä.

Näin on.

- Sheena

• Anonyymi

Kosketus on siis sinulle lähtökohtaisesti aina seksiin liittyvää? Miten kosket työkaveriasi, sukulaistasi, lastasi, isääsi, äitiäsi, veljeäsi, sisartasi..kaikissa eroottinen ulottuvuusko ?
        Jos vaimosi/ miehesi halaa sinua on kyse lupauksesta seksiin? Vai?

• Anonyymi

Saan haleja kakikilta ja kaikkialla. On myös eläimiä jotka halii. En ole halejen puutteessa.

• Anonyymi

Tämäkin on taas tällainen osattoman ätmin aloitus että et saa haleja jos et huoli mua ätmiä! Joo saan ,ja jos en saisi niin onnellinen olisin ilman katkeran ätmin lääppimisiä. Puistatus💩

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Ei kiitos ätminkäistä koskaan.

• Anonyymi

Miksei sannalle kelpaa tavis mies vaikka sanna on tavis nainen. Kyllä on taas turha juttu kun sanna on todella nirso ja haluaa komean top 10 miehen ja sitten valittaa kun ei saa kosketusta.

• Anonyymi

Taviksia on niin kovin harvassa. Ätminkäinen ei ole tavis.

• Anonyymi

Tärkeintä on koskettaa toisten sydäntä 💓

- Sheena

• Anonyymi

Kyse ei ole kosketuksesta vaan siitä KUKA koskettaa. Kosketuksen usein kerrotaan lisäävän hyvinvointia ja vähentävän stressiä. Näin se meneekin, jos koskettaja on oikea, mutta usein ei ole.

• Anonyymi

Mies ei ole koskettanut tai harrastanut seksiä kuuteen vuoteen. Puoli vuotta sitten lakkasin kaipaamasta asiaa. Syön tosin masennuslääkkeitä. Mukavaa, että rakas kissa nukkuu öisin kainalossa. Ei parisuhde ole siis tae kosketuksesta tai seksistä.

• Anonyymi

Tämä sama tunne, mitä kirjoitin muutama päivä sitten aloitukseen, jossa kysyttiin, miltä tuntuu olla ilman seksiä, pätee myös tähän. Kosketus ei toki aina ole seksuaalista, saanhan halauksia ystäviltäni ja lapseltani, mutta kaipaan miehen kosketusta. Ei sen vajetta voi millään hierojalla korvata.

"En tiedä miltä tuntuu olla ikänsä ilman seksiä, mutta nyt sinkkuna ollessani olen ollut niin pitkään ilman seksiä, että olen melkein jo unohtanut, miltä miehen kosketus tuntuu. Ajoittain seksiä ei ajattele niin paljon, mutta usein koko kehon valtaa polttava tarve tulla kosketetuksi. Se alkaa vatsanpohjasta kalvavana tunteena, joka leviää pistellen ja poltellen koko kehoon. Ihoa kihelmöi, sydän jyskyttää, kaikki kehon erogeeniset alueet herkistyvät. Tunne jämähtää rintaan, jossa himo js kaipuu tulla kosketetuksi alkavat hiljalleen poltella sydäntä, kunnes se usein purkautuu kyyneleinä ulos. Rintaan jää raskas tunne, jota saa helpotettua hetkellisesti esim lähtemällä lenkille tai puuhastelemalla jotain muuta mielekästä.

Tuolta se minusta usein tuntuu."

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe