EK ei osallistu sotatilanteesta kärsineiden auttamiseen millään tavalla
Tyrmäys EK:lta: Ei palkkaa Dubain lomailijoille
"Jos työhön paluu estyy lomamatkalta, ei työnantajalla ole palkanmaksuvelvollisuutta, kertoo EK:n lakiasiainjohtaja Markus Äimälä."
iltalehti.fi
EK muistaa Suomen kansaa - ei palkkaa
14
131
Vastaukset
- Anonyymi00001
Arabivaltio korvaa matkustushaitasta syntyneet kulut.
- Anonyymi00003
Öljysheikeillä riittää rahaa!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Öljysheikeillä riittää rahaa!
Nilsiän öljysheikeillä?
- Anonyymi00002
Kyllä, sotaan pitää myös varautua, erityisesti noilla alueilla. Kotisohvalta kun katsoo matkailuohjelmia, niin ompa turvallista. Jos jonkun talon haluaa nähdä, niin netistä löytyy kuva, esim. Elviksen taloa ei tarvi mennä lätäkön taa katsomaan, kuva on netissä.
- Anonyymi00005
Tekemättömästä työstä ei tarvi maksaa. Ulkomaille ei ole pakko matkustaa ellei kyse ole työmatkasta.
On hyvä että ihmisiä vähän herätellään.- Anonyymi00006
Sitä varten on olemassa vakuutukset.
- Anonyymi00008
Tekemättömästä työstä ei tarvi maksaa.
Kyllä eduskunnassa maksetaan "HERROILLE" täysi palkka ja korvaukset, oli töissä tai ei.
- Anonyymi00007
Dubain ökylomailijoilla "All inclusive" ei talous ratkea vaikka olisivat vuoden ilman palkkaa.
Kerrotko miksi työnantajan tarvitsisi maksaa siitä että työntekijä ei pääse sovittuun aikaan työpaikalle?
Minusta tuo EK:n linjaus on oman oikeustajuni mukainen, eli työnantajan ei tarvitse maksaa palkkaa, mutta kyseisen tilanteen takia tapahtunutta ei katsomta myöskaan oikeudettomaksi poissaoloksi työpaikalta.
Tuo edellinen tulkinta olikin hyvin itseäni ihmetyttävä.- Anonyymi00009
Eiköhän nuo kuulu kustantaa mahdollisesta matkavakuutuksesta.
Olen siis itse duunari, mutta tässä asiassa olen kyllä palkanmaksajan puolella. On ihan omaa hulluutta matkustaa arveluttaviin maihin. Mitä sen yhden Kalevan pelastaminenkin maksoi veronmaksajille. Muistaakseni satojatuhansia euroja. Kyllä siitäkin tulee takaisinmaksuohjelma laatia matkalaiselle.- Anonyymi00010
Tavallista duunaria ei edes olisi lähdetty pelastamaan Suomi ei auta kansalaisiaaan
- Anonyymi00011
No johan on taas vaatimus!!! Miksi ihmeessä EK:n pitäisi osallistua kenenkään lomamatkan kuluihin! Nehän on jokaisen lomailijan omalla vastuulla! Itsehän ovat lähteneet tässä maailman tilanteessa lomailemaan paikkaan joka tiedettiin vaaran alaiseksi jo pitkään!!! Tässä taas esimerkki siitä käsityksestä, ettei ihmisen itse tarvitse ottaa vastuuta tekemisistään, vaan aina jonkun muun pitäisi se tehdä!!!
- Anonyymi00012
No niin. Eikös Satonen & co. ole säätäneet, että tulos tai ulos. Työsuhteen purkaminen asap, karenssi päivärahoihin. Oma vika.
- Anonyymi00013
Valtio kustantaa aina r-pussin ja sinkkilaatikon paluumatkalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429