Hyviä suomalaisia bändejä&artisteja&säveltäjiä

Anonyymi-ap

Jos joitakin &monia kiinnostaa niin tässä vinkkejä;

1.CMX
2.Kaija Saariaho
3.Maria Lund(Tamara lundin tytär)
4.Draama-helmi
5.Islaja
6.Kaneli
7. 1990-luvun The rasmus
8.Absoluuttinen nollapiste
9. Don huonojen albumit silmänkääntötemppu ja kameleontti
10.YUP -yhtyeen albumit huuda harkiten, homo sapiens ja toppatakkeja ja toledon terästä

11.J.Karjalainen&mustat lasit
12.Maija vilkkumaa
13.Little mary mixup
14.Santa lucia
15.Lyijykomppania
16.Kingston wall
17.Wigwam
18.Tasavallan presidentti
19.Erkki melartin
20.Helvi leiviskä
21.Litku klemetti
22.Emma salokoski + hänen yhtye
23. Karita mattila
24.Kuunkuiskaajat
25.Johanna rusanen
26.Annikki tähti
27.Eino grön
28.Paleface
29.Aivovuoto
30.Alma
31.Tuomari nurmio
32.Kauko röyhkä&narttu
33.Pelle miljoona
34.Suurlähettiläät
35.Kolmas nainen
36.Kaisa kulmala trio
37.Värttinä
38.Piirpauke
39.Kalervo tuukkanen
40.Liisa tavi
41.Anki
42.Hector
43.Juice leskinen&slam
44.Juice leskinen&coitus int
45.Steel city
46.The blaster master
47.SE
48.Edu kettunen
49.Amorphis
50.Malla

10

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosa on siis enimmäkseen vain nimiä joijen musa myy hyvin mut tässä myös semmosia jotka ei niin tunnettuja;

      1.Salla hakkola
      2.Kielo kärkkäinen
      3.Outi terho
      4.Bryssell kaupallinen
      5.Oranssi pazuzu
      6.Kairon irse
      7.Tuomas henrikin&jeesuksen kristuksen bändi
      8.Joose keskitalo
      9.Riitaoja
      10.Pekk käppi
      11.Hullu ruusu
      12.Tiisu
      13.Pöllöt
      14.Hulda huima
      15.Jaakko eino kalevi
      16.Maria marsialaiset
      17.Zoo(bändi jossa oli mm riki sorsa)
      18.Jerry jultsina
      19.Sidi&hermottomat
      20.jari loisa
      21.Loisa
      22.Karkkiautomaatti
      23.Laura moisio
      24.The sperm
      25.Maritta kuula
      26.500kg lihaa
      27.Jani.matti juhani
      28.Seksihullut
      29.Mara balls
      30.Tyhjät patteri
      31.Milla rumi
      32.Ylva haru
      33.Tiistain kyynel
      34.Teksti tv 666
      35.Pekka airaksinen
      36.Pyhäkoulu
      37.Iso auto
      38.Alakulttuurin kusipäät
      39.Olotila
      40.Jukka nissinen
      41.Faarao pirttikangas
      42.Profeetta&uusi maailmanuskonto
      43.Kuningaskalastaja(gospel -yhtye)
      44.Pölykuu
      45.Liina harja
      46.Teija niku
      47.Iris kukka
      48.Joku iiris
      49.Eija kankaanranta
      50.Lau nau

    • Esim. Miljoonasade, Eppu Normaali, Yö, Kolmas nainen, Pelle Miljoona, Juice, Mikko Alatalo, Hector, Tommi Läntinen, Laila Kinnunen, Junnu Vainio, Tapio Rautavaara, Badding, Taiska, Virve Rosti, Pepe Willberg, Kari Tapio, Kirka, Arja Koriseva, Marko Maunuksela, Elastinen, Jannika B, Ellinoora.

    • Jukka Kuoppamäki ja Jamppa Tuominen.

      • Anonyymi

        Eiks jamppa nukkunut pois melko nuorena vai muistanko väärin? Hän osasi tosi hyvin laulaa tekstiä eli osasi hyvin välittää kuuntelijoille eli ymmärsi laulaa tekstin siten että osasi laulaa sen kappaleen tarinan tosi hyvin.

        Kuoppamäki musauran lisäksi toiminut pappina. Eikös hän asunut saksassa myös kauan ja asuuko vieläkin? Muistankohan nyt oikein?

        Venäjällä(silloinen neuvostoliitto) hänet diskattiin laulukisassa jonka hän voitti ja syynä oli poliittinen syy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiks jamppa nukkunut pois melko nuorena vai muistanko väärin? Hän osasi tosi hyvin laulaa tekstiä eli osasi hyvin välittää kuuntelijoille eli ymmärsi laulaa tekstin siten että osasi laulaa sen kappaleen tarinan tosi hyvin.

        Kuoppamäki musauran lisäksi toiminut pappina. Eikös hän asunut saksassa myös kauan ja asuuko vieläkin? Muistankohan nyt oikein?

        Venäjällä(silloinen neuvostoliitto) hänet diskattiin laulukisassa jonka hän voitti ja syynä oli poliittinen syy.

        Jukka Kuoppamäki on ainakin asunut Saksassa vuosia, mutta en tiedä asuuko enää.

        Jamppa Tuominen oli 49 tai 50, kun kuoli. Hänet oli löydetty kuolleena hotellihuoneestaan Espanjassa.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Jukka Kuoppamäki on ainakin asunut Saksassa vuosia, mutta en tiedä asuuko enää.

        Jamppa Tuominen oli 49 tai 50, kun kuoli. Hänet oli löydetty kuolleena hotellihuoneestaan Espanjassa.

        Kuoppiksen tyyli hillitty. Ootko pannut saman merkille? Poliittisesti hän on vaihtanut kahta eri poliittista tyylisuuntaa eli nuorena taisi olla vasemmistohippi, mutta sitten poistui vasemmistoajattelusta.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Jukka Kuoppamäki on ainakin asunut Saksassa vuosia, mutta en tiedä asuuko enää.

        Jamppa Tuominen oli 49 tai 50, kun kuoli. Hänet oli löydetty kuolleena hotellihuoneestaan Espanjassa.

        Kuoppis 70-luvulla teki paljon laatua. Muistan semmoset julkaisut kuin pilvet(1977), wounded knee, väinämöinen ja on the rocks. Pilvet ja väinämöinen jäi turhankin pienelle huomiolle silloin aikoinaan.

        80-luvun julkaisuista minulta löytyy kuoppiksen villi lintu jonka muistaakseni teki vuonna 81 tai 83(en tarkkaan muista ny). Villi lintu julkaisulta nousee esille mm nimibiisi villi lintu(jossa kertosäe tuo mieleen yllättäen ruotsalaisen metalliyhtye candlemassin hittibiisin samariathanin) ja ajopuu&kalan laulu. Äiti inhoaa kalan laulua. Omistan tämän villi lintu julkaisun C-kasettina.

        Minä siis olen pannut stopin levynostamiselleni. En enää osta musaostoksia kuin harvemmin. Jouluksi ajattelin ostaa levykauppax:stä Hectorin herra mirandosin eli kyllä nyt jouluksi pukinkonttiin musalevy pitää ostaa. Herra mirandoksesta ajattelin ostaa CD levypainosversion mut saapi sitte nähdä että löytyykö sieltä. Huutonetistä voi myös löytyä CD;nä tai C-kasettina jos ei löydy tuolta levykauppax;stä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuoppis 70-luvulla teki paljon laatua. Muistan semmoset julkaisut kuin pilvet(1977), wounded knee, väinämöinen ja on the rocks. Pilvet ja väinämöinen jäi turhankin pienelle huomiolle silloin aikoinaan.

        80-luvun julkaisuista minulta löytyy kuoppiksen villi lintu jonka muistaakseni teki vuonna 81 tai 83(en tarkkaan muista ny). Villi lintu julkaisulta nousee esille mm nimibiisi villi lintu(jossa kertosäe tuo mieleen yllättäen ruotsalaisen metalliyhtye candlemassin hittibiisin samariathanin) ja ajopuu&kalan laulu. Äiti inhoaa kalan laulua. Omistan tämän villi lintu julkaisun C-kasettina.

        Minä siis olen pannut stopin levynostamiselleni. En enää osta musaostoksia kuin harvemmin. Jouluksi ajattelin ostaa levykauppax:stä Hectorin herra mirandosin eli kyllä nyt jouluksi pukinkonttiin musalevy pitää ostaa. Herra mirandoksesta ajattelin ostaa CD levypainosversion mut saapi sitte nähdä että löytyykö sieltä. Huutonetistä voi myös löytyä CD;nä tai C-kasettina jos ei löydy tuolta levykauppax;stä.

        Kuoppamäellä on hyviä kappaleita.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jussi Hakulinen. 😍
      Olli Lindholm 😍
      Jukka Kuoppamäki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe