Välimerellä valtava räjähdys Venäjän LNG-kaasutankkerissa, Ukraina iski meridrooneilla

Anonyymi-ap

Varjolaivaston käyttö on yhä vaarallisempaa ja kalliimpaa.

28

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei miestappioita, valitettavasti.
      Jokainen venäläinen kaikkialla maailmassa on sallittu sotatoimien kohde.

      • Ainakin minä aion seurata, miten kivasti varjolaivasto liikkuu Laukaansuuhun ja takaisin sen jälkeen kun Venäjä on iskenyt matkustajalaivaan. Varmaan homma toimii siitä lähtien kuin junan vessa. 🥴


      • Niin, Ukraina ja Venäjä ovat sodassa keskenään ja ovat olleet sitä jo yli neljä vuotta. Joten tuossahan toinen sodan osapuoli iskee toisen osapuolen laivaan haitaten toisen osapuolen sodankäynnin rahoittamista.

        Jos Venäjä alkaisi upottamaan Eurooppalaisten valtioiden laivoja niin siihen varmasti vastattaisiin vastatoimilla joka sitten saattaisi lopulta kohtaa sotaan näiden eurooppalaisten valtioiden ja Venäjän välillä.
        Kannattaa näissä ”Venäjä fantasioissa” kuiten myös hieman katsoa karttaa ensin, Tanskan ja Ruotsin välinen kapea salmi on erittäin helppo katkaista Venäläisten laivojen liikenteeltä, eli ihan heti ei Venäjän kannata alkaa laivojen upotukseen.


      • Anonyymi00015
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ainakin minä aion seurata, miten kivasti varjolaivasto liikkuu Laukaansuuhun ja takaisin sen jälkeen kun Venäjä on iskenyt matkustajalaivaan. Varmaan homma toimii siitä lähtien kuin junan vessa. 🥴

        Venäjä ei tarvitse laivastoa upottaakseen Naton aluksia. Kuten Mustallamerellä, Ukrainalla on riittävästi muutamia kymmeniä meridroneja. Siksi sellaisessa lammikossa kuten Itämeri ei ole tarvetta pitää laivastoa.


      • Anonyymi00017

        "Alkavat omalta puoleltaan valikoivasti" .... .

        MILLÄ VTUN RESURSSEILLA ??????????.


    • Anonyymi00002

      Eli siis kauppamerenkäynti on yhä vaarallisempaa. Kiitos Suomen, joka teki sotilaallisista iskuista kauppalaivoja vastaan poliittisesti hyväksyttyjä.

      • Anonyymi00003

        Kyllä, vakuuttamattomat purkit pitää saada pois laivaliikenteestä.


      • Anonyymi00004

        täytyy syntyä joko idiootiksi tai suomalaiseksi, jotta ei ymmärtäisi, että jokainen venäläinen pidätetty tai vaurioitunut tankkeri tarkoittaa öljyn ja kaasun hinnan nousua.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kyllä, vakuuttamattomat purkit pitää saada pois laivaliikenteestä.

        Upottamalla ne vakuutuslupia kysymättä ohjuksilla? Länsimaat ovat tehneet jo kaikesta merenkulusta hengenvaarallista, niin Meksikonlahdella kuin Välimerelläkin, seuraavana Itämeren vuoro? Kommandoiskuista on enää lyhyt matka alusten upottamiseen. Pahempia kuin huthit?


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        täytyy syntyä joko idiootiksi tai suomalaiseksi, jotta ei ymmärtäisi, että jokainen venäläinen pidätetty tai vaurioitunut tankkeri tarkoittaa öljyn ja kaasun hinnan nousua.

        Mutta vähemmän rahaa Venäjälle sen rikollisen sodan rahoittamiseen.


      • Anonyymi00007
        moloch_horridus kirjoitti:

        Mutta vähemmän rahaa Venäjälle sen rikollisen sodan rahoittamiseen.

        Jees. Ja mitä vähemmän rahaa sitä kauemmin tätä herkkua piisaa. Kummat loppuvat ennemmin; venäläiset vai ukrainalaiset?


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Jees. Ja mitä vähemmän rahaa sitä kauemmin tätä herkkua piisaa. Kummat loppuvat ennemmin; venäläiset vai ukrainalaiset?

        Sitten se sota Ukrainassa jatkuu, mutta tärkeintä on että ei pääty Venäjän sanelemilla ehdoilla.


      • Anonyymi00013
        santtu_1975X kirjoitti:

        Sitten se sota Ukrainassa jatkuu, mutta tärkeintä on että ei pääty Venäjän sanelemilla ehdoilla.

        Venäjän PITÄÄ sanella ehdot ja uusfasisteille ei saa jäädä pientäkään siivua.
        Kuvitteletteko että Venäjän turvallisuutta uhannut kauttasota voisi päättyä toisin?


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Jees. Ja mitä vähemmän rahaa sitä kauemmin tätä herkkua piisaa. Kummat loppuvat ennemmin; venäläiset vai ukrainalaiset?

        Noin keskimäärin ja todennäköisesti vieraille maille hyökkäämään halukkaat loppuvat ennemmin kuin kotejaan ja kontujaan puolustamaan halukkaat.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Venäjän PITÄÄ sanella ehdot ja uusfasisteille ei saa jäädä pientäkään siivua.
        Kuvitteletteko että Venäjän turvallisuutta uhannut kauttasota voisi päättyä toisin?

        Teidän 0,3 prosenttinne houreet ja fantasiat eivät tietenkään ole minkäänlainen pohja muulle kuin uusille houreillenne ja fantasioillenne.

        Venäjän nykyjärjestelmä on täysin fasistinen ja täyttää fasismin kaikki mahdolliset määrittelyt.


      • Tosin Suomi ei ole iskenyt sotilaallisesti kauppalaivoja vastaan. Kukaan ei ole loukkaantunut eikä yhteenkään laivaan ole tehty reikää. Laivat ovat päässeet aikanaan jatkamaan matkaansa ilman että hiuskarvaakaan olisi taitettu kenenkään päästä.


      • Anonyymi00014
        moloch_horridus kirjoitti:

        Mutta vähemmän rahaa Venäjälle sen rikollisen sodan rahoittamiseen.

        Puute nostaa kaasun hintaa, eli enemmän rahaa Venäjän sotakassaan.


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Jees. Ja mitä vähemmän rahaa sitä kauemmin tätä herkkua piisaa. Kummat loppuvat ennemmin; venäläiset vai ukrainalaiset?

        Sitä vähemmän aikaa tätä herkkua kestää, mitä ennemmin Venäjältä loppuvat rahat. Venäjältä loppuvat ennemmin vieraassa maassa sotimaan halukkaat kuin omaa maataan puolustavat ukrainalaiset.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Venäjän PITÄÄ sanella ehdot ja uusfasisteille ei saa jäädä pientäkään siivua.
        Kuvitteletteko että Venäjän turvallisuutta uhannut kauttasota voisi päättyä toisin?

        Ukrainassa on ollut vain Venäjän oma proxysota ja Venäjä itse on uusfasistien hallussa, ei Ukraina, joka ei Venäjää mitenkään uhannut.


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Puute nostaa kaasun hintaa, eli enemmän rahaa Venäjän sotakassaan.

        Vaan ei silloin, kun se puute johtuu Venäjän LNG-laivan tuhoamisesta.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Venäjän PITÄÄ sanella ehdot ja uusfasisteille ei saa jäädä pientäkään siivua.
        Kuvitteletteko että Venäjän turvallisuutta uhannut kauttasota voisi päättyä toisin?

        Sulle, venäjän äänitorvi, sanellaan "ehdot" .... sorakuopalla.


    • Anonyymi00009

      Ei Ukraina mitään iskenyt, länsi häärää ja ukraina ottaa vastuun, homma toimii kahteen suuntaan.

      • Anonyymi00016

        Se pitäisi todistaa kuten kaapelin katkomiset Itämerellä. Kumpikin osapuoli osaa pelata.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Se pitäisi todistaa kuten kaapelin katkomiset Itämerellä. Kumpikin osapuoli osaa pelata.

        Meinaakko, että suomenlahden data-kaapelien katkomisesta, olisivat hyötyneet mm. Zwasimaa, tai Nauru-saaret?.


    • Anonyymi00010

      Me nähdään nyt livenä länsijohtajien hirviömäisyyden, kaikki on mahdollista ja luvallista.
      Uskooko joku, että samassa agendassa oleva Ukrainan uusnatsit olisivat jotenkin poikkeus?

      • Kuulepas kun se mitä te 0,3 prosentissanne näette käy vain perverssistä viihteestä. 🤣

        Eihän teitä putinatseja edes löydy mistään, jos haluaisi vaihtaa muutaman sanan. Vai mistä muka löytyisi? Tämä kysymys jää ikuisesti vastauksetta.


    • Anonyymi00011

      Ukrainalaiset hirviöt syövät venäläisiä lapsia keskellä Moskovaa Kremlissä.

      -Pravda

    • Anonyymi00012

      Mainiota mainiota mainiota jatkakaa .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe