Hyvää uutta vuotta 2024

Kaikille ystävilleni ja kivoille palstalaisille

37

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos ja samoin.
      Helsingissä on nyt kova pauke.

      • Anonyymi

        Onkohan kaupunkia jäljellä enää aamulla.


      • Oli mukava saada sinulta toivotuksis. Olen stressannut koko päivän en yhtään tajua mikä on että vanhempia ei tueta oikein. Toivottavasti tilanne muuttuisi.


    • Hyvää uutta vuotta sinullekin valtakunta! 😊
      Tietysti kaikille muillekin. 💛

      • Kiitos kovin . Hämmennyin kun olen monelta uuden vuoden toivotukset saanut palstalta. olen väsynyt.


    • Anonyymi

      Hyvää Uutta Vuotta 2024 :)

    • Samoin :)

    • Hyvää Uutta Vuotta Valtakunta 🥳🤗

    • Anonyymi

      Mies naiselle

      • Anonyymi

        Ota välillä lasillinen vettä :)


    • Oikein hyvää alkanutta vuotta sinulle valtakunta ja kaikille palstalaisille! 🤗✨️

      • Kiitos🥹
        Tuntuu harvemmin näin moni muistaa kerralla. Häkellyttävää.


    • Hyvää uuttavuotta valtakunnalle😊

      • Kiitos prinsessa. ”Uus yritys? ” 🤔 muistin jo laittaneen.


    • Hyvää tätä kuluvaa vuotta 2024 kaikelle kansalle. Yhtäläisesti niin kivoille, kuin vähemmän kivoillekin.
      Tulkoon rauha sieluillenne. Seuratkoon onni myötänne ja olkoon vuosi 2024 toiveidenne täyttymys.

      • Ihanasti sanottu! Olen täysin samaa mieltä. 😊


      • Anonyymi

        täysin myös samaa mieltä,



    • Anonyymi

      Hyvää uuttavuotta myös valtakunnalle & perheelle.

      -harmiseikirj-

      • Kiitos kovin🥹minun vai sinun vai meidän perheelle? Sekä onnea sinulle ja perheelle tälle vuoteen. Olemmehan melkein kaikki yhtä perhettä.


    • Hyvää ja oikein onnellista uutta vuotta sullekin toivottavasti se tuo paljon iloa ja onnea mukanaan.🙂.

      • Toivon kovin että tuo. Olen muuttunut jos yhteiskunta potkii pienistäkin virheistä lähetään sitten puolustaa muitakin että seison enkä pelkäisi piilossa mutta en jaksaisi olla se jota vihataa koko yhteikunnan puolelta kun alan väsään valituksia ja kanteita mutta kuka muuten puolustaa sitten perheitä. Jos ovat ääripäitä.


    • Anonyymi

      samoin täältä etelä-pohjanmaalta,

    • Kiitos samoin. Hyvää Uutta Vuotta kaikille! 😊✨

      • Kiitos. Keijukainen 🧚🏻‍♂️


    • Hyvää uutta vuotta!

    • Kiitos samoin

      • Kiitos. Olen pahoillani kun puran murheita. Kuulostan väliin pyörältä joka kuljee yhdellä pyörällä suurella kuormalla kuin kivistä tietä pitkin kuka tipouu matkasta peläten. Toivotetaan vielä roimasti onnea tälle vuodelle. Tällein edelliseen aiheeseen saippuakuplat voisi olla kivempi palkinto juhlien ja kuplien kera. 🫧


    • Kiitoksia, sitä samaa sinulle valtakunta🎇🎆

      Hyvää Uutta vuotta kaikille palstaa käyttäville.🥳🥳🥳 tuokoon tuleva vuosi mukavia muistoja.

      • Kiitos muistot olisi toivottavia varsinkin mukava vuoteni oli niin hirveä toivotaan että paranee.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kiitos muistot olisi toivottavia varsinkin mukava vuoteni oli niin hirveä toivotaan että paranee.

        Niin toivotaan parempaa vuotta.🤗


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe