Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
694381
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 69

Vanhimmat

Miten niin uudelleen?

Äänestä

Miten niin uudelleen? Olet hurmannut jo.

Äänestä

Kysymys ei mulle, mutta vastaan silti. Olemalla oma aito itsensä. Sellainen kuin on.

Äänestä
  • Pierevä kännikala

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Pierevä kännikala

Lopeta piereminen ja kännääminen, niistä tuskin on apua hurmaamisessa

Äänestä

Jos hetken mietit..no eipä aloitus häneltä ollut, mutta saa kai haaveilla edes hetken

Äänestä
  • Nyt täytyy miettiä.🤫 Yksi juttu tuli kyllä mieleen.

Äänestä

1. Tee Selväksi mitä haluat itsellesi.
2. Etene sillä kirkkaalla mielikuvalla eteenpäin.
3. Toivo parasta.

Äänestä

Sitten kun meillä on aikaa toisillemme. Tai kun kirjoitat minulle jotain.

Äänestä

Heivaa se akka hittoon ja tule aidosti selvittämään tilanne kanssani.

Äänestä
  • Olet naisena esiintyvä sekä todella nolo ihmiseksi, joka melkein olet🥱

Äänestä

• Palstalla esität tälläisiä? Ootko ihan normaali?

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Olet naisena esiintyvä sekä todella nolo ihmiseksi, joka melkein olet🥱

Lause on kehno.

Äänestä

Aitous ja jonkinlainen avoimuus ❤️ tosin ei mun tunteet oo missään vaiheessa hävinneetkään 🤗

Äänestä

Ei mitenkään.

Äänestä

Sinä M-mies hurmaat minut joka päivä uudelleen. En ymmärrä, miten sellainen voi olla edes mahdollista. Aika ihmeellinen juttu.

Äänestä
  • Tytöt, tytöt. Nyt olis aika mennä nukkumaan.

Äänestä

• Tarkoitat varmaan ma-miestä. Minä M mies en ole edes nähnyt ketään moneen päivään.

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Tarkoitat varmaan ma-miestä. Minä M mies en ole edes nähnyt ketään moneen päivään.

🤭🤭

Äänestä

Kun huuma on kertaalleen sammunut, ei uudelleen huomaaminen enää onnistu.

Äänestä
  • Olen tuosta ihan eri mieltä. Kun kaksi toisilleen sopivaa kohtaa, helposti roihahtaa uudestaan.

Sivusta

Äänestä

Sen näkee sitten kun kohdataan.

Äänestä
  • Se on saletti näin.

Äänestä

Ei mua tarvii uudelleen hurmata, oon vieläkin ihastunut. Kauheeta, jos hän vielä yrittäis hurmata, sekoisin lopullisesti.

Äänestä

Hyvinhän tuo on sujunut tähänkin asti olemalla melko huono versio itsestään. Ala ketään hurmaamaan 😅

Äänestä

Siinä sulle pohdittavaa kun olet pelleillyt koko ajan minun kanssa olet jopa tunteeton ihminen narsisti mustasukkainen saoraalloinen mene hoitoon tule sitten jutteleen kun olet rauhallinen hautaan saakka

Äänestä
  • Sä oot sekasin ja sekava!
    Pitäskö sun itse mennä hakemaan hoitoa?
    Tunteeton ja mustasukkainen eivät nyt ihan sovi yhteen mun mielestäni ainakaan .
    Mut muutoin tohon on sanottavaa että mieti omaa käytöstäsi miksi sua kohtaan käyttäytyi joku tollein. Mitä teit sen eteen ettei olisi mustis?

Äänestä

Hurmasit jo aikanaan. Jos lähestyisit ensin vaikka kysymällä kuulumisia. Uskon kasvaneeni ihmisenä ja nyt voisi olla uuden mahdollisuuden aika❤️

Äänestä

Et kuule yhtää mitenkään jos sinä olet oppositiossa niin sinä olet silloin oppositiossa vaikka kuinka savista takkia kääntäisit

Äänestä

Ei kovin helposti, jäi niin karvaan kitkerä maku viime näkemällä.

Äänestä

Voisit tehdä jonkun fyysisen eleen puolestasi. Minä kun tein viimeksi. Sun vuoro. Do something. Tiedän, ettei siihen ole ollut edes tilaisuuksia. Mutta sitten kun on. Olen fyysinen ihminen ( nainen).

Äänestä

Samoin keinoin kuin aiemminkin. Ei sen vaikeampaa.

Äänestä

Laittamalla viestin että mitä sulle kuuluu. Sen kun teet niin se on taas menoa😘.

Äänestä

Pieni kiusoittelu sytyttää mut toki

Äänestä

Samalla lailla kuin ennenkin: ihan vain olemalla oma itsensä.

Äänestä

No tänäänkin olisit helposti voinut hurmata. Suoraan sanottuna ei tarvitse tehdä muuta kuin tulla lähelle. Olin aika kuumana siinä.

Äänestä

Ei mitenkään

Äänestä

Ollaan tunnettu jo kauan mutta miten olisi reissu Tarttoon vanhoille kotikonnuillesi?

Äänestä

Ei se noin mene. Aivan toisinpäin.

Äänestä

Ei mitenkään

Äänestä

niitä "korvauksia" ei meidän jutussa voi maksaa ennen kuin kaikki ovat "omilla paikoillaan" ja suostuvat ja myöntyvät.

Sussusta en tiedä, enkä näistä "vittuämmistä" ketä sitten ovatkaan.
Sussu sopisi taidepiireihin ja kuten se A naisen mies voi tulla sieltä. Laaja-alainen on käsite taidepiirit.
Eivät minusta kuulu tähän samaan porukkaan.
Hyvää toivon teille, ja onnea elämään!

Äänestä

Ihminen ihmiselle tai jotain

Äänestä

Et nyt jaksais enää. Mua ei kiinnosta enää, tulit ja menit. Keskity uuteen nyt vaan, kaikkea hyvää sinne ja niin pois päin. Minä jatkan elämääni ja sinä jatkat omaas.

Äänestä

Ei minua pysty hurmamaan uudelleen. Jos tunteeni ovat edelleen olemassa, niin lähentyminen on mahdollista, mutta jos tunteeni ovat jo kuolleet tai muuttuneet, niin ei niitä ole enää mahdollista palauttaa.

Äänestä

Miksi pitäisi hurmata uudelleen?

Äänestä

Oikeitahan on vain yksi.

Äänestä

Huoh 🙄

Lopeta jo toi stalkkeri!!

Äänestä

Tekemällä mitä sanotaan, ettei voi tehdä tai jättää tekemättä asioita... Simppeliä??

Äänestä
  • Istuitko stalkkeri siinä oven kupeessa,silloin kuvauspäivänä,myssyjäpää täynnä! Ainako sun pitää kiduttaa noilla viilloilla,ei voi muuta sanoa ko ett sairas olet!

Äänestä

Uudelleen?
Et ole hurmannut mua kertaakaan, siitähän on kyse.
Ole avoin ja oma itsesi, on hyvä startti.

Äänestä
  • Juu, tää juttu on jumiutunut lähtötelineisiin! 😀

Äänestä

• Anonyymi00062 kirjoitti:

Juu, tää juttu on jumiutunut lähtötelineisiin! 😀

Minä epäilen, että sinulla oli varas lähtö.

Äänestä

Exät on exiä hyvästä syystä.

Äänestä

Miksi sä haluat noin?
Mikä aiemmin sai hurmauksen sammumaan?

Äänestä

Ei mitenkään. Hyi helvetti miten kuvottava ajatus olisi puljata jonkun eksän kanssa uudelleen. 🤮

Äänestä

Pyytämällä anteeksi

Äänestä

se olisi sangen helppoa, kaunis hymy ja rauhallinen halaus.

Äänestä

Laita ne ostamani kuteet niskaan, niin söpöstyt entisestään

Äänestä

Ei enää enempää, kiitos, menisi yliannostuksen puolelle.

Äänestä

Ostappa vaikka ravihevonen.

Äänestä

Ihme höpötystä

Äänestä

Et mitenkään.

Äänestä

Tuo kiljua lämmintä kiitos!

Äänestä

Mua ei kukaan ole hurmannut kahta kertaa.

Äänestä

Halaa tai kosketa jotenkin

Äänestä

En tiedä ensinnäkään yhtään syytä miksi pitäisi kenenkään hurmata ja ei myöskään sytytä miten uudelleen voisi hurmata.

Jasu

Äänestä

Ottamalla yhteyttä. Hänen naisen kanssa lähtee tunteet käsistä hetkessä.

Äänestä

Älä unta näe, ei tule ikinä toteutumaan.

Äänestä

Ei tarvitse uudelleen mutta haluaisin nähdä enemmän. Ja sitten kun ei ole mahdollisuutta, olla kirjoittelu-yhteydessä. Tai mietin eikä se kävisi.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Voisi hurmata uudelleen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu