Kertokaa millainen vetyajoneuvo (ei vetyinfra) voittaa kaikki muut käyttövoimat ja sitä ei käytännössä kannata korvata millään muulla käyttövoimalla? Ja nyt puhutaan ajoneuvosta joka on omassa osa-alueessaan lyönyt selvästi itsensä läpi ja vain vetykäyttöisenä se kannattaa hankkia, jolloin niiden määrät tilastoissa kasvavat joka vuosi selvästi?
Ja nyt peräänkuulutetaan sitä TILASTOA. Ei sitä tyypillistä vetyhihhuli hypetystä ilman oikean elämän todisteita. Ja mistä tämän tilaston voi myös kaikki tarkistaa?
Veikkaan ettei sellaista vetyajoneuvoa vain ole olemassa NYKYISELLÄ VETYTEKNIIKALLA, sillä johonkin yksityiskohtaan se kuitenkin kaatuu esim. kokonais taloudellisuus eikä sanallisista vakuutteluista huolimatta ihmiset sitä suostu ostamaan. Netissä toki voidaan VALEHDELLA sen suosiosta paljon, mutta TILASTO paljastaa valheen.
Joten millainen vetyajoneuvo on ylivoimanen ja se on myös helppo todistaa? Paino sanalla TODISTAA.
Yksikään vetyajoneuvo ei tule pitkässä juoksussa halvemmaksi?
11
1684
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset eivät halua ostaa tavallisia vetyhenkilöautoja.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17254273/vetyautojen-maarat-eri-maissa-prosentteina
Ei menesty myöskään vetybussit.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17112558/vetybussit-eivat-parjaa-kilpailussa
Eikä myöskään vetyjunat.
https://qz-com.translate.goog/the-dream-of-the-first-hydrogen-rail-network-has-died-a-1850712386?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=wapp
.... joten millä marginaalisella osa-alueella jokin vetyajoneuvo loistaa? Ja mistä tähän TODISTEET?- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18057280g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eikä vetykuorma-autotkaan tunnu pärjäävän kilpailussa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17710443/vetykuorma-autot-eivat-ole-kilpailukykyisia-viela-pitkaan-aikaan- - Anonyymi
Nasan näkemys on että vedyn avulla painoa saadaan tiputettua, joten sille ei ole löytynyt kilpailijaa muista käyttövoimista (energioista). Mutta tämähän rakettiteknologia ei tavallisia ihmisiä koske mikä oli ketjun aloituksen idea. Nasan kun ei tarvitse samaan tapaan murehtia kustannuksista kuten tavallisten ihmisten ja yritysten täytyy.
Ketju ollut jo jonkin aikaa nähtävillä eikä mitään muita ehdotuksia ole tullut. Tilanne varmasti muuttuu sitten kun monet maat kieltävät muita yksittäisiä käyttövoimia, jolloin vety pääsee sitten paremmin esille.
Joten löytyykö vastaus tulevaisuudessa lentämisestä vedyn voimalla? Vai onko myös sillä puolella liikaa ongelmia eikä vetylentokoneet pysty syrjäyttämään nykyisiä kerosiinilla toimivia lentokoneita?
"– Tästä syystä Nasa on käyttänyt vetyä 60 vuotta. Kun mennään avaruuteen, halutaan olla mahdollisimman kevyitä."
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/de69771d-94e9-4c8f-9d6c-5a7082a22777 - Anonyymi
Peruskoululainenkin ymmärtää, että vetyauto ei tule koskaan menestymään kurjan hyötysuhteensa vuoksi.
- Anonyymi
Mihin helvettiin juostessa tarvitaan autoa?
- Anonyymi
Ei vetylentokoneilla ole vielä uskottavaa kaupallista tulevaisuutta pitkään aikaan. On arvioitu että ehkä vuonna 2035 saattaisi olla kun tekniikka kehittyy.
https://www-hydrogeninsight-com.translate.goog/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=wapp&_x_tr_hist=true - Anonyymi
Kohta vuosi mennyt eikä ole edelleenkään kukaan pystynyt todistamaan että jossain ajoneuvoluokassa (tavallisille ihmisille) vety pärjää.
- Anonyymi
Vetygeneraattorin käyttö todella kallista ja hankalaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17768102/vetygeneraattorin-alyton-hinta-joka-ei-menesty-kilpailussa- - Anonyymi
Ja talvi lisää vielä vedyn kulutusta, joten ympärivuotinen laskelma tehtävä vetyajoneuvoille kulurakenteen osalta.
"Kuinka paljon kulutus kasvaa?
Vedynkulutuksen kasvu talvella voi vaihdella merkittävästi, mutta arvioiden mukaan:
Kulutus voi kasvaa 10–30 % verrattuna kesäolosuhteisiin. Tämä vaihtelee huomattavasti riippuen ulkolämpötilasta, ajotavasta (kaupunkiajo vs. maantieajo), ja siitä, kuinka paljon sisätilojen lämmitystä käytetään.
Esimerkiksi vetyauton, joka kuluttaa kesällä noin 1 kg vetyä per 100 km, kulutus voi talvella nousta noin 1,1–1,3 kg per 100 km."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18675987/vetyauton-vedyn-kulutus-lisaantyy-selvasti-talvella- - Anonyymi
Jos mikään vetyajoneuvo ei tule edes samanhintaiseksi kuin kilpaileva käyttövoima, niin ei vedyllä ole mahdollisuutta menestyä. Kuka muka haluaa vetyajoneuvon joka vuodesta toiseen on selvästi kalliimpi käyttökustannuksiltaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802015
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1601735Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia531136Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70919
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26897- 15889