Kuinka paljon sinulla on facebook ystäviä??

Anonyymi-ap

Minulla 2,1 tuhatta kaveria kun olen random vaa laitellut ihmisille. (Tiedän, ei järkevää) :D t; Ätmi_Omasta_Miestä

49

413

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkein 5000. En tunne puoliakaan.

      • Anonyymi

        Sama, en tunne melkein ketään t. alottaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama, en tunne melkein ketään t. alottaja

        Eipä sillä mitään väliä. Ne tuntee ketkä tuntee. Onhan osa aiemmin tutuistakin jo hylännyt, etteivät ole kavereita millään tasolla. Ihmisiä tulee ja menee.


    • Anonyymi

      Ei yhtäkään.

    • Hieman enemmän kuin 10, reilusti vähemmän kuin 20. Olisiko ollut 13 tms. kun viimeksi lukumäärän tarkistin.

      Tämä ihan siksi, etten lisää ketään sellaista jota en tunne jo entuudestaan live-elämässä, vaikka heiltä itseltään tulisi aloite kaveripyyntöön. Mun Facebook on mun kavereille/tuttaville/sukulaisille/läheisille yhteydenpitoon sekä kuulumisten päivittämiseen/jakamiseen, ei millekään random-tyypeillle.

    • Anonyymi

      714. Monet niistä feikkejä.

    • Oiskohan noin sata, varmaan hiukan alle. Olen tarkka siitä keiden pyynnöt hyväksyn ja vielä tarkempi sen suhteen kenelle itse voisin pyynnön esittää. Määrä ei koskaan korvaa laatua kuin korkeintaan hetkellisesti.

      • Anonyymi

        Mä saan feikki pyyntöjä edelleen vaikka asetin, että vain kavereiden kaverit voivat pyytää. Johtuu tietysti siitä, että monella kaverillani on niitä. Olisi pitänyt asettaa niin jo silloin kun liityin sinne tai pian sen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä saan feikki pyyntöjä edelleen vaikka asetin, että vain kavereiden kaverit voivat pyytää. Johtuu tietysti siitä, että monella kaverillani on niitä. Olisi pitänyt asettaa niin jo silloin kun liityin sinne tai pian sen jälkeen.

        Saisit niitä silti, Face ei pysty sitä estämään. Tai siis pystyisi jos haluaisi, mutta ohjelmallisesti tehtynä se rikkoisi Facen perusmoottorin ja bisnes teknisesti ottaen kuolisi siihen.

        Saan minäkin, niitä tulee kymmeniä viikossa, mutta ne feikit on helppo erottaa. Ja toisaalta kun en ota vakavasti yhtään pyyntöä ellen todella tunne henkilöä IRL, siis tunne, niin aivan sama ketä niitä pyyntöjä lähettää. Vaikka Tasavallan Presidentti sellaisen lähettäisi, niin jäisi ulkopuolelle. Tai sitten tarttis ensin käydä pariin kertaan kaljoilla ja vaikka saunomassa kahteen äijään, mitä ei taatusti tule tapahtumaan, joten se siitä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Saisit niitä silti, Face ei pysty sitä estämään. Tai siis pystyisi jos haluaisi, mutta ohjelmallisesti tehtynä se rikkoisi Facen perusmoottorin ja bisnes teknisesti ottaen kuolisi siihen.

        Saan minäkin, niitä tulee kymmeniä viikossa, mutta ne feikit on helppo erottaa. Ja toisaalta kun en ota vakavasti yhtään pyyntöä ellen todella tunne henkilöä IRL, siis tunne, niin aivan sama ketä niitä pyyntöjä lähettää. Vaikka Tasavallan Presidentti sellaisen lähettäisi, niin jäisi ulkopuolelle. Tai sitten tarttis ensin käydä pariin kertaan kaljoilla ja vaikka saunomassa kahteen äijään, mitä ei taatusti tule tapahtumaan, joten se siitä 😂

        Wow! Minut hyväksyttiin, vaikka Salea ei. Olen vaikuttunut 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Wow! Minut hyväksyttiin, vaikka Salea ei. Olen vaikuttunut 😁

        Olepa hyvä 😊
        Ja toki ymmärrät, että se isoin ero on siinä, että olemme nukkuneet "yhdessä", jotain mitä en ole (vielä) Salen kanssa tehnyt 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Olepa hyvä 😊
        Ja toki ymmärrät, että se isoin ero on siinä, että olemme nukkuneet "yhdessä", jotain mitä en ole (vielä) Salen kanssa tehnyt 🤣

        Nimenomaan ☝️
        MINÄ olen nukkunut SINUN sängyssäsi.😄
        Siinä on referenssiä 👍😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olepa hyvä 😊
        Ja toki ymmärrät, että se isoin ero on siinä, että olemme nukkuneet "yhdessä", jotain mitä en ole (vielä) Salen kanssa tehnyt 🤣

        Eikö tuo ole yksityisen tiedon levittämistä? et kysynyt xenalta haluaako hän tietoa julki? Eihän tuo minulle kuulu mitenkään mutta joskus aiemminkin jollekin muulle myös huomauttanut että kun tämä julkinen palsta niin vaikka miten olisi kamuja niin ei täällä kuitenkaan kaikkea tarvitse paljastaa.

        -harmiseikirj-


      • Xena-183 kirjoitti:

        Nimenomaan ☝️
        MINÄ olen nukkunut SINUN sängyssäsi.😄
        Siinä on referenssiä 👍😉

        Nii'in, sinä nukuit siinä, minä toisaalla 😂
        Referenssiksi en kyllä tuota ehkä sanoisi, olkoonkin että sitä (kyseenalaista) kunniaa ei ole (vielä) suotu Tasavallan Presidentillekään 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo ole yksityisen tiedon levittämistä? et kysynyt xenalta haluaako hän tietoa julki? Eihän tuo minulle kuulu mitenkään mutta joskus aiemminkin jollekin muulle myös huomauttanut että kun tämä julkinen palsta niin vaikka miten olisi kamuja niin ei täällä kuitenkaan kaikkea tarvitse paljastaa.

        -harmiseikirj-

        Kuten itsekin totesit, asia ei sinulle kuulu. Yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo ole yksityisen tiedon levittämistä? et kysynyt xenalta haluaako hän tietoa julki? Eihän tuo minulle kuulu mitenkään mutta joskus aiemminkin jollekin muulle myös huomauttanut että kun tämä julkinen palsta niin vaikka miten olisi kamuja niin ei täällä kuitenkaan kaikkea tarvitse paljastaa.

        -harmiseikirj-

        Nou hätä. Kyllä tuosta on mainittu palstalla jo silloin yli kymmenen vuotta sitten, kun lainasin Randen vuodetta ja sen jälkeenkin. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Nou hätä. Kyllä tuosta on mainittu palstalla jo silloin yli kymmenen vuotta sitten, kun lainasin Randen vuodetta ja sen jälkeenkin. 😄

        Luotan siihen, että jos/kun jotakuta loukkaan, tuo joku kyllä osaa kertoa että nyt meni pahasti vihkoon, haista v, olet anteeksipyynnön velkaa ja muuten, teen tästä myös rikosilmoituksen. Asianomistajarikoksen kohdalla jonkun ulkopuolisen kommentti on yhtä validi kuin yritys kuseksia vastatuuleen.


    • 0 puhdas nolla en ole facebookissa

      • Kaikki muut sukulaiset on siellä. 😳 joten kukaan ei saa yhteyttä muuta kuin soittamalla tai lähettämällä viestiä. Joku serkusten ryhmässäkin ovat.😵‍💫 sinäkin lopetti FFP2 käytön koska ei kukaan käy siellä. Olen suruissani jos isäni sairastuu koronaan se erittäin vaikeassa riskiryhmässä. 😭


      • valtakunta kirjoitti:

        Kaikki muut sukulaiset on siellä. 😳 joten kukaan ei saa yhteyttä muuta kuin soittamalla tai lähettämällä viestiä. Joku serkusten ryhmässäkin ovat.😵‍💫 sinäkin lopetti FFP2 käytön koska ei kukaan käy siellä. Olen suruissani jos isäni sairastuu koronaan se erittäin vaikeassa riskiryhmässä. 😭

        Olen väsynyt. On hyvin ikävä kun isääni eivät sisaret tukenut maskin käytössä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kaikki muut sukulaiset on siellä. 😳 joten kukaan ei saa yhteyttä muuta kuin soittamalla tai lähettämällä viestiä. Joku serkusten ryhmässäkin ovat.😵‍💫 sinäkin lopetti FFP2 käytön koska ei kukaan käy siellä. Olen suruissani jos isäni sairastuu koronaan se erittäin vaikeassa riskiryhmässä. 😭

        Siis isäkin lopetti FFP2käytön kun kukaan ei käynnyt siellä.


    • Anonyymi

      Nolla. Fakebookissa on tilini pelkkä viranomaisten ja eri instanssien lisäyhteyskanava. Facebook on boomereiden heiniä.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole enää somea, paitsi tämä s24.

      >simiti<

    • Mulla on kaikki nolla kappaletta. Ei ole kyseistä alustaa käytössä.

    • Anonyymi

      oikeasti vähän hauskaa noh, kun piti laittaa joku whatsapp pystyyn, niin, koska en haluaisi maksaa kaikista erillisistä liittymistä, ja kun tuo META-firma omistaqa eli siis facevbook tuon.... piti laittaa pystyyn google-tilin kautta ja reititin, 2 tietokonetta sekä reititin ja taidot heh.

    • Anonyymi

      Ei yhtään, mä en kuulu naamakerhoon, enkä koskaan siihen liity! Ihan turhan paljon ihmiset kertovat yksityisasioitaan, sivullaan. Niitä tietoja sitten leviää sinne sun tänne ja juorut vielä siihen päälle. Jakavat valokuviaan, itsestään, lapsistaan ja ystävistään.
      Mun kuvani on kerran ainakin ollut, yhden ystäväni sivulla, josta kuulin eräältä toiselta ystävältäni. Mä katsoin sen hänen koneeltaan... ja soitin hänelle; nyt poistat mun kuvani sieltä sun "Facebook:sta" ja äkkiä. Äläkä ikinä julkaise sellaisia kuvia, missä mä olen mukana! Suuttui, aluksi... nyttemmin soitellaan usein toisillemme!

      Mä en kerta kaikkiaan halua esiintyä missään sivustolla, missä ruoditaan ihmisten pukeutumista! Ihan jokaisen oma asia miten pukeutuu; vaikka vanhaan perunasäkkiin! Enkä myöskään hyväksynyt piilomainontaa; munt yhdistettiin niissä keskusteluissa mun äitiini.

      Hänellä; joskus vuosia sitten oli menestyvä ateljee tason ompelimo! Mulla ei ole mitään osuutta eikä taitoa luoda muotiluomuksia! Hyvä kun ratkenneet saumat neulon yhteen, ja nykyään neulon Mimmille collegehousut, pihahousuiksi! Niin ja osaan vaihtaa rikkoontuneet vetoketjut, tarvittaessa!
      trollikka

      • Anonyymi

        Sinä se olet varsinainen diplomaatti. Menisit mukaan politiikkaan niin saataisiin se ww3 sodittua alta pois kun sinusta tulisi pressa tai pääministeri :D Äänestäisin kyllä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Ihmisillä näyttää olevan aikamoisen erilaisia facebook kavereita. Kukaan kavereistani ei ole koskaan julkaissut mitään minusta, lupaa kysymättä ainakaan.

        Muodista, pukeutumisesta yms ei kukaan avaudu, eikä kukaan juorua. Kavereiden FB julkaisut ovat ihan parasta luokkaa, hienoja kirjoituksia, usein myös hauskoja, kauniita kuvia, hyviä tunnelmia.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se olet varsinainen diplomaatti. Menisit mukaan politiikkaan niin saataisiin se ww3 sodittua alta pois kun sinusta tulisi pressa tai pääministeri :D Äänestäisin kyllä.

        -harmiseikirj-

        "-harmiseikirj-...Sinä se olet varsinainen diplomaatti."

        Jos tämä oli mulle; Niin sorry, taisi multa taas hihat palaa, lukiessani sun mielipiteitäsi!
        Jos olen taas kerran kerran potkinut sua polveen. Sorry, jokaisella pitäisi saada olla omat mielipiteensä Suomessa; eikä niiden pitäisi antaa mennä, mun ihon alle!
        Mä nyt satun olemaan "kuuma kalle", määrätyissä asioissa ja Ukrainan sota esim. on just sellainen aihe, johon mä otan kantaa niin sanotusti; koko sydämelläni ja sielullani!
        trollikka


    • Riittävästi. Alle 20.

    • Mutta miten tonne facebookoing pääsee, mua ei sinne hyväksytty ja sitten miten niitä kavereita sieltä saa. mulla on instagram ja youtube, että eiks se riitä. Tilaajia 100 ja 200 välillä.

      • Ilmoittiko Facebook jotain syytä miksei hyväksynyt rekisteröitymistäsi? Multa Facebook poisti kerran profiilin, jonka tein koiralleni. Siihen syy oli se, että "vaikuttaisit liian nuorelta Facebookiin", koira oli siis tuolloin noin 1-vuotias ja olin sen syntymäpäivän profiilin tietoihin laittanut.

        Kavereiden suhteen suosittelen kyllä hyväksymään vain sellaiset, jotka tuntee oikeasti myös irl. Sen verran henkilökohtainen Facebook on ainakin mulle, etten välitä jakaa kuulumisiani ja kuviani tuntemattomien kanssa.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Ilmoittiko Facebook jotain syytä miksei hyväksynyt rekisteröitymistäsi? Multa Facebook poisti kerran profiilin, jonka tein koiralleni. Siihen syy oli se, että "vaikuttaisit liian nuorelta Facebookiin", koira oli siis tuolloin noin 1-vuotias ja olin sen syntymäpäivän profiilin tietoihin laittanut.

        Kavereiden suhteen suosittelen kyllä hyväksymään vain sellaiset, jotka tuntee oikeasti myös irl. Sen verran henkilökohtainen Facebook on ainakin mulle, etten välitä jakaa kuulumisiani ja kuviani tuntemattomien kanssa.

        Olin kuulemma rikkonut sääntöjä jo heti ensimmäisen sekunnin aikana. Tietenkin jos on perhettä ei kuvia kannata jakaa. Mutta näin sinkkuna tossa omassa kuvassa ei paljoo katteltavaa ole. En tiedä sitten onko tossa YouTubessa jotain vaaraa, kun aina varotetaan miten risumiehelle kävi.


    • Anonyymi

      Ajattelisin että Mark Zuckerbergibnkin mielestä eli siis fasebookin omiztaja ja whzatsapp ihmizet oppivat paremmin käyttämään digitaalisxta vietintääkin :D

    • Anonyymi

      Alle 100, olisiko 80, tunnen kaikki.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Äiti ja omat feikkitili hahmot joiden kanssa keskustelen .

    • Häh? Mikä on facebook?

      • Anonyymi

        Sinne voi postata pimperokuvia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinne voi postata pimperokuvia

        Ai jaa.. hyvä tietää..
        Mutta mikä on pimpero?


    • Kolme, joista kaksi on hengissä.

    • Anonyymi

      Ei ensimmäistäkään, ei ole mitään facebook-tiliä itselläni, eikä tule olemaankaan. Täysin turhaa hössötystä, johon en mene mukaan. Samaan sarjaan kuuluvat Twitter- ja instagram-tilit. Youtuben vielä ymmärtää, jos tuottaa videoita eri aiheista.

      T. Lidl-mies

      • Tässähän asiassa me ollaan samaa mieltä. YouTube on paras. Muuten me joudutaan kattoo pelkkää Ylen ohjelmaa. Kun ne sanoo huomio huomio boing siinä radiossa.


    • Olisiko alle 80. Lähinnä FB ystäviini kuuluu sukulaiset, jokunen kaverin kaveri, työkavereita, entinen naapuri.. koirani kasvattaja.. en hyväksy yleensä puolituttuja, toki joskus aiemmin näinkin on tullut tehtyä..

    • Anonyymi

      kokeilen jos löydän zuoran nettilinkin tuollaizsiin sarjaankin, taitaa olla joku jossain tälläkin koneella joku, youtubezta:

      joku linkki johonkin jaksoon oli: https://www.youtube.com/watch?v=cXTRc5moIlY

      Itseni mielestä aika ihastuttava näyttelijä tuo Anne-Marie Martin tuossa

    • Anonyymi

      Tollot käyttää facebookkia

    • Anonyymi

      Ei yhtään.

    • Anonyymi

      Tuhansittain täysin tuntemattomia kavereita, aika hyvin.

    • Anonyymi

      ei ihme että Elon Muskilla on ongelmia pitää yllä jotain twitteriä sitten jos jokaisella ihmisellä on siellä tuhansia kavereita, ja täysin turhaa höpötystä suurin osa vie tietoliikennettä todella paljon sitten tuollaiset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1160
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      710
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe