SINUN SUOSIKKI EUROVIISUISSA 2005???

........

mitkä on TEIDÄN meilestä oli parhain laulu oliko se tuo kreikan,vai joku muu??

20

1635

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisuilija

Sveitsin pirteästä kappaleesta (sekä tytöistä ;) ) tykkäsin!
      Myös Norjan biisi piristi mukavasti.

• Sveitsikö muka pirteä? "Älä revi sydäntäni hajalle, sinua sanotaan vihollisekseni, mikset jo tappaisi minua" jne. Erinomaisen mahtava biisi se oli, mutta PIRTEÄ?

• ...........
        Danista kirjoitti:

Sveitsikö muka pirteä? "Älä revi sydäntäni hajalle, sinua sanotaan vihollisekseni, mikset jo tappaisi minua" jne. Erinomaisen mahtava biisi se oli, mutta PIRTEÄ?

no ne tytot oli vahan hukassa... "ai me ollaan rokkareita" ... muuten ihan jees.... hilpeydesta en osaa sanoo, yritysta oli kummiskin. ei oma suosikki........ kun se oli NORJA!!! ja aivan ehdottomasti!! :)

• oli kyllä

hyvä biis

• viking

Norja oli yksinkertaisesti PARAS!!! Hyvä esitys ja HAUSKAA!!! Pistivät vitsiksi koko show'n ja sitä ne visut onkin kun ihan mitättömät esiintyjät ja tylsät kappaleet voittavat.

• lenskukka

paras kipale mun mielestä oli Kroatian kappale

• tietäjä !!

Ehdottomasti MALTA!!!!!

• t.j.

kerrankin jotakin erilaista ja positiivista mitä tulee esiintymiseen, varsinkin viittomien käyttö tosi mahtavaa.tätä lisää.

• ^ressu^

Mun mielest sveitsin tai latvian ois kuulunu voittaa!! Ehkä enemmä sveitsin ku latvia ne vasta pari vuotta sitte voitti... Kreikan kappaleesta en tykänny yhtään!

• Mariko

Upea ääni, aito esiintyminen!

• minä vaa

joo mun mielsestä KREIKKA oli paras ja hyvä et voitti:)
      Mutta eri mielt on varmaa moni!!

• Tinde

Jessss....taalla Kreikassa oli mahtavat voitonjuhlat! Elena oli paras!

• oma mielipide :)

NI LATVIA oli ihana -ne poikien sydämeen osuvat äänet ja kaunis sanoma, jäi mieleen.. MALTA -aivan mahtava ääni, kaunista kuunneltavaa, MOLDOVA -oli nii lutune mummeli ja koko kappaleen meininki :) iha omaa luokkaansa ja erottu kyl selvästi massasta, KROATIA -ihanan surumielinen ja aito kansanmusiikkilaulu, tuli herkkä olo, TANSKA -esittäjä oli ihmeellinen, oma hieno saundi, mitkä silmät ja miten ihanan näkönen, osaa kyllä flirttailun (; , kappaleki oli rento ja hyvätunnelmainen, jäi mieleen

• Zeynep

Ihan samaa mieltä olen minä myös. Laulun sanat ja rauhallinen esitys sekä kauniit yhteensopivat äänet ja tietysti yksinkertaisuudessaan ihana sävel. Siinä se.

• Stefanus

Kroatia oli viisujen ehdottomasti kaunein kappale.

• Anniina-91

Malta mun ja äitin mielestä ja Israel äidin mielestä. Ehdottomasti!!! Kreikka oli semmone surkee huoralaulu* niin kuin lähes kaikki muutkin paitsi Maltan ja Israelin.
      *huoralaulu = biisi, missä puolialaston ja naku ämmä ja muut ukot tai akat tanssii siellä taustalla ja itse laulu ihan surkee.
      Anteeksi jos tää loukkasi jotakuta! :)

• guyyu

Mun mielestä Norjalla ja Romaanialla oli parhaat, myös Venajällä oli hyvä. Unkarin tanssi ja kappale oli hyviä. Kreikan esitys oli ihmeen vaisu ja tanssi meni miten sattuu. Laulaja ei saanut parastaan irti.Ne voitti melkein vaan sen takia, kun oli ennakko suosikkeja ja isot mainokset kappaleen eteen

• ainoa ja paras

Sveitsillä uskomattoman hyvä kappale...
        Kreikalla oli liian tavanomainen, kaupallinen jopa tylsä kipale.

• (ei missään järjestyksessä)

1.Kreikka
      2.Norja
      3.Moldova
      4.Ukraina
      5.Malta
      6.Ranska

• Dzej

Mun suosikki oli Serbian & Montenegron Zauvijek moja.Hyvä etno biitti mixattu poppiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      51
      3746
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2543
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2521
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1983
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1446
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1347
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1334
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      153
      1053
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1027
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      988
    Aihe