Se on ihan sama, mitä tänne kirjoitan

Anonyymi-ap

Ei minua kuitenkaan kukaan luonnossa tunnista.

26

276

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elä nyt. Jotkut palstalaiset ovat tunnistettu oikeassa elämässä. Kuka tahansa meistä voi varomattomalla hetkellä jäädä kiinni housut kintuissa. Kerran melkein paljastin itseni, mutta sitten tajusin mitä olin kirjoittamassa :S

    • Koko nimi, postiosoite, puhelinnumero ja sotu. Voi olla, että joku jopa tunnistaisi, mutta ei välttämättä.

    • Anonyymi

      Ei ihminen tunnista, mutta Google voi LUULLA tunnistavansa jonkun ihmisen netissä.

      • Voiko luulla minullakin on oma sivu Googlella, joka tallentaa historiani. Itse en ole siitä huolissani.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Voiko luulla minullakin on oma sivu Googlella, joka tallentaa historiani. Itse en ole siitä huolissani.

        Sepä olisi mies varsinaisen pitkälle viety suoritus liittyen tähän fiktiivihahmoon ”rose, kahdeksan lapsen äiti”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä olisi mies varsinaisen pitkälle viety suoritus liittyen tähän fiktiivihahmoon ”rose, kahdeksan lapsen äiti”

        Korjaan, yhdeksän yhteistä lasta.




      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Joskus ihmiset unohtavat monia rakkaita voi olla elämässä, koska he ovat kokevat olevan yksin. Ikävä ihmisiä on joka välittää ja olen yksi niistä.

        Se oikea odottaa jossain.


    • Eipä sillä väliä, tunnistaako tai ei, niin usein sitä tänne vaan kertoo jotain itsestään.

      Esimerkiksi trolleistakin paljon kertoo se trollaaminen, että ei kovin hyvin ole asiat, kun pitää trollata.
      Naisvihamielisillä on naisvihaa mielessä jne.

      • Anonyymi

        Poliisi kyllä saa selville tarvittaessa. Kokemusta on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi kyllä saa selville tarvittaessa. Kokemusta on.

        Saa, mutta ei ne kaikkia rupea tutkimaan. Täälläkin joskus oli se yksi uuvelo, joka kirjoitteli naisten keittämisestä, mutta tuskin sellaiseenkaan puuttuvat.
        Trollihan se oli, mutta kertoo tosiaan jonkun pään sielunmaisemasta...eniten olisin itse huolissaan, jos sellaisia mieli tekee kirjoitella. Samoin kuin noi viinamiesjutut...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Saa, mutta ei ne kaikkia rupea tutkimaan. Täälläkin joskus oli se yksi uuvelo, joka kirjoitteli naisten keittämisestä, mutta tuskin sellaiseenkaan puuttuvat.
        Trollihan se oli, mutta kertoo tosiaan jonkun pään sielunmaisemasta...eniten olisin itse huolissaan, jos sellaisia mieli tekee kirjoitella. Samoin kuin noi viinamiesjutut...

        Tää Suomi24 on semmonen paikka, että moni asia on valetta.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Saa, mutta ei ne kaikkia rupea tutkimaan. Täälläkin joskus oli se yksi uuvelo, joka kirjoitteli naisten keittämisestä, mutta tuskin sellaiseenkaan puuttuvat.
        Trollihan se oli, mutta kertoo tosiaan jonkun pään sielunmaisemasta...eniten olisin itse huolissaan, jos sellaisia mieli tekee kirjoitella. Samoin kuin noi viinamiesjutut...

        Verkkorikollisuus rehottaa ja jos kirjoittelee esime lapsista niin erilaisten järjestöjen nettivastaavat tekevät niistä ilmoituksia poliisille. Naisiin kohdistuvaaa vihakirjoittelua on olemassa niin kauan kuin on naisia ja inceleitä joten siihen puututaan vasta kun kirjoittelu alkaa olemaan systemaattista ja jatkuvaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Verkkorikollisuus rehottaa ja jos kirjoittelee esime lapsista niin erilaisten järjestöjen nettivastaavat tekevät niistä ilmoituksia poliisille. Naisiin kohdistuvaaa vihakirjoittelua on olemassa niin kauan kuin on naisia ja inceleitä joten siihen puututaan vasta kun kirjoittelu alkaa olemaan systemaattista ja jatkuvaa

        Toisaalta olis hyvä, kun nappasisivat muutamia kiinni jostain älyttömästä naisten keittelystä ja raiskailu-uhkauksista yms. Ja löis sakkoja, sekä kertois julkisesti, että käytöksestä on annettu sakkoja, niin voisi kulttuuri näissäkin mestoissa muuttua. Tuskin millään "soo soo" hyssyttelyllä miksikään muuttuu...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Toisaalta olis hyvä, kun nappasisivat muutamia kiinni jostain älyttömästä naisten keittelystä ja raiskailu-uhkauksista yms. Ja löis sakkoja, sekä kertois julkisesti, että käytöksestä on annettu sakkoja, niin voisi kulttuuri näissäkin mestoissa muuttua. Tuskin millään "soo soo" hyssyttelyllä miksikään muuttuu...

        Mä en oo puhunu raiskauksista mitään, oon vain puhunu ulkonäöstä tai ainakaan en ole sanonut, että itse aikoisin raiskata.


      • Yhdellä foorumilla millä kirjoittelin aikoinaan oli yksi tyyppi, joka aina kirjoitti jotain isoa olevan tulossa yms uhkauksia. Teki sitten aika ison rikoksen, joka jäi Suomen rikoshistoriaan. Poliisi ihmetteli, että miksei kukaan ilmoittanut tyypistä poliisille. Samalla logiikalla aika monesta täällä olisi saanut palstan historian aikana tehdä ilmoituksen.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Yhdellä foorumilla millä kirjoittelin aikoinaan oli yksi tyyppi, joka aina kirjoitti jotain isoa olevan tulossa yms uhkauksia. Teki sitten aika ison rikoksen, joka jäi Suomen rikoshistoriaan. Poliisi ihmetteli, että miksei kukaan ilmoittanut tyypistä poliisille. Samalla logiikalla aika monesta täällä olisi saanut palstan historian aikana tehdä ilmoituksen.

        Varastiko hän pullean kaveripojan pitsan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo puhunu raiskauksista mitään, oon vain puhunu ulkonäöstä tai ainakaan en ole sanonut, että itse aikoisin raiskata.

        Joo, siis mulle on sama mitä joku täällä kirjoittaa. Mutta mä olisin itse itsestäni huolissaan, jos pitäis vaikka alkaa arvostelemaan toisten ulkonäköä tms. Kyllä mä itsekin välillä arvostelen sellaisia, jotka täällä kirjoittelee älyttömiä. Saattaavat olla enemmän tai vähemmän "heikkolahjaisia", mutta eipä se sen puoleen oikeuta ihan mitä sattuu kirjoittelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi kyllä saa selville tarvittaessa. Kokemusta on.

        Joka tapauksessa se poliisi tulee lopulta ja joudut vankilaan. Sen takia ois hyvä tehdä ees jonkin verran vääryyksiä, ettei ihan syyttömänä joudu. Siis sellasia harmittomia vääryyksiä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Yhdellä foorumilla millä kirjoittelin aikoinaan oli yksi tyyppi, joka aina kirjoitti jotain isoa olevan tulossa yms uhkauksia. Teki sitten aika ison rikoksen, joka jäi Suomen rikoshistoriaan. Poliisi ihmetteli, että miksei kukaan ilmoittanut tyypistä poliisille. Samalla logiikalla aika monesta täällä olisi saanut palstan historian aikana tehdä ilmoituksen.

        No kieltämättä ois muutamasta voinut ilmoitellakin.

        Se yks neuvoi hc-ätmejä tekemään itsemurhan, missä kuolis muitakin tyyppejä ja tais se "kilttimies89" vai mikä se olikaan jotain vastaavaa suunnittella itselleen joskus...

        Kyllähän se ois hyvä, kun noita sais siivottua pois. Saattais siinä joku oikeesti saada jopa apua, mutta vaikea sanoa, että ottaako kukaan instanssi noita tosissaan....???


      • Palstakamu kirjoitti:

        Yhdellä foorumilla millä kirjoittelin aikoinaan oli yksi tyyppi, joka aina kirjoitti jotain isoa olevan tulossa yms uhkauksia. Teki sitten aika ison rikoksen, joka jäi Suomen rikoshistoriaan. Poliisi ihmetteli, että miksei kukaan ilmoittanut tyypistä poliisille. Samalla logiikalla aika monesta täällä olisi saanut palstan historian aikana tehdä ilmoituksen.

        Tää menee jo ihan hulluks ja poliisi lopulta tappaa meidät kaikki.


    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Mun elämä kiinnostaa varsinkin tulevaa tyttöystävääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun elämä kiinnostaa varsinkin tulevaa tyttöystävääni.

        Siinä vaiheessa kun olemme yhdessä.


    • Anonyymi

      Voi olla että tunnistaakin vaan eipä kiinnosta enää paskan vertaa.

      Kilttimies89

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      173
      3365
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      142
      2193
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      112
      2189
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      94
      1968
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      27
      1653
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      84
      1650
    7. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      75
      1176
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      292
      1167
    9. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1150
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      978
    Aihe