Huoltoasema saa myydä bensaa eurolla, kuten hoitolaitos saa ottaa hoitajamitoitusta enemmän hoitajia.
Purra ei ole sellaista kieltänyt!
Päinvastoin, on vain kannustettu hoitamaan enemmän, eikä bensan hintaakaan ole moitittu liian alhaiseksi hallituksessa!
Huoltoasema saa myydä bensaa eurolla, kuten hoitolaitos saa ottaa hoitajamitoitusta enemmän hoitajia
11
228
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vihervassujen syy!
- Anonyymi00003
eikös Pietarissa ole jo nukkumaanmeno aika
- Anonyymi00002
Ei esim. Nesteelle ole asetettu mitään minimihintaa, jonka alle he eivät saisi polttoaineita toimittaa!
- Anonyymi00004
Eli hallitus mahdollistaa myös "euron bensan"
Niin, jos huoltoasema myy liikennebensiinia 1,00€/L niin tuo tarkoittaa että polttoaineen alv0 hinta on 79,7snt/L (eli tuosta eurosta menee alv:a 20,3snt)
Tämä polttoainelitra sisältää (hinnat 1.4 eteenpäin):
energiasisältöveroa 53,79snt/L
Hiilidioksidiveroa 15,85snt/L
huoltovarmuusmaksua 0,54snt/L
eli yhteensä 70,18snt/L
Jos huoltoasema on saanut bensiinin ILMAISEKSI, niin hinnassa olisi katetta hieman yli 9snt/L, mutta valitettavasti ilmaista liikennebensiiniä ei taida olla missään saatavilla...- Anonyymi00005
Hyvin voivat hoitolaitokset ottaa se vaikka 0.4 hoitajaa enemmän, kuin hoitajamitoitus määrää!
- Anonyymi00006
Yksityisten hoitolaitosten ja sairaaloiden kuuluukin hoitaa potilaita halvemmalla kuin hoidon kustannukset ovat, koska tällöin estetään rikastuminen sairauksien kustannuksella.
Sairauksien kustannuksella tapahtuva rikastuminen on kauheaa porvarillista
ei-sosialistista riistoa.
Onneksi hyvinvoinnin hallinnon kustannukset menevät eri momentilta, joten poliittinen hallinto ei rikastu sairauksien vaan veronmaksajien kustannuksella. - Anonyymi00007
Saavat palkata ja saavat myydä!
Näin on riikka sallinut - Anonyymi00008
Näkyykö niitä euron bensoja?
- Anonyymi00009
Se on huoltoaseman vastuulla.
- Anonyymi00010
Poistetaan turhaan pakottava hoitajamitoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429