Onko kukaan

Anonyymi-ap

Onko teistä regatuista kukaan uskossa?

92

495

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No en.. todellakaan..
      Kaikki saavat uskoa vapaasti joulupukkiiin, jeesukseen tai pääsiäispupuihin.. mulle iha sama kaikkinensa, mutta ei tarvitse tuputella uskoansa minulle..

      • Anonyymi

        En tuputa uskoa ihmisille. Kiinnostaa vain tietää että onko täällä yhtään uskovaista/uskosta kiinnostunutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tuputa uskoa ihmisille. Kiinnostaa vain tietää että onko täällä yhtään uskovaista/uskosta kiinnostunutta.

        No. Hyvä jos et paasaa uskoasi muille. Usko on henkilökohtainen asia. Itse en usko Jeesukseen ollenkaan, nähdäkseni sillä jannulla on harhautettu aika montaa hönöä, mutta uskoni jumalaan/-liin.. on vahva. Minun jumalani ei ole kristittyjen jumala ja silti on. Olen ehta kerettiläinen.

        Oletko sinä kristitty?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tuputa uskoa ihmisille. Kiinnostaa vain tietää että onko täällä yhtään uskovaista/uskosta kiinnostunutta.

        Anonyymi 2023-10-19 15:48:33: "En tuputa uskoa ihmisille. Kiinnostaa vain tietää että onko täällä yhtään uskovaista/uskosta kiinnostunutta."

        Minä olen uskovainen ja uskosta kiinnostunut, mutta en kauheasti puhu siitä tällä palstalla, sillä se soveltuu paremmin Suomi24.fi:n uskonnolliselle puolelle - uskomukset tai luterilaisuus esimerkiksi.


    • Anonyymi

      Mulla on selvänäkökyky. Se tarkoittaa asioiden havaitsemista muuten kuin silmillä. Lasketaan varmaan uskoksi siihen asti kuin asia todetaan myös fyysisillä silmillä?

    • Anonyymi

      kuka kukin on jne, noh laitoin oman tuon "nimnirr3wlijä" -jurtun on muodostänuKausla
      Xavensri
      Berprii
      Laripraxdo
      Hanelanvak
      Rilate
      Ermem
      Castu
      Morsdarneny
      Paklachvodrey
      Ipagaria
      Naralalo
      Bulosybu
      Lamansningrethpri
      Nescha
      Nebe
      Cogam

    • Olen kristitty. Olen melko varma että joudun helvettiin. Helpompi olisi olla uskomatta.

      • Anonyymi

        Uskon tiellä kulkeminen on toisinaan vaikeaa mutta se kannattaa koska on mahdollisuus päästä taivaaseen ja päästä Jeesuksen luokse. Sinäkö olet kristitty no se on hyvä asia.
        Tiesitkö että jokaisesta pelastuneesta enkelit iloitsevat taivaassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon tiellä kulkeminen on toisinaan vaikeaa mutta se kannattaa koska on mahdollisuus päästä taivaaseen ja päästä Jeesuksen luokse. Sinäkö olet kristitty no se on hyvä asia.
        Tiesitkö että jokaisesta pelastuneesta enkelit iloitsevat taivaassa.

        Kiitos kauniista sanoistasi. En vaan usko että voin enää pelastautua. Olen tehnyt menneisyydessä pahoja asioita.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoistasi. En vaan usko että voin enää pelastautua. Olen tehnyt menneisyydessä pahoja asioita.

        Itsestä voi tuntua sellaiselta että ei kelpqa enää Jumalalle mutta me oelaatumme hänen armostaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoistasi. En vaan usko että voin enää pelastautua. Olen tehnyt menneisyydessä pahoja asioita.

        Mihin koitat vihjailla? Ja kaikki voi pelastua jos on tosissaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin koitat vihjailla? Ja kaikki voi pelastua jos on tosissaan.

        En halua kertoa tarkemmin. Eikä olisi pitänyt kirjoittaa edes koko juttua. Olen nykyään parempi ihminen, mutta mennyttä ei voi muuttaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En halua kertoa tarkemmin. Eikä olisi pitänyt kirjoittaa edes koko juttua. Olen nykyään parempi ihminen, mutta mennyttä ei voi muuttaa.

        Ei sun tarvi kertoa enempää. Hyvä kun kerroit että olet kristitty olen iloinen puolestasi Jeesuksesta kannattaa pitää kiinni älä missään nimessä luovu hänestä niin kuin tiedätkin hän on ainut tie taivaaseen.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En halua kertoa tarkemmin. Eikä olisi pitänyt kirjoittaa edes koko juttua. Olen nykyään parempi ihminen, mutta mennyttä ei voi muuttaa.

        Eli kadut asioita? Sulla siis on mahdollisuus yläkertaan. Muista se, jos nuo totta olisi.
        Tämän enempää en tule näkemään. Kaikkea hyvää!

        ps. Kuten sanoin joskus jossain, tästä ketusta voisin tykätä. ;)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En halua kertoa tarkemmin. Eikä olisi pitänyt kirjoittaa edes koko juttua. Olen nykyään parempi ihminen, mutta mennyttä ei voi muuttaa.

        Todellakin pelastut kun uskot Jeesukseen. Uskot siihen kuka hän on ja mitä hän on tehnyt. Hän on Jumala, hän kuoli sinun syntiesi tähden ristillä ja nousi kuolleista. Raamattu opettaa että kun sinussa on usko näihin ja se usko sinussa pysyy, niin sinä pelastut ja olet pelastettu.
        Omilla menneisyyden teoilla ei ole siinä mielessä enää merkitystä sen jälkeen, että se ihminen joka olit ristiinnaulitaan Jeesuksen kanssa. Jumalan tuomio kohtaa kaikkia ihmisiä. Ei oikeudenmukainen tuomari tuomitse vain murhaajia, vaan kaikki syntiset, ja jokaisen tekojensa mukaan.
        Usko tekee meistä uusia, se vanha ihminen kuolee pois. Siksi Jeesus voi antaa sinulle kaiken anteeksi, kun uskomalla sinä et enää ole se, joka olit. Kaikki ihmiset tarvitsevat tätä. Kaikki ovat syntisiä ja ovat Jumalaa vastaan kapinassa ja ansaitsevat kapinallisen kohtalon helvetin tulessa.

        Jumala ei olisi oikeudenmukainen ja pyhä ja hyvä jos hän ei vihaisi syntiä loputtomalla vihalla. Siksi synti on niin vakavaa ja siksi on helvetti. Mutta kiitos Jumalan, hän tuli itse rangaistavaksi meidän puolestamme. Hänet, Jumala, kuka on loputtomasti suurempi kuin kaikki mitä on, naulittiin ristiin meidän pahoista teoista, kuin syntinen ja kapinallinen. Hänen sijastansa vapautettiinkin kapinaan ja murhaan syylistynyt (Barabbas). Uskomalla sinutkin vapautetaan syytteistä kuten Barabbas vapautettiin ja Jeesus on sinun sijastasi mennyt "liekkeihin" ristillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon tiellä kulkeminen on toisinaan vaikeaa mutta se kannattaa koska on mahdollisuus päästä taivaaseen ja päästä Jeesuksen luokse. Sinäkö olet kristitty no se on hyvä asia.
        Tiesitkö että jokaisesta pelastuneesta enkelit iloitsevat taivaassa.

        Muslimien enkelien kerrotaan itkevän, jos muslimivaimo kieltäytyy miehensä vaatimasta seksistä.

        "Vaimonne ovat teidän peltonne, käykää niillä niin kuin haluatte"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin pelastut kun uskot Jeesukseen. Uskot siihen kuka hän on ja mitä hän on tehnyt. Hän on Jumala, hän kuoli sinun syntiesi tähden ristillä ja nousi kuolleista. Raamattu opettaa että kun sinussa on usko näihin ja se usko sinussa pysyy, niin sinä pelastut ja olet pelastettu.
        Omilla menneisyyden teoilla ei ole siinä mielessä enää merkitystä sen jälkeen, että se ihminen joka olit ristiinnaulitaan Jeesuksen kanssa. Jumalan tuomio kohtaa kaikkia ihmisiä. Ei oikeudenmukainen tuomari tuomitse vain murhaajia, vaan kaikki syntiset, ja jokaisen tekojensa mukaan.
        Usko tekee meistä uusia, se vanha ihminen kuolee pois. Siksi Jeesus voi antaa sinulle kaiken anteeksi, kun uskomalla sinä et enää ole se, joka olit. Kaikki ihmiset tarvitsevat tätä. Kaikki ovat syntisiä ja ovat Jumalaa vastaan kapinassa ja ansaitsevat kapinallisen kohtalon helvetin tulessa.

        Jumala ei olisi oikeudenmukainen ja pyhä ja hyvä jos hän ei vihaisi syntiä loputtomalla vihalla. Siksi synti on niin vakavaa ja siksi on helvetti. Mutta kiitos Jumalan, hän tuli itse rangaistavaksi meidän puolestamme. Hänet, Jumala, kuka on loputtomasti suurempi kuin kaikki mitä on, naulittiin ristiin meidän pahoista teoista, kuin syntinen ja kapinallinen. Hänen sijastansa vapautettiinkin kapinaan ja murhaan syylistynyt (Barabbas). Uskomalla sinutkin vapautetaan syytteistä kuten Barabbas vapautettiin ja Jeesus on sinun sijastasi mennyt "liekkeihin" ristillä.

        Hyvin kerroit kaiken olennaisen.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En halua kertoa tarkemmin. Eikä olisi pitänyt kirjoittaa edes koko juttua. Olen nykyään parempi ihminen, mutta mennyttä ei voi muuttaa.

        Olenkin aina tykännyt sun persoonasta Palstakamu tai siitä, miten ilmennät itseäsi.

        -kommentti keskustelun sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kadut asioita? Sulla siis on mahdollisuus yläkertaan. Muista se, jos nuo totta olisi.
        Tämän enempää en tule näkemään. Kaikkea hyvää!

        ps. Kuten sanoin joskus jossain, tästä ketusta voisin tykätä. ;)

        pakko oli vielä kurkata,
        ja samalla sanoa että pysy tuollaisena kuin olet.

        tuossa ketussa on jotain.... mutta mitä se on, en tule koskaan saamaan tietää.
        <3


    • Miksi kysyt asiaa anona?
      Vastaus kysymykseen,
      On.

      • Anonyymi

        Noh eihän sullakaan ole omaa nimeä näkösällä vai lukeeko postilaatiikossasi originalpieninainen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh eihän sullakaan ole omaa nimeä näkösällä vai lukeeko postilaatiikossasi originalpieninainen..

        No miten sen ottaa ;)


    • Miten tuo määritellään. En ole ateisti, mutta en ole ihan perinteinen uskovainenkaan. Minä kuljen omia polkujani.

    • Anonyymi

      Myös olen. Mutta missäkähän uskossa tarkoitat? Lesta,jehova, hellari tms lahkouskossa,niin en. 💩

      • Anonyymi

        Teitä mukamas uskovia on niin joka lähtöön. Mutta todellisuudessa olette aivopestyjä uskomaan kuka mihinkin tajuntaan taotun. Omasta sydämmestänne ette usko itse, uskotte uskonlahkoihinne.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitä mukamas uskovia on niin joka lähtöön. Mutta todellisuudessa olette aivopestyjä uskomaan kuka mihinkin tajuntaan taotun. Omasta sydämmestänne ette usko itse, uskotte uskonlahkoihinne.💩

        Oikea usko ei tarvii mitään uskonlahkoa yhtään mihinkään. Ei mitään pienipiiripyöriipiiriä. Se on ja pysuyy,ilman niitäkin ja nimenomaan ilman niitä💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea usko ei tarvii mitään uskonlahkoa yhtään mihinkään. Ei mitään pienipiiripyöriipiiriä. Se on ja pysuyy,ilman niitäkin ja nimenomaan ilman niitä💩

        Te saarnaatte omaa aivopestyä totuuttanne,ja ai että kiukuttaa kun ette saa muita siihen aivopestyä. Vanhoillislesta äitikin kihisi kiukusta kun jehovat onnistu laittaa lappusia postiluukusta. Suorastaan repi laput roskiin puhisten. Siinä te mukamas uskovaiset. Samaan jumalaan ja jeesukseen uskovat. Häpeäisitte. Älkää tulko saarnaamaan kun vihaatte sitä mihin yhdessä mukamas uskotte💩


      • Anonyymi

        Uskossa he kaikki ovat seurakunnasta riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te saarnaatte omaa aivopestyä totuuttanne,ja ai että kiukuttaa kun ette saa muita siihen aivopestyä. Vanhoillislesta äitikin kihisi kiukusta kun jehovat onnistu laittaa lappusia postiluukusta. Suorastaan repi laput roskiin puhisten. Siinä te mukamas uskovaiset. Samaan jumalaan ja jeesukseen uskovat. Häpeäisitte. Älkää tulko saarnaamaan kun vihaatte sitä mihin yhdessä mukamas uskotte💩

        Tämä maailma sotii. Kristityt ,islamit.Aivan samaan Jumalaan uskoo. Sotii siten omaa jumalaansa vastaan. Molemmat luulee pääsevänsä paratiisiin? ?💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä maailma sotii. Kristityt ,islamit.Aivan samaan Jumalaan uskoo. Sotii siten omaa jumalaansa vastaan. Molemmat luulee pääsevänsä paratiisiin? ?💩

        Kuulkaas,kun toiselle puolelle menette niin tulette olemaan aika nöyrää poikaa. Siinä on turha vedota lahkoon ,jossa kasvoitte💩


    • Anonyymi

      Joskus kaaauan sitten tuli telkasta ohjelma tosiuskovasta naisesta. Hän kertoi rukoilleensa jumalalta uskovaa miestä kumppanikseen. Ja sai, islaminuskoisen miehen.

      Nainen oli oikein tyytyväinen jumalansa valintaan 😉

      xLiner

      • Anonyymi

        Eipä siinä mitään jospa Jumala armossaan antaa hänelle uskon lahjan niin hänestäkin tulisi kristitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siinä mitään jospa Jumala armossaan antaa hänelle uskon lahjan niin hänestäkin tulisi kristitty.

        Vai voisiko olla vähän ekumeenisempi. Hyväksyvämpi.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siinä mitään jospa Jumala armossaan antaa hänelle uskon lahjan niin hänestäkin tulisi kristitty.

        Meillä on kaikilla sama jumala, tunnustaa sitten mitä uskontoa tahansa. Koetaan se jumala vain erilailla. Se on jumalan tahto: jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai voisiko olla vähän ekumeenisempi. Hyväksyvämpi.

        xLiner

        Viekö islam usko taivaaseen Jeesuksen luo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viekö islam usko taivaaseen Jeesuksen luo?

        Pääset just sinne minne haluat...

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on kaikilla sama jumala, tunnustaa sitten mitä uskontoa tahansa. Koetaan se jumala vain erilailla. Se on jumalan tahto: jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen.

        xLiner

        Kuinka ihminen voi elää uskon tai uskomusten varassa, eikö olisi parempi päätellä, että täällä eletään, eikä tiedetä mistä tullaan ja mennäänkö mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääset just sinne minne haluat...

        xLiner

        On vain yksi taivas ei ole mitä vain tahdot sääntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain yksi taivas ei ole mitä vain tahdot sääntöjä.

        Mikä sinä oot tuomitsemaan?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä oot tuomitsemaan?

        xLiner

        En tuomitse sanoin vain miten asia on.
        Tuomiovalta on Jumalalla ei ihmisellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tuomitse sanoin vain miten asia on.
        Tuomiovalta on Jumalalla ei ihmisellä.

        Lopeta sitten. Tuo sun touhusi on syntiä.

        xLiner


      • Muslimimies saa mennä kristityn naisen kanssa naimisiin vain jos olettaa naisen myöhemmin kääntyvän muslimiksi.
        Musliminaiset taas eivät niiden samojen sääntöjen mukaan saa mennä kristittyjen miesten kanssa naimisiin missään tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sitten. Tuo sun touhusi on syntiä.

        xLiner

        Ei ole syntiä raamatun asioista kertominen ei ole syntiä.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Muslimimies saa mennä kristityn naisen kanssa naimisiin vain jos olettaa naisen myöhemmin kääntyvän muslimiksi.
        Musliminaiset taas eivät niiden samojen sääntöjen mukaan saa mennä kristittyjen miesten kanssa naimisiin missään tilanteessa.

        Ihmiset ovat kovia olettamaan ☝️

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on kaikilla sama jumala, tunnustaa sitten mitä uskontoa tahansa. Koetaan se jumala vain erilailla. Se on jumalan tahto: jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen.

        xLiner

        On niin monia uskontoja, etteivät ne kaikki jumalat taida olla samoja.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        On niin monia uskontoja, etteivät ne kaikki jumalat taida olla samoja.

        Mä uskon että on.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka ihminen voi elää uskon tai uskomusten varassa, eikö olisi parempi päätellä, että täällä eletään, eikä tiedetä mistä tullaan ja mennäänkö mihinkään.

        Kun on varmuus siitä minne on menossa voi olla turvallisella mielellä. Ikuinen ero Jeesuksesta on hirvittävä ajatus kadotuksessa ihmiset ovat ikuisesti erossa Jumalasta siellä on vain kaikkea hirveää ja pahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä uskon että on.

        xLiner

        Entä ne joissa on valtavasti jumalia ja käytännössä jokaisella asialla on oma jumala?
        Kreikkalaisten jumalat olivat keskenään riidoissakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ovat kovia olettamaan ☝️

        xLiner

        Ovat, mutta imaami vihkii vain jos kääntyminen vaikuttaa varmalta.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ovat, mutta imaami vihkii vain jos kääntyminen vaikuttaa varmalta.

        (ja nämä jutut eivät sitten koske tataarejamme, sillä he ovat puhdistaneet uskonnostaan nuo muinaiset epäreiluudet)


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Entä ne joissa on valtavasti jumalia ja käytännössä jokaisella asialla on oma jumala?
        Kreikkalaisten jumalat olivat keskenään riidoissakin.

        Ihan samalla tavalla kuin suomalaiset vanhat jumalat. Kun tuolla yksinään samoilee, niihin voimiin on helppo uskoa. Sellainen tietty tunne voiman olemassaolosta. Vetää nöyräksi.

        xLiner


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ovat, mutta imaami vihkii vain jos kääntyminen vaikuttaa varmalta.

        Maistraatti olisi varmaan sopivampi paikka avioitua. Eikä jumala ole niin pikkumainen. Ihminen on.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä uskon että on.

        xLiner

        Miksi sitten erilainen usko ilmenee eri tavoin. Tuohon en usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä uskon että on.

        xLiner

        On vain yksi Jumala taivaan ja maan luoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten erilainen usko ilmenee eri tavoin. Tuohon en usko.

        Ilmeneekö vai onko kyse kuitenkin ihmisestä, ei jumalasta?

        Ihminen on kova tuomitsemaan, ei jumala.

        Jumala ei ole niin heikko että tarvitsisi ihmisen pitämään puoliaan. Silloin astuu esiin se belsebuubi, joka ajaakin jumalalla omaa etuaan.

        xLiner


    • En kyllä tosiaankaan itseäni uskovaiseksi määrittelisi. En ole yhtään uskonnollinen, eikä minua juurikaan kiinnosta sellaiset asiat.
      Uskon silti siihen, että joku ylempi voima kannattelee ja tietyllä tapaa hallitsee maailmankaikkeutta. Täällä tapahtuu välillä niin suorastaan ihmeellisiä asioita, ettei kaikki voi olla sattumaa.

    • Anonyymi

      Näinpä. Lesta veljeni sanoi rukoilleensa puolestani että tulisin ainoaan oikeaan uskoon. Kiitos hänelle. Niin tulinkin. En lestadiolaiseksi vaan .. oli hänelle täys tyrmistys. Miksi jumalansa ei tehnytkään minusta lestadiolaista ennemmin hindun. 💩

      • Anonyymi

        Onko se sulta pois jos jotkut uskoo?


      • Anonyymi

        Mutta en ole sitäkään. Uskon ainoastaanJumalaan ja hänen ilmentymiinsä,kuten J eesukseen, Pudhaan, Allahiin,ja ja kaikkiin hyviin ja pyhiin. Joka toista pyhää vastaan sotii,sotii vastaan omaa jumalaansa.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sulta pois jos jotkut uskoo?

        Ei todellakaan,mutta siitä kaikki sodat ja paha maailmassa kun ei tajuta että meillä on kaikilla yksi yhteinen ja ainoa Jumala. Ei ole muuta, ei ole koskaan ollut,eikä tule.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan,mutta siitä kaikki sodat ja paha maailmassa kun ei tajuta että meillä on kaikilla yksi yhteinen ja ainoa Jumala. Ei ole muuta, ei ole koskaan ollut,eikä tule.💩

        Kaikki mitä raamatussa on ennustettu tapahtuu ja sodat ovat osa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä raamatussa on ennustettu tapahtuu ja sodat ovat osa sitä.

        Niin tapahtuukin mutta siksi että uskovaiset tavallaan sotii omaa jumalaansa ja siten lähimmäistänsä vastaan. Omissa aivohörhöissään eikä tajuu että samassa veneessä tässä ollaan eikä vastakkain. sitä saamme mitä tilaamme. Uskonlahkolaiset samalla viivalla rikollisten kanssa.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tapahtuukin mutta siksi että uskovaiset tavallaan sotii omaa jumalaansa ja siten lähimmäistänsä vastaan. Omissa aivohörhöissään eikä tajuu että samassa veneessä tässä ollaan eikä vastakkain. sitä saamme mitä tilaamme. Uskonlahkolaiset samalla viivalla rikollisten kanssa.💩

        En mahda sodille mitään mutta se että on Jeesukseen yhteys on tärkeää.


    • Varmaanhan aina jotkut on. Minä olen sängyllä.

    • Anonyymi

      Bacchus on se jota palvon ja uhraan hänelle viiniä kauttani joka päivä.
      Hän on siunannut minut punakalla nenällä ja poskilla, josta olen suuresti kiitollinen.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Hahaaha😄


      • Anonyymi

        Anna elämäsi Jeesukselle hän on Jumala alkoholi on vain epäjumala jota palvelet jos loppuun asti niin elät löydät itsesi kadotuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna elämäsi Jeesukselle hän on Jumala alkoholi on vain epäjumala jota palvelet jos loppuun asti niin elät löydät itsesi kadotuksesta.

        Mistä tiedät? Onko omakohtaista kokemusta? 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät? Onko omakohtaista kokemusta? 💩

        Oletko ollut kadotuksessa? Kerro toki lisää💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna elämäsi Jeesukselle hän on Jumala alkoholi on vain epäjumala jota palvelet jos loppuun asti niin elät löydät itsesi kadotuksesta.

        Jeesus on puolellani, sillä hän muutti veden viiniksi.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on puolellani, sillä hän muutti veden viiniksi.

        t. viinamies

        Ei muuta kun lisää lukemaan raamattua.


    • Anonyymi

      Risti kaulassa ja uskoon määritän oman tasoni ...

      • Anonyymi

        Risti kaulassa ei auta yhtää mitään


    • Olen ollut koko ikäni hyvässä uskossa.

      • Anonyymi

        Joo pidä kiinni loppuun asti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo pidä kiinni loppuun asti.

        Enpä tiedä... Sitä olen kokeillut jo 50 vuotta, vähän funtsin josko eläisin lopun elämääni kokeilun vuoksi uskottomana, se kuulostaa jotenkin houkuttelevalta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Enpä tiedä... Sitä olen kokeillut jo 50 vuotta, vähän funtsin josko eläisin lopun elämääni kokeilun vuoksi uskottomana, se kuulostaa jotenkin houkuttelevalta.

        Se tie ei vie taivaaseen vaan eivätpä sinne kaikki pääsekään varsinkaan sellaiset jotka omasta tahdostaan luopuvat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se tie ei vie taivaaseen vaan eivätpä sinne kaikki pääsekään varsinkaan sellaiset jotka omasta tahdostaan luopuvat.

        Mistäpä sitä tiedät, että uskova pääsee varmasti taivaaseen ja uskoton ei mitenkään? Moniko on tullut kertomaan kuinka kävi sen jälkeen kun pappi aamenet lausui?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mistäpä sitä tiedät, että uskova pääsee varmasti taivaaseen ja uskoton ei mitenkään? Moniko on tullut kertomaan kuinka kävi sen jälkeen kun pappi aamenet lausui?

        Tiedän sen verran että Jeesus on ainut tie taivaaseen ja taivaassa ei ole syntiä. Pelastettu ihminen pääsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sen verran että Jeesus on ainut tie taivaaseen ja taivaassa ei ole syntiä. Pelastettu ihminen pääsee.

        Jaahans. No miten sitten muiden uskontojen pyhät hahmot, eikö heihin uskomalla pääse taivaaseen tai paratiisin, mikä se milloinkin ja kenellekin on?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaahans. No miten sitten muiden uskontojen pyhät hahmot, eikö heihin uskomalla pääse taivaaseen tai paratiisin, mikä se milloinkin ja kenellekin on?

        On vain yksi Jumala mitä siinä puhut soopaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On vain yksi Jumala mitä siinä puhut soopaa.

        Aaaa, oisit heti sanonut olevasi fundamentalisti niin olisi molemmat säästetty paljon aikaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, oisit heti sanonut olevasi fundamentalisti niin olisi molemmat säästetty paljon aikaa.

        Mihin menetit uskosi Jumalaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin menetit uskosi Jumalaan?

        Mihin jumalista?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mihin jumalista?

        Lopun aikoina jotkut luopuvat uskosta se on raamatussa sekin sananpaikka sitäkö tämä on sinun kohdallasi?

        Uskoton voi pelastua jos ennen kuolemaa on saanut synnit Jeesukselta anteeksi.


    • Anonyymi

      Uskotko muhammediin vai jeesukseen, entä zeukseen tai darth vaderiin?

      hmph... annoying fkin thingie: silmälasit jossain piilopaikassa, en siis näe kunnolla varalaseilla, löytyy jostain, mutta ei yön pimeydessä löydy.

      Aamun musiikki Morning Dew, pitkä intro by nazareth: https://www.youtube.com/watch?v=9_gviqHv96U

    • Anonyymi

      Miksi aloittaja kysyy vain rekatuilta. No jos niin tahdot, jätä tämä kirjoitus noteeraamatta en sitten sen kummempaa huomiota halua.. Kirjoitan anonyminä vaikka olen rekattu. Sinkku. Olen luterilaisessa uskossa. Tasapainoinen, ketään mollaamaton, elämääni tyytyväinen Jumalaan turvaten. Jos sinulla on jotain uskontoon liittyvää kysymystä tai mielipidettä, niin vastaan mielelläni jos osaan. Otan kantaa harvoin asioihin, vain niihin joihin minulla asiaa on. Useammin vain luen.

      • Anonyymi

        Toki anonyymitkin saavat vastata että ovatko.


    • Anonyymi

      Kukaan ei joudu ns. helvettiin, koska jumala on rakkaus.
      Kaikki ovat samalla viivalla.
      Useimmiten jokainen on itsensä pahin vihollinen joten siinä se helvetti on, meissä itsessämme.

      • Anonyymi

        Hölynpölyä raamatussa lukee on kaksi vaihtoehtoa taivas tai kadotus sielu elää ikuisesti ja ei se kadotus katoa vaikket sinä siihen uskoisikaan.


    • Anonyymi

      Jos olemme jo helvetissä niin miten sitten joutua vielä pahempaan?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe