Jo riittää rasismi

J_Julistaja

Kuinka kauan suomalaisten pitää vielä kestää heihin kohdistuvaa törkeätä vähemmistöryhmien taholta tulevaa rasismia?

Kulttuurimme, tapojemme, isänmaamme ja kaiken meille tärkeän halveksunta saa jatkua valtiovallan hellässä huomassa vasemmistolehdistön tukemana. Meistä suomalaisista on tehty paholaisia ja maahanmuuttajista enkeleitä; ja mikä pahinta pian tavalliset suomalaiset alkavat itsekin uskoa tähän.

Jos nämä rasistiset ihmiset eivät halua hyväksyä Suomea ja suomalaisia sellaisina kuin me olemme, ihmettelen mitä he vielä tekevät täällä. Jos kotona oli parempi, niin tervemenoa takaisin.

15

2673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itku tulla?

• aye-serene

...mikäs nyt on rasismia? Definera, mitä on rasismi?

/aye

• JooKo

sinulla on selvästikkin huono itsetunto, muten et tuntisi itseäsi paholaiseksi ja toisia enkeleiksi.

Turha pelätä että kaikki alkaa uskomaan tuohon, sillä ei kaikilla ole noin huono itsetunto.

Muuta korpeen asumaan ja vedä vielä varmuuden vuoksi säkki päähäsi jos et kestä muita ihmisiä.
      Tervemenoa...

• Factum

Ei minulla ole mitään ongelmaa seisoa suomalaisten arvojen takana. Jos joillakin on erilaisia tapoja ei se minua hetkauta. Kunhan tavat eivät ole lainsäädäntömme vastaisia, ihmiset saavat vapaasti toimia omien tapojensa mukaan.

Miksi minun pitäisi kokea jotain huonommuutta suomalaisinen arvoineni, vaikka ulkomaalaisella saattaa olla erilaisia tapoja kuin minulla?

Seisoisit hyvä mies pää pystyssä etkä ruikuttaisi!

• Ruosu

olette vähemmstöryhmä jota muiden on mukamas kestettävä.Enemmistöhän sen valtiovallan on äänestänyt joten te vähemmistönä saatte tyytyä siihen.
      Opetelkaa itse hyväksymään.

• lot

Ei pidä paikkaansa.

"Vuonna 1998 Euroopan unionin kyselytutkimusten pohjalta teettämän eurobarometrin
        mukaan Suomi on suvaitsemattomimpien EU-maiden joukossa. Tutkimustuloksissa
        neljä viidestä suomalaisesta sanoo olevansa rasistinen." //1

Ilmankos tutkimuksia ei ole viime aikoina näkynyt..

//1: Mika Salo, Suomi suomalaisille. Argumentit maahanmuuttoa vastaan Suomessa vuosina 1990-2003 , sivu 11
        Alkuperäinen lähde: HS 4.2.1998.

• lot kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

"Vuonna 1998 Euroopan unionin kyselytutkimusten pohjalta teettämän eurobarometrin
        mukaan Suomi on suvaitsemattomimpien EU-maiden joukossa. Tutkimustuloksissa
        neljä viidestä suomalaisesta sanoo olevansa rasistinen." //1

Ilmankos tutkimuksia ei ole viime aikoina näkynyt..

//1: Mika Salo, Suomi suomalaisille. Argumentit maahanmuuttoa vastaan Suomessa vuosina 1990-2003 , sivu 11
        Alkuperäinen lähde: HS 4.2.1998.

ettei se "enemmistö" saa kuitenkaan mitään aikaiseksi.

• Kurre_Orava
        karvapää kirjoitti:

ettei se "enemmistö" saa kuitenkaan mitään aikaiseksi.

Hiljakseen virtaa vesi Tammerkosken sillan ali.

Aika näyttää, aika näyttää...

• Kurre_Orava kirjoitti:

Hiljakseen virtaa vesi Tammerkosken sillan ali.

Aika näyttää, aika näyttää...

kannattaa varmaan liittyä "neohumanisteihin". ne kun tekevät vallankumouksen niin aurelianuksesta tulee Johtaja ja kai sulle joku juoksupojan paikka löytyy...

• Kurre_Orava
        karvapää kirjoitti:

kannattaa varmaan liittyä "neohumanisteihin". ne kun tekevät vallankumouksen niin aurelianuksesta tulee Johtaja ja kai sulle joku juoksupojan paikka löytyy...

Enpä taida noita höpönistejä niin tosissaan ottaa.
        Mieluummin valmistaudun 20-40 vuden päästä tulevaan katastrofiin ihan kotikonstein.

Sinulle suosittelisin käymistä Mekassa piakkoin. Sitä saattaa kohden hätään tulla lasiaavikkoa. Lähivuosikymmenten helle-ennuste Mekkaan tuommoiset 5000 °C Celsiua. Hyvin tarkenee pyllistellä...

• aye-serene
        karvapää kirjoitti:

...olisi se näky kun Kurre siellä eliittiä palvelee. ..ei millään pahalla...mutta kirjoituksesi laittoi minut nauramaan kun ajattelin Kurrea...

/aye

• aye-serene
        Kurre_Orava kirjoitti:

Enpä taida noita höpönistejä niin tosissaan ottaa.
        Mieluummin valmistaudun 20-40 vuden päästä tulevaan katastrofiin ihan kotikonstein.

Sinulle suosittelisin käymistä Mekassa piakkoin. Sitä saattaa kohden hätään tulla lasiaavikkoa. Lähivuosikymmenten helle-ennuste Mekkaan tuommoiset 5000 °C Celsiua. Hyvin tarkenee pyllistellä...

...minua alkoi tosissani naurattamaan...olisi se näky kun siellä eliittiä palvelisit. ;)) ja pienempää suutakin sinun olisi sitten pidettävä...siellä kun on se kuoleman rangaistuskin...

/aye

• kyyhkynen

"Kulttuurimme, tapojemme, isänmaamme ja kaiken meille tärkeän halveksunta saa jatkua valtiovallan hellässä huomassa vasemmistolehdistön tukemana."
      Missä suomalaista kulttuuria jne. on näin halveerattu? Seuraan aktiivisesti lehtiä, ja olen hämmästynyt väitteestäsi. Mitä muuten tuo "kaikki meille tärkeä" tarkoittaa? Itse ajattelen, että ihmisillä on omat "tärkeytensä" kullakin.

Se on mielenkiintoista, kuinka eri tavoin ihmiset voivat kokea asioita. Helsingissä ikäni asuneena minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa yleisesti siitä, että kaupunkiimme on vuosien saatossa muuttanut näkyvä joukko ulkomaalaisperäisiä ihmisiä. Heidän kanssaan asiointi on sujunut, eikä kukaan ole koskaan aiheuttanut minulle eikä läheisilleni mitään harmia. Siis tämä on kokemukseni näin yksityisenä kansalaisena. Vaikka kuinka mietin, en keksi, miten voisin ajatella näiden ulkomaalaisperäisten suhtautuvan minuun rasistisesti. Melkein naurattaa koko ajatuskin.

• Koko juttu on taas selvästi uusnatsien propagandaa, sillä jutussa ei ole mitään faktaa ja todellista asiaa. Suomessa asuvat ulkomaalaiset eivät ole millään tavalla sortaneet suomalaisia ja heidän kulttuuriaan, vaan asia on ollut juuri päin vastoin näiden suomalaisten uusnatsien toimesta.

En yhtään ihmettele jos maahanmuuttajat alkavat pikku hiljaa hermostua heihin kohdistuvasta väkivallasta ja syrjinnästä, joten skinipellejen on ihan turha itkeä jos he tulevat saamaan turpaansa maahanmuuttajilta. Itse he ovat koko jutun aloittaneet, joten heillä ei ole ketään muuta syyttäminen kun itseään.

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

• teac

Oppilaiden opettajana minua kiusaa joulujuhlakielto, josta tehtiin lukukauden päätöstilaisuus. Samoin Suvivirren esittämiskielto.
        Siitä alkoi minun oppilasaikanani kesäloma.
        Opettajana se, että lakkautettujen koulujen säästöistä kertyneistä varoista puolet käytetään pakolaisopetukseen. Pienien koulujen lapset kärsivät pakolaistulvasta eniten.
        Isojen koulujen oppilaat kärsivät heterogeenisestä oppilasaineksesta.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe