Oletko maannut tekemättömänä?

Anonyymi-ap

Muistan sen, kun makasin teholla osittain halvaantuneena pissakaterdi ja suolaliuos kytkettynä.
Lääkäri tuumasi kohdallani, että katsellaan nyt jos jää henkiin...

Hieman toivuttuani varastin naapuripotilaan rollan ja lähdin ystäväni kanssa tupakalle. Perässä hoitsu kiljui, että mihin olet menossa ja oli raivona.

Tuumasin vain, että tupakalle. Palatessani lääkäri oli tyytyväinen ja tuumasi, että ukko lähtee nyt kuntoutus (kuoleman) osastolle.

Siellä oli leppoisaa ja jälkkärinkin sai valita kuten myös kahvin ja teen välillä. Öisin aina rullaitiin ruumiita hissukseen pois. Tupakkamiehenä näin sen.

Joskus päivisin jotkut huusi tuskaansa. Noh se oli sitä aikaa.

>simiti<

21

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No joskus penskana on paikat olleet siinä mallissa kipsissä että hieman hidasti menoa alkuunsa.
      Sairaalassa en toki maannut kuin noin vuorokauden. Kiusattuna sitten kotiin makaamaan.

Aika karua tuollainen, kuunnella toisten tuskan ulonoita tai nukkua ruumiiden vieressä :((

• Anonyymi

Siis kipsattuna kotiin

• Sairastelin paljon lapsena, joten paljon tuli vaan maattua, kun ei ollut voimia nousta edes vuoteesta. Lääkäri oli sitä mieltä, etten pärjää kotona ja minut tulisi sijoittaa sairaalaan, kun olin niin isohoitoinen. Rakas äiti mamma kuitenkin minut hoisi kotona. En takuulla olisi saanut sairaalassa yhtä hyvää hoitoa. Lääkäri vaan ihmetteli, että poikahan vain kasvaa vastoin kaikkia ennustuksia. Mutta olihan se elämä ihan kamalaa kidutusta, kun oli niin huono olla. Sen takia varmaan sairastuin lopulta psyykkisestikin. Nykyään olen vahva terve mies, mutta kyllä se sairastelu lapsena jätti syvät traumat.

• Anonyymi

No tuo ei ole kivaa. Itsehän olen mönkinyt omat vammani ja en syytä muita. Se ei ole edes edellisen hallituksen vika, mitä umpijuntit hokée.

Nykyään en enää pääse hoitoon ja se on umpijuntti hallituksen säästöleikkaus idiotiosmia.

>simiti<

• Anonyymi

Ihana mamma sulla. Tommonen äidin pitää ollakin. Hoitaa rakkaansa, vaikka mikä olis. ❤️

Jasu

• Anonyymi

Mulla oli flunssia omituisen usein. Pikkulapsena ja myös teininä oli jotain kroonistuneita flunssia. Nyt aikuisena olen kuitenkin teräsmies, ehkä juuri lapsuudessa kehittyneen immuniteetin myötä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana mamma sulla. Tommonen äidin pitää ollakin. Hoitaa rakkaansa, vaikka mikä olis. ❤️

Jasu

Olen kyllä hänelle suunnattoman kiitollinen. Elämäni olisi voinut mennä täysin eri tavalla, jos ei olisi niin välittävää äitiä. Myös sisko on ollut minulle aivan mahtava tuki. Toki muutkin läheiset, mutta erityisesti he.

• Anonyymi

Nukutuksessa monta kertaa juu.

Jasu

• Anonyymi

Pötkötys

Pötköttäminen osastolla ei ole kivaa. Kotona pötköttely on.

Osastopötköttelyssä on kaikenlaisia letkuja ja hääräämistä ympärillä. Ja kun tulee yö, niin ainoa fyysinen tunne on se kun silmäkulmista valuu hiljalleen kyyneliä tyynylle.

Muistan tuon hyvin.

Kivun olen unohtanut, koska se on kuulema inhimillistä.

(hihitystä)

• Anonyymi

Joku hoitaja voi nähdä joskus monitorista ja tulla lohduttamaan.

Useinmiten kukaan ehdi nähdä.

Nyt sinut nähtiin, on tullut oltua tuossa ja voidaan pötkötellään aina yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku hoitaja voi nähdä joskus monitorista ja tulla lohduttamaan.

Useinmiten kukaan ehdi nähdä.

Nyt sinut nähtiin, on tullut oltua tuossa ja voidaan pötkötellään aina yhdessä.

Duran Duran - Come Undone

https://youtu.be/Epj84QVw2rc

❤️

• Oon, siitä jo kohta 20 vuotta. Selkäranka murtu, niin ei voinu muuta kuin maata sängyssä. Sitä kun ei oikein voinu kipsatakaan. Vältyin kuitenkin siltä kuoleman osastolta, vaikka ortopedi oli jo sinne lähettämässä.

• Anonyymi

Nukkuminrn on rlämän patasta aikaa, jos saa unen, mitähän taisin eilen jotain mainita Poliisiopisto 6, elokuva enpä jaksanut sitten itsekkään katsoa tot.

Rikosaalto jonka manipuloi poliisin ylipäällikkö, joku sellainen.

• Anonyymi

Mutta niin Jeroåp;lla taisi olla jotain kuvia vanhoista kummitusmaisistakin rakennuksesra kun jos suunnittelen peliä joka olisi jännittävä pojille mutta ei liian jännittävä tytöille, minullakin voi olla sellaisia kuvia Kummituspeli.

Koko ideani lähti sellaisesta kun nuorisoa masentaa niin paljon, niin jotaitain piristätää kuin joku pelikin.

• Anonyymi

JeroP on näemmä hampaissasi, noin vertauskuvallisesti. Autiotalot, eksploraatio, kummitukset ja henkimaailma. Folkloreakin voi tonkia jos sieltä löytäisi jotain mielenkiintoista. Eri maissa on erilaiset henkimaailman folkloret, Suomessakin.

• Anonyymi

Niin tuollainen harmittaa kun olisi ehkä taitoa auttaa nuorisoa masentuneisuuteen.

• En juurikaan makaile, paitsi yöllä. Nyt olen puoli-istuvassa asennossa, lempipaikassani, eli sohvan nurkassa ja läppäri kainalossa. Tässä on mukava laiskotella. 😊

Siitä on pitkä aika, kun minulla on ollut mikään paikka kipsissä.

• Anonyymi

minulla oli jokunen aika sitten jalka kipsissä*: kantaluun murtuma.

nyt kun on aikaa niiin.. joain peliä, ideat hycär, olen pelannut shakkia ja 3D Pacman jos jotain idiksiä lisää tuollaiseen.

• Anonyymi

siellä yöllä sitten käy vaikka lavuaarin päälle käsi ruiskuttelut

• Anonyymi

Mummoni olisi sanonut tuohon jos olisi ollut vielä elossa että "kuin härski silakka tunkiolla". oli aika roisit jutut toisinaan :D

• Anonyymi

Se on hyvä, kun huumoria löytyy. Nuo ovat tiukkoja paikkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      91
      3952
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3307
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      125
      2617
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      208
      1953
    5. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1784
    6. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      81
      1695
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      95
      1678
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      110
      1539
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1301
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1192
    Aihe