...huonosta palvelusta jos ei meikkaa ja laittaudu ennen esim huoltomiehen tuloa. Itse teen niin koska haluan hyvää palvelua. Huoltomies sanoi että aina voi matalalla kynnyksellä ottaa häneen yhteyttä. (Taloyhtiön huoltofirmasta kyse). Jotkut taas valittaa ettei saa huoltoa. Mutta näyttävätkö he räjähtäneiltä kun huoltomies tulee?
Olen nainen ja ulkonäkö minulle tärkeää KOSKA hyvä ulkonäkö avaa ovia ja helpottaa suuresti elämää. ;)
En ymmärtä valitusta...
32
323
Vastaukset
- Anonyymi
Terveyskeskukseen mennessä kannattaa laittaa itsensä huolitellun näköiseksi, ei välttämättä meikkejä. Silloin lääkäri ottaa vaivan paljon vakavammin.
Kun vien auton vuosihuoltoon, siivoan sen. Päättelen että huoltomies katsoo autoni huolellisemmin kuin jos se olisi normaali-arkikunnossa, hitosti tavaroita sekaisin takapenkillä ja hiekat matoissa.- Anonyymi
Tuo on totta. Ja metrossakin saa meikittä enemmän treffikutsuja mutta jos niitä haluaa vähemmän niin silloin meikkaa hyvin. Olen itse kuullut lääkäreiltä ja hoitajilta etten voi olla masentunut koska olen kaunis ja hyvintoimeentuleva. Jepjep.
Tuo on sinun näkemyksesi ja haluat vaikuttaa ulkonäöllä siihen millaista palvelua saat tai et saa. Se on ihan ok ajatella noin, vaikka en olekaan samaa mieltä.
Ajattelin ehkä 10 vuotta sitten noin. Piti olla kaikki väritkin pukeutumisessa viimeisen päälle kohdallaan, ripset ja kynnet, you name it...
Ikä on laittanut ajattelemaan asioita vähän erilaisesta näkökulmasta ja sanotaanko vaikka niin, että ei oikeastaan enää hirveästi kiinnosta meikata arkisin. Jos joku zombeja säikähtää, niin voin ilmoittautua säikäyttäjäksi.
Työn takia meikkaaminen on oikeastaan enemmänkin epähygieenistä ja olen aika tarkka hygieniasta.
En myöskään haluaisi mahdollista tulevaa kumppania viilata ns. linssiin, että ei tunnistaisi samaksi, jos olisi karrikoidusti sanottuna niin paljon meikkiä, että selkään taputtamalla puuterit lentää naamasta.
Korostan kuitenkin, että jokainen tekee, kuten parhaaksi näkee ja riippuu tosiaan työstäkin paljon kuinka paljon pystyy ja kannattaa ehostautua. Tyylikkyys ennen kaikkea lienee parasta - meikkauksessakin.
😊- Anonyymi
Jaa, mutta entäs kun on muita mielenkiinnonkohteita kuin meikkaaminen? Ja aivan hyvää palvelua olen saanut meikittäkin. Otan varmaan ne sitten avuksi kun näyttää siltä että niistä vois olla enemmänkin hyötyä. Jokatapauksessa tykkään itse luonnollisesta lookista enemmän :)
N31 - Anonyymi
Olen aina saanut hyvää palvelua kumminkin päin meikittä tai ilman.
- Sheena - Anonyymi
No nyt selvis! Kampaan siis naamani ja lainaan naisystävän meikkejä heti tiistaina kun tulevat jatkamaan remonttia. Auttaiskohan vielä steikkarit ja avoin kylpytakki palvellun paranemiseen?
Arska- Anonyymi
😂 Aina voi kokeilla
- Anonyymi
Ja hinta palveluilla tippuu mitä seksikkäämpi olet joten säästöä säästöä!
Minusta tuo kuulostaa aika surulliselta. Että saa parempaa palvelua tällättynä. Sellaisiako me miehet ollaan?
- Anonyymi
Uskon että sitä voi kompensoida myös käytöksellä?
N - Anonyymi
Oli vaikea päästä eroon siitä huoltomiehestä=nuori mies. Jonku puoli tuntia oli jutteli tekemättä mitään. Olin ehkä liian hyvin meikannu.
- Anonyymi
Valitettavasti te olette juuri sellaisia…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli vaikea päästä eroon siitä huoltomiehestä=nuori mies. Jonku puoli tuntia oli jutteli tekemättä mitään. Olin ehkä liian hyvin meikannu.
Ei ollu ennen tavannu seksityöläistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu ennen tavannu seksityöläistä.
Et ilmeisesti itse ymmärrä omaa koomisuuttasi, mitä enemmän sinulle nauretaan sitä kovempaa yrität. Sivusta hyvää yritystä saattaa naisena esiintyvän kanssa jutustelu päätökseen, hyvä jos tuo itsellesi onnistumisen kokemuksia, muille ei vaan pellenä pitävät jopa periferiassa saakka, mikä mittaa aivan kaiken kosahtaneeksi🥱
- Anonyymi
Paskanen haiseva ruma ukko on pettymys.💋
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hyvää yritystä Hirnua naisena esiintyvän meikkileikille poru oikeasti kurkussa
Mitäs sitten teet, kun kakkonen ei katoa pöntöstä? Meikkaatko senkin? :oD
Siinä ei tälläytyminen auta, kun kunnon byythoni on jumittunut pönttöön....Sit ei saa enää edes oven avausta. :oD- Anonyymi
Mä taas näytän vielä kauheammalta jos meikkaan 🥹
- Anonyymi
Jotkut on rumia ei voi mtn. 🤷 älä ainakaan meikkaa, pahentaa rumia piirteitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut on rumia ei voi mtn. 🤷 älä ainakaan meikkaa, pahentaa rumia piirteitä
Oon lopettanut ettei tarvitse enempää enää naureskella
- Anonyymi
Itsekin laitan uudet bokserit jalkaan ennen urologin vastaanottoa.
- Anonyymi
Minä en mies ymmärrä asenneongelmaasi ollenkaan, uhkaat tietenkin reklamoida työmiehestä ja vihjaat, että tunnen esimiehesi erittäin hyvin, että laitas kans kunnolla korjaillen tai nikkaroit ensi vuonna ainoastaan omaa porstuaa
Toki olen siistin näköinen (hiukset pesty, vaatteet puhtaat ja kivan väriset ehkä ja näin poispäin) kun menen ulos asioille, mutta hyvä palvelu on minusta enemmän kiinni siitä millainen asenne asiakkaalla ja/tai myyjällä on. Kos on ystävällinen saa hyvää palvelua ja jos myyjäkin on avulias ja ystävällinen, niin asiakaskin kokee saavansa hyvää palvelua. Toki joissain huippumerkkien liikkeissä saatetaan katsoa, jos ihan tavallisesti pukeutunut ihminen tulee sisään ja josta ei raha haise, mutta muuten palvelu on myös asenteesta kiinni.
- Anonyymi
Pakko paljastaa et siivoan ite ennen siivoojan tuloa. :D
- Anonyymi
Kyse ei o sun meikistä vaan ihan muusta, jonka miehetkin tajuaa
- Anonyymi
Minihameesta? Vai mistä muusta?
Enpä ole koskaan ajatellut, että ulkonäkö suoraan vaikuttaisi saamani palvelun tasoon. Enemmän siihen vaikuttaa mielestäni se, miten hyvä asiakaspalvelija sattuu olemaan vastassa sekä tietenkin se, miten itse asiansa esittää. Jos on itse esim kovin hyökkäävä, niin palvelun taso on todennäköisesti matalampi.
Kokemukseni mukaan Suomessa asiakaspalvelun taso on hyvä, eritoten ravintoloissa palvelun taso on viime vuosina parantunut merkittävästi. En muista, koska olisin saanut varsinaisesti huonoa palvelua. En ole huomannut sillänolevan merkitystä, olenko laittautunut illanviettoon ystävien kanssa vai olenko ollut jossain kuntosalin kassalla ilman meikkiä verkkarit jalassa."Olen nainen ja ulkonäkö minulle tärkeää KOSKA hyvä ulkonäkö avaa ovia ja helpottaa suuresti elämää. ;)"
Tarkoittaako tämä sitä, että maksat huoltosedälle luonnossa?- Anonyymi
En maksa, taloyhtiö maksaa huoltofirman kulut. Yleensä valitetaan ettei saa huoltoa paikalle millään, ei olisi tullutkaan mutta puhuin ympäri ja sitten ei 30 minuuttiin tajunnut lähteäkään kun lumoutui keskustelemaan ihan muita asioita
- Anonyymi
Parisuhteet ja työpaikat tulee kuin manulle illalinen.... tadaa: hyvällä ulkonäöllä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v78964Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh4322446Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2861848Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku361841Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3031510- 791246
- 731113
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen69910Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29907- 47876