Nainen, vastaa rehellisesti

Anonyymi-ap

Mitä muuta tarjottavaa sinulle on miehelle sukuelimiesi lisäksi?

Lisäkysymys: miksi oletat sen olevan riittävä syy miehelle seurustella kanssasi?

63

703

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka väittää, että naisena haluaisin seurustella yhdenkään miehen kanssa?

      Kuorkn kermat päältä ja se riittää minulle.

      • Anonyymi

        Lermoilla tarkoitat miehen rahat ja omaisuuden ja sit höippäset, on siinä meillä esimerkkinainen, kuinka nainen toimii.
        Ei naista kiinnosta mies, vaan miehen rahet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lermoilla tarkoitat miehen rahat ja omaisuuden ja sit höippäset, on siinä meillä esimerkkinainen, kuinka nainen toimii.
        Ei naista kiinnosta mies, vaan miehen rahet.

        Siis kermoilla...


      • Anonyymi

        Oletko maksullinen nainen


      • Anonyymi

        Oletko mies tai homoseksuaali taikka transvenstiitti


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­N­­­y­m­­f­­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18014585P

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Tuota pitäisi sinun kysyä mieheltäni. Minähän en hänen perimmäisiä syitään tiedä.

      • Noin muutoin olenkin sitä mieltä, ettei minussa kukaan muu menetä mitään, vaikkei tuntisikaan minua. Mieheni voi menettääkin. Se sitten onkin toinen juttu ymmärtääkö hän sen menettämisenä.


      • Anonyymi

        Minäpä tiedän. Vastaus piilee jalkojesi välissä. Todennäköisesti sekään ei ole mitään kummoista, mutta johonkin luuseri miehesi oli tyydyttävä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tiedän. Vastaus piilee jalkojesi välissä. Todennäköisesti sekään ei ole mitään kummoista, mutta johonkin luuseri miehesi oli tyydyttävä

        Tuskin piilee. Itse sinä luuseri olet.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tuskin piilee. Itse sinä luuseri olet.

        Niin paha solvaus tuli sieltä että tuskin tokenen ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tiedän. Vastaus piilee jalkojesi välissä. Todennäköisesti sekään ei ole mitään kummoista, mutta johonkin luuseri miehesi oli tyydyttävä

        Huomaa ettei sinulla ole naisille mitään annettavaa. Edes yläpäässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tiedän. Vastaus piilee jalkojesi välissä. Todennäköisesti sekään ei ole mitään kummoista, mutta johonkin luuseri miehesi oli tyydyttävä

        Eli oikeasti et tiedä paskaakaan yhtään mistään.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin paha solvaus tuli sieltä että tuskin tokenen ikinä

        Sinähän se solvaamalla aloitit, totesin vain mitä olet. Vain luuseri muita ensin luuseriksi väittää.


    • Anonyymi

      Naisen olisi tarjotittava kai kymmeniä miljardeja euroa verotonta rahaa?

      ...mutta eräs asia, huvittaa kyllä itseäni kun valtakunta otti puheeksi pallot ja mares, niin käytin aikaa mökillä, erästä vanhaa projektia paransin tuota jotta piirtää pyöriviä suurenneltavias psllojs ja tuo nimittäjä-juttu joka keksii hyviä nimiä, palstalaisten nimistäkin keksi..

      mietin vaan silloin että mitähän käyttäisin noiden pallojen pinnan piirtämiseen, eli mitä... directx, opengl, gdi, totesin että sekä openg+gdi paras tehdä :D

    • Anonyymi

      3 tikkaria keittiönkaapissa sekä pörrösukat. Mä en ole millään tavalla kannatava sijoitus kyllä.

      • No, minä kiinnostuin. Tosin olen heteronainen.

        Tavallisuus on kiinnostavaa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No, minä kiinnostuin. Tosin olen heteronainen.

        Tavallisuus on kiinnostavaa.

        Ätmelöinen taidat olla🤣


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No, minä kiinnostuin. Tosin olen heteronainen.

        Tavallisuus on kiinnostavaa.

        Oletko maksullinen nainen


    • Anonyymi

      Mulla ei varsinaisesti ole mitään tarvetta miehelle, eikä parisuhteelle. Siksi on vähän hankalaa pohtia jotain tarjottavaa. En ole yrittämässäkään houkutella ketään, eikä mua kiinnosta tyrkyttää kenellekään mitään. että jos joku tähän haluaa, niin hänen selvästikin täytyy pitää jostakin minussa.

      Mitä mä sitten olen ... kiltti, mukava, rauhallinen, fiksu, nokkela, todella oudolla huumorintajulla varustettu, pärjäävä, sitkeä, päättäväinen, taloudellisesti vakalla pohjalla, antelias, reilu, oikeudentajuinen, lojaali, uskollinen, hauska, katseenkestävä, raitis, savuton ... kaikki tuo sekä hyvässä, että pahassa. Ja jos ei kiinnosta, niin ei ole mikään pakko. Mä pärjään kyllä oikein hyvin ihan itseksenikin. Lisäksi kannattaa pitää mielessä, että odotan mieheltä samaa, jotta minulla olisi riittävä syy seurustella. 🙂

      • Anonyymi

        Käänteis psykologiaa jälleen kerran! 😤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käänteis psykologiaa jälleen kerran! 😤

        Ei ollut mitään käänteistä, vaan on tasan juuri kuten sanoin. Sille mä en tietenkään mahda mitään, jos joku kokee tuon käänteisesti. Silloin kannattaa miettiä ihan itsekseen, että miksi niin käy. Mä olen hyvin suoraviivainen ja selkeä yksilö, jonka kanssa asiat ovat juuri kuten sanoin. Tulkitseminen ei kannata, koska se menee aina pieleen, jos kuvittelee mitään sen ulkopuolelta mitä sanoin. 🙂


      • Anonyymi

        Sinunlaisia naisia on harvassa... Nam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunlaisia naisia on harvassa... Nam

        Jaa-a. Mä tunnen monta kaltaistani. 🤔


    • Anonyymi

      Elämme lopunaikoja, kun tuollaisia tarvitsee edes miettiä. Syntyvyys laskee kuin lehmänhäntä. Ennen ihmiset aidosti tarvitsivat toisiaan. Nykyään asutaan kaupunkien neuvostokuutioissa runkkaamassa työttöminä miettien kaikkea joutavaa kuten sitä mikä ajaa tikanpojan puuhun.

    • Anonyymi

      a) Mä en tarjoa yhtään mitään, koska en ole mitään miestä etsimässäkään!
      b) Eikä mies pystyisi antamaan mulle mitään; mitä en pystyisi hankkimaan itsekin.
      c) Sinäpä seurustelet juuri tällä hetkellä, täällä palstalla mun kanssani, tämän lähempää tuttavuutta mä en tee! Siinä sulle syy, miks ei seurustelu kanssani onnistu!

    • Jos miehen motiivi olla suhteessa on sukupuolielimet, on aika heikkoa. En ole kiinnostunut, järjestäköön mies tarpeensa muulla tavalla. Jos mies ei ihan itse näe syitä olla kanssani, ei ole myöskään mitään suhdetta. En ole kiinnostunut silloinkaan.

      Miehen ”saaminen” ei ole mikään itseisarvo, eikä edes minkäänlainen arvo. Rakkaus, molemmin puolinen tahto ja toimiva läheinen suhde on. Hyvä suhde edellyttää, että kumpikin saa ja antaa, kumpikin on yhtälailla aktiivisia. Jos mies haluaa piian tai masturbaaattorin, ostakoon itselleen sellaisen. Ei siihen parisuhdetta tarvitse, eikä mikään parisuhde toimi sellaisesta näkökulmasta.

      Tuon suhteeseen paljonkin, jos suhteeseen haluan lähteä. Ison osan kanssa en halua, ja AP kuuluu juuri siihen osioon. Mies, jonka kanssa on molemmin puoliset tunteet ja molemmin puolinen tahto, ei tarvitse asiaa kysellä S24, hän näkee sen muutenkin irl. Ja jos ei näe, ei suhdetta kannata edes harkita edes miehen näkökulmasta!

      • En halunnut vastata mitä minulla on annettavaa, koska eihän se ole mikään vakio vaan riippuu miehestäkin aika paljon. Jos puolisoni on joka häviää autotalliin, eikä halua olla vuorovaikutuksessa eikä lähellä olen taatusti ihan erilainen puoliso kuin ihmisen kanssa, joka haluaa myös läheisyyttä, vuorovaikutusta ja intiimiä ja intohimoista suhdetta. Kuvaamani laisessa suhteessa, olin se joka kuunteli työhuolia, kokki ja kodinhoitaja (vastoin tahtoani), toin talouteen reilu puolet tuloista ja mahdollistin toisen ison haaveen tulla isäksi, vaikka oma tarpeeni lisääntyä ei ollut pinnalla. Jälkikäteen en toki vaihtaisi lasta pois, ihana ja fiksu lapsi. Ihan riittävästi siihen nähden mitä sain itse.

        Lämpimässä ja intiimissä suhteessa minusta saa enemmän irti. Keskustelijan, kuuntelijan, läheisen ihmisen, joka välittää ja tukee, ja on aivoin, tasainen ja rehellinen siinä mitä sanoo (ei tarvitse arvailla tai persata tuuliviiriä). Rakastan intohimoisesti, tykkään koskettaa, hieroa, silittää, kyhnöttää vieressä ja nautin seksistä myös. Olen lojaali viimeiseen asti ja sitoudun parisuhteeseen kunnes luovutan totaalisesti. Olen uskollinen, vaikka olisin jo luovuttanut. En pelaa!

        Haluan ja tarvitsen sekä läheisyyden että erillisyyden. Siis en ole viemässä kenenkään omaa itseä pois, ja haluan oman itsenikin säilyttää. Omaa aikaa saa ja pitää olla.

        Minua ei tarvitse elättää. Teen sen ihan itse, En valitse miestä ulkoisilla tai statusasioilla, vaan tunteen, arvojen, aivojen ja miehen motivaation perusteella.

        Jotain annettavaa voi olla, vaikka sitä ei haluaisi aluksi listata. Se onko annettavaa liian vähän vai sopivasti, riippuu täysin siitä toisesta ja mitä se toinen haluaa suhteelta. Vain sen yhden oikean mielipiteellä on merkitystä, muut on ihan sama!


    • Anonyymi

      Parisuhdekumppanille voisin tarjota rakkautta, ystävyyttä ja tukea. Samaa mitä toivoisin saavani takaisin tasavertaisessa parisuhteessa. En tarvitse miehestä mitään muuta. Olen pärjännyt oikein hyvin omillani koko elämäni.

    • Anonyymi

      Mahdollisuuden elää kauniissa miljöössä ilmaiseksi ja vaikka viljellä
      Maata tai kasvattaa kannabista. Seurustelu vapaaehtoista sillä puhuminen on aivan yliarvostettua. Toki vastineeksi haluan vapauden liikkua.

      • Anonyymi

        Missä maassa sä asut?


    • Anonyymi

      Kyllä aikuisen ihmisen pitää kyetä laittamaan lasten tarpeet ensimmäisiksi, sen lopulta hyvin lyhyen ajan, joka niiden siinä ensimmäisinä aidosti tarvitsee olla. Lapset kasvavat, itsenäistyvät, aikuistuvat ja sitten ehtii kyllä olla niitä ykkösiä toisilleen

    • Eipä oikein ois "tarjottavaa" kun uskollisuutta ja rakkautta. Yhteinen elämä. Sellaiset asiat mitä parisuhteeseen kuuluukin.

      Ai miksi oletan noin?
      Jos ei se ole tarpeeksi, niin sit ei. En itsekään sen enempää odota toiselta.
      Ei kai parisuhteesta kuulu "hyötyä" jotain..

    • Anonyymi

      Sinä varmasti lisäännytkin sitten keskenäsi?

      • Anonyymi

        Aloittaja tietenkin urpo!


    • Anonyymi

      Ei yhtään mitään. 9v sitten löysin vahingossa tämän palstan ja luin itseni täältä rumaksi ja aloin ymmärtää mitä miehet oikeasti ajattelee. Sen jälkeen olen käännyttänyt useita naisia ”pois markkinoilta” kertomalla etteivät he kelpaa. Incelit kusivat näin omaan nilkkaansa. Tämä on tosi kertomus vaikka trollaaminen kivaa onkin🙂

      • Anonyymi

        Minulla sama. En ole koskaan ollut parisuhteessa enkä halua ikinä mennäkään. En sen jälkeen kun olen lukenut näiltä palstoilta (tämä ja ylilauta muun muassa) mitä miehet oikeasti ajattelee.


    • Anonyymi

      joo latelan lato-autot... mi tenkään saa jotain spikuksaia, aivan aivottomia...

    • Miksi naisen pitäisi "tarjota" yhtään mitään varsinkaan sukuelintään. Ei sen naisen tarvi olla kuin ihan vain oma itsensä juuri sellaisena kuin on ja sellaisena hän on aivan täysin riittävä ja jos se ei sulle ole tarpeeksi se ei ole hänen vaan sun ongelmasi. Ei se parisuhde ja rakkaus ole mitään kaupankäyntiä vaan ihmiset ovat yhdessä koska pitävät ja välittävät toisistaan ja viihtyvät toistensa kanssa. Parisuhteessa ei ole kyse siitä mitä toiselta voi saada vaan siitä mitä voit antaa ihmiselle josta välität ja jota rakastat ja jolla haluat olevan mahdollisimman hyvä ja onnellinen olla.🙂.

    • Anonyymi

      En minä ainakaan oleta naisen tuovan muuta kuin seuraa, kumppanuutta, rakkautta ja läheisyyttä. Jotain en varmasti osannut ajatella, mutta ehkä tuosta ymmärtää mitä tarkoitan.

    • Ottamatta kantaa jo alunperinkin vääristyneeseen näkökulmaasi, voin tänään tarjota kanafileitä, salaattia, kuoharia, kahvia, korvapuusteja, taatelikakkua ja paria sorttia myös itse tehtyjä pikkuleipiä (lusikkaleipiä ja ranskalaisia vohveleita).

      Lisäkysymykseen vastaan, että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Ehkä 🤔

      • Myönnetään että hyvä kattaus saattaa vaikuttaa suotuisasti suhde-elämän kehittymiseen 😋


    • Anonyymi

      En koskaan ole halunnut naista pelkän... Niin pimpin takia vaan Hänen kokonaisuuden
      ja keskeisen kemiamme vuoksi... Sen tuntee satasella heti voiko Meillä olla yhdessä
      tulevaisuutta tietyksi ajaksi... Aikaa ei voi koskaan tietää... Sinulle

    • Anonyymi

      Kunnon mies puhuu naiselle aina, kuin puhuisi rakkaalle äidilleen tai isoäidilleen!

    • Anonyymi

      Suhde ei toimi sukupuolielimillä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Miehenä vastaan että ainakin yhdellä naisella on sellainen hymy tarjottavana että sen vuoksi voisin jopa minä ehkä harkita jotain treffiehdottelua tms. vaikka en koskaan ehdottele sellaisia. Tietenkin jos kehittyisi suhde se hymy varmaan alkaisi hyytymään jossain vaiheessa pitkää juoksua :D

      -harmiseikirj-

      • Kiva että löytynyt se ihana hymy.🥳 toivottavasti se on kaikkea mitä halajat.


    • Anonyymi

      Ajattelen.

    • Anonyymi

      Oon kirjottanut tänään niin paljon rehellisesti faktaa, että nyt en kerro enää enempää...Ottakoon selvää, jos haluaa.

    • Anonyymi

      Minä vastaan myös rehellisesti Citrinellalle; joskus todellakin törmäsin, tai siis tapasin jotaiyliopiskon ohjelmoinnin opiskeloijoita, tyttöjä, mutta siten välit poikki, ei mitään,m älykkyys vain loppui tölltä, ei mitään vahikos kellekään...

    • Anonyymi

      hyvää iltaa terveisin: Dissimoni?

    • Anonyymi

      Joo, se muna on kiinni miehessä (compactipaketti), sitä ei saa millään vetskarilla pois miehestä, vaikka kuinka haluaisi. Miehessä on kaksi päätä, yläpää ja alapää, siinä se eroaa naisesta, naisilla on vain yksi pää, jossa on älyä, miehillä kaksi.

      Siinäkin mielessä miehet taitavat olla naisia fiksumpia, kun voivat hyödyntää kahdenlaista älyä. Jotkut sanovat miehiä yksinkertaisiksi, koska eivät älyä tätä pointtia. Miehiä tällainen enemmänkin hymyilyttää vain. Kuka on lopulta se fiksumpi meistä?

      • Anonyymi

        Toi on niin väärin. Oi, joi...Naiset on taas tässäkin edellä. Naiset on rehellisempiä, jos nyt sanottaisiin vaikka tuhmuudessaankin, kuin miehet. Miehet ne miettii niitäkin, että käykö naisetkin paskalla... Meillä ei ole sen suhteen ongelmaa, teillä on...Ai, jai, jai... Ja pyydän, älä nyt hölmöile kukaan tätä kakka jutuiksi, tai niiden tasolle.


    • Yllätyin tänään joku ex- naapurin sanoin minun olevan kiltti uimahallin saunassa ja sano niin kuin suurperheen äidit ovat. Silmäni pyöristyi en tiennyt mitä sanoa ja sanoin kiitos. sano minulla kun on paljon lapsia että ne on varmaan kaikki kilttejä oliko niitä 10. sanoin 9 mutta 10 odotan ja sanoin kyllä meillä kiukutellaan, vähän takeltelinkin. autoon tulessa 4v halusi istua edessä mutta 5vuotiaan vuoro oli hänen mielestään kun mennessään 4vuotias pääsi ex-naapuri tämän asian läpi näkemään että meillä kiukuteltiin. Sanoin että 5vuotiaan vuoro ja 4vuotias haluaa olla edessä. Sanon etten ota uimahalliin ja jää isille hoitoon seuraavan kerran jos ei tottele niinpä hän luopui paikasta.

      Kotio tullessa 8vuitiaalla niin kova nälkä oven eteen piti ajaa ja taas alkoivat itkemään kun hekin halusi 5v 4v ja 2v soitin isille nyt tulee lapsia ota vastaan ja avasin heille oven ja odotin kun olivat kotona ja vein auton pois.

      Noh jaah kotona odotti kauppa -auton tuoneet pizzat isukki lämmitti myös minulle pizzan ja limua katsoivat ohjelmaa söivät isukki kuori vielä omenia ja viipaloi ja nukkuun vein kuunteli yli tunnin satua 8v ja 10v. Ja vauva huusin rintaa 🤱🏻 nyt nukkuu pienet, isot 12v14v ja 16v katsoo ilta/yöohjelmaa ja menee nukkuun onhan viikonloppu alkanut.

      • Anonyymi

        Tuohan on mukavaa, varmaan paras juuri tuollainen ihan puskista tuleva tunnustus jota ei ollenkaan osaa odottaa :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on mukavaa, varmaan paras juuri tuollainen ihan puskista tuleva tunnustus jota ei ollenkaan osaa odottaa :)

        -harmiseikirj-

        Minä olin takeltevainen. Hävetti asia kun en osannut mitään sanovan takeltelin hyvät jatkotkin. Paremmin jos aloitan keskustelun kun 2v itki uimalliin saunaa tultaessa ja rauhoittui syliin kun ensi kertaan saunaan mentiin ja katsottiin katsossa olevia lamppuja jotka loistivat kuin tähdet, niin toinen kerta mentiin saunaan uimasta tultaessa olikin kuin vanha tekijä. Tämähän oli ensimmäinen kerta korona aikoina että otan riskin mennnä pikkuisten kanssa uimahalliin olen pohtinut mielessäni ilman raikkaus myös kloorivesi ja kosteudenkin jo ilmasta sitovan pöpöt no joo. Siihenkin meni aikansa että uskalsin pohdinnan mukaan riskin ottoa. Maskit mentäessä ja tultaessa pukukopille.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä olin takeltevainen. Hävetti asia kun en osannut mitään sanovan takeltelin hyvät jatkotkin. Paremmin jos aloitan keskustelun kun 2v itki uimalliin saunaa tultaessa ja rauhoittui syliin kun ensi kertaan saunaan mentiin ja katsottiin katsossa olevia lamppuja jotka loistivat kuin tähdet, niin toinen kerta mentiin saunaan uimasta tultaessa olikin kuin vanha tekijä. Tämähän oli ensimmäinen kerta korona aikoina että otan riskin mennnä pikkuisten kanssa uimahalliin olen pohtinut mielessäni ilman raikkaus myös kloorivesi ja kosteudenkin jo ilmasta sitovan pöpöt no joo. Siihenkin meni aikansa että uskalsin pohdinnan mukaan riskin ottoa. Maskit mentäessä ja tultaessa pukukopille.

        Siis piti sanoa etten silloin en takellellut kuin kerroin vastapuolelle että tämä on nyt ensimäinen kerta korona aikoina ja sanoi” kuin neitsyt matka kun ei nyt niin vanhalta näytä ja sanoin joo, 2vuotias ja jännittää, mutta katsotaan miten uimahallissa kun ollaanhan rannalla oltu mutta vähempi ne vedessä uimassa kun enemmän väkertävät pienet hiekkakakkuja mutta hyvin se meni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on mukavaa, varmaan paras juuri tuollainen ihan puskista tuleva tunnustus jota ei ollenkaan osaa odottaa :)

        -harmiseikirj-

        Mutta joo siis yllätystä kerrakseen. Näitä uimareissuja suunnittelin taas viikottain käydä mutta kerran alkoi ahdistaa kun joku mies(ulkomaalainen) oli lapsensa kanssa samaan aikaa ja usein, ja tuli jo pukukoppiikin jotain sanomaan en muista mitä, joten jätin väliin käymiset. Asiat mitä en halua tullaan on pukukopit asti jotain merkitsemätöntä tuttavuuden nimissä. No joo pukukopit on yhteiset tilat on miesten ja naisten.


    • Anonyymi

      jotain kai avsruusjuttujs katsovat, tuolloin tein erään päätöksen kenelläkän ei ole copyright meidän tuotoksiiin ja se pätee

    • Anonyymi

      Rehellisyyteni ja kiltteyteni, N

    • Anonyymi

      Tuollainen tarkoittss että personsally copyrigted by authors.

    • Tissit ja perse

      (ja huono huumori🤔😃)

    • Anonyymi

      sääret ja tussu :D

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe