Minulla on, mutta nyt valehtelette väittäessänne olevanne puhtaita pulmusia.
Ihan varmana olette saaneet ainakin parkkisakon?
Kaikki sinkut palstalle kirjoittavat ovat epämuodostuneita möhköfantteja, jotka kirjoittelevat äitinsä kellarista.
Pirppis on poikkeus, tosin hänen pituutensa ei ihan yllä suursmurffin piippalakin tasolle.
Älkääpä nyt suivaantuko, haukuihan samalla itseni. 😉
Pointtina olisi saada jotain kuhinaa palstalle.
>simiti<
Onko teillä rikosrekisteri?
93
562
Vastaukset
No jaa, jos rinnastat parkkisakot rikosrekisteriin, niin en ole puhdas pulmunen. Löytyy yhdet ylinopeussakot ja parkkisakkojakin muutama. Varsinaista rikosrekisteriä ei vielä ole. Tuo aiheuttaisi haasteita töiden suhteen, kuten asia hyvin monesti on.
- Anonyymi
En ole saanut edes parkkisakkoa. Se on sitten eri kysymys olisiko sellaiseen ollut edes mahdollisuutta. En myöskään kirjoita äitini kellarista, vaan äitini olohuoneesta. Äitini tosin ei ole enää vuosikausiin asunut täällä, eikä sisustuskaan ole sama. Sama huone kuitenkin.
- Anonyymi
Ei ole autoakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole autoakaan.
Ei mullakaa kuulun nääs vähemmistööm
- Anonyymi
Ei enää ole mitään,
vai pitäiskö sanoo ei tällä hetkellä 🤭
Vuosikymmeniä ollut puhdas rekisteri...
Saattaapi ikävä kyllä tätä menoa tulla
ehkä jopa pysyvä merkintä.... 😞originalpieninainen kirjoitti:
Voin mä tän myöntää ihan rekattunakin.
Toi oli siis mun kommentti... 😐Kiva että oot tullu takas. Mä pidän nyt vähän matalampaa profiilia. Tuli sekoiltua tossa parissa ketjussa. Tai ainahan mä oon sekoillu, en tiedä miks tällä kertaa tuli lumipalloefekti. Mutta katse tulevaan vaan. Kun saatas takas muitakin lähteneitä.
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Voin mä tän myöntää ihan rekattunakin.
Toi oli siis mun kommentti... 😐Ja mikä oli naisena esiintyvä tambio sinun julistuksen pointti sitten?
- Anonyymi
Ei vielä...
- Anonyymi
Kuulostaapa vähän pahaenteiseltä eemeli, mitä sinä suunnittelet siellä?
- Anonyymi
Mitä niitä mainostamaan. Nuorena piti puolustaa itseään. Eikä sitä ihan aina kaidalla tiellä olla oltu. Yritän pysyä kaukana ihmisistä.
- Anonyymi
Heh. Arvasinhan. Jotkut ovat epäileväisiä ja vain yksi valehteli, ettei ole edes parkkisakkoa.
Kerran hain polkupyöräliikkeestä polkupyörän ja ajoin auton liikkeen eteen.
Olin sisällä varmaan 3 minuuttia ja sillä aikaa oli pikavoitto tullut pyyhkijän alle. Toki valitin sakosta ja kerroin pysäköinnin syynä olevan auton lastaaminen.
Paskiaiset hylkäsivät valitukseni, koska peräluukku ei ollut auki. Voi helv... tätä sääntösuomea!
Ja siitä rikosrekisteristä. En tiedä onko enää. Mutta olenhan kertonut rattijuopumuksestani. Se oli sitä sekavaa aikaa. Toki epäilyjä on muun muassa pahoinpitelyistä. Ei ole syytetty. Hyi minua, nyt voin tunnustaa, kun ovat jo vanhentuneita juttuja.
>simiti<- Anonyymi
Miten voi saada parkkisakon, jollei koskaan parkkeeraa autoa tmv?
- Anonyymi
Julkisilla kulkien on hyvin vaikeaa saada parkkisakkoja.
- Anonyymi
Jaa, mulle tehtiin enkat, oliskohan ollut kaksi (2) minuuttia? No en viitsinyt alkaa edes tappelemaan, kun on niin köyhä kaupunki. Kävin ihan työnantajalta hakemaan tarvikkeita, joita töissä tarvitsen. Toki olisin voinut maksaa parkkipaikkalätkäluvan, mutta tarvista on max 2×/vuosi ko paikkaan. Kohtuutonta, mutta vain narsistiset pervot hankkiutuu lappuliisoiksi. Sai varmaan se jätkä orgasmin lappua kirjottaessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkisilla kulkien on hyvin vaikeaa saada parkkisakkoja.
Just näin just näin ja siten esim pilliin puhaltamista olisi erittäin vaikea perustella🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi saada parkkisakon, jollei koskaan parkkeeraa autoa tmv?
Mr simiti ei ole nyt kovinkaan johdonmukainen selvästi, vai mitä knatterton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mulle tehtiin enkat, oliskohan ollut kaksi (2) minuuttia? No en viitsinyt alkaa edes tappelemaan, kun on niin köyhä kaupunki. Kävin ihan työnantajalta hakemaan tarvikkeita, joita töissä tarvitsen. Toki olisin voinut maksaa parkkipaikkalätkäluvan, mutta tarvista on max 2×/vuosi ko paikkaan. Kohtuutonta, mutta vain narsistiset pervot hankkiutuu lappuliisoiksi. Sai varmaan se jätkä orgasmin lappua kirjottaessaan.
No mutta pääs sentään ns päiväsakot lätkäisemään kuitenkin, on sekin jotain. Älä hyvä mies hermostu pienestä, tuet valtiooo
- Anonyymi
Ei ole, en saisi töitäkään rikosrekisterillä. Ja miksi mä rikosrekisterin hommaisin, kun ei kiinnosta rikolliset puuhatkaan?
Jasu- Anonyymi
Ja Simiti, minulle saa aukoa päätä. En loukkaannu muitten kun läheisimpieni pään aukomisista. Palstalaisia en niin lähelle itseäni päästä, että voisivat satuttaa jutuillaan. Kukaan teistä. 😊
Jasu - Anonyymi
Kiva olla nössön kaveri...
No joo. Ei sitä kannata tahallaan hommata.
Tokikaan nyt työkyvyttömänä eläkeläisenä ei enää ole mitään väliä.
Kohta saatte lukea, kuinka keskipohjanmaalla mies murtautui kauppaan ja löytyi sammuneena punainen pulla kädessään.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva olla nössön kaveri...
No joo. Ei sitä kannata tahallaan hommata.
Tokikaan nyt työkyvyttömänä eläkeläisenä ei enää ole mitään väliä.
Kohta saatte lukea, kuinka keskipohjanmaalla mies murtautui kauppaan ja löytyi sammuneena punainen pulla kädessään.
>simiti<Nojoo, nössönäkin pärjää. On mulla 2 pysäköint7sakkoa ja 1 ylinopeussakko saatuma koko ajohistoriassani. Aloitin jo 13 vanhana mopoilun ja 14 iässä kevarilla ajelun möllin kolmiolla. 15 vanhana suoritin A-kortin ja 18 vanhana B-kortin.
Kovaa oon ajanut paljon, en vaan ole jääny kun kerran kiinni. 😜
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nojoo, nössönäkin pärjää. On mulla 2 pysäköint7sakkoa ja 1 ylinopeussakko saatuma koko ajohistoriassani. Aloitin jo 13 vanhana mopoilun ja 14 iässä kevarilla ajelun möllin kolmiolla. 15 vanhana suoritin A-kortin ja 18 vanhana B-kortin.
JasuJa kun en vielä ole kolaroinut ajokkejani tähän mennessä, niin ei ole poliisille ollut tarvetta siinäkään. Kerran se sitten sattuu ja ehkä sitten lähtee henki. Kukapa tietää.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun en vielä ole kolaroinut ajokkejani tähän mennessä, niin ei ole poliisille ollut tarvetta siinäkään. Kerran se sitten sattuu ja ehkä sitten lähtee henki. Kukapa tietää.
JasuVarastanut olen yhden kerran eläissäni ja senkin muistan hyvin. Varastin 7 vanhana kaverilta kiiltokuvan, hän oli varastanut sen ensin minulta. Varastin takaisin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastanut olen yhden kerran eläissäni ja senkin muistan hyvin. Varastin 7 vanhana kaverilta kiiltokuvan, hän oli varastanut sen ensin minulta. Varastin takaisin.
JasuVäkivallasta olisin voinut tulla tuomituksi teininä. Muttei silloinkaan kukaan tehnyt poliisille ilmoitusta, kuten en minäkään sen idiootin väkivallasta minua kohtaan. Tai muuttenkaan idioottien väkivallasta mua kohtaan..opin vaan lyömään takaisin ja olemaan sietämättä sitä, että joku lyö mua ensin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nojoo, nössönäkin pärjää. On mulla 2 pysäköint7sakkoa ja 1 ylinopeussakko saatuma koko ajohistoriassani. Aloitin jo 13 vanhana mopoilun ja 14 iässä kevarilla ajelun möllin kolmiolla. 15 vanhana suoritin A-kortin ja 18 vanhana B-kortin.
JasuKerran lastutetulla aero saabillani huristelin siskoa katsomaan. Tyhjä tie ja hyvä kuiva ilma. Neula näytti hetkittäin 190Kmh.
Sitten jostain syystä hiljensin sallittuun 80Kmh nopeuteen. Seuraavan mutkan takaa tuli poliisiauto vastaan. Minua nauratti, voi kun tietäisitte! 🤣
Sitten lisää paheksuntaa. Mölinäjunttien vihaava ich komme erikalta.
https://youtu.be/XAi8gcNvrhg?si=kENiIomKv6SP3UQ8
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran lastutetulla aero saabillani huristelin siskoa katsomaan. Tyhjä tie ja hyvä kuiva ilma. Neula näytti hetkittäin 190Kmh.
Sitten jostain syystä hiljensin sallittuun 80Kmh nopeuteen. Seuraavan mutkan takaa tuli poliisiauto vastaan. Minua nauratti, voi kun tietäisitte! 🤣
>simiti<Saabit on hyviä tukevia autoja ajaa, ainoo huono niissä on ja oli vanhemmissa, että ne puskee herkästi. Yym, mä olen kanssa hurjastellut 220 km/h tunnissa aika useinkin. Moottoripyörälläkin 210km/h. Minua ei vauhti pelota jos olen itse ajamassa, silloin kun tiedän että osaan ajaa. Ja mä osaan. Mutta en viitti enää kaahailla, muista ei aina tiedä osaako ne ajaa ja etenkään yllättyneinä ylinopeudesta voivat jäädä alle tai tulla eteen.
Se olis kamalaa.
Juu, en kuuntele Erikaa ikinä enää. Kerta tota riitti. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran lastutetulla aero saabillani huristelin siskoa katsomaan. Tyhjä tie ja hyvä kuiva ilma. Neula näytti hetkittäin 190Kmh.
>simiti<Tästä musisoinnista pidän, mutta en siltikään suostu haukkumaan Erikaa.
https://youtu.be/t4H_Zoh7G5A?si=3KqiqQZtcSK-D34j
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saabit on hyviä tukevia autoja ajaa, ainoo huono niissä on ja oli vanhemmissa, että ne puskee herkästi. Yym, mä olen kanssa hurjastellut 220 km/h tunnissa aika useinkin. Moottoripyörälläkin 210km/h. Minua ei vauhti pelota jos olen itse ajamassa, silloin kun tiedän että osaan ajaa. Ja mä osaan. Mutta en viitti enää kaahailla, muista ei aina tiedä osaako ne ajaa ja etenkään yllättyneinä ylinopeudesta voivat jäädä alle tai tulla eteen.
Se olis kamalaa.
Juu, en kuuntele Erikaa ikinä enää. Kerta tota riitti. 😅
JasuSaat tosta vastavetona Blaqk Audion First to loven.
https://youtu.be/vbfoHgVAi5s?si=o6EdPpcY3shwyeeH
Ole hyvä herra Simiti. 😜
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat tosta vastavetona Blaqk Audion First to loven.
https://youtu.be/vbfoHgVAi5s?si=o6EdPpcY3shwyeeH
Ole hyvä herra Simiti. 😜
JasuTuli mieleeni, että ihmisiä voisi tietysti järkyttää, jos kertoisin tappaneeni omin käsin parikymmentä rakasta. Kuten olen tehnytkin.
Rakkaita lemmikkejä. Ja se kyllä sattuu enemmän kun jonkun vihatun ihmisen tappaminen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli mieleeni, että ihmisiä voisi tietysti järkyttää, jos kertoisin tappaneeni omin käsin parikymmentä rakasta. Kuten olen tehnytkin.
Rakkaita lemmikkejä. Ja se kyllä sattuu enemmän kun jonkun vihatun ihmisen tappaminen.
JasuEn siis tosiaankaan usko potevani huonoa omaatuntoa, jos päästäisin päiviltä jonkun ihmisen jota vihaan sydämeni pohjasta. Edes vankila tai kosto ei pelottaisi. Että on se "rikollinen mieli" silleen kai läsnä, muttei toteudu ellei tule eteen pikku pakko.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siis tosiaankaan usko potevani huonoa omaatuntoa, jos päästäisin päiviltä jonkun ihmisen jota vihaan sydämeni pohjasta. Edes vankila tai kosto ei pelottaisi. Että on se "rikollinen mieli" silleen kai läsnä, muttei toteudu ellei tule eteen pikku pakko.
JasuNiin. Jos vihaa jotakuta kanssakulkijaa, niin ei se satuttaminen haittaa.
Lemmikit ovat yleensä rakkaita pikku olioita. Kyllä minuakin harmitti Maine Coonini sydämen pettäminen.
Tokihan tiesin jo pentua ostaessani, että niillä isoilla paskiaisilla ei pumppu kestä kuin keskimäärin 8 vuotta.
Mutta oli se hieno kissa ja ennakkoluuloton. Katja vainaa tuli koirulin kanssa kylään ja leikkivät innoissaan.
Sitten maatiaisnarttu kyllästyi. Veti koirulia suoraan nenään kynsillään. Manu meni sohvan alle piiloon ja koira tuli tärisemään jalkojen juureen.
Hetken päästä maatiaisnarttu käveli häntä pystyssä leuhkasti ohi ja meni syömään. Reppana koira katsoi ikävöissään. Se reppana luuli, että kaikki kissat ovat kavereita, kun oli syntynyt perheeseen missä oli myös kissoja.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Jos vihaa jotakuta kanssakulkijaa, niin ei se satuttaminen haittaa.
Lemmikit ovat yleensä rakkaita pikku olioita. Kyllä minuakin harmitti Maine Coonini sydämen pettäminen.
Tokihan tiesin jo pentua ostaessani, että niillä isoilla paskiaisilla ei pumppu kestä kuin keskimäärin 8 vuotta.
Mutta oli se hieno kissa ja ennakkoluuloton. Katja vainaa tuli koirulin kanssa kylään ja leikkivät innoissaan.
Sitten maatiaisnarttu kyllästyi. Veti koirulia suoraan nenään kynsillään. Manu meni sohvan alle piiloon ja koira tuli tärisemään jalkojen juureen.
Hetken päästä maatiaisnarttu käveli häntä pystyssä leuhkasti ohi ja meni syömään. Reppana koira katsoi ikävöissään. Se reppana luuli, että kaikki kissat ovat kavereita, kun oli syntynyt perheeseen missä oli myös kissoja.
>simiti<Juu, ei oikein vihatuksi ja elämän uhkaksi koettua ihmistä pysty säälimään, eikä edes inhimillistämään niin, että kaduttaisi hävittää maailman kartalta. Fakta on ettei mikään muu otus ole niin tunnekylmä ja vihamielinen kun ihminen. Muutkin eläimet puolustautuu ja se on normaalia, vaikka ihminen on yrittänyt muuttaa sitä epänormaaliksi asiaksi.
Epänormaalia on ihmisen touhut aikas usein.
Niinpä, eläimiin tulee tunnesiteet. Kissakin on helposti kuin oma karvainen lapsi tunnetasolla. Siitä tulee perheenjäsen. ❤️
Jasu Anonyymi kirjoitti:
JasuMä ajoin jo 12 vuotiaana autoo, tosin en pitkää matkaa yleisellä tiellä, mutta ala asteella olin vielä sillon. Se mun eka auto, kuplavolkkari.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mä ajoin jo 12 vuotiaana autoo, tosin en pitkää matkaa yleisellä tiellä, mutta ala asteella olin vielä sillon. Se mun eka auto, kuplavolkkari.
Oon mäkin ajanut semmoisena nappulana hiekkatietä maalla, ettei omat jalat kunnolla yltäneet polkimille. Ja tietysti iskän sylissä sain ajaa useinkin autoa, niin että iskä paineli polkimia ja käytti vaihteita, minä veivasin rattia. Ei menty lujaa. Mutta sitten alle kouluiän kävin pärustelemässä lokariautoilla sellaisella kiemura radalla. Missä oli rengasvallit.
Ei ne kovaa menneet, kävelyvauhtia. 😅
Pippon radalla ajoin sitten mikroautolla, se meni kovaa. 🤣 Sateella pyöri kivasti liirossa piruettia, ei ympäri.
Autolla ajaminen on äärettömän helppoa. Helpompaa kun polkupyöräily.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mäkin ajanut semmoisena nappulana hiekkatietä maalla, ettei omat jalat kunnolla yltäneet polkimille. Ja tietysti iskän sylissä sain ajaa useinkin autoa, niin että iskä paineli polkimia ja käytti vaihteita, minä veivasin rattia. Ei menty lujaa. Mutta sitten alle kouluiän kävin pärustelemässä lokariautoilla sellaisella kiemura radalla. Missä oli rengasvallit.
Ei ne kovaa menneet, kävelyvauhtia. 😅
Pippon radalla ajoin sitten mikroautolla, se meni kovaa. 🤣 Sateella pyöri kivasti liirossa piruettia, ei ympäri.
Autolla ajaminen on äärettömän helppoa. Helpompaa kun polkupyöräily.
JasuNiin ja isän työvehkeellä sain ajaa soramontulla. Kasettiautolla. Piti jo 18 vanhana ajaa C-kortti mutten sitten halunnutkaan, kun sairastin siihen maailman aikaan pahanlaatuista kroonista migreeniä ihan viikottain läpi vuoden. Se oli ihan helvettiä elämäni silloin.
Isä suunnitteli ostavansa ensin yhden sora-auton jolla ajetaan vuoroin ja sitten toisen jos talous kestää. Siihen aikaan ihmiset uskalsi vielä yrittää. Mutta ynnäilin ettei minua se työ motivoi ja saan vaan migreeniä epäsäännöllisestä työrytmistä. Joten muutin mieleni ja ajoin vain B-kortin. Muuten olisin sorakeisarinna ison auton ratissa ollu jo 30 vuotta. 🙂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja isän työvehkeellä sain ajaa soramontulla. Kasettiautolla. Piti jo 18 vanhana ajaa C-kortti mutten sitten halunnutkaan, kun sairastin siihen maailman aikaan pahanlaatuista kroonista migreeniä ihan viikottain läpi vuoden. Se oli ihan helvettiä elämäni silloin.
Isä suunnitteli ostavansa ensin yhden sora-auton jolla ajetaan vuoroin ja sitten toisen jos talous kestää. Siihen aikaan ihmiset uskalsi vielä yrittää. Mutta ynnäilin ettei minua se työ motivoi ja saan vaan migreeniä epäsäännöllisestä työrytmistä. Joten muutin mieleni ja ajoin vain B-kortin. Muuten olisin sorakeisarinna ison auton ratissa ollu jo 30 vuotta. 🙂
JasuJa on vanhemmilla ollut yritystoimintaa 3 kertaa, pienyrittäjiä joissa olen yhdessä ollut mukanakin. Mutten koe olevani yrittäjä. Mielummin heivaan työt päästäni työpäivän jälkeen. Yrittäjällä ne työt on elämä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja isän työvehkeellä sain ajaa soramontulla. Kasettiautolla. Piti jo 18 vanhana ajaa C-kortti mutten sitten halunnutkaan, kun sairastin siihen maailman aikaan pahanlaatuista kroonista migreeniä ihan viikottain läpi vuoden. Se oli ihan helvettiä elämäni silloin.
JasuNiin ja CE-kortti olisi pitänyt sitten olla, jos olisin kärrin kanssa ajanut. Iskällä nyt on kaikki mahdolliset kortit ollu paitsi linja-auton ajoon. Nythän ne ammattiajoon tarkoitetut on otettu jo pois, eläkeukko ja 3 aivoinfarktia. Ei enää ammatikseen saisi ajaa. Mutta hyvin veivaa vielä pienemmilläkin ajoluvilla. 😄
Hänkin kuskasi viimeiset työvuitensa toisen renkinä vaarallisia aineita eli polttoaineita säiliöautolla. Tulinoltua paljon kyydissä silloinkin ja Porvoosta käytiin tekemässä kuorma, sitten kohti keskistä suomea.
Jasu
Jasu Anonyymi kirjoitti:
JasuMäkin annoin c kortin pois kun tässä viiskymppisissä ois pitäny lääkärintodistus antaa ja ne ois vaatinut jotain lisäselvitystäkin, kun mulla oli noita muisti ja kaatuilu ym ongelmia, että olisinko ees saanu. Niissä on niin tarkemmat ne määräykset raskaassa kalustossa. Muutenkin toi c kortti on nykyään niin harvinainen. Että kun aikoinaan ajattelin työajoa pakettiautolla. Mutta siihen oli hitsattu 10 kg paino, että se oli saatu verotussyistä muutettua kuorma autoksi. Niin eihän sillä saanu muut ajaa, niin lopulta olin niin väsynyt, että nukahdin rattiin.
Anonyymi kirjoitti:
Ja on vanhemmilla ollut yritystoimintaa 3 kertaa, pienyrittäjiä joissa olen yhdessä ollut mukanakin. Mutten koe olevani yrittäjä. Mielummin heivaan työt päästäni työpäivän jälkeen. Yrittäjällä ne työt on elämä.
JasuJoo oli mun faijallakin kolme yritystä. Ja ne oli vielä samalla kertaa. Tosin osa yhteisyrityksiä. Oma toiminimi inssitoimisto, puupalkkiyritys ja parin kaverin kanssa valokuvaus yritys. Koitin itekin olla mukana, mutta yksinkertaisesti vieraalta saa niin paljon parempaa palkkaa. Eikä noista lopulta mitään ees tullu. Ei sillä ollu pitkäjänteisyyttä kuitenkaan ja alkoholiakin meni, enemmän oli niitä visioita ei niinkään toimintaa.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mä ajoin jo 12 vuotiaana autoo, tosin en pitkää matkaa yleisellä tiellä, mutta ala asteella olin vielä sillon. Se mun eka auto, kuplavolkkari.
Mä taisin olla suht saman ikänen. No sillon oli vielä kylissäkin poliiseja, muttei ne viiv veisannut, oli parempaakin tekemistä ja mopoa ajelin jo nuorempana.
- Anonyymi
Eikö kiinnosta palstaäijä? Sehän kuulostaa ihan hyvältä, olen ymmärtänyt että leipä on oikeasti tiukassa ja audit mersut vaan mainos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastanut olen yhden kerran eläissäni ja senkin muistan hyvin. Varastin 7 vanhana kaverilta kiiltokuvan, hän oli varastanut sen ensin minulta. Varastin takaisin.
JasuNiinkö gubbe? Minä olin nuorena lue teininä ihan hyvä rosvo, mutta yliarvioin itseni jonkun napapaidan takia ja siihen jäi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkivallasta olisin voinut tulla tuomituksi teininä. Muttei silloinkaan kukaan tehnyt poliisille ilmoitusta, kuten en minäkään sen idiootin väkivallasta minua kohtaan. Tai muuttenkaan idioottien väkivallasta mua kohtaan..opin vaan lyömään takaisin ja olemaan sietämättä sitä, että joku lyö mua ensin.
JasuNäinhän se voi tietysti palstasetä olla, että sen minkä tappelussa voitat käräjillä häviät tjsp. Upea keskustelu itses kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli mieleeni, että ihmisiä voisi tietysti järkyttää, jos kertoisin tappaneeni omin käsin parikymmentä rakasta. Kuten olen tehnytkin.
JasuNyt alkaa palstaäijä hieman jo närästää nämä sinun jutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taisin olla suht saman ikänen. No sillon oli vielä kylissäkin poliiseja, muttei ne viiv veisannut, oli parempaakin tekemistä ja mopoa ajelin jo nuorempana.
Ainakin minun nuoruudessa sai rauhassa örveltää kaljakassien kanssa vaikka maijan vieressä
- Anonyymi
Mikä se sellainen on?🤷♀️
- Anonyymi
Niin en tiedä, esim se, että palauttaa jonkun maksukortin- visan-debitin tms tiskin taakse, voi vaihtua tiedotteeseen lukuisista kadonneista korteista. Uutimia from venäjän propakanda tyyli
Juu.. en ole saanut edes parkkisakkoa. Eihän mulla ole ajokorttiakaan...
Rötöstelin jotakin pientä kaksitoistavuotiaana, mutta noita ei lasketa.
Nooh.. kahtellaan josko alkaisi rikolliselle uralle vielä näin vanhemmiten..- Anonyymi
Sinä vain talvisin hyppelet bussista judotaidoilla lumipenkan yli. Kyllä, vaikka muistini ei toimi kunnolla, niin sen muistan.
Mietippä jos joku pikkupoika näkee! Sinusta tulee välittömästi hänen sankari ja idoli!
Entisen vaimon poika ihaili älyttömästi, kun opetin häntä tekemään jousipyssyn.
Meni sitten taloyhtiön pihalle kokeilemaan ja toki ohjeistin ampumaan vain ylöspäin, edes leikillään ei saa osoittaa ketään.
Tein siinä ruokaa ja vilkaisin ikkunasta. Hirmuinen lapsilauma oli kerääntynyt ympärille ihailemaan.
Hassua, silloin meidän lapsuudessa jouskarit olivat normia. Kaikilla oli.
>simiti<
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Sinä vain talvisin hyppelet bussista judotaidoilla lumipenkan yli. Kyllä, vaikka muistini ei toimi kunnolla, niin sen muistan.
Mietippä jos joku pikkupoika näkee! Sinusta tulee välittömästi hänen sankari ja idoli!
Entisen vaimon poika ihaili älyttömästi, kun opetin häntä tekemään jousipyssyn.
Meni sitten taloyhtiön pihalle kokeilemaan ja toki ohjeistin ampumaan vain ylöspäin, edes leikillään ei saa osoittaa ketään.
Tein siinä ruokaa ja vilkaisin ikkunasta. Hirmuinen lapsilauma oli kerääntynyt ympärille ihailemaan.
Hassua, silloin meidän lapsuudessa jouskarit olivat normia. Kaikilla oli.
>simiti<
>simiti<Meidän lapsuudessa moni muukin oli normaalia. Ei enää.
Avainlapsena vain taivas oli rajana mitä silloin sai tehdä. Tosin äiti oli vihainen jos meni liian myöhään iltasella kotiintulo.
Silloin kun dyykkasin itseni aurausvallin yli, minulla ei ollut vaihtoehtoa, kun en päässyt kiipeämään sen yli. Ja valli oli rehellisesti ainakin 120 cm korkea.
Olin autotiellä ja autoja tuli koko ajan. Joten hyppäsin pää edellä vallin yli. Sen pituinen se tarina.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Meidän lapsuudessa moni muukin oli normaalia. Ei enää.
Avainlapsena vain taivas oli rajana mitä silloin sai tehdä. Tosin äiti oli vihainen jos meni liian myöhään iltasella kotiintulo.
Silloin kun dyykkasin itseni aurausvallin yli, minulla ei ollut vaihtoehtoa, kun en päässyt kiipeämään sen yli. Ja valli oli rehellisesti ainakin 120 cm korkea.
Olin autotiellä ja autoja tuli koko ajan. Joten hyppäsin pää edellä vallin yli. Sen pituinen se tarina.Niin. Ehkä se lyhyehkölle ihmispololle on ongelma. Itse 188cm suunnattoman väkevänä ihmisenä työntelen aurausautoja pois jumista.
Uskotko, vai valehtelenko lisää?
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ehkä se lyhyehkölle ihmispololle on ongelma. Itse 188cm suunnattoman väkevänä ihmisenä työntelen aurausautoja pois jumista.
Uskotko, vai valehtelenko lisää?
>simiti<Uskon, tottakai. Mutta valehtele kernaasti lisää. :)
- Anonyymi
"Kaikki sinkut palstalle kirjoittavat ovat epämuodostuneita möhköfantteja, jotka kirjoittelevat äitinsä kellarista." Tuosta tuli tämä Cartmanin jutska mieleeni. https://www.youtube.com/watch?v=2aDgH-_G4h0 . Wowia äitinsä kellarissa 👌😁.
- Anonyymi
Hahhaa! No tämä. Normi sinkkupalstalainen. 🤣
>simiti<
- Anonyymi
Parkki ja ylinopeus sakot ovat liikenteen käyttömaksuja , eivät ole rikoksia.
- Anonyymi
Noo tota.
Kahdeksankymmentäluvulla olin Kuopion liikkuvan poliisin yksikön kantis. Sain paljousalennusta päiväsakkoihin.
Ylikuormaa
Ylikorkeita
Liian leveitä
Sitomattomia lasteja
Nimeltä tunsin kymmenkunta virkavallan edustajaa!
Nykyisin muutama turvallisuusselvitys tehty vuosittain. Mahdollistaa pääsyn kummallisiin paikkoihin.
Mies 65 5 kertaa olen liikenne rikkomuksista saanut sakon, en tiedä onko ne missään rekisterissä
Pikku-pirpana kirjoitti:
No johan.. mistäs noi olet saanut. Kaahailusta..?
Kaahailusta juu, moottoripyörällä ja autolla
pujotteIija kirjoitti:
Kaahailusta juu, moottoripyörällä ja autolla
Kuten Simiti tuon ilmaisi.. olet merkitty mies. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kuten Simiti tuon ilmaisi.. olet merkitty mies. :D
Hyvinkin mahdollista
- Anonyymi
ja kun ei oo, pitää hankkia
vartijoilla ei ole rekisteriä vaikka ovat tappaneet ihmisen jokainen - Anonyymi
Meillä ei ole kun on pyritty eteenpäin matkaa jatkamaan aina.
Ei oo ylinopeussakkoja tullu, en tiedä miten oon välttänyt. Töissäkin joutuu pakun kanssa kaahaan ihan hulluna.
Kuvausprojektien myötä on tullu poliisilta parikin muistutusta, mutta ei sakkoja. Ei se mihinkään rikosrekisteriin niitä laittanu, mutta niillä on jokin muukin rekisteri kuulemma.- Anonyymi
Ei ole rikosrekisteriä.
Kerran väläytin täysin vahingossa nopeuskameraa, kun luulin, että oli 80km/h, mutta olikin 60km/h alue.
Onneksi ylinopeutta oli niin vähän, että selvisin rikesakolla tai mikä se nyt on - pikkusakko.
Parkki"sakot" eivät ole oikeita sakkoja, vaan joko kunnan tai yksityisen (parkkipate) maksuja. Ne eivät joudu mihinkään rekisteriin.
En tiedä sitten, jos poliisi laittaa autoosi parkkisakon, niin sitten kaippa johonkin rekisteröityy, mutta se ei ole rikosrekisteri.
Monta kertaa minua on epäilty rikoksista ja kuulusteltukin, mutta aina on tullut syyttämättäjättämispäätös tms, joka on tietenkin oikein, koska en ole koskaan rötöstellyt.
Kerran tosin vaikutti erääseen asiaan tällainen epäily, kun eräs entinen poliisi oli minua valitsemassa erääseen tehtävään, mutta hänen mielestään pelkkä epäily (vaikkakin oli jo syyttämättäjättämispäätös monen vuoden takaa) oli sama, kuin olisin tehnyt kyseisen rikoksen.
Syyttämättäjättämispäätös oli tullut heti, kun oikea varas oli jäänyt kiinni.
Kaikkia rekistereitä Poliisilla Suomessa on.
Vittumaisin ehkä EPRI, johon kirjataan kaikkea "musta tuntuu, että naapurini on rikollinen" -tyyppisiä juttuja ja kukaan ei voi tietää mitä kenestäkin on kirjattu turhaan.
Autosi on ehkä rekisteröitynyt johonkin moottoripyöräjengin tapaamisen lähelle tai olet jutellut jonkun rikollisen kanssa baaritiskillä tms...
Ottakaa selvää mikä on EPRI ja mikä sen nimi nykyään on. Vissiin POTI -nimiseen systeemiin, nuo EPRI:n tiedot on nykyään liitetty, kun EPRI -nimestä luovuttiin sen huonon maineen vuoksi.Joo mäkin oon varmaan tossa potissa sitten. Tosta edellisestä kirjotuksesta johtuen.
Toi nopeuskameran välähtäminen. Niin mulla välähti, muttei tullu sakkoon. Ihmettelen kyllä, oli siinä sen verran ylitystä. Tai ehkä se on tullu ja vouti vienyt suoraan palkasta.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Joo mäkin oon varmaan tossa potissa sitten. Tosta edellisestä kirjotuksesta johtuen.
Toi nopeuskameran välähtäminen. Niin mulla välähti, muttei tullu sakkoon. Ihmettelen kyllä, oli siinä sen verran ylitystä. Tai ehkä se on tullu ja vouti vienyt suoraan palkasta.Aikoinaan vaimolla välähti. Hirmuna meni verorahaa ja lopulta byrokratian koneistosta ulostettiin lappu, ettei sakkoja. Oli liian vähäinen ylinopeus.
>simiti<
Ei ole rikosrekisteriä, mutta kolme parkkisakkoa olen elämäni aikana onnistunut hankkimaan. Harmittavaisia nekin, mutta rahalla niistä on selvinnyt ja yhdestä sakosta sain osan anteeksi, koska olin kyllä maksanut parkkerauksesta, mutta väärälle parkkipetterille ja koska ko paikan ohjeistus todettiin puutteelliseksi, maksoin lopulta vain 20€.
- Anonyymi
Hyvä!Mut yltää kyllä..hyvällä.Ja eri tavalla.mut enhän mä tiedä mitään.😉🤪🫣🫢🤭
- Anonyymi
Olen lainkuuliainen kansalainen - ei rikosrekisteriä, ei sakkoja ☝
- Sheena 1990-luvulla, matkalla baarista kotiin, varastin kukkakaupan aitauksen takana olevan Joulutähden.
Olen yhä karkumatkalla.- Anonyymi
Tämä! 🤣
Onhan moinen jo saattanut vanhentua.
>simiti<
Eipä ihmeempiä, joitakin huolimattomuudesta rankaisuja 🙂
Eipä mua huolimattomuudesta oo rankaistu. Mutta töissä tosi ärsyttävää kun hoidat jonkun projektin hienosti läpi. Ja sitten joku rupee käymään läpi yksityiskohtia, joissa kuulemma olen ollut huolimaton. Sanotaanko vertauksena vaikka, jos pitää viedä asiakirja perille ja kävelet päin punaista. Niin haloo, mitä se vaikuttaa asiakirjan laatuun?
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Eipä mua huolimattomuudesta oo rankaistu. Mutta töissä tosi ärsyttävää kun hoidat jonkun projektin hienosti läpi. Ja sitten joku rupee käymään läpi yksityiskohtia, joissa kuulemma olen ollut huolimaton. Sanotaanko vertauksena vaikka, jos pitää viedä asiakirja perille ja kävelet päin punaista. Niin haloo, mitä se vaikuttaa asiakirjan laatuun?
No nämä olivat sentyyppisiä huolimattomuuksia mistä sain sitten sakkoja ja luulen että kyllä niistä merkintöjäkin jäi sinne rekisteriin 🙂
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Eihän se asiakirjan laatuun vaikuta. Mutta punaisia päin kävely on aivan ehdottomasti turvallisuusriski - paitsi sinulle niin työtehtävissäsi myös kyseiselle asiakirjalle ja työnantajalle.
- Sheena
- Anonyymi
Eipä kyl ole, tausta on nuhteeton, mutta kerran eräät pösilöt yritti feiluttamalla muuttaa tämän tilanteen, mistä eräs autuas on täällä kirjoitellut. Onneksi muutin skutsiin olisin ehkä tehnyt jotain erittäin ”tymää” ihan vtutuksesta
- Anonyymi
Niin kyllähän sellainen sankarillinen kimpassa irvistely ja huutelu alkaa vaikuttaa keneen tahansa. Sä jäät vielä kiinnii no mistää kerroppaa en ossaa. Etenkin yks kimen koolan ässävikainen ladonovi jäänyt mieleen sönköti sönköti söö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllähän sellainen sankarillinen kimpassa irvistely ja huutelu alkaa vaikuttaa keneen tahansa. Sä jäät vielä kiinnii no mistää kerroppaa en ossaa. Etenkin yks kimen koolan ässävikainen ladonovi jäänyt mieleen sönköti sönköti söö
Totiiti tättä puhuttaa, kännissä pubissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totiiti tättä puhuttaa, kännissä pubissa?
Ei ehkä muuten ois niin ees häirinnyt, mutta jos tämä on tosiaan se tapa hankkia arvostusta, niin voi kilin vttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä muuten ois niin ees häirinnyt, mutta jos tämä on tosiaan se tapa hankkia arvostusta, niin voi kilin vttu
Tai sitten joku yksin pöytään kinkeytyvä uhoaja, joka saa itse jonkun hermoromahduksen kun hänen kuumotus ei toimi ”etkö tiedä kuka olen” no e? ja lentää itse pihalle kun alkaa huutaa koko kapakille, että minä en teitä pelkää. Ookoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten joku yksin pöytään kinkeytyvä uhoaja, joka saa itse jonkun hermoromahduksen kun hänen kuumotus ei toimi ”etkö tiedä kuka olen” no e? ja lentää itse pihalle kun alkaa huutaa koko kapakille, että minä en teitä pelkää. Ookoo.
Eli. Joku pintaraapaisu on aika pientä jos ruvetaan muistelemaan vanhoja. Kaikki on siis suhteellista ja mainittua en kadu.
- Anonyymi
Rikosreksiterissä tietoja kevyemmistä rikkomuksista säilytetään vain tietyn aikaa eikä sinne jotain parkkisakkoja tungeta ollenkaan.
- Anonyymi
Rattijuopumus kuitenkin aiheuttaa merkinnän. Sitä en tiedä kauanko se siellä on. Ei varmaankaan enää. Olen siis puhdas pulmunen.
>simiti<
- Anonyymi
En tiedä rikoksesta mutta yksi tuomio on. Kun erosin, paperissa luki; sinut (nyt en muista oliko sinut vai teidät) on tuomittu avioeroon xx.xx.xxxx
- Anonyymi
Mullakin on tää merkintä. 🤣
Jasu
- Anonyymi
Ei ole ja siksi olenkin sinkku. Rikollisena saisin naisen varmaan heti.
- Anonyymi
Saako parkkisakosta rikosrekisterin? Tätä en tiennytkään.
- Anonyymi
Ai sitten on kaksi minulla 2025-03-05 18:46:26. Tämä yksi parkkisakko kun en muistanut laittaa kiekkoa. En edes tiennyt että menee rikosrekisteriin. mutta tuleehan esille esim. artisteilla jotka kiertävät suomea, että ´rikoksen uusijana´ , joten jossakin rekisterissä niiden täytyy olla.
- Anonyymi
Ei oo teepeen teepeetä kyllä ja hyvä näin
- Anonyymi
No niin, armollista aamua kaikille tjsp😵
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056