Uusi nimimerkkini

Tämä on uusi nimimerkkini. Vanhat olivat perisyntinen ja Varma.Tieto. Vaihdoin perisyntinen nikkini koska tänne ilmestyi nikki peräsyntinen johon en halua sekoittua.
Varma.Tieto nikkiä käytän rajoitetusti vain tietyissä ryhmissä.

Nauttikaa älykkäistä viesteistäni.

21

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siehän se vaihdat nimimerkkiä kuin tummemmat hevoista. Milloin aiot vaihtaa maisemaa?

      • Kerro, millaista iloa siellä taivaassa on. Kenties ryhmäseksiä ikuisesti :O


      • Anonyymi

        Mihin uskot?


      • Sano tarkempi kohta sieltä sinun Raamatusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin uskot?

        Moniin juttuihin uskon taitaa paljon enemmän olla asioita joihin en usko. En ala niitä luettelemaan. Jokainen voi kysyä jos jokin askarruttaa.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Sano tarkempi kohta sieltä sinun Raamatusta

        Olen toisenpolven ateisti en tunne Raamattua.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181797175

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kaikkia nikkejä voidaan plagioida. Jos Hard_atheist tahtoo, niin hän plagioi tämän uudenkin nikkisi. Esimerkiksi korvaa pisteet tai pisteen väliviivalla tai lisää miinusmerkin nikin loppuun...

      • Anonyymi

        Parempi on puhua mitä Raamatussa sanotaan, se on ateisteille myrkkyä!


      • "Kaikkia nikkejä voidaan plagioida."

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Varma.Peräsyntinen.Tieto kirjoitti:

        "Kaikkia nikkejä voidaan plagioida."

        Juuri näin.

        Hard_atheist plagioi ja varasti taas yhden nikin lisää. Eikö jouluaattona ole parempaa tekemistä?

        Vaihtoi sanan "perisyntinen" sanaksi "peräsyntinen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi on puhua mitä Raamatussa sanotaan, se on ateisteille myrkkyä!

        Kuten?


    • Anonyymi

      Olet saatanan vallassa!

      • Anonyymi

        Perusteita et tiedä. Lue Raamattua, ja pysy pellenä


    • Anonyymi

      Huonon nikin valitsit.

      Miksi yleensä käytät sanaa "varma" ja "tieto", kun mielipiteet eivät ole varmaa tietoa?

      Sana "perisyntinen" on sitten uskovaisten humpuukia.

      Jos mietit syytä ihmisten pahuuteen, niin tutki ihmisen evoluutiohistoriaa. Se on geeneissä.

      • Anonyymi

        Se olikin "peräsyntinen". Menin taas halpaan, kun en lukenut tarkasti.

        Niin käy, kun vain silmäilee palstaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olikin "peräsyntinen". Menin taas halpaan, kun en lukenut tarkasti.

        Niin käy, kun vain silmäilee palstaa.

        Ei vittu. Jäi kaihertamaan tuo nikki ja sitten vastan huomasin jo poistuttuani, että Hard_atheist on jo plagioinut tämänkin nikkisi vaihtamalla sanan "perisyntinen" sijaan sanan "peräsyntinen".

        On se saatanan lapsellinen!


    • Anonyymi

      Näin ateistisotilaana minun on pakko varastaa varmatieto nikit. Seuraava On siino. Hän kertoi n no niin tolvansininen ettei kukaan osaa plagioida sitä pimeyttä.
      SummaSummarum.
      VarmaTieto on ensimmäinen ateisti joka osaa kirjoittaa ajatuksiaan toisia loukkaamatta ja vieläpä syvällisesti.
      Ottakaa oppia ikä kaikki.

      • "VarmaTieto on ensimmäinen ateisti joka osaa kirjoittaa ajatuksiaan toisia loukkaamatta ja vieläpä syvällisesti."

        Kirjoitusvirheesi paljastaa sinut. On säälittävää kehua itseä anonyymisti tai toisella nikillä 😂


      • Varma.Peräsyntinen.Tieto kirjoitti:

        "VarmaTieto on ensimmäinen ateisti joka osaa kirjoittaa ajatuksiaan toisia loukkaamatta ja vieläpä syvällisesti."

        Kirjoitusvirheesi paljastaa sinut. On säälittävää kehua itseä anonyymisti tai toisella nikillä 😂

        Niin on.

        Siinon

        kas siinä siinon nikki plagioituna, mutta eihän ateistien nikkejä saa plagioida, eihän?


    • Anonyymi

      Jos kirjoittaa tänne mitään kannattaa lopettaa kirjoittaminen mahdollisimman nopeasti. Palstan kuivuminen olisi eduksi koko Suomi24 toiminnalle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe