Nainen mikä asu saa tuntemaan

Anonyymi-ap

Mikä tai millainen asu saa sinut tuntemaan itsesi tosi seksikkääksi ja naiselliseksi ja kauniiksi

35

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koita nyt keksiä välillä jotain kehittävää. Äläkä stalkkaa pieniä lapsia

• No kyllähän se nyt on minihame, tissittiskiin ja eikun hiukset hulmuamaan…

Noh ei.. olemalla oma itseni vaikka niissä pieruverkkareissa, ilman meikkiä. Eli se miten kannat itseäsi ja minkälainen olet. Se sitä seksikkyyttä on!

• Anonyymi

Kyllä oli niin miehen vastaus kun olla ja voi

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli niin miehen vastaus kun olla ja voi

Niin ja sulla ei nyt ole mitään parempaa tekemistä…

• Anonyymi

Nyt ulos lumitöihin hushus

• Anonyymi

Nauran pienirintaisille naisille!

Sivusta mieheltä

• Mitä vikaa pienissä rinnoissa on?

• Anonyymi

Kiva ettet itke. Minäkin nauran omilleni, mutta ilosta kun ne vihdoinkin on sopivat eikä yli isot. Ja lapalukot lähti. Ei enää satu lapaluitten väliin rankaan. Olikin kun viulunkieli kireellä vuosia.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva ettet itke. Minäkin nauran omilleni, mutta ilosta kun ne vihdoinkin on sopivat eikä yli isot. Ja lapalukot lähti. Ei enää satu lapaluitten väliin rankaan. Olikin kun viulunkieli kireellä vuosia.

Jasu

Olen kyllä tosi iloinen puolestasi, että pääsit vaivastasi🙏 parempi mennä ilman kipuja.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Mitä vikaa pienissä rinnoissa on?

Naurattaa niin paljon!

• Anonyymi kirjoitti:

Naurattaa niin paljon!

Samoin kuin pieni pili?

• Anonyymi

Kyllä mä tykkään laittaa tissit tyrkylle. Varmaan joku antava kaula- aukkoinen mekko .

• Anonyymi

Onpas kysymys sulla.. ikioma rakas tietty.

• Anonyymi

Etkö välis osaa kysyä mitään muuta kuin tyhmiä kysymyksiä?

• Itse asiassa minua kiinnostaisi kuulla palstan naisten vastauksia. Veikkaan että suurin osa ei vastaisi mitään pervoa, mitä me miehet kuvitellaan.

• Anonyymi

Heh, ei mikään. 😂

Mä en koe itseäni ikinä kauniiksi tai seksikkääksi. En ole koskaan kokenut. Vamma on varmaan päässäni, tääkin.

Jasu

• Millaiseksi haluaisit kokea olosi? Halutuksi? Kauniiksi? Komeaksi?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Millaiseksi haluaisit kokea olosi? Halutuksi? Kauniiksi? Komeaksi?

Hyväksytyksi itsenäni. Noita muita en kaipaa. 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväksytyksi itsenäni. Noita muita en kaipaa. 🙂

Jasu

Mä ajattelen muutenkin ettei kyse ole mun haluumisistani, vaan siitä miten kukin mut näkee. Mulle itselleni riittää hyväksybtä sellaisena kun olen. Nuo muut termit on mulle aivan toisarvoisia. Halutuksi siinä määrin kyllä, että vastapuoli kokee itse niin. Ei minun tartte kokea muuta, kuin että hän välittää minusta. Minuna.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Mä ajattelen muutenkin ettei kyse ole mun haluumisistani, vaan siitä miten kukin mut näkee. Mulle itselleni riittää hyväksybtä sellaisena kun olen. Nuo muut termit on mulle aivan toisarvoisia. Halutuksi siinä määrin kyllä, että vastapuoli kokee itse niin. Ei minun tartte kokea muuta, kuin että hän välittää minusta. Minuna.

Jasu

Just tämä! Samaa mieltä😊

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Just tämä! Samaa mieltä😊

Jeps. 🙂👍

Jasu

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Millaiseksi haluaisit kokea olosi? Halutuksi? Kauniiksi? Komeaksi?

Mulla ei ole ollut varmaankaan ikinä sellaista tarvetta, että haluisin olla kuin objekti mitä ihaillaan tai määritellään miksi minusta pidetään. Toki mulle on kerrottu niitä seikkoja miksi joku minusta tykkää, mutta mitään olet haluttava, seksikäs, kaunis tms. termejä en kaipaa. Ei mun itsetuntoon vaikuta ne mitenkään.

Mutta se vaikuttaa, kun halataan ja todetaan mun olevan rakas tai ihana. Se menee kun veitsi sulaan voihin.

Jasu

• Punainen väri. Vaikka olen blondattu blondi, minulle sopii punaisen eri sävyt. Kaapista löytyy erilaisia punaisia vaatteita ja asukokonaisuuksia. Mielestäni kaikkein tyylikkäin on punainen kotelomekko ja punaiset korkkarit. Olen käyttänyt niitä säännöllisen epäsäännöllisesti.

PS. Tähän ei tarvitse tulla ivailemaan tonttuhatusta, sekin sopii minulle oikein hyvin! 😁

• Nyt täytyy tulla huutelemaan. Ihana sinä☺️ tuo loppu on ihan huippu😂

• Haaveilija39 kirjoitti:

Nyt täytyy tulla huutelemaan. Ihana sinä☺️ tuo loppu on ihan huippu😂

Kiitti! Punainen väri on minulle voimaväri. Se menee pintaa syvemmälle. 😃

• tosi.typy kirjoitti:

Kiitti! Punainen väri on minulle voimaväri. Se menee pintaa syvemmälle. 😃

Mulle on kaikki pinkin sävyt. Siksi siis hiuksenikin on nyt sähäkät😉 siis joskus on kaupassa tullut nähtyä jotain pinkkiä ja ihan vaan sen värin vuoksi olen hullaantunut ja ostanut..😍😍 siis eli tosi energisoiva väri..

• Haaveilija39 kirjoitti:

Mulle on kaikki pinkin sävyt. Siksi siis hiuksenikin on nyt sähäkät😉 siis joskus on kaupassa tullut nähtyä jotain pinkkiä ja ihan vaan sen värin vuoksi olen hullaantunut ja ostanut..😍😍 siis eli tosi energisoiva väri..

Pinkki on hyvä väri. Kuten sanoit, sähäkkä energiaväri. 😆

• Anonyymi

Bleiseri ja korkkarit. 🙂

• En koe itseäni oikeastaan seksikkääksi ollenkaan. Ei ole relevanttia minulle.
      Mä olen mä ja sillä hyvä. En edes halua kokea itseäni pukeutumisen takia seksikkääksi.

Liikehdintääni tanssilattialla on kuvattu joskus seksikkääksi, mutta en nyt siitäkään tiedä. Minulla on musta mekko, jossa korkealle reiteen ulottuva halkio ja jos laitan sen srayuppien kanssa, olen kuullut sen olevan seksikäs.. lieneekö tuokaan totta.

Makuja on niin monia. Itse en tosiaan pidä itseäni seksikkäänä, mutta joku toinen voikin. Ja aloituksessa nimenomaan kysyttiin mikä saa tuntemaan olon seksikkääksi ... ei mikään vaate. Se, kun saan iloisen tervehdyksen aikaan miehen keskijalassa. Ehkä se.

• Anonyymi

Sellainen läpinäkyvä catsuitti ois kiva tai sit latexi ja piikkarit tietty hiukset auki. Sellainen sais olon sexyksi🥰

• Sopiva mieliala saa tuntemaan seksikkääksi ja yhdistettynä hyvän (oikean) tuoksuiseen mieheen. Seksikkyys tekee naisellisemmaksi. Kauneus taas on vahvasti katsojan silmässä.

• Ei välttämättä mikään asu..
      Jos oma mieheni katsoisi minua niin, että tunnen itseni halutuksi, niin se on ihan sama olenko tiukkanutturaisena liituraitapuvussa vai tasseleissa läpikuultavan yömekon kanssa.

Toki se, että tiedän päälläni (siis vaatteiden alla) olevan kivat alusvaatteet ja stay upit, tekee olosta mukavan jännittyneen, mutta siihenkin liittyy se, että oma mies olisi ajatuksissani.

• Anonyymi

Navettalypsymekko.

• Anonyymi

Ei se ole asu, vaan se on odotus ja tarkoitus. Sen tuntee valtana ja väreilynä. Se on päämäärä ja sille on kohde. Usein sitä varten tulee pukeuduttua hyvin, ei aina :)

• Olennaisinta on mielentila, tilanne ja seura. Oikeassa hetkessä asulla ei ole niin merkitystä. Jos nyt kuitenkin mietin hetkiä, jolloin olen tuntenut itseni jollain tavalla kauniiksi, niin minulla on ollut korkeakorkoiset kengät, hame/mekko ja tiukahko toppi. En viihdy erityisen paljastavissa asuissa enkä pidä esim siitä, että rintani ovat tyrkyllä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      666
      2512
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      30
      1246
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1158
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1083
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      915
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      873
    8. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      36
      815
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    Aihe