Ukraina esitteli uuden ballistisen proxyohjuksen

Anonyymi-ap

28

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hassua kyllä, tuo sama narratiivi jatkui kunnes se edellinen FP-5 alkoi posauttamaan tehtaita Venäjällä.

      • Anonyymi00006

        Länsimaat ovat rakentaneet Ukrainan aseet.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Länsimaat ovat rakentaneet Ukrainan aseet.

        Juu ja salaiset biokyyhkysin varustetut natoarmeijat pysäyttivät paraatimarssinne Kiovaan.

        Tuo on jo vanha vitsi.


      • Anonyymi00009

        Joo samaa roskaverkkouutista, mitä lie, ei olla koskaan availtu kun viruksia viljelevät sanovat


    • Anonyymi00002

      Aloitus oikeastaan kiteyttää Venäjän narratiivin keskusongelman viimeisen neljän vuoden ajalta.

      Venäjä: Olemme veljeskansoja! Ukrainalaiset ovat meistä täysin erottamattomia!

      Myös Venäjä: Hohoolit ovat korruptoituneita ali-ihmisiä, jotka kaipaa ojennusta. Sen kun vain mennään sinne röyhkeesti ja ne ei edes taistele vastaan!

    • Anonyymi00003

      mukava ,kun kyrpäryssiä kuolee....NAM!!!!!

      • Anonyymi00010

        Taitaa olla korroonapiikit 100 varmasti otettu kun on viha ja oksettava kieliasu vihan kanssa mennyt mediasta täysillä...ei paljon sivistys paina jos ei osaa asiallista tekstiä kirjoittaa vaan sylkee ns. kadulle.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Taitaa olla korroonapiikit 100 varmasti otettu kun on viha ja oksettava kieliasu vihan kanssa mennyt mediasta täysillä...ei paljon sivistys paina jos ei osaa asiallista tekstiä kirjoittaa vaan sylkee ns. kadulle.

        Selvästi ne ei ainakaan ole olleet sputnikkia, kuten teillä siellä rajan takana.

        Ne sputnikitko teidän on pistäneet huuhailemaan näkymättömistä natoarmeijoista ja biokyyhkyistä?


      • Anonyymi00020

        mukava ,kun kyrpäryssiä kuolee....NAM!!!!!

        Nami..nami.. Vahanaama-kääpiö jatkaa kansansa tapattamista MAHTAVA JOHTAJA=Pösilö-
        Ei vieläkään tajua lopettaa edelleen luulee voittavansa sanotaanko näin "taistelee omia aivojaan vastaan"

        Putin kutsuu YK:n Turvallisuusneuvoston koolle Iraniin kohdistuvien iskujen takia...Tuomitsee jyrkästi Ali Kamelin eliminoinnin Hah..hah..aaa!! Ei helvetti mikä sekopää-Huh..huh!!


    • Anonyymi00004

      hyvä ,että ryssiä kuolee.....

      • Anonyymi00017

        100 prosenttisesti on nautittu kehonsisäisiä piikkejä kun viha ja aivopesaus mediasta mennyt perille...haukkuminen, ivailu ja kiroilu kuuluu lyhyisiin vetoihin. Lopetahan ajoissa vaikka rentoutumalla luonnossa.


      • Anonyymi00021

        hyvä ,että ryssiä kuolee.....

        Taitaa olla suurin osa Afrikasta ja Aasiasta myös Pohjois-Koreasta Kimi-jonne saa jokaisesta kaatuneesta sotilaasta perunan...

        "Tule töihin Venäjälle hyvä palkka" 👌🤣👍


    • Anonyymi00005

      vituttaako,kun kyrpäryssiä kuolee?

      • Anonyymi00011

        Rauhoituhan jo toistolla ja lyhuyellä vedolla. Se olisi kannattanut todella jättää menemättä jonoon ottamaan noita ruumiinsisäisiä mitälie nesteitä kehoonsa tietämättä mitä sai - tuo siitä tulee ja kyllä koulutusta vaatisi myös lisää, että kieliasu olisi suomalainen ja sitä ei tarvitsisi hävetä jos ulkomaille eksyy jopa. Se vie maan mainetta alas kaikenlainen räävintä suu n puolelta sekä juopottelu ja huumeet rivon kielen kanssa...voi voi.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Rauhoituhan jo toistolla ja lyhuyellä vedolla. Se olisi kannattanut todella jättää menemättä jonoon ottamaan noita ruumiinsisäisiä mitälie nesteitä kehoonsa tietämättä mitä sai - tuo siitä tulee ja kyllä koulutusta vaatisi myös lisää, että kieliasu olisi suomalainen ja sitä ei tarvitsisi hävetä jos ulkomaille eksyy jopa. Se vie maan mainetta alas kaikenlainen räävintä suu n puolelta sekä juopottelu ja huumeet rivon kielen kanssa...voi voi.

        Sinun täytyy varmaan ottaa jotain verenohentajia, jos haluat huuhtoa kaikki sputnikit suonistasi.


      • Anonyymi00022

        vituttaako,kun kyrpäryssiä kuolee?

        EI SITTEN YHTÄÄN!! Mutta se kyrsii kun Kääpiötä ei meinaa saada "pakettiin" saattaa tuo hirviö vielä päästä tai ehtiä elävänäkin Pohjois-Koreaan esittelemään "prinssi nakkia" näin ollen ei voi puhua "kyrvästä tai mulkusta" Ainoa iso osa kehosta on ISO PÄÄ- mitä isompi pää sen tyhjempi/tyhmempi on sisältö kun nämä asiat on jo nähty- Miten on mahdollista putinilla jälkeläisiä? miten tai millä ne on tehty- jos varsi on kuin tulitikku reunoilla 2-hernettä - kahdella karvalla siunattu...👍🤣👌


    • Anonyymi00008
      • Anonyymi00012

        Etenee maltillisisesti kohti Kieviä ja on säästänyt veljeskansan siviilejä venäläiset...kansa on kiitollinen ja on saanut ruokaa ja apua. Pääsevät pian natsivallasta jos eivät huuhaa-tukijat anna lisää rahaa ja aseita sodan pitkittämiseen. Kyllä natsivalta on otettava juurineen maasta pois.


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Etenee maltillisisesti kohti Kieviä ja on säästänyt veljeskansan siviilejä venäläiset...kansa on kiitollinen ja on saanut ruokaa ja apua. Pääsevät pian natsivallasta jos eivät huuhaa-tukijat anna lisää rahaa ja aseita sodan pitkittämiseen. Kyllä natsivalta on otettava juurineen maasta pois.

        Kieltämättä Venäjän eteneminen Ukrainassa on hyvinkin maltillista, valtasi viimevuonna (2025) noin 0,8%:a Ukrainan pinta-alasta.
        Voisi joskus jopa luulla että joidenkin Venäläisten mielestä tuo olisi liiankin maltillista, mutta eihän se sitä voi olla, kun kaikki menee juurikin suunnitelmien mukaan.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Etenee maltillisisesti kohti Kieviä ja on säästänyt veljeskansan siviilejä venäläiset...kansa on kiitollinen ja on saanut ruokaa ja apua. Pääsevät pian natsivallasta jos eivät huuhaa-tukijat anna lisää rahaa ja aseita sodan pitkittämiseen. Kyllä natsivalta on otettava juurineen maasta pois.

        Onko sputnikit otettuna molempiin tasssuihin?
        Mikset mene vapaaehtoisena pelastamaan Vovan erikoisoperaatiota?


      • Anonyymi00018
        santtu_1975X kirjoitti:

        Kieltämättä Venäjän eteneminen Ukrainassa on hyvinkin maltillista, valtasi viimevuonna (2025) noin 0,8%:a Ukrainan pinta-alasta.
        Voisi joskus jopa luulla että joidenkin Venäläisten mielestä tuo olisi liiankin maltillista, mutta eihän se sitä voi olla, kun kaikki menee juurikin suunnitelmien mukaan.

        Venäjä on vapauttanut jo tähän mennessä 120.700 neliökilometriä eli 1/3 Suomen pinta-alasta...ja meno jatkuu tehokkaasti varjellen siviilejä, mitä taas natsipuoli Ukrainassa ei kunnioita kuten muistatte Kurskin mielipuolisenBrutaalin toiminnan jossa tappoivat perheitä kellareihin käsikranaatein, ensin jopa tehden tarpeensa....aika pahaa eikö?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Venäjä on vapauttanut jo tähän mennessä 120.700 neliökilometriä eli 1/3 Suomen pinta-alasta...ja meno jatkuu tehokkaasti varjellen siviilejä, mitä taas natsipuoli Ukrainassa ei kunnioita kuten muistatte Kurskin mielipuolisenBrutaalin toiminnan jossa tappoivat perheitä kellareihin käsikranaatein, ensin jopa tehden tarpeensa....aika pahaa eikö?

        Tuo lienee n. 20% maa-alasta mitä ovat saanehet pelastettua väkivallalta tosiaan ja saaneet alueita jo jälleenrakennettua.
        Ei ole enää natsipuoli ammuskellut umpimähkään Dombassiin kun on hyvä torjunta eikä lasten leluihin ole päästy kätkemään räjähteitä, joita lapset löysivät ja kävi ikävästi. Se on sitä järkyttävää järjetöntä fasismia se. Sekin hyvä, että lasten hyväksikäyttö jenkkilääketehtaille on paljolti saatu loppumaan ainakin vallatuilla alueilla.


      • Anonyymi00023

        Nämä 3000 kg liitopommit valtaisine määrineen tukahduttaa kyllä kaikki huuhaa verkkouutiset ja iltapäivien roskalehtien propan.

        https://www.youtube,com/watch?v=tKzlE4qLNF4


        NÄMÄ ROSKAKANAVAT ON JO NÄHTY JA TIEDOSSA!


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Etenee maltillisisesti kohti Kieviä ja on säästänyt veljeskansan siviilejä venäläiset...kansa on kiitollinen ja on saanut ruokaa ja apua. Pääsevät pian natsivallasta jos eivät huuhaa-tukijat anna lisää rahaa ja aseita sodan pitkittämiseen. Kyllä natsivalta on otettava juurineen maasta pois.

        Etenee maltillisisesti kohti Kieviä ja on säästänyt veljeskansan siviilejä venäläiset...kansa on kiitollinen ja on saanut ruokaa ja apua. Pääsevät pian natsivallasta jos eivät huuhaa-tukijat anna lisää rahaa ja aseita sodan pitkittämiseen. Kyllä natsivalta on otettava juurineen maasta pois.


        Paljonko maksaa Juusto Voi ja Kananmunat Pietarissa!


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Venäjä on vapauttanut jo tähän mennessä 120.700 neliökilometriä eli 1/3 Suomen pinta-alasta...ja meno jatkuu tehokkaasti varjellen siviilejä, mitä taas natsipuoli Ukrainassa ei kunnioita kuten muistatte Kurskin mielipuolisenBrutaalin toiminnan jossa tappoivat perheitä kellareihin käsikranaatein, ensin jopa tehden tarpeensa....aika pahaa eikö?

        Venäjä on vapauttanut jo tähän mennessä 120.700 neliökilometriä eli 1/3 Suomen pinta-alasta...ja meno jatkuu tehokkaasti varjellen siviilejä, mitä taas natsipuoli Ukrainassa ei kunnioita kuten muistatte Kurskin mielipuolisenBrutaalin toiminnan jossa tappoivat perheitä kellareihin käsikranaatein, ensin jopa tehden tarpeensa....aika pahaa eikö?


        Paljonko maksaa Kananmunat Voi ja Juusto Pietarissa?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Venäjä on vapauttanut jo tähän mennessä 120.700 neliökilometriä eli 1/3 Suomen pinta-alasta...ja meno jatkuu tehokkaasti varjellen siviilejä, mitä taas natsipuoli Ukrainassa ei kunnioita kuten muistatte Kurskin mielipuolisenBrutaalin toiminnan jossa tappoivat perheitä kellareihin käsikranaatein, ensin jopa tehden tarpeensa....aika pahaa eikö?


        Paljonko maksaa Kananmunat Voi ja Juusto Pietarissa?

        Putin on nyt samassa tilanteessa kuin Hitler viimeisenä päivänään – peli on pelattu!
        ja nyt myös samassa tilanteessa kuin Ali Kameli-

        https://www.youtube.com/watch?v=_1BhFHsz1Q8

        IRANIN TAPPIO ON MYÖS VENÄJÄN TAPPIO...Hah..hah...aa!!


      • Anonyymi00027

        Nämä 30 000 tuhannen You Tube kanavan totuus valtaisine määrineen tukahduttaa kyllä kaikki huuhaa Ryssän Propagandan...

        "Nouse! Putin johtaa maata kauheaan katastrofiin"; Venäläiset bloggaajat hyökkäävät diktaattoria vastaan

        https://www.youtube.com/watch?v=jG8nLFH1txk

        Ajateltavissa oleva tapahtui juuri Venäjällä... Parlamentti myönsi, että sota on MENETETTY

        https://www.youtube.com/watch?v=jy2E1H9hojY

        Venäläiset taloustieteilijät sanoivat juuri, että Venäjällä on jäljellä neljä kuukautta pahimpaan romahdukseen sitten Neuvostoliiton romahduksen

        https://www.youtube.com/watch?v=4l7YabZr7vw

        7 TYHMYYDEN tasoa, jotka TUHOSIVAT Venäjän

        https://www.youtube.com/watch?v=1uJ1PYd2Ggc


    • Anonyymi00028

      Totuus taustalla on, että Ukraina saa liittolaisiltaan koko ajan aseapua, kun taas Venäjän liittolaiset sekä niiden kyky aseistaa Venäjää heikkenevät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe