Vierestä haluaisit herätä vappuaamuna?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
133
1114
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanan miähen viekusta !
- Anonyymi
Viinamiehen.
- Anonyymi
Xenan kainalossa, kohtuasennossa.
Topin. No eiku.
Voisihan sitä joku sellainenkin palstalta löytyä, kieltämättä, jonka vierestä olisi kiva heräillä.- Anonyymi
Tarkoitat varmaan dissedassea.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan dissedassea.
No siis tuosta huomaa heti, että Disse on sun kuumaa päiväuni. Mulla on vähän eri tahot mielessä.
- Anonyymi
Mikkojuhani tarralenkkareissaan :-)
t. Sirkka-LiisaVoi Lissu kulta sehän kuulostaa aivan ihanalta mutta ne lenkkarit täytyis sun tuoda jos tahtoisit mun niitä pitävän. Enkä mä tosin sängyssä yleensä oo kenkiä pitänyt mutta ehkä mä kulta ihan sun vuoksesi poikkeuksen myös siinäkin asiassa voisin tehdä.😂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Voi Lissu kulta sehän kuulostaa aivan ihanalta mutta ne lenkkarit täytyis sun tuoda jos tahtoisit mun niitä pitävän. Enkä mä tosin sängyssä yleensä oo kenkiä pitänyt mutta ehkä mä kulta ihan sun vuoksesi poikkeuksen myös siinäkin asiassa voisin tehdä.😂.
Mättöruokaa ei sitten saa tuoda sänkyyn.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kyllä sitten hyvin outo toi sun fiksaatio ruokaan toivottavasti se ei sulle ongelmia tuota.😄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkojuhanilla on paha tapa murustaa sipsit vuoteeseen grillimakkaroiden jälkeen.
T. sosiaalityöntekijä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkojuhanilla on paha tapa murustaa sipsit vuoteeseen grillimakkaroiden jälkeen.
T. sosiaalityöntekijäTe vaan jaksatte hakata päätä seinään Mikkojuhanin suhteen 😃 Ei ne turhaan sano kiusaajan olevan tyhmä 😉
Nooh.. mitä tuohon nyt sanoisi.. huomenna saan heräillä pujottelijan vierestä, sillä edellytyksellä, että nukun ollenkaan.
Siihen perään toinen yö pujiksen kanssa voisi olla tiukkaa.. ottaisi jo kunnon päälle.. heh.- Anonyymi
Kateellinen sun kiihkeän aktiivisesta seksielämästä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tahansa voi kehittää aktiivisen palstaseksielämän ;)
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole kateellisuudelle aihetta. Seksi on vain seksiä. Useimmat haluavat parisuhteen jossa sitä on, eivätkä tyytyisi pelkkään seksiin.
Minä taas en suurin surminkaan halua parisuhdetta, mutta seksiä kylläkin.
Mutta olen onnekas, että löysin kumppanin, jonka tarpeet ja halut kohtaavat omani. Siinä, jos missä olen ehkä kateellisuuden arvoinen.
- Anonyymi
Mä herään takuuvarmasti yhden vierestä, itteni. Kerrankin faktatieto.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Tämä oli hyvä =D
Eikö? Tai voiko siitä varma olla et herää, mutta toivon niin.
- Anonyymi
En lähde koskaan ventovieraiden matkaan, joten se, kenen vieressä ylipäätään uskaltaisin nukkua olisi Rande. Hänen kanssaan olen eniten palstalla jutellut ja uskon, että Randen kanssa ei olisi tarvetta pelätä turvallisuutensa puolesta. Mikkojuhan on toinen, kenen uskon olevan niin kiltti, että uskaltaisin nukkua hänen vieressään.
- Anonyymi
Mikkis voi vollottaa vieressäsi ja sopertaa kuinka ihana olet ja hän tekee kaikkensa puolestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkis voi vollottaa vieressäsi ja sopertaa kuinka ihana olet ja hän tekee kaikkensa puolestasi.
Se olisikin ihanaa, jos pitkästä aikaa joku ihminen haluaisi tehdä jotain minun puolestani 😊
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Hyvät valinnat 👍 Minä voisin vaikka valita nämä samat ja samoin perustein. 🙂
Kaksi fiksua naista ei voi olla väärässä 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi fiksua naista ei voi olla väärässä 😄
Ei varmaankaan :D Ted Bundykin oli kiva kaveri:
https://www.episodi.fi/uutiset/talta-nayttaa-tuleva-sarjamurhaajadokkari-ted-bundy-falling-for-a-serial-killer/
"Bundy ja Kendall tapasivat vuonna 1969, jonka jälkeen hän oli Bundyn tyttöystävä vuosikausien ajan. Bundysta tuli jopa isähahmo Kendallin tyttärelle Mollylle."
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Se olisikin ihanaa, jos pitkästä aikaa joku ihminen haluaisi tehdä jotain minun puolestani 😊
Kiitos paljon luottamuksesta.😊.
Xena-183 kirjoitti:
Hyvät valinnat 👍 Minä voisin vaikka valita nämä samat ja samoin perustein. 🙂
Tässähän melkein nolostuu näistä luottamuksen osoituksista.😊.
Anonyymi kirjoitti:
https://www.episodi.fi/uutiset/talta-nayttaa-tuleva-sarjamurhaajadokkari-ted-bundy-falling-for-a-serial-killer/
"Bundy ja Kendall tapasivat vuonna 1969, jonka jälkeen hän oli Bundyn tyttöystävä vuosikausien ajan. Bundysta tuli jopa isähahmo Kendallin tyttärelle Mollylle."
-harmiseikirj-Ei näyttänyt tutulta. 😉
Mihin sitä ihminen sitten luottaa paitsi omaan vaistoonsa? Ei koko ikäänsä kannata eristäytyä ihmisistä vain siksi, että joku saattaa olla jotakin muuta kuin miltä näyttää.Mikkojuhan kirjoitti:
No, kyllä sinä tiedät 😉
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ei näyttänyt tutulta. 😉
Mihin sitä ihminen sitten luottaa paitsi omaan vaistoonsa? Ei koko ikäänsä kannata eristäytyä ihmisistä vain siksi, että joku saattaa olla jotakin muuta kuin miltä näyttää.Ted Bundy varmaan sanoisi juuri noin :D ja noin muutenkin likimain kaikki ennestään tuntemattomat ovat jotakin muuta kuin miltä näyttää ensisilmäyksellä.
Ted Bundy varmaan sanoisi juuri noin :D ja noin muutenkin likimain kaikki ennestään tuntemattomat ovat jotakin muuta kuin miltä näyttää ensisilmäyksellä.
-harmiseikirj-Sinun elämäsi on varmaan tosi yksinäistä.
Se on surullista.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Sinun elämäsi on varmaan tosi yksinäistä.
Se on surullista.No jaa, ainakaan minua ei ole koskaan rasittanut yksinäisyys, ihmiset taas useinkin.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Harmittaako noin kovasti, kun et itse tullut nimetyksi?
Anonyymi kirjoitti:
No jaa, ainakaan minua ei ole koskaan rasittanut yksinäisyys, ihmiset taas useinkin.
-harmiseikirj-Silloin kannattaa pysytelläkin omissa oloissaan.
No, olen minäkin sen verran introvertti, että joskus sosiaalisesti kovin aktiivisen viikon jälkeen tarvitsen rauhallisen viikonlopun ihan omissa oloissani. Mutta harvemmin olen kokenut, että ihmiset ylipäätään varsinaisesti rasittaisivat minua.- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos paljon luottamuksesta.😊.
Ole hyvä 😊 Vaikutat ihmiseltä, johon on helppo luottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä 😊 Vaikutat ihmiseltä, johon on helppo luottaa.
Kiitos jälleen.🙂. Yritän kyllä parhaani aina olla sen luottamuksen arvoinen ja osoittaa toiselle että jos ja kun hän luottaa minuun niin myös samoin mä luotan häneen.😊.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Mielistely tepsii 👌
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Sinun elämäsi on varmaan tosi yksinäistä.
Se on surullista.Onhan harmiksella Putin ja Lavrov.
Anonyymi kirjoitti:
Mielistely tepsii 👌
Kyse kun ei oo minkäänlaisesta mielistelystä ja on kovin surullista että sitä te ette vaan kykene ymmärtämään.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyse kun ei oo minkäänlaisesta mielistelystä ja on kovin surullista että sitä te ette vaan kykene ymmärtämään.🙂.
Mielistely yksinäisyyden vähentämisen keinona ei johda irl suhteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako noin kovasti, kun et itse tullut nimetyksi?
Ei harmita mutta olenpahan varoittanut. Kun nämä palstanaiset tuntuu olevan aika tollukoita ylenpalttisen ystävällisyyden edessä niin jos eivät sitten ota onkeensa ja jotain sattuu niin eipähän ole minun tunnolla sitten. Yhtä palstanaista kerran varoitin yhdestä tyypistä, eihän sekään uskonut kun oli niin mukava kaveri vielä siinä vaiheessa ja meinasi sitten käydä tosi köpelösti mutta onneksi osasi pitää puoliaan, vammoja kuitenkin syntyi. Todennäköisintähän on että ei syytä huoleen mutta jos vähänkin on kannattaa olla varovainen.
Mielistely yksinäisyyden vähentämisen keinona ei johda irl suhteisiin.
Sä et vieläkään ymmärrä että kyse ei ole minkäänlaisesta mielistelystä ja siinä se sun iso ongelma onkin tän asian suhteen. Se on vaan harha mihin sä haluat uskoa.🙂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei harmita mutta olenpahan varoittanut. Kun nämä palstanaiset tuntuu olevan aika tollukoita ylenpalttisen ystävällisyyden edessä niin jos eivät sitten ota onkeensa ja jotain sattuu niin eipähän ole minun tunnolla sitten. Yhtä palstanaista kerran varoitin yhdestä tyypistä, eihän sekään uskonut kun oli niin mukava kaveri vielä siinä vaiheessa ja meinasi sitten käydä tosi köpelösti mutta onneksi osasi pitää puoliaan, vammoja kuitenkin syntyi. Todennäköisintähän on että ei syytä huoleen mutta jos vähänkin on kannattaa olla varovainen.
-harmiseikirj-No ensinnäkään minä en ole tollukka ja toisekseen vaatii aika paljon, ennen kuin menen yötä miehen luokse. Senhän takia vastasin tähänkin kyselyyn turvallisuus edellä eli varovainen olen aina.
Tottakai vaaroja on, pahoja ihmisiä on ja päältä päin mukava tyyppi saattaakin olla täysi psyko. Täyttä varmuutta ei ole kenestäkään, mutta se riski täytyy ottaa, jos meinaa uusiin ihmisiin tutustua. Riskiä voi vähentää tutustumalla riittävästi, mutta jossain vaiheessa täytyy sitten vain uskaltaa luottaa, jollei mitään red flageja ole esiintynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ensinnäkään minä en ole tollukka ja toisekseen vaatii aika paljon, ennen kuin menen yötä miehen luokse. Senhän takia vastasin tähänkin kyselyyn turvallisuus edellä eli varovainen olen aina.
Tottakai vaaroja on, pahoja ihmisiä on ja päältä päin mukava tyyppi saattaakin olla täysi psyko. Täyttä varmuutta ei ole kenestäkään, mutta se riski täytyy ottaa, jos meinaa uusiin ihmisiin tutustua. Riskiä voi vähentää tutustumalla riittävästi, mutta jossain vaiheessa täytyy sitten vain uskaltaa luottaa, jollei mitään red flageja ole esiintynyt.Ihan oikein. Pulleat kaveripojat ovat tunnettuja harmittomuudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Tollukka kiittää ja kumartaa... Olisit kyllä
voinut kirjoitaa ihan surutta trollikka, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna olin tollukka, kun en varoitustasi huomioon ottanut alkuunkaan. Siitä ett mä osaan pitää puoliani myös fyysisti, mun kiittäminen broidejani, ovat opettaneet mulle muutaman aika varman jutun, mikä liittyy itsepuolustukseen. Silloin kun puolustautuu; hitot siitä miten siinä käy, kunhan saat mahdollisuuden paeta. Kaikkea muusta voidaan puida jälkeenpäin oikeudessa, joka tapauksessa mä olen elossa... kyllä siihen pakoon vaikuttaa myös nopeat kintut!
********* trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollukka kiittää ja kumartaa... Olisit kyllä
voinut kirjoitaa ihan surutta trollikka, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna olin tollukka, kun en varoitustasi huomioon ottanut alkuunkaan. Siitä ett mä osaan pitää puoliani myös fyysisti, mun kiittäminen broidejani, ovat opettaneet mulle muutaman aika varman jutun, mikä liittyy itsepuolustukseen. Silloin kun puolustautuu; hitot siitä miten siinä käy, kunhan saat mahdollisuuden paeta. Kaikkea muusta voidaan puida jälkeenpäin oikeudessa, joka tapauksessa mä olen elossa... kyllä siihen pakoon vaikuttaa myös nopeat kintut!
********* trollikkaKenet Hatmiksen tietämän palstalaisen sä olet tavannut, huonoin seurauksin?
- Anonyymi
Tietenkin buddyn vierestä heinäladossa
- Anonyymi
Se jyrää sut. Yksi heinälato ei riitä sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buddy on samaa massiivista kaliberia kuin palstis ja mikkojuhani
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä muodostan maatessani heiniin suppilomaisen montun ja kaikki ympäröivä alkaa vyöryä minua kohti ja siksi suosin heinälatoja, joissa on vain paalattuja heiniä.
Anonyymi kirjoitti:
Buddy on samaa massiivista kaliberia kuin palstis ja mikkojuhani
Olen kyllä galaktista kokoluokkaa ja siten lähes ääretön.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Olen kyllä galaktista kokoluokkaa ja siten lähes ääretön.
Wau, sopisikohan siihen toiselle puolelle viereen vielä yksi.. En vie paljoa tilaa..
Anonyymi kirjoitti:
Wau, sopisikohan siihen toiselle puolelle viereen vielä yksi.. En vie paljoa tilaa..
Tilantarpeeni on kasvava ilmiö, joten ehkä perempi pysyä turvallisella etäisyydellä ja varsinkin jos on munkkikauppa ladon lähistöllä.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Tilantarpeeni on kasvava ilmiö, joten ehkä perempi pysyä turvallisella etäisyydellä ja varsinkin jos on munkkikauppa ladon lähistöllä.
Jos meitä kovin kovasti sinne sinun viereen änkeää, niin voi olla että se munkkikoju on tarpeen saavutetun koon säilyttämiseksi :) heinissä peuhaamisen aiheuttama energiankulutus voi olla mittavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Jos meitä kovin kovasti sinne sinun viereen änkeää, niin voi olla että se munkkikoju on tarpeen saavutetun koon säilyttämiseksi :) heinissä peuhaamisen aiheuttama energiankulutus voi olla mittavaa.
Moinen peuhaus vaikuttaa hengenvaaralliselta, sillä ladot sortuvat herkästi ja heiniinkin voi eksyä.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Moinen peuhaus vaikuttaa hengenvaaralliselta, sillä ladot sortuvat herkästi ja heiniinkin voi eksyä.
Miten olisi heinäpaalilabyrintti niin voit väsyttää halipulaiset yksi kerrallaan kun selviävät perille..?
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisi heinäpaalilabyrintti niin voit väsyttää halipulaiset yksi kerrallaan kun selviävät perille..?
Meillä oli tenavina heinäpaalisalaluola, jonne piilotunutta asiasta tietämättömät eivät ikinä kyenneet löytämään. Tirkistysaukon kautta oli helppo seurata ympäriinsä harhailevia etsiskelijöitä.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Meillä oli tenavina heinäpaalisalaluola, jonne piilotunutta asiasta tietämättömät eivät ikinä kyenneet löytämään. Tirkistysaukon kautta oli helppo seurata ympäriinsä harhailevia etsiskelijöitä.
Onneksi kuitenkin Buddyn saa ehkä houkuteltua piilostaan pistämällä ladon ulkopuolelle notskin pystyyn ja alkamalla paistaa niitä munkkeja tai vaikka lettuja :)
buddy-love kirjoitti:
Kuulostaa ihanan suruttomalta nuoruusajalta 😃👍
Xena-183 kirjoitti:
Kuulostaa ihanan suruttomalta nuoruusajalta 😃👍
Tilannetta tasoitti koulumme, jossa väkivalta oli jokapäiväistä.
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kuitenkin Buddyn saa ehkä houkuteltua piilostaan pistämällä ladon ulkopuolelle notskin pystyyn ja alkamalla paistaa niitä munkkeja tai vaikka lettuja :)
Epäilen, että jokin kansainvälinen sopimus kieltää moisen viekkauden.
buddy-love kirjoitti:
Tilannetta tasoitti koulumme, jossa väkivalta oli jokapäiväistä.
Se oli surullista. Ja on.
Xena-183 kirjoitti:
Se oli surullista. Ja on.
Tuo koulu on onneksi jo lakkautettu ja se keskuskoulu on paljon rauhallisempi.
Omista luokkalaisistani yksi päätyi myöhemmin vankilaan (tyyppiä Nelson) ja toinen melkein tapettiin (oli kuulemma baarissa riitaa mustalaisten kanssa). Yksi oli merkittävässä virassa valtion hommissa, mutta erotettiin väärinkäytösten takia. Yhdestä tuli kunnanjohtaja.
Itselläni on pysyvä ruumiinvamma noiden kouluvuosien seurauksena (jouduin isoon leikkaukseen), mutta onneksi se ei yleensä suuremmin haittaa.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Epäilen, että jokin kansainvälinen sopimus kieltää moisen viekkauden.
En vielä löytänyt buddy-love:n ruokkimista ja hellimistä kieltävää pykälää, ehkä se on EU-säädöksissä...
Anonyymi kirjoitti:
En vielä löytänyt buddy-love:n ruokkimista ja hellimistä kieltävää pykälää, ehkä se on EU-säädöksissä...
Olen juuri laatimassa tarkennusesitystä direktiiviin elintarviketurvallisuudesta ja muutamaan muuhun direktiiviin, jotta asia on niissä riittävän yksiselitteisesti mainittuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vain vielä löytänyt. Buddy on nimittäin aina oikeassa. Aina.
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vain vielä löytänyt. Buddy on nimittäin aina oikeassa. Aina.
Kohtaloni on tosiaan raskaanpuoleinen.
No sinun tietysti pöhkö.
- Anonyymi
Mä herään vappuaamuna kotonani, mutten kenenkään palstalaisen kanssa...
enkä kyllä yksinäänkään toivottavasti. Mulla yleensä on sellainen 92 cm ja lähes
11 kg painava, miestennielijä, melkein kyljessäni kiinni. On jättänyt huvitutin pois elämästään, mutt 2 dl tuttipullo on mun yöpöydällä. Jos Mimmillä on jano, saa juoda yöllä tuttipullosta, jolloin ei koko sänkykään kastu niin herkästi.
Toi miestennielijä, sai tänään uudet kumisaappaat, koska edelliset oli jääneet pieniksi. Neiti harjoitteli niiden jalkaan laittamista itse, pitäen Pojua tukenaan. Onnistui saamaan molemmat saappaat jalkoihinsakin, mutt silleen väärinpäin ett vasempaan jalkaan tarkoitettu saapas oli oikeassa jalassa, jolloin oikeanjalan saapas sujahti tietenkin vasempaan jalkaan.
Ei se kävely oikein niin sujunut, saappaat värissä jaloissa, joten mä nappasin
neidin kainaloon ja otin saappaat jaloista. Kaikki hyvin vielä tässä kohdin.
Kehotin häntä pukemaan jalkansa uudelleen saappaisiin ja niin alkoi uusi yritys.
Ihan samalla tuloksella, vaikka mä olin asettanut saappaat oikein hänen eteensä.
Sanoin; Mimmi yritähän uudelleen... niin opit laittamaan ne oikein jalkoihisi.
Kuuliaisena lapsena Mimmi kumartui ja otti saappaan käteensä, samantien se
saapas ojentui kädessä olkapään tasalle, hieman sivusuunnassa ja lensi vauhdilla mua kohti.
Neidiltä näytti käpy palaneen, kasvot rutussa ja kyyneleet silmissä hoki; Mää en,
mää en... ei sen enempää tarvinnutkaan sanoa. Mä kyllä ymmärsin, hänen pettymyksensä. Hän yritti parastaan 2 kertaa ja molemmilla kerroilla epäonnistui, vaikka parhaansa hän teki, ja toinen asia, Mimmillä on mun luonne, yhtä kärsimätön epeli, kuin äitinsä. Kyse saattaa olla perintötekijöistä... kyllä se siitä, hän harjoittelee huomenna taas uudelleen, hiukan toisessa mielentilassa.
Poju sisälle pihalta, ja Armas eteiseen yöksi, sitt voidaankin nukkua koko porukka
rauhallisesti yömme. Hyvää yötä!- Anonyymi
Miestennielijäksi sanot tytärtäsikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No noinhan tuo teki😳
- Anonyymi
Kai sinä näytit, mistä sen oikean kengän tuntee.? Isovarpaat varmaan tuntee ja kengänsuun sisäpuolelle piirtää vaikka kukka ja isovarpaan pitää käydä kukkaa koskemassa kenkään mennessään. Kengän muodon hahmottaminen voi olla vielä vaikeaa.
Lapsilla on yleensäkin lyhyt pinna, jonka pitäisi kehittyä iän myötä. Mallista opitaan oikeat tavat suhtautua pettymyksiin. Sinä näytät mallia. Toki geenitkinmäärää yemperamenttia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just niin, sanoisin ett joka ukko on myyty, tuon pienen keikistelijän kohdalla.
Mimmillä on puheenkehitys myöhässä, mutt puhuu paljon elekielellä ja useimmiten hymy huulillaan. Toisaalta kuten kerroin, löytyy myös toisenlaista tempperamettiä; suuttuessa.
Mun aikuinen veljeni esim. konttasi polvensa kipeiksi, kun leikki hevosta -> Mimmi halus ratsastaa, joka toisen kierroksen mun tuvassani... toisille lapsille riitti kierros tai kaksi.
Siis n. 50 vuotias, sotilastaustainen päällystöön kuuluva mies; valitti sitt jälkeenpäin mulle kuinka kipeiksi hänen polvensa lopulta tulivat -> siitä konttaamisesta. Uskomatonta, alle kolme vuotias saa elekielellä ja hymyllään aikaiseksi; jöröimmästäkin miehestä, sen pehmeämmän puolen esiin.
Oikeesti mä uskon ett Mimmillä taitaa olla isäänsä ikävä, tällä hetkellä kaikki huomio mitä miespuolisilta vain saa... hänelle kelpaa. Ja viestittää kyllä ilman sanojakin tunteensa.
Kyllä mä annan hänelle paljon huomiotani, kotona ollessani... mutt se yksistään oikein tahdo riittää hänelle. Mimmillä ja hänen isällään on sovittu tapaaminen toukokuussa, kun Mimmillä on syntymäpäivä. Toivottavasti se ei ole pettymys Mimmille ja isänsä tulee myös Turkuun sinäpäivänä. Etukäteen mä en Mimmille asiasta kerro, koska aikakäsitteet hänellä ovat kovin suppeat; esim. huomenna = yhden nukutun yön jälkeen!
Niin kerropa ett lähes kuukauden kuluttua; mä en ainakaan osaa selittää edes viikkoa!
Krapula-aamuna en todellakaan kaipaa sänkyseuraa.
Enkä koe olevani enää yhtä seksikäs kuin edellisenä iltana.- Anonyymi
Palstalla voi olla niin hullujakin, ettei siitä vierestä enää heräisi, vaikka haluaisi.
Parempi unohtaa tuollaiset ajatukset.
AV - Anonyymi
T voisi herättää istumalla naaman päälle
Huomisaamuna herään kukonlaulun aikaan töihin.
- Anonyymi
Harmis on sellainen sormea heristävä isähahmo🙂Paapoo ja valistaa meitä tyhmempiä😉 On hänellä lämmin sydän siellä jossain tuon kuoren alla,jos vain sen uskaltautuu näyttämään. Hyviä nuo kaltoinkohdeltujen naisten stoorit,mitä vastapainoksi muille viesteilleen linkitti. Ei paha ole,sellainen söpö piikkisiili.Piikkikuoren alla voi pomppailla lämminki sydän😊 tuo venäjämielisyys on tietty veressä,ja tottakai ihminen katsoo asioita omista lähtökohdistaan. Niinhän me kaikki teemme!💩
- Anonyymi
Kakkapökäle toisen viereen, ootte samikset siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakkapökäle toisen viereen, ootte samikset siis.
Mahdut viereen sinäkin,samis kanssamme💩
- Anonyymi
Saattaa olla tuo venäjämielisyys aivan harkittua... sillähän saa pöhinää tälle palstalle.
Pitkiä vuodatuksia minäkin siitä aiheesta olen hänen kanssaan vääntänyt ja... jälkikäteen miettinyt onko edes tosissaan, vai tekö hän leipätyötään?
Just sain toisesta aiheesta, Harmikselta ryöpytystä joka puolestaan liittyi mun ja Randen keskinäiseen mielipide-eroihin. Rande taitaa olla yhtä voimakastahtoinen kuin minäkin.
Ja verbaalisesti kyllä pärjää mulle, joten niiden keskustelujen jatkaminen saataisi olla yhtä sanasotaa. Ei kiinnosta tippaakaan riidellä, mulla on oikeesti parempaakin tekemistä!
Harmis on kyllä neuvonut mua monessakin käytännön asiassa, kuten auton ostossa.
Tuli muuten hankittua vihjeen mukainen menopeli, Faijan nimiin... Hänellä, kun oli vielä alennusbonuksiakin 60 % edelliseen autoonsa liittyen, mulla ei ole... Joten auton ostaja papereissa vaihtui lennossa! Virallisesti mä ajan Faijan autoa... eikä se ole kiellettyä.
********* - Anonyymi
Niin no. se mitä te tietämättömät kutsutte venäjämielisyydeksi on minusta oikeamielisyyttä. Minähän alunperin kiinnostuin Ukrainan tilanteesta kun luin juttuja miten Ukraina kohtelee vähäosaisiaan mm. vanhoja ja raihnaisia, ei siinä oikeastaan sitten ole vaihtoehtoja. Oletko muuten ikinä katsonut Ukrainan hallintoa sillä silmällä miten siinä on vanhemmat ihmiset edustettuna? et varmaan ole mutta jos katsoisit ei siellä juuri ole, vanhukset on Kiovan uudistusmieliselle hallinnolle maahan poljettavaa taakkaa josta ei tarvitse pitää huolta. minä en hirveästi keksi halveksittavampia tekoja kuin vanhusten huijaaminen ja hyväksikäyttö, tuossa yksi hyvä esimerkki:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009551139.html
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla tuo venäjämielisyys aivan harkittua... sillähän saa pöhinää tälle palstalle.
Pitkiä vuodatuksia minäkin siitä aiheesta olen hänen kanssaan vääntänyt ja... jälkikäteen miettinyt onko edes tosissaan, vai tekö hän leipätyötään?
Just sain toisesta aiheesta, Harmikselta ryöpytystä joka puolestaan liittyi mun ja Randen keskinäiseen mielipide-eroihin. Rande taitaa olla yhtä voimakastahtoinen kuin minäkin.
Ja verbaalisesti kyllä pärjää mulle, joten niiden keskustelujen jatkaminen saataisi olla yhtä sanasotaa. Ei kiinnosta tippaakaan riidellä, mulla on oikeesti parempaakin tekemistä!
Harmis on kyllä neuvonut mua monessakin käytännön asiassa, kuten auton ostossa.
Tuli muuten hankittua vihjeen mukainen menopeli, Faijan nimiin... Hänellä, kun oli vielä alennusbonuksiakin 60 % edelliseen autoonsa liittyen, mulla ei ole... Joten auton ostaja papereissa vaihtui lennossa! Virallisesti mä ajan Faijan autoa... eikä se ole kiellettyä.
*********Selvisikö se käynnistymisongelma?
Anonyymi kirjoitti:
Niin no. se mitä te tietämättömät kutsutte venäjämielisyydeksi on minusta oikeamielisyyttä. Minähän alunperin kiinnostuin Ukrainan tilanteesta kun luin juttuja miten Ukraina kohtelee vähäosaisiaan mm. vanhoja ja raihnaisia, ei siinä oikeastaan sitten ole vaihtoehtoja. Oletko muuten ikinä katsonut Ukrainan hallintoa sillä silmällä miten siinä on vanhemmat ihmiset edustettuna? et varmaan ole mutta jos katsoisit ei siellä juuri ole, vanhukset on Kiovan uudistusmieliselle hallinnolle maahan poljettavaa taakkaa josta ei tarvitse pitää huolta. minä en hirveästi keksi halveksittavampia tekoja kuin vanhusten huijaaminen ja hyväksikäyttö, tuossa yksi hyvä esimerkki:
-harmiseikirj-Tuossahan se tiukka venäjämielisyyden tunnustus tuli: ”se mitä te tietämättömät kutsutte venäjämielisyydeksi
on minusta oikeamielisyyttä.”
Eli harmiksen mielestä kaikki mitä Venäjä tekee on oikein ja kaikki mitä Ukraina tekee on väärin. Ne, jotka ei Venäjän rikollisia sotatoimia ja rikoksia ihmisyyttä vastaan hyväksy ovat ”tietämättömiä.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-No tätähän tapahtuu puolin ja toisin . Ei ole sodassa yhtään syytöntä. Tappaja on tappaja. Ja tappamaan pakottanut on tappamaan pakottanut. Mutta kuka aloitti,ja ensimmäisen keihään heitti ottakoot vastuun . Aivan sama mitä uhittelua,pullistelua tai muuta on ollut,niin syyllinen on se ,joka ensimmäisen toista kansaa vastaan tuhoavan iskun teki. Ei ne ajatukset,ei ne sanatkaan,vaan ne teot. Siinä on totuus.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan se tiukka venäjämielisyyden tunnustus tuli: ”se mitä te tietämättömät kutsutte venäjämielisyydeksi
Eli harmiksen mielestä kaikki mitä Venäjä tekee on oikein ja kaikki mitä Ukraina tekee on väärin. Ne, jotka ei Venäjän rikollisia sotatoimia ja rikoksia ihmisyyttä vastaan hyväksy ovat ”tietämättömiä.”Ja harmis hurraa Putinin harjoittamalle sortopolitiikalle, jossa mielipiteen ilmaisemisesta voi saada 15 vuotta linnaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan se tiukka venäjämielisyyden tunnustus tuli: ”se mitä te tietämättömät kutsutte venäjämielisyydeksi
Eli harmiksen mielestä kaikki mitä Venäjä tekee on oikein ja kaikki mitä Ukraina tekee on väärin. Ne, jotka ei Venäjän rikollisia sotatoimia ja rikoksia ihmisyyttä vastaan hyväksy ovat ”tietämättömiä.”Ei tietenkään ole noin vaan aina tapauskohtaisesti, mutta yleisellä tasolla Venäjä ei ole se joka sodanlietsonnan aloitti. Kuten usein olen maininnut asiat ei ole mustavalkoisia ja kaikki suurvallat tekevät pahoja asioita, myös Venäjä. Ukrainan usan sinne valitsema hallinto sai hyökkäyksen aikaan mm. pommittamalla omien alueidensa siviilikohteita. Olisi antanut noudattanut Kiovan sopimuksia ja antanut itsehallinon Donetskille ja Luhanskille koko sotaa ei olisi mutta sehän ei usalle ja Kiovan nukkehallinnolle käynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään ole noin vaan aina tapauskohtaisesti, mutta yleisellä tasolla Venäjä ei ole se joka sodanlietsonnan aloitti. Kuten usein olen maininnut asiat ei ole mustavalkoisia ja kaikki suurvallat tekevät pahoja asioita, myös Venäjä. Ukrainan usan sinne valitsema hallinto sai hyökkäyksen aikaan mm. pommittamalla omien alueidensa siviilikohteita. Olisi antanut noudattanut Kiovan sopimuksia ja antanut itsehallinon Donetskille ja Luhanskille koko sotaa ei olisi mutta sehän ei usalle ja Kiovan nukkehallinnolle käynyt.
-harmiseikirj-Hölpötin pölpötin. Donbassin levottomuudet alkoivat siitä kun Venäjä aloitti 2014 esierikoisoperaationsa siellä ja alkoi tukea venäjämielisiä separatisteja. Donbas oli rauhallinen kunnes Venäjä tuli sinne härkkimään. Tympeimpiä putinistien emävalheita on se, että Ukraina olisi alkanut pommittaa omia kansalaisiaan. Venäjän tekosia se on. Luhansk ja Donetsk ovat suvereenin maan; Ukrainan osia samoin kuin Krim.
Älyllinen epärehellisyytesi joka Venäjämielisyydestäsi kumpuaa harmis, on etovaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään ole noin vaan aina tapauskohtaisesti, mutta yleisellä tasolla Venäjä ei ole se joka sodanlietsonnan aloitti. Kuten usein olen maininnut asiat ei ole mustavalkoisia ja kaikki suurvallat tekevät pahoja asioita, myös Venäjä. Ukrainan usan sinne valitsema hallinto sai hyökkäyksen aikaan mm. pommittamalla omien alueidensa siviilikohteita. Olisi antanut noudattanut Kiovan sopimuksia ja antanut itsehallinon Donetskille ja Luhanskille koko sotaa ei olisi mutta sehän ei usalle ja Kiovan nukkehallinnolle käynyt.
-harmiseikirj-Vedät sitten Hitlerin taktiikalla harmis: kun valhe on riittävän suuri, se uskotaan. Yleisellä ja erityisellä tasolla Venäjä aloitti sodanlietsonnan itä-Ukrainassa jo vuosia aikaisemmin luomansa laajentumisdoktriinin mukaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Pommittamalla omien alueiden siviilikohteita.. ei kai nyt sentään.. anteeksi epäileväisyyteni💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölpötin pölpötin. Donbassin levottomuudet alkoivat siitä kun Venäjä aloitti 2014 esierikoisoperaationsa siellä ja alkoi tukea venäjämielisiä separatisteja. Donbas oli rauhallinen kunnes Venäjä tuli sinne härkkimään. Tympeimpiä putinistien emävalheita on se, että Ukraina olisi alkanut pommittaa omia kansalaisiaan. Venäjän tekosia se on. Luhansk ja Donetsk ovat suvereenin maan; Ukrainan osia samoin kuin Krim.
Älyllinen epärehellisyytesi joka Venäjämielisyydestäsi kumpuaa harmis, on etovaa.Höpö höpö, Suuri osasta Ukrainasta oli venäjämielistä ja sehän Kiovan nukkehallinolla juurikin piti saada muutettua. Tuossa se Muskin twiitti joka piti saada kiireesti pois julksuudesta, Siniset alueet kartalla ovat "Venäjämielisiä":
https://twitter.com/elonmusk/status/1577839258714476544
Anonyymi kirjoitti:
Vedät sitten Hitlerin taktiikalla harmis: kun valhe on riittävän suuri, se uskotaan. Yleisellä ja erityisellä tasolla Venäjä aloitti sodanlietsonnan itä-Ukrainassa jo vuosia aikaisemmin luomansa laajentumisdoktriinin mukaisesti.
"kun valhe on riittävän suuri, se uskotaan."
Juuri noinhan tässä läntisessä mediapelissä on käynyt :) Typerykset uskovat kaiken mitä niiden halutaan uskovan, media toimii.
Anonyymi kirjoitti:
Hölpötin pölpötin. Donbassin levottomuudet alkoivat siitä kun Venäjä aloitti 2014 esierikoisoperaationsa siellä ja alkoi tukea venäjämielisiä separatisteja. Donbas oli rauhallinen kunnes Venäjä tuli sinne härkkimään. Tympeimpiä putinistien emävalheita on se, että Ukraina olisi alkanut pommittaa omia kansalaisiaan. Venäjän tekosia se on. Luhansk ja Donetsk ovat suvereenin maan; Ukrainan osia samoin kuin Krim.
Älyllinen epärehellisyytesi joka Venäjämielisyydestäsi kumpuaa harmis, on etovaa."Luhansk ja Donetsk ovat suvereenin maan; Ukrainan osia samoin kuin Krim. "
Sitten sinun mielestä varmaan kiistämättä myös Taiwan on suvereenin maan, Kiiinan, osa :)
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, Suuri osasta Ukrainasta oli venäjämielistä ja sehän Kiovan nukkehallinolla juurikin piti saada muutettua. Tuossa se Muskin twiitti joka piti saada kiireesti pois julksuudesta, Siniset alueet kartalla ovat "Venäjämielisiä":
-harmiseikirj-Suvereenin itsenäisen maan asiat on kansainvälisen oikeuden perusteella järjestetty. Musk-hörhön tai kenenkään muun twiitit tai muu propaganda ei merkitse paskan vertaa. Venäjän toimet Ukrainassa 2014 alkaen ovat yksiselitteisen rikollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pommittamalla omien alueiden siviilikohteita.. ei kai nyt sentään.. anteeksi epäileväisyyteni💩
Sinänsä kyllä ihme että tätä vanhaa juttua vuodelta 2014 ei ole vielä saatu netistä pois siivottua, useita linkkejä varsinkin englanninkielisiä aika pian julkaisun jölkeen vain katoaa:
https://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/a/2014090218624768
Anonyymi kirjoitti:
Pommittamalla omien alueiden siviilikohteita.. ei kai nyt sentään.. anteeksi epäileväisyyteni💩
Ei tietenkään mutta harmiksen tapaiset putinistit noita juttuja tekaisevat kun todellisuudella eivät pysty mitään perustelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään mutta harmiksen tapaiset putinistit noita juttuja tekaisevat kun todellisuudella eivät pysty mitään perustelemaan.
Ei tarvitse tekaista kun osaa etsiä tietoa muualtakin kuin suomen mediasta :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse tekaista kun osaa etsiä tietoa muualtakin kuin suomen mediasta :)
-harmiseikirj-Ja ne muut lähteesi ovat Venäjä-mieliset propagandasivustot 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinänsä kyllä ihme että tätä vanhaa juttua vuodelta 2014 ei ole vielä saatu netistä pois siivottua, useita linkkejä varsinkin englanninkielisiä aika pian julkaisun jölkeen vain katoaa:
https://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/a/2014090218624768
-harmiseikirj-” Human Rights Watchin raportin mukaan separatistit ovat myös kiduttaneet useita vangitsemistaan sadoista siviileistä”
Venäjän terroria hyvin kuvaava artikkeli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne muut lähteesi ovat Venäjä-mieliset propagandasivustot 😂
Harmis on palstan oma desantti dosentti johan bäckman
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, Suuri osasta Ukrainasta oli venäjämielistä ja sehän Kiovan nukkehallinolla juurikin piti saada muutettua. Tuossa se Muskin twiitti joka piti saada kiireesti pois julksuudesta, Siniset alueet kartalla ovat "Venäjämielisiä":
-harmiseikirj-Kannattaa myös katsoa ne itsenäisyysäänestyksen prosentit, sillä ne venäjänkielisetkin halusivat eroon venäjästä.
buddy-love kirjoitti:
Kannattaa myös katsoa ne itsenäisyysäänestyksen prosentit, sillä ne venäjänkielisetkin halusivat eroon venäjästä.
Täytyy sanoa tähän että kansa kärsii johtajista mutta totuus on se että ovat toistensa sisaria ja veljiä kun 92 vasta neuvostoliitto hajosi myös zelesky syntyi neuvostoliitossa slaavilaista sukua. Tuntuu kuin sisällissota menossa.
- Anonyymi
Niin... mutta harmis on yksin koko palstaa vastaan. Isänmaallinen mies henkeen ja vereen. Siitä bojot. Harmiksellakin on paheensa,niin meillä muillakin. Kaikki ehdoton puolueellisuus on aika sairasta. Ei näin maailmanrauhaa ylläpidetä. Ei edes parisuhdetta,saati ystävyyttä. Kompromissit ja kultainen keskitie on avaimet rauhaan ja rakkauteen. Venäjä pelkäsi ja siksi hyökkäsi. Venäjä pelkää ja siksi jatkaa. Niin kauan kun venäjä pelkää,niin kauan ei ole rauhasta tietoakaan. Ukraina ei ole venäjä,mutta venäjän rajat on turvattava vastaisuudessa. Venäjä saa olla venäjä,eikä nato sitä hätistele,kunhan jättää ukrainan rauhaan. Rauhaa ja rakkautta ja uutta yhteistyötä! 💩
- Anonyymi
Isänmaallinen? Juu, Venäjälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isänmaallinen? Juu, Venäjälle.
Niin tietty kun on venäläinen. Mitä odotit? Että suomalaiseksi alkaisi. Ei ala Ei tule. Syntymäjuuret on ja pysyy vaikka maailma muuta totuutta huutaisi. Itse synnyin lesta perheeseen ja tietty siitä on ja pysyy vaikka kuin se juuriharjalla pois pestäisiin. Se on se mihin sinut on aivopesty.💩
- Anonyymi
Venäjä hyökkäsi koska haluaa laajentua, simple as that.
- Anonyymi
Kunhan venäjä jättää ukrainan rauhaan! 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietty kun on venäläinen. Mitä odotit? Että suomalaiseksi alkaisi. Ei ala Ei tule. Syntymäjuuret on ja pysyy vaikka maailma muuta totuutta huutaisi. Itse synnyin lesta perheeseen ja tietty siitä on ja pysyy vaikka kuin se juuriharjalla pois pestäisiin. Se on se mihin sinut on aivopesty.💩
Putinin rikollisen politiikan tukeminen ei ole venäläistä(kään) isänmaallisuutta vaan päinvastoin.
- Anonyymi
Sillä ei tarvii olla mitään tekemistä totuuden kanssa. Se kuuluu löytää ihan itse.
- Anonyymi
Kukaan ei hyökkää laajentuakseen. Hyökkääminen on aina vastaisku pelkoon. Jos venäjä saadaan rauhoittumaan ei sitä pelolla lietsota. Turvataan venäjän vanhat rajat. Pitikö tämäkin tulla teille kakkis kertomaan. Ettette sitten itse ymmärtäneet💩
Venäjän pelko on se, että putin pelkää tulevansa syrjäytetyksi ja sisäiset ongelmat piilotetaan keksityllä ulkoisella uhalla.
Vanha konsti ja varsinkin venäjä on aina käyttänyt sitä.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Venäjän pelko on se, että putin pelkää tulevansa syrjäytetyksi ja sisäiset ongelmat piilotetaan keksityllä ulkoisella uhalla.
Vanha konsti ja varsinkin venäjä on aina käyttänyt sitä.Putin on nyt jo syrjäytetty. Pelkkää kulissia enään💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin on nyt jo syrjäytetty. Pelkkää kulissia enään💩
Ei ollut tämä kakkiksen kommentti. Joku kade tietty asialla taas 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tämä kakkiksen kommentti. Joku kade tietty asialla taas 💩
On niin raskasta olla kaunis ja suosittu💩
- Anonyymi
Mahtoiko kukaan huomata; miten paljon enemmän palstalle kirjoittelu lisääntyi, kun Harmis kävi taas "härkkimässä". Mainostilan ostajat ja Iltis tykkäävät tästä! Tätä mä juurikin tarkoitin ja kun yks rekattu, anteeksi entinen rekattu lopettaa... Joku toinen pystyy näköjään jatkamaan sen turvin kirjoittelua.
Olen kokenut sen itsekin, muutaman taakse jättäneeni "nikken" herätessä eloon.
Viimeeksi ihan viikon sisällä, kirjoitin Randelle muka kutsun Turun keskiaika tapahtumaan. Olin kuin "äimänkäki" se trollikka:n nimissä lähetetty viesti, ei ollut minulta. Asiasta kirjoitin myös Randelle varmuudeksi, ettei tulisi huijatuksi mitenkään. Mä luulen ett mun palstailu on palstaitu nyt, hyvää jatkoa teille kaikille!- Anonyymi
Olet kyllä taas pihalla kuin lumiukko tai lumiakka tai mikälie :D Mutta älä nyt ihmeessä harmiksen takai palstailuja lopeta. Lupaan olla kommentoimatta sun ketjuihin jos niin kovasti häiritsee harmiksen kommentit :)
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä taas pihalla kuin lumiukko tai lumiakka tai mikälie :D Mutta älä nyt ihmeessä harmiksen takai palstailuja lopeta. Lupaan olla kommentoimatta sun ketjuihin jos niin kovasti häiritsee harmiksen kommentit :)
-harmiseikirj-Ei häiritse. Kiva kun kommentoit. Vaikka ei kaikesta tykättäiskään. 😘💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei häiritse. Kiva kun kommentoit. Vaikka ei kaikesta tykättäiskään. 😘💩
Niin no, minun kommentit on sentään aia loogisia ja tosia toisin kuin monen muun. Se varmaan tekee että tosia niistä ei aina tykätä mutta en viitsi alkaa valehtelemaankaan niin kuin monet niistä muista :)
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, minun kommentit on sentään aia loogisia ja tosia toisin kuin monen muun. Se varmaan tekee että tosia niistä ei aina tykätä mutta en viitsi alkaa valehtelemaankaan niin kuin monet niistä muista :)
-harmiseikirj-Niinpä etkä sinäkään kaikistamuiden loogisista kommenteista pidä mutta et niistä nokkiisikaan ota .💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä etkä sinäkään kaikistamuiden loogisista kommenteista pidä mutta et niistä nokkiisikaan ota .💩
Ja kohta palsta naiset sinua piirittää jos laitan sulle tämän😘 kaikki on niin vietävisdäsi että nauratta😁💩 katasohan vaan😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kohta palsta naiset sinua piirittää jos laitan sulle tämän😘 kaikki on niin vietävisdäsi että nauratta😁💩 katasohan vaan😁
Minulla on tällainen vaikutus😁💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tällainen vaikutus😁💩
Tämä on vähän testi. Kakkis kun jotain huomio niin jo naiset ympärillä pörrää. 😁👍💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vähän testi. Kakkis kun jotain huomio niin jo naiset ympärillä pörrää. 😁👍💩
Pakene poteroon ja piiloudu hyvän sään aikana😁😁😁💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Sinun kommenttisi ovat epäloogista, hatusta vedettyä, perusteetonta diibadaabaa, lähdeviitteet sarjassa Seiska-lehti. Osuvastikin siten takaosastoasi nuolee kakkakasa.
- Anonyymi
Oman kumppanin vierestä, kuten kaikkina muinakin aamuina. 🙂
Cool❄️- Anonyymi
Ensi vappuna lilliksen vierestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi vappuna lilliksen vierestä?
Eiköhän me herätä kumpikin ensi vappunakin omien kumppanien vierestä.
❄️
- Anonyymi
Sontasepon…
- Anonyymi
Ihan älyttömiä ketjuja 'kenen palstalaisen kanssa haluat herätä'. Siis haloo, nyt valoja päälle, haluatte siis herätä ihan tuntemattomién kanssa?
- Anonyymi
Nin niin. Haluaisin niin minä, nin niin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890