Se olet todella sinä

Anonyymi-ap

En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️

181

4653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuin mulla myös sinua. ❤

      • Anonyymi

        Kuin mulla myös sinua Anonyymi.


    • Anonyymi

      Suu kiinni A!!

      • Anonyymi

        Enkä oo hiljaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä oo hiljaa!

        Mutta ketä A sitten kaipaa, kenet hän on tunnistanut täältä sydämen valitukseen?


    • Anonyymi

      Minunkin kaivattuni on kirjoitellut minulle täällä. Se on lohdullista huomata, silloin harvoin kun hänet tunnistaa. <3

      • Anonyymi

        Hän se on. Liian moni juttu osuu kohdilleen kun niitä miettinyt. Ei voi olla muuta selitystä. Pakko kait mun on pikkuhiljaa alkaa se myöntämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän se on. Liian moni juttu osuu kohdilleen kun niitä miettinyt. Ei voi olla muuta selitystä. Pakko kait mun on pikkuhiljaa alkaa se myöntämään.

        Millainen henkilö hän on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän se on. Liian moni juttu osuu kohdilleen kun niitä miettinyt. Ei voi olla muuta selitystä. Pakko kait mun on pikkuhiljaa alkaa se myöntämään.

        Jos sivulliset kuten minäkin tunnistan täältä tyyppejä ketkä kaipaa toisiaan niin onhan se nyt kumma jos rakastuneet ei tunnista toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen henkilö hän on?

        En mä nyt aio kertoa tähän mitään. Riittää että minä tunnistanut hänet. Mä en halua pohtia tätä nyt enempää. Mulle riittää nyt se tieto että hänkin ajatellut ja kaivannut minua niinkuin minä häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen henkilö hän on?

        Se nainen on semmonen siirappinen lässyn, lässyn hunajaa kirjoitteleva.Viljelee emojit.Mieskin on vähän feminiininen ,tai paljon oikeastaan.
        Klon ajat oli yhes välissä arkena pikkusen ennen 5.00 ,ruokatuntiaikaan,kahvitaukoaikaan,klo 14.30 jälkeen,illalla klo 20.00 jälkeen ja loppu noin 23.30 tai 01.30.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt aio kertoa tähän mitään. Riittää että minä tunnistanut hänet. Mä en halua pohtia tätä nyt enempää. Mulle riittää nyt se tieto että hänkin ajatellut ja kaivannut minua niinkuin minä häntä.

        Selvä. Vaihtelua ettet ainakaan vastannut j tai t tai k -mies. Tai nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt aio kertoa tähän mitään. Riittää että minä tunnistanut hänet. Mä en halua pohtia tätä nyt enempää. Mulle riittää nyt se tieto että hänkin ajatellut ja kaivannut minua niinkuin minä häntä.

        Milloin viimeksi olet tunnistanut hänet ja onko useastikin osunut tunnistus kohdilleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sivulliset kuten minäkin tunnistan täältä tyyppejä ketkä kaipaa toisiaan niin onhan se nyt kumma jos rakastuneet ei tunnista toisiaan.

        Oon mä tunnistanut mutta en myötänyt sitä. Ajatellut että kuvittelen. Mutta alkaa tuntumaan ettei voi olla pelkästään mun kuvitelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä tunnistanut mutta en myötänyt sitä. Ajatellut että kuvittelen. Mutta alkaa tuntumaan ettei voi olla pelkästään mun kuvitelmia.

        Ei oo sun kuvitelmaa, usko jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nainen on semmonen siirappinen lässyn, lässyn hunajaa kirjoitteleva.Viljelee emojit.Mieskin on vähän feminiininen ,tai paljon oikeastaan.
        Klon ajat oli yhes välissä arkena pikkusen ennen 5.00 ,ruokatuntiaikaan,kahvitaukoaikaan,klo 14.30 jälkeen,illalla klo 20.00 jälkeen ja loppu noin 23.30 tai 01.30.

        Aamulla jos olis vaikka molemmat samassa työpaikassa ja kumpikin täyttää taoilla wc:ssä😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla jos olis vaikka molemmat samassa työpaikassa ja kumpikin täyttää taoilla wc:ssä😆

        ...korjaan,aatella.
        kumpikin chattää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nainen on semmonen siirappinen lässyn, lässyn hunajaa kirjoitteleva.Viljelee emojit.Mieskin on vähän feminiininen ,tai paljon oikeastaan.
        Klon ajat oli yhes välissä arkena pikkusen ennen 5.00 ,ruokatuntiaikaan,kahvitaukoaikaan,klo 14.30 jälkeen,illalla klo 20.00 jälkeen ja loppu noin 23.30 tai 01.30.

        Siinä taidat asua palstalla aamusta iltaan.
        Kannattaa käydä koulua tai mennä töihin niin saa muutakin sisältöä elämään kuin muiden vahtaaminen 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taidat asua palstalla aamusta iltaan.
        Kannattaa käydä koulua tai mennä töihin niin saa muutakin sisältöä elämään kuin muiden vahtaaminen 😂

        Kyllä, olen täällä usein. On suurempikin tehtävä kun vain lässyttää kaipaamisesta mut on kyllä sitäkin ollut ilmassa en kiellä.
        En aio jättää tätä pois, olen varmaan kesään asti.


      • Anonyymi

        Niin olenkin rakas. Koska rakastan sua. Sivusta naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt aio kertoa tähän mitään. Riittää että minä tunnistanut hänet. Mä en halua pohtia tätä nyt enempää. Mulle riittää nyt se tieto että hänkin ajatellut ja kaivannut minua niinkuin minä häntä.

        Et uskalla sanoa mitään koska pelkäät että muut herättää sinun harhoistasi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et uskalla sanoa mitään koska pelkäät että muut herättää sinun harhoistasi :)

        Ei. Kun se ei kuulu teille. Ja sekös se teitä harmittaa kun ei kykene pilaamaan jonkun päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olen täällä usein. On suurempikin tehtävä kun vain lässyttää kaipaamisesta mut on kyllä sitäkin ollut ilmassa en kiellä.
        En aio jättää tätä pois, olen varmaan kesään asti.

        Miks
        Entä jos mä meen menojani.
        AP ota just siks irl yhteyttä
        Naiselta sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks
        Entä jos mä meen menojani.
        AP ota just siks irl yhteyttä
        Naiselta sivusta

        Ei nämä ole aloittajan tekstejä. Liity mitenkään minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nainen on semmonen siirappinen lässyn, lässyn hunajaa kirjoitteleva.Viljelee emojit.Mieskin on vähän feminiininen ,tai paljon oikeastaan.
        Klon ajat oli yhes välissä arkena pikkusen ennen 5.00 ,ruokatuntiaikaan,kahvitaukoaikaan,klo 14.30 jälkeen,illalla klo 20.00 jälkeen ja loppu noin 23.30 tai 01.30.

        Tulee
        Kaivattu ja minä mieleen
        Sillä erolla ettei kumpikaan lässyttä
        Mut molempia himottaa ja panetti .
        Tykkäsin niistä keskusteluista kyllä.
        Naiselta sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä ole aloittajan tekstejä. Liity mitenkään minuun.

        Kanttasiko viimeinkin ihan oikesti
        Muista lataa se miltä sukupuolelta mille sukupuolelle meneen. .
        Sillä nyt ei ollu selvä kuvaus ..
        Jotaki epämääräistä harhaa..🤣🤣

        Mut joo toisaalta täälä ei oo muutaku naisia yleensä
        Jos Susiprinssiä,Nallea tai Tuomo hahmoa ei lasketa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanttasiko viimeinkin ihan oikesti
        Muista lataa se miltä sukupuolelta mille sukupuolelle meneen. .
        Sillä nyt ei ollu selvä kuvaus ..
        Jotaki epämääräistä harhaa..🤣🤣

        Mut joo toisaalta täälä ei oo muutaku naisia yleensä
        Jos Susiprinssiä,Nallea tai Tuomo hahmoa ei lasketa.

        En halua. Haluaisin vaan kirjoittaa omista tunteistani. Se nyt ihan sama mitä tähän kommentoidaan. Huimaa vaan minkälaista porukat täällä on. Pakko yrittää väkisin jotenkin pilata jis ihmisellä on hyvä mieli. Kerro yhtään enempää näille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee
        Kaivattu ja minä mieleen
        Sillä erolla ettei kumpikaan lässyttä
        Mut molempia himottaa ja panetti .
        Tykkäsin niistä keskusteluista kyllä.
        Naiselta sivusta

        Mikä on aloituksia kirjoittava mies pointti siinä, että esiinnyt aina sekä naispuolisena aloittajana, että lukuisina naisina sivusta, jotka niinikään kirjoittaa mitä sattuu- haluaisitko kokea, että oikein useammalla naisella on sinuun tällaiset fiilingit päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen henkilö hän on?

        Millaiseksi mies nyt itsensä milloinkin kuvaa, joku yliluonnollinen taikaviitta nyt ainakin on varmuudella päällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua. Haluaisin vaan kirjoittaa omista tunteistani. Se nyt ihan sama mitä tähän kommentoidaan. Huimaa vaan minkälaista porukat täällä on. Pakko yrittää väkisin jotenkin pilata jis ihmisellä on hyvä mieli. Kerro yhtään enempää näille .

        Täällä kateus kukkii oikein runsain mitoin. Ei todella kannata haaskata ajatuksiaan tänne,
        Pöljiä riittää 😵‍💫😵🤯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nainen on semmonen siirappinen lässyn, lässyn hunajaa kirjoitteleva.Viljelee emojit.Mieskin on vähän feminiininen ,tai paljon oikeastaan.
        Klon ajat oli yhes välissä arkena pikkusen ennen 5.00 ,ruokatuntiaikaan,kahvitaukoaikaan,klo 14.30 jälkeen,illalla klo 20.00 jälkeen ja loppu noin 23.30 tai 01.30.

        HaittA ko sinua jos mies on feminiininen
        Kävitkö edes armeijaa. Löydät varmasti kaltaisiasi urhoja jos oikeasti haluat . Olen horoskoopissa feminiininen ja johtava se on sr en muista mutta niiden mukaan ollaan erilaisia. Ehkä löydät itsellesi jonkun maskuliinisen karjun.
        Täällä junttilassa niitä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nainen on semmonen siirappinen lässyn, lässyn hunajaa kirjoitteleva.Viljelee emojit.Mieskin on vähän feminiininen ,tai paljon oikeastaan.
        Klon ajat oli yhes välissä arkena pikkusen ennen 5.00 ,ruokatuntiaikaan,kahvitaukoaikaan,klo 14.30 jälkeen,illalla klo 20.00 jälkeen ja loppu noin 23.30 tai 01.30.

        Noi kellonajat tuntuu jotenki tutuilta.. 🤔


    • Anonyymi

      Naiselle vai miehelle menee?

    • Anonyymi

      No kyllä täällä aina joskus käynyt ikävöimässä ❤️

    • Anonyymi

      Mistäs niin päättelet? Suomessa on 5,5 miljoonaa ihmistä ja sä uskot, että just sun ihastus täällä sulle kirjoittelee? Kannattaa laittaa lotto vetämään kun noin hyvä tuuri on.

      • Anonyymi

        Ei ole kyseessä mikään ihastus vaan paljon enemmän. Ei ihastusta voi kaivata. Ehkäpä pitääkin lotota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyseessä mikään ihastus vaan paljon enemmän. Ei ihastusta voi kaivata. Ehkäpä pitääkin lotota.

        Niin ihastus voi olla platoninen halu olla yhdessä ystävänä.Ei intohimoakaan oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihastus voi olla platoninen halu olla yhdessä ystävänä.Ei intohimoakaan oo.

        Lisään,huomaa sana.... voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihastus voi olla platoninen halu olla yhdessä ystävänä.Ei intohimoakaan oo.

        Liittyy mihinkään aloituksestani? Jos tunnistanut ihmisen jota kaivannut ei se tarkoita mitään ihmeellistä muuta kuin tietää että hänkin kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy mihinkään aloituksestani? Jos tunnistanut ihmisen jota kaivannut ei se tarkoita mitään ihmeellistä muuta kuin tietää että hänkin kaipaa.

        En jaksa vääntää.Mutta ihanaa että on tunnistettu.Tääl on näitä surullisia tarinoita liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyseessä mikään ihastus vaan paljon enemmän. Ei ihastusta voi kaivata. Ehkäpä pitääkin lotota.

        Kannatta lotota mulla on rahat lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatta lotota mulla on rahat lopussa.

        Eikö silloin sun pitäis lotota eikä mun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö silloin sun pitäis lotota eikä mun.

        Tää on ehkä joku käänteinen parDoksi eo ole fahaa lottoon mut lottoa si nä. Joo tehfää n niin


    • Anonyymi

      Mutta aina joskus jollain tärppää 😂
      Ei pidä olla niin negatiivinen.

      • Anonyymi

        Tärppi tärpätti

        Välillä täytyy ottaa


    • Anonyymi

      Niiijh, kumpa sen voisin osoittaa, niin lähellä ja kaukana 💖

    • Anonyymi

      .😘..

    • Anonyymi

      Kaipauksellani ei taida olla merkitystä varmaan mennyt jo naimisiinkin.

      • Anonyymi

        Voivoi. Mä nyt en anna tänään pilata minkään tätä tunnetta


    • Anonyymi

      Vaikka se olisi hän niin mistä tiedät että kirjoittaa sinulle?
      Itse tiedän kaivattuni täällä käyneen, mutta en voi tietää kaipaako mua vai toista.
      Tunnisteethan voi olla sama sillä toisella kuin minulla.

      • Anonyymi

        Ei liene sinun murhe se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liene sinun murhe se.

        Kysyinkin sinulta. Olen varma että kuvittelet. Tiedän sen. Varastat muille osoitettuja tunteita täällä. Niin te innokkaimmat täällä teette. Kun kirjoitan aloituksen niin heti olette hieromassa itseänne siihen kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liene sinun murhe se.

        Mistä tiedä ettei tuo 13:45 kommentoija ole juurikin se kaivattusi? Se on silloin sinun murheesi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyinkin sinulta. Olen varma että kuvittelet. Tiedän sen. Varastat muille osoitettuja tunteita täällä. Niin te innokkaimmat täällä teette. Kun kirjoitan aloituksen niin heti olette hieromassa itseänne siihen kiinni.

        Vai niin osta Irmeli elämä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedä ettei tuo 13:45 kommentoija ole juurikin se kaivattusi? Se on silloin sinun murheesi..

        Ei hän janttele tämmöistä jonninjoutavaa sontaa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän janttele tämmöistä jonninjoutavaa sontaa täällä.

        Kuulostat tosi vantteralta lapselta itse. Aloitus on jonninjoutavaa sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat tosi vantteralta lapselta itse. Aloitus on jonninjoutavaa sontaa.

        Se on varmasti raskasta kun pitää yrittää väkisin pilata toisen ihmisen hyvä mieli. Ei se kuule sulta ole pois mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat tosi vantteralta lapselta itse. Aloitus on jonninjoutavaa sontaa.

        Ilmankos sun kaivattu kirjoittaa toiselle. Oot kauhean ilkeä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos sun kaivattu kirjoittaa toiselle. Oot kauhean ilkeä ihminen.

        Hän kirjoittaa minulle. Olen ihana ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kirjoittaa minulle. Olen ihana ihminen.

        Hyvä juttu. Mitä sitten ihmettelet. Onneksi olkoon. En usko että meillä sama kaivattu on. Mun ei tarvitse kertoa mitään miten tunnistin hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Mitä sitten ihmettelet. Onneksi olkoon. En usko että meillä sama kaivattu on. Mun ei tarvitse kertoa mitään miten tunnistin hänet.

        Älä välitä noista. Ihan mahtavaa jos olet tunnistanut jonkun täältä palstalta mihin moni purkaa tunteitaan kun ei voi muualla sitä tehdä. Siis näiden kestokaipaajien lisäksi.


    • Anonyymi

      Tämä ei ole multa naiselta rakas. Tiedän että käyt täällä joten en kirjoita tällaisia.

      • Anonyymi

        Joskus vois myös jättää kommentoimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vois myös jättää kommentoimatta.

        Se on vähän vinoiluakin tuolle aloittajalle. Osoittaa että et ole todellakaan ainut, joka tietää toisen olevan täällä. Herättelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vähän vinoiluakin tuolle aloittajalle. Osoittaa että et ole todellakaan ainut, joka tietää toisen olevan täällä. Herättelyä.

        Niin miksi pitää vinoilla. Mä oon ollut pitkään tosi surullinen eikö edes pientä onnen tunnetta suoda? Onko se teiltä jotenkin pois. Te voitte ihan vapaasti kirjoittaa mitä haluatte. Antakaa muillekin tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vois myös jättää kommentoimatta.

        Joskus kannataa laittaa tyvestä latvaan näitä yhden miehen provoketjuja mittasuhteisiin, eikä jupista samaa asiaa


    • Anonyymi

      Tiedän rakas t. Minäkin ikävöin sinua joka päivä.

      • Anonyymi

        Kirjoitin kerran jotain t viestejä mietin vaab en enää täälle palstalle tule . Mutta näitä useampi t . Ketä sinä etsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin kerran jotain t viestejä mietin vaab en enää täälle palstalle tule . Mutta näitä useampi t . Ketä sinä etsit?

        Väärin aseteltu kysymys ei ketä vaan mitä ja millaisia piirteitä toivoisi toisessa olevan


    • Anonyymi

      Kyllä rakas mies. Minä se todellakin olen. Miksi et jo tule omakseni?

      • Anonyymi

        No kun ei ole mitään menetettävää naisten suhteen siinä mielin pettää mua ni ai joku sen kostaa mun puolesta ni mun ei tartti tuntia huonoa omaatuntoa mulle tehtiin töisä elämä turhan vaikiaks ni mä aloin vaatiin pomoilta enemmän kun mihin ne pysty ja oman elämäni olen pyrkiny hoitaan si taas mahdollisimman yksinkertaisesti


    • Anonyymi

      Te voitte olla tyytyväisiä itseenne. Tuli taas paha mieli. Terveisin Ap. Jatkakaa rauhassa.

      • Anonyymi

        Lähetän parempaa fiilistä sinne.
        Älä välitä ilkeilijöistä ja sekoittajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetän parempaa fiilistä sinne.
        Älä välitä ilkeilijöistä ja sekoittajista.

        Kiitos. Taas muistin miksi tänne ei kannata mitään tälläistä kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Sopiiko kysäistä, milloin viimeksi olette nähneet?

      • Anonyymi

        Saahan sitä aina kysyä.


      • Anonyymi

        Riippunee ketä tarkoitetaan ohikulkijoissa sillai kiinnitä huomiota kun niihin mun luontomaisemiin ärrän myyjättären nähny viimeks jokunen viikko si tosin en ol ny ärräl toviin taase käyny kanuunan kahvion myyjättären ohimennen siittä on jo pitempi aika bensiksen myyjättären taisin nähdä eilen viimeksi hänet taase ketä useimmi tulee mietiskeltyä torstaina viimeksi


    • Anonyymi

      ❤️ ❤️ ❤️

    • Anonyymi

      Oi sinäkin siis täällä. Ihanaa. Vanha jengi koossa taas.
      ps: mies on sitten minulle varattu

      • Anonyymi

        Perusteleppa millä varailet mitäs jos hän ei ole vähäisimmässäkään määrin susta kiinnostunu oleks nää narsisti kun päätät toisen puolesta ennen kun olet tähän edes tutustunut ja mistä tiedät että tuo on sellainen asia jossa hän on edes valmis joustamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusteleppa millä varailet mitäs jos hän ei ole vähäisimmässäkään määrin susta kiinnostunu oleks nää narsisti kun päätät toisen puolesta ennen kun olet tähän edes tutustunut ja mistä tiedät että tuo on sellainen asia jossa hän on edes valmis joustamaan

        Opettele kirjoittamaan ja muista lääkitys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan ja muista lääkitys!

        Mä tarvi sitä niin kuin sinä et kiitos mu voidaan hakea sulle mun reseptillä on useampi vaihtoehto mielialalääkkeitä jos sul on vaan varaa maksaa apteekkiin sain pitkät reseptit jos tuntuu jot tarvit etkä kehtaa omaa reseptiä käydä hakees


    • Anonyymi

      Ja nainen on varattu minulle :)

      • Anonyymi

        Sinä minulle, minä sinulle. Tiedän sen jo :)


    • Anonyymi

      Tottakai se olen minä kuka muu voisi olla.

      • Anonyymi

        No maailmassa on se seisemän miljardia ihmistä ja pelkästään suomessa niistä on jo tai vain viisipuolimiljoonaa


    • Anonyymi

      Täällä kukan ole kirjoittanut kiusallaan, jos olet erehtynyt tai vainonnut jotakin. Omapa on ongelmanne. Se mitä tekee muille voidaan tehdä itselle.

    • Anonyymi

      Eläpä hupsuttelr

    • Anonyymi

      Ihmisten pitäisi olla tuomitsematta,

      ja, enemmän nauttia onnesta ja ilosta, jos ovat terveitä ja onnellisia,


      ja, sairaanakin voi nauttia onnesta ja ilosta,

      mutta, se, on aika paljon vaikeampaa,


      mutta, kuten raamatussa, turha tuomitseminen ei kannata,

      ja, olkaamme onnellisia, jo, tästäkin hetkestä,


      ja, miettikäämme ja ajatelkaamme, miten paljon paremmin asiat,

      ovat, 20 vuoden kuluttua,


      kun, maailma muuttuu,

      ja, meidän asioita, edustavat, henkilöt tekevät hartiavoimin,

      töitä, että meillä olisi asiat, paremmin,

    • Anonyymi

      Tietäisipä hän Mies, olen hänelle kirjoittanut.

    • Anonyymi

      Miksi et sitten ole tehnyt mitään asian suhteen jos häntä kerran ikävöit vai pitikö sun ensi varmistua ettet häntä kokonaan elämästäsi menetä

      • Anonyymi

        Ollut niin kiirettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollut niin kiirettä.

        Mikä on niin kiire et laitat mielummin sen oman elämäsi sijasta etusijalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on niin kiire et laitat mielummin sen oman elämäsi sijasta etusijalle

        Muiden elämä.


    • Anonyymi

      Anteeks jos aito, mut epäilen et tää on niin että n on esiintynyt toisena, ja unelmoi että m tietää kuka oikeesti on viestien takana ja että m onkin iloisesti yllättynyt. Repikää tästä

      • Anonyymi

        Pääasia että tämä palstan parista tulisi tosi mahdollisimman äkkiä.
        T.💙


      • Anonyymi

        Kyllä mä nolouteen asti olen ollut oma itseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia että tämä palstan parista tulisi tosi mahdollisimman äkkiä.
        T.💙

        Miksi etkö ole kuullut jot hosumal ei tule kun kusipäisiä kakaroita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä nolouteen asti olen ollut oma itseni.

        Empä ny ole huomannu ettäkö joku ois mun nähteni ainakaan itseään mitenkään nolannu


    • Anonyymi

      Tämä palsta on vain tunteiden purku paikka, mitään todellista irl tapahtumiin vaikka joskus näkisitkin nk.kaivattusi. Ovesta kun astut ulos niin näet totuuden.

      • Anonyymi

        Miten niin ei. Kaipaus on kyllä todellista. Minä kyllä uskon että jos näkisin hänet niin näkisin hänen katsestaan ja hänestä mikä on totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei. Kaipaus on kyllä todellista. Minä kyllä uskon että jos näkisin hänet niin näkisin hänen katsestaan ja hänestä mikä on totuus.

        Moni on senkin varmaan jo nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni on senkin varmaan jo nähnyt.

        Eli moni on hänen katseestaan nähnyt onko hänellä tunteita edelleen minua kohtaan. Okei. 😅


      • Anonyymi

        Annan aina yhteystietoni, jos haluan olla tekemisissä. Ei tarvitse huhuilla palstoilta, kun voi lähettää viestin tai soittaa. Paljon helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan aina yhteystietoni, jos haluan olla tekemisissä. Ei tarvitse huhuilla palstoilta, kun voi lähettää viestin tai soittaa. Paljon helpompaa.

        Kiva sulle. En tarvitse sinun yhteystietoja. Saan häneen yhteyttä jos haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva sulle. En tarvitse sinun yhteystietoja. Saan häneen yhteyttä jos haluan.

        En tiedä kuka olet, tietenkään. Ei kai kukaan anna tuntemattomille yhteystietojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet, tietenkään. Ei kai kukaan anna tuntemattomille yhteystietojaan.

        Niin. En minäkään tuntematonta kaipaa. Eli mitä sinun yhteystietojen anto liittyy mihinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. En minäkään tuntematonta kaipaa. Eli mitä sinun yhteystietojen anto liittyy mihinkään?

        Vastasin keskusteluun, tämä on yleinen keskustelupalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin keskusteluun, tämä on yleinen keskustelupalsta.

        Toki. Mutta kun se ei nyt oikeastaan liity koko asiaan. Vähän niinkuin kommentoisin väliin että pesen pyyhkeet aina ilman huuteluainetta. Yhtä tyhjentävää tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki. Mutta kun se ei nyt oikeastaan liity koko asiaan. Vähän niinkuin kommentoisin väliin että pesen pyyhkeet aina ilman huuteluainetta. Yhtä tyhjentävää tietoa.

        Aiheena oli, että palstoilla ei ole yhteyttä todellisuuteen, johon kommentoin itse antavani yhteystiedot jos haluan olla tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheena oli, että palstoilla ei ole yhteyttä todellisuuteen, johon kommentoin itse antavani yhteystiedot jos haluan olla tekemisissä.

        Ei se ole ketjunaihe. Luepa uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole ketjunaihe. Luepa uudestaan.

        En jaksa turhanpäiväistä jankkaamista. Mukavaa päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole ketjunaihe. Luepa uudestaan.

        Päivän lääketarpeeni

        Sinulta rakkausvakuuttelu kerran päivässä

        Se riittänee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli moni on hänen katseestaan nähnyt onko hänellä tunteita edelleen minua kohtaan. Okei. 😅

        Ei vaan sinä nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki. Mutta kun se ei nyt oikeastaan liity koko asiaan. Vähän niinkuin kommentoisin väliin että pesen pyyhkeet aina ilman huuteluainetta. Yhtä tyhjentävää tietoa.

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sinä nähnyt.

        Viimeksi kun olen nähnyt hänet ja katsonut silmiin. Se oli hyvin pikaisesti säikähdin. Sanoin vaan moi hän hymyili ja sanoi moi. Siinä ei hirveästi ehtinyt miettiä mitään.


      • Anonyymi

        Outo kommentti sinulla. Vaikka tämä on sinulle vain purkupaikka niin jollekin toiselle tämä voi olla todellisuuden jatke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo kommentti sinulla. Vaikka tämä on sinulle vain purkupaikka niin jollekin toiselle tämä voi olla todellisuuden jatke.

        Todellisuuttahan tämäkin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo kommentti sinulla. Vaikka tämä on sinulle vain purkupaikka niin jollekin toiselle tämä voi olla todellisuuden jatke.

        Pikkusen vaikeaa ymmärtää että miksi täytyy jokainen ketju pilata epäilemällä toisten mieleterveyttä tai kykyä ymmärtää todellisuutta. Välillä tuntuu ettei teillä suurimmalla osalla ole mitään käsitystä mitä on ikävä ja kaipaus.


    • Anonyymi

      Aloittaja, oon sanonut tämän ennenkin sinulle, mutta sanon vielä: tykkään sun kirjoitustyylistä tosi paljon! 😊

      • Anonyymi

        Kiitos 🤗


      • Anonyymi

        Täällä muuten on jollain älyttömän hyvä ulosanti kirjoittelussaan.Tuntee itsensä tosi sivistymättömäksi ja teiniksi heidän rinnallaan.


      • Anonyymi

        Oot tainnut muillekin sanoa samaa :) Tai joku muu anonyymi ehkäpä..


    • Anonyymi

      Ikävä on minullakin ja toive, että vielä kohtaamme muutenkin kuin täällä <3

    • Anonyymi

      Olen Rakkaani samaa mieltä... Olet suojelus Enkelini

      • Anonyymi

        Joillakin ihmisillä on kumma tapa ns.laittaa sanoja toisten suuhun vailla minkäälaista totuuspohjaa kääntämällä sen itelleen sopivaksi. Niin tässäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin ihmisillä on kumma tapa ns.laittaa sanoja toisten suuhun vailla minkäälaista totuuspohjaa kääntämällä sen itelleen sopivaksi. Niin tässäkin.

        Näin se on, jos joku mies kokisi olevansa suojelusenkelini tai väittäisi sen olevan ns minun ajatus (mies kirjoittaa itsestään toista esittäen), niin sanoisin, että odotahan siinä ihan pikku hetki ja poistuisin välittömästi paikalta


    • Anonyymi

      J>E

      • Anonyymi

        Ei liity A J eikä E tähän mitkään muutkaan kirjaimet. Menkää muualle leikkimään Aakosleikkejä aikuiset ihmiset.


      • Anonyymi

        12.9🤔


    • Anonyymi

      Hih hih

      • Anonyymi

        Mikä tässä miehen tusinsprovossa poikkeaa vastaavista?


    • Anonyymi

      Kaipaan T sinua . ☹️❤️💔 t. Nainen

      • Anonyymi

        Ketä sinä kaipaat?
        T. yksi T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä kaipaat?
        T. yksi T

        En usko että olen oikea. ☹️ hän torjui minun pyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että olen oikea. ☹️ hän torjui minun pyy

        …pyyntööni. 💔☹️


    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💣☠️

    • Anonyymi

      Sä muutut ihan oudoksi joka kerta

      • Anonyymi

        Millä lailla oudoksi? Mistähän kerroista mahdat puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä lailla oudoksi? Mistähän kerroista mahdat puhua.

        Sun taktiikat haastatella tätä yksinpuhemiestä, eli aloittajaa on vähän päälleliimattuja, eri keeper tuoksahtaa tänne asti


    • Anonyymi

      Olen tiennyt sen jo kauan. Ei mitään uutta tässäkään. Hän se on ollut.

      • Anonyymi

        No sepäs olisit kertonut sen minullekin. 😂


    • Anonyymi

      Rakkaani olen jo sinun...Milloin vaihdetaan sormukset ja muutetaan yhteen

      • Anonyymi

        Mun pitää nyt ihan miettiä tätä. Mutta täytyy sanoa että en ihan näin surkeaa kosintaa odottanut.


      • Anonyymi

        Kyl mennään. Voiko sormukset lähettää sähköpostilla.


      • Anonyymi

        Riippunee kysyjästä mu onnistuis aikaisintaan kun olet itse varma tunteistasi mua kohtaan yhteen muutto onnistus taas ihan kui sul parhaiten sopis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippunee kysyjästä mu onnistuis aikaisintaan kun olet itse varma tunteistasi mua kohtaan yhteen muutto onnistus taas ihan kui sul parhaiten sopis

        Kiitos vilpittömästä vastauksesta.


      • Anonyymi

        Nää aseksuaalien sormukset on aika rumia sellaisia mustia kuten tiedät. Mitä muuta niitä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippunee kysyjästä mu onnistuis aikaisintaan kun olet itse varma tunteistasi mua kohtaan yhteen muutto onnistus taas ihan kui sul parhaiten sopis

        Olen tunteistani ollut varma jo pidemmän aikaa:)


      • Anonyymi

        Mulla on jo sormukset valmiina. Ei muuta kuin tuut sillä pösöllä tänne. Oi miten ihanaa kun vihdoinkin saan sinut tänne. Tv sinun omasi


    • Anonyymi

      Aloittaja on nainen?

      • Anonyymi

        Aloittaja on Anonyymi ja siis Anonyymi HENKILÖ.


      • Anonyymi

        Ei se ole nainen vaan just se yks ja sama itsekseen kirjoitteleva emojimies, mene sinä eteenpäin jo hyvä ihminen


      • Anonyymi

        Eikait nyt kukaan edes oleta että mies tämmöistä kirjoittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikait nyt kukaan edes oleta että mies tämmöistä kirjoittaisi.

        Kyllä kaikki nimenomaan olettaa että tämä naisina esiintyvä palstapedo kirjoittaa juuri niin


    • Anonyymi

      Niin ❤️

    • Anonyymi

      Joo hyvä että on ikävä mulla ei niinkään tuollaista valehtelijaa ja arka jalkaa

      • Anonyymi

        Voisitkohan ihan oikeasti lukea mitä tuossa aloituksessa lukee. Ennenkuin tulee avautumaan.


    • Anonyymi

      Huokaus 😔 kunpa juuri hän olisi kirjoittanut tämän aloituksen ja juuri minulle, mutta en näe ees unta tällaisesta, sillä sekin olisi jo liikaa uneksittu.

      • Anonyymi

        Huoh nyyh ehkä kanssa hetken toivoin nkin.
        Ponnellinen kelle tuo oli.😼


    • Anonyymi

      Aloittaja on mies ja kirjoittaa miehelle.

      • Anonyymi

        Joo tottakai on. Saattaa olla myös kissalta koiralle. Melkoisia selvännäkijöitä.


      • Anonyymi

        Aivan selvästi miehen käsialaa, fontistakin sen huomaa.


      • Anonyymi

        Kyllä aloittaja on joulupukki joka antaa piiskaa kaikille tuhmille setämiehille.


    • Anonyymi

      Olen pahoillani mutta ei enää kiinnosta. Pakko päästä elämässä eteen päin ja jotenkin päästä vihasta noita ihmisiä kohtaan, toivottavasti ei tarttis nähdä enää kauaa ja, saisivat kunnolla pahaa elämäänsä. Oikein kunnolla sitä samaa mitä antoivat täysin syyttömälle. Muistutat vaan noista ihmisistä ja et ole ollut minulle hyvä. Toivottavasti saat sinäkin sen mukaan mitä minä olen kärsinyt.

      • Anonyymi

        Nyt H nainen lopeta nuo tuollaiset tekstit.


    • Anonyymi

      Siithän asiat ovat kohillaan! Sukelletaan ens tämä lelukaamos mäkeen. Nämä mie syynään tarkasti; jo 11 vrk päästä pimeys ei enää lisäänny vähään aikaan.

      En ol nähny sua viikkoihin, vaikka olen siellä päin piipahdellut. En ole yhtään kyllä joulutyyppi.
      Toivon, että 27.12 tulee rapeasti. Pidetään aurinkoisia hetkiä mielissämme seuraavat kymmen-monta viikkoa.

      • Anonyymi

        Aloittaja rakastaa joulua. Harvoja asioita nykyään mistä koen iloa elämääni. Eli tämä oli sitten tässä. Turha enempää miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja rakastaa joulua. Harvoja asioita nykyään mistä koen iloa elämääni. Eli tämä oli sitten tässä. Turha enempää miettiä.

        Minä rakastan joulua ja matkustelua! ❤️ t. Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä rakastan joulua ja matkustelua! ❤️ t. Nainen

        Mä en välitä matkustella viihdyn kotona. Oon sellainen kotikissa. Jotain pikku reissuja joskusvkiva tehdä. .


    • Anonyymi

      Oi voi, kävisipä vastaavan tajuaminen itsellänikin! Mutta näin naiselta naiselle suuntaavissa ikävöinneissä se tuskin koskaan tapahtuu 😅 mutta toistaiseksi sitä uskaltaa vain täällä elätellä näitä kaikkia mahdollisuuksia tai mahdottomuuksia muiden samanlaisten tarinoiden seassa. Sitten aina innostua kun edes pienikin mukamas vihje vilahtaa ohitse, ja heti perään saakin sitten aina hävetä, kun tiedostaa miten epätodennäköisesti se olisi muuta kuin vahinko-osuma jonkun toisen toiveissa elävän kanssa 😅

      • Anonyymi

        En tiedä. Onks tää kiva juttu ollenkaan kun tarkemmin miettii. Jotenkin tuntuu että pilailee vaan kustannuksellani.


    • Anonyymi

      no yhdesti kirjoitun muut on muiden, ajatella jos mua ikävä

    • Anonyymi

      Minä en pilaile sinun kustannuksella, en ymmärrä miksi niin luulet..
      Hymyillään kun nähdään🎸
      Ps: En voi olla täällä niin usein, enkä kirjoittele negatiivisia asioita sinusta ❤️

      • Anonyymi

        Tulin tästä nyt niin surulliseksi, että päätin että tämä on viimeinen viestini täällä, niin tiedät varmuudella että minä en ilkeile täällä sinulle, ei kuulu luonteeseeni
        sellainen.🥹
        Eksyin tänne noin reilu kuukausi sitten ja muutamia viestejä laittanut, joten minun
        on helppo lopettaa tämä, koska tämä ei ole hyväksi.
        Voit ottaa muuta kautta yhteyttä, jos haluat.
        Hei hei❤️


      • Anonyymi

        Voiko kitaraa soittaa kuulokkeet päässä?Ettei naapurit kuule?Boomeri kyselee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin tästä nyt niin surulliseksi, että päätin että tämä on viimeinen viestini täällä, niin tiedät varmuudella että minä en ilkeile täällä sinulle, ei kuulu luonteeseeni
        sellainen.🥹
        Eksyin tänne noin reilu kuukausi sitten ja muutamia viestejä laittanut, joten minun
        on helppo lopettaa tämä, koska tämä ei ole hyväksi.
        Voit ottaa muuta kautta yhteyttä, jos haluat.
        Hei hei❤️

        No eipä voi tietää keneen otta yhteyttä . Mutta Hei Hei sitten. Kitarasi kanssa.


      • Anonyymi

        No joo pari kitaran soittajaa toki tunnen. Joku joskus tainnut jopa mulle laulella. 😍 Mutta ei kyllä ollut kyse kitarastista. Kait 🤔


    • Anonyymi

      Olen se minä rakas, tunnisteena vaikka perhonen (siis sinä)

    • Anonyymi

      Kauhee ikävä on ollu, millon nähään. Oulun maikkulassa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe