Minä olen aito sikatilallinen !
Minä en pidä islamista enkä juutalaisuudesta ! Molemmat kieltävät sianlihan syönnin !
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
JOO MUTTA SYÖVÄT SILTI, SUOMESSAKIN JOKA RUUASSA SIKA ON MAUSTEENA JA KÄIKKI MENEE NÄITTEN KITUMIEN LÄPI
- Anonyymi
Eivät uskovaiset syö , he ovat tarkkoja . Syntiset ja maalliset kyllä syövät . Käyttäjän jokkku islamilaiset juovat alkoholiakin , vaikka se on kielletty .
Kristityt tekevät huorin ja monta muutakin käskyä rikkovat . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät uskovaiset syö , he ovat tarkkoja . Syntiset ja maalliset kyllä syövät . Käyttäjän jokkku islamilaiset juovat alkoholiakin , vaikka se on kielletty .
Kristityt tekevät huorin ja monta muutakin käskyä rikkovat .(( Kristityt tekevät huorin ja monta muutakin käskyä rikkovat . )
Islamissahan touhut on varsinaista lihanleikkuuta ja moniavioisuutta julmuutta.
Länsimainen nainen kokee helvetin kun noitten kynsiin joutuu
Ja kun eron ottaa tuosta helvetistä joutuu menemään maan alle piiloon henkesä säilyttämiseksi
ISLAM ON MAILMAN JULMIN VALTAUS JÄRESTELMÄ TUHOOJA Anonyymi kirjoitti:
(( Kristityt tekevät huorin ja monta muutakin käskyä rikkovat . )
Ja kun eron ottaa tuosta helvetistä joutuu menemään maan alle piiloon henkesä säilyttämiseksi
ISLAM ON MAILMAN JULMIN VALTAUS JÄRESTELMÄ TUHOOJASe on totta kyllä kristus heillä on puhdas historia
97 mil ihmisiä kuoli Europasta 1 ja 2 maailma sota plus 6 mil juutalainen ei ollut kristus
150 vuotta Ranska ja Englanti varastivat maailma ei9 ollut kristus
1000000 ihmisiä kuollut USA sota jälkeen maailmasta ei ollut kristus
3 vuotta Ukraina sota varma Venäjä ja Ukraina heillä pää uskonto ei kristus
Rakastan joskus ihmisiä jotka elä sama kuin strutsi kuinka yritä piilota vartalo kaikki näkee strutsi perse- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(( Kristityt tekevät huorin ja monta muutakin käskyä rikkovat . )
ISLAM ON MAILMAN JULMIN VALTAUS JÄRESTELMÄ TUHOOJAKansainväliset uskon asiantuntijat todenneet islam uskon olevan kaikkein lempein uskonto . ! Minä itse pidän parhaana uskontona arabien Bahai uskontoa . Ps. Olen muuten ollut syntymästäni lähtien ollut ateisti . Mua ei haittaa vaikka uskoisi kelopuuhun ja kelopuu on siinä mielessä hyvä kun sen uskon varjolla ei voi tappaa !
Sika takia hehaheha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60824
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490