Introvertillä helpompaa olla yksin

Anonyymi-ap

Introverttille on paljon helpompaa olla yksinään, kuin yrittää suhdetta naisen kanssa.
Ei paljon keksi puhumista naisen kanssa, eikä nainen halua miestä, joka ei juurikaan mitään puhu tai jos puhuu, niin puhuu samoja asioita.
Naisen kanssa kun pitäisi olla koko ajan puhelias.

Joillakin on käsitys, että aasiasta löytää suomi mies helposti naisen.
Katselin videota, jossa suomalainen mies yritti lähestyä naisia thaimaassa.
Ei ollut edes mikään ruma mies.
Kun mies lähestyi naisia, kysyi onko nainen sinkku, niin 99% naisista sanoi, että hänellä on poikaystävä, vaikkei välttämättä edes ollut, mutta se on naiselle hyvä keino saada hätistettyä mies pois, kun näin ilmaisee, ettei ole sinkku.
Kun mies kysyi naisen nimeä, niin pieni osa sanoi nimensä, mutta suurin osa suhtautui, mitä nimeni sinulle kuuluu.
Tai kun mies kysyi naisen puhelin numeroa, niin 99% vastasi ei.

Että ei sieltä aasiasta mitään naista helposti löydy, kuten jotkut kuvittelee.

84

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Introvertti mies on epätyypillinen ominaisuus maailman historiassa. Ekstroverttiyyteen liittyy stereotyyppinen maskuliinisuuden vahvuudet ja ominaisuudet. Introverttiyyteen taas feminiinisyyden vastaavat.

      Kenties tästä pitäisi osata nauttia, että olet tyhjää ilmaa deittailu mielessä. Ettei ole husbando-materiaalia. Lakata elämästä elämätöntä elämää sen vuoksi, että pelko ekstrovertti normin rikkomisesta vaurioittaisi jo rikkinäisiä siteitä yhteiskuntaamme. Eli uskaltaa olla oma itsensä.

      • Anonyymi00074

        Kyl introverttikin kykenee hyvin puhumaan hyvässä seurassa, jossa kokee olevansa tasa-arvoinen, jossa itse asialla on merkitystä paljon enemmän kuin titteleillä tai toisen roolilla olla muita parempi? Introvertti on kokenut monesti alistamista, häikäilemätöntä toimintaa ja siksi on varovaisempi vain omassa tekemisessä.

        Extrovertit ovat enemmän roolipelaajia (narsismiin kallellaan), jotka esittävät harhaisen kuvan itsestään muille, jotta muut näkisi hänen erinomaisuutensa ja haluaa kuulla olevansa arvostettu muiden silmissä. Tämä vähän sama mustavalkoinen määre extrovertistä kuin yleinen mielikuva introvertistä.

        Minusta molemmista löytyy heitä positiivisia ja negatiivisia ihmisiä, toisen mollaaminen tai ylipäätään heikommassa asemassa olevan mollaaminen kertoo enemmän siitä mollaajasta kuin mollauksen uhrista.

        Narsistinen ihminen mustamaalaa muita helpoiten ja on tekemisessään säälimätön ja raukkamainen. Se on minusta heikkouden merkki, ei henkisen vahvuuden osoitus. Henkisesti epäkypsä paljastaa itsensä (oman heikkoutensa) yleensä, vastoinkäymisten alla.


    • Anonyymi00001

      Introvertin täytyy etsiä introvertti. Suomeksi: Tuppisuu tarttee toisen tuppisuun.

      Jotenkin ihmettelen monesti sitä, että jotkut ajattelee, että kyllä pitäisi riittää toiselle, vaikka ei olisi kuin nimi. Mitään ei tarvitsisi tuoda suhteeseen ja sen nimen pitäisi riittää...

      Sitten kun se ei riitä toisille, ei myy ns. Niin sitten uhriudutaan. En tajua...

      • Anonyymi00005

        Toinen on sellainen empaattisuus, tunneälykkyys.

        Jos itse on sellainen, sellaista kumppania myös tarvitsee. Vastavuoroisuus on suhteiden liima. Jos suhde on yksipuolinen joltain kantilta, se ei palvele silloin toista puolta.

        Nyyttikestit lässähtää heti, jos joku ei tuo mitään ja popsii vain muiden tuomat eväät. Näin se menee...


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Toinen on sellainen empaattisuus, tunneälykkyys.

        Jos itse on sellainen, sellaista kumppania myös tarvitsee. Vastavuoroisuus on suhteiden liima. Jos suhde on yksipuolinen joltain kantilta, se ei palvele silloin toista puolta.

        Nyyttikestit lässähtää heti, jos joku ei tuo mitään ja popsii vain muiden tuomat eväät. Näin se menee...

        Tästä olen täysin samaa mieltä! En voi enää sietää yhtäkään sellaista miestä, joka ei osaa olla vastavuoroinen ja ajattelee niin, että naisen pitää tehdä kaikki niin henkisesti kuin fyysisesti!


      • Anonyymi00015

        Ekstrovertti sitten tarvitsee introvertin, jolle voi esiintyä häiriöttä rajattomasti ja kälättää tauotta ja keskeytyksettä (*Korvatulpat, *di@pam, *rotanmyrkky)...

        xLiner


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ekstrovertti sitten tarvitsee introvertin, jolle voi esiintyä häiriöttä rajattomasti ja kälättää tauotta ja keskeytyksettä (*Korvatulpat, *di@pam, *rotanmyrkky)...

        xLiner

        Välillä todellakin tulee tunne, että tarvitsevat, kun nuo kälättäjät yrittävät aina tunkea seuraani. Osaan tiki hetken suvjuvasti kuunnelle, mutta en IKINÄ huolisi sellaista pysyvämmin elämääni. 😁


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Tästä olen täysin samaa mieltä! En voi enää sietää yhtäkään sellaista miestä, joka ei osaa olla vastavuoroinen ja ajattelee niin, että naisen pitää tehdä kaikki niin henkisesti kuin fyysisesti!

        No naisista oikeasti vastavuoroista on likipitäen mahdotonta löytää. Moni feikkaa sitä ja jaksaa pitää kulissia noin vuoden.

        Nykyään noin +40---> vuotiaat naiset on kasvatettu olemaan huomioivia, tykkäs ne siitä tai ei.

        Siitä vastavuotoisuudesta pitää osata pitää, saada itsekin, että se on luontevaa...muuten se on raskasta feikkaamista ja loppuu aikanaan.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ekstrovertti sitten tarvitsee introvertin, jolle voi esiintyä häiriöttä rajattomasti ja kälättää tauotta ja keskeytyksettä (*Korvatulpat, *di@pam, *rotanmyrkky)...

        xLiner

        Mietin vaan, miksi introvertti tuohon suostuisi?

        Eikö hän tee itse itselleen sen ongelman?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Välillä todellakin tulee tunne, että tarvitsevat, kun nuo kälättäjät yrittävät aina tunkea seuraani. Osaan tiki hetken suvjuvasti kuunnelle, mutta en IKINÄ huolisi sellaista pysyvämmin elämääni. 😁

        Niin... tokkopa ne suhteessa hiljenisivät...


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Mietin vaan, miksi introvertti tuohon suostuisi?

        Eikö hän tee itse itselleen sen ongelman?

        Ei varmasti kauaa suostukaan. Töissä moottorituville ei oikein voi mitään. Kyllä sen aikaa yleensä kestää, jolleivät ole ihan mlkkuja. Vapaalla on helpompi valita seuransa.

        xLiner


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Niin... tokkopa ne suhteessa hiljenisivät...

        Miten tuo ekstroverttien kesken onnistuu? Hirveä huuto- ja esiintymiskilpailu?

        xLiner


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei varmasti kauaa suostukaan. Töissä moottorituville ei oikein voi mitään. Kyllä sen aikaa yleensä kestää, jolleivät ole ihan mlkkuja. Vapaalla on helpompi valita seuransa.

        xLiner

        Niin. Kyllä minäkin olen tavannut mutisteja. Mutta yleensä jutustelut jääkin uniikeiksi. Huikkaa jatkossa vaan kädellä tms.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Miten tuo ekstroverttien kesken onnistuu? Hirveä huuto- ja esiintymiskilpailu?

        xLiner

        No vaikka olisi eksovertti, ei silti tarkoita, etteikö kuuntelisi.

        Eksovertit käyttää puhetta kommunikoimiseen, ei jalkaterien ja nenänpään asentoja. 😁


      • Anonyymi00039 kirjoitti:

        No vaikka olisi eksovertti, ei silti tarkoita, etteikö kuuntelisi.

        Eksovertit käyttää puhetta kommunikoimiseen, ei jalkaterien ja nenänpään asentoja. 😁

        "No vaikka olisi eksovertti, ei silti tarkoita, etteikö kuuntelisi."

        Kyllä se aika usein tarkoittaa. Tyhjä tila pitää täyttää äänellä, puhutaan paljon, sanotaan vähän, nähdään tai kuullaan vielä vähemmän.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        No vaikka olisi eksovertti, ei silti tarkoita, etteikö kuuntelisi.

        Eksovertit käyttää puhetta kommunikoimiseen, ei jalkaterien ja nenänpään asentoja. 😁

        Suurin osa viestinnästä on nimenomaan nonverbaalista, myös ekstroverteilla.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        No vaikka olisi eksovertti, ei silti tarkoita, etteikö kuuntelisi.

        Eksovertit käyttää puhetta kommunikoimiseen, ei jalkaterien ja nenänpään asentoja. 😁

        "Eksovertit käyttää puhetta kommunikoimiseen, ei jalkaterien ja nenänpään asentoja."

        Niin introvertitkin käyttävät. Tuppisuu voi olla intro- tai yhtä hyvin myös ekstro. Noilla ei ole mitään tekoa keskenään.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        No vaikka olisi eksovertti, ei silti tarkoita, etteikö kuuntelisi.

        Eksovertit käyttää puhetta kommunikoimiseen, ei jalkaterien ja nenänpään asentoja. 😁

        Se, että osaa ja tykkää kalattaa tauotta, ei ole kommunikointia. Se on vain melun tuottamista.


    • Anonyymi00002

      Naisissakin on yhtälailla introvertteja, jotka eivät pälättävää miesseuraa.

    • Anonyymi00003

      Miksi introverttimiehelle ei kelpaa introverttinainen?

      • Anonyymi00004

        Tämä...☝️

        Tapasin kerran erään todella ujon, hiljaisen naisen. Oli todella vaivaannuttavaa treffata hänet. Meni monologiksi koko homma.

        Mutta olen nähnyt kahviloissa ja yleisissä paikoissa pariskuntia, jotka eivät puhu toisilleen yhtään mitään. Ja päällepäin kumpikin näyttää tyytyväiselle, eli kyse ei ole mykkäkoulusta. Olen varma, että kumpikin nauttii siitä, ettei kumpikaan sano mitään.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tämä...☝️

        Tapasin kerran erään todella ujon, hiljaisen naisen. Oli todella vaivaannuttavaa treffata hänet. Meni monologiksi koko homma.

        Mutta olen nähnyt kahviloissa ja yleisissä paikoissa pariskuntia, jotka eivät puhu toisilleen yhtään mitään. Ja päällepäin kumpikin näyttää tyytyväiselle, eli kyse ei ole mykkäkoulusta. Olen varma, että kumpikin nauttii siitä, ettei kumpikaan sano mitään.

        Kyllä siitä ujosta ja hiljaisestakin sielu löytyy. Tarvitaan vain aikaa ja hippusen itsetuntemusta.

        Mutta sitten tietenkin miten hän kohtaa sinut?

        Mies 65


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Kyllä siitä ujosta ja hiljaisestakin sielu löytyy. Tarvitaan vain aikaa ja hippusen itsetuntemusta.

        Mutta sitten tietenkin miten hän kohtaa sinut?

        Mies 65

        En epäile yhtään.

        Mutta minä en ala millään virkkuukoukulla ja sokeripalalla houkuttelemaan. Jos on vaikeaa puhua ja olla vieraan ihmisen kanssa, niin sellainen saa odotella erilaisen tyypin sit siihen peliin.


    • Olin taannoin vaimoni kanssa erittäin vähäpuheisen pariskunnan luona. Varsin kamaloittava tilanne.

    • Anonyymi00006

      Eksäni oli todella vähäpuheinen ja se aiheutti paljon ongelmia parisuhteessa! Kun hän ei halunnut lähteä terapiaankaan, laitoin eropaperit menemään!

      • Anonyymi00007

        Meillä menee eksäsi kanssa hyvin :)


      • Anonyymi00008

        Eksäni ei puhunut mitään että löysi uuden kumppanin ja lähti menemään 🤷‍♂️


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Eksäni ei puhunut mitään että löysi uuden kumppanin ja lähti menemään 🤷‍♂️

        Emme ole vaihtaneet sen jälkeen sanaakaan :D


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Meillä menee eksäsi kanssa hyvin :)

        Tuskin olet lasteni isä, josta minä kerroin!


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Tuskin olet lasteni isä, josta minä kerroin!

        En niin, olen lasteni äiti :) Tahdoin vain sanoa ettei yhden tapaus koskaan vastaa toista.


      • Anonyymi00027

        Ei ole mitään syytä että ylipäätään olet missään suhteessa puhumattoman henkilön kanssa. Hieman harkintaa mukaan nyt siihen kumppanin hankintaan, ei kannata ottaa sitä ensimmäistä joka kadulla tulee vastaan.


    • Anonyymi00010

      Uteliaisuudesta miksi miehen pitäisi osata puhua naisen kanssa kun ei nainenkaan osaa puhua miehen kanssa

      • Anonyymi00014

        Ei tietenkään tarvitse. Vaan mikset etsi naista, joka osaa?


      • Anonyymi00022

        Nainen puhuu sellaiselle miehellä josta hän pitää! Minä en ainakaan halua olla tekemissä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa ja siksi en sanonut hänelle sanaakaan! Ihmettelin vain sitä, kun hän ei jättänyt minua rauhaan!


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Nainen puhuu sellaiselle miehellä josta hän pitää! Minä en ainakaan halua olla tekemissä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa ja siksi en sanonut hänelle sanaakaan! Ihmettelin vain sitä, kun hän ei jättänyt minua rauhaan!

        Oletko löytänyt sinkut-palstankin tuolle kertaakaan mainitsemattomalle asialle.


    • Anonyymi00011

      Mistä sitä pitäisi puhua kun elämässä ei tapahdu mitään. Muistan kun työpaikan ruokalassa hiljaisilla oli oma pöytä, menin aina siihen. Siellä ei puhuttu mitään. Viereisessä pöydässä vastaavasti oli koko ajan puhetta. Kerran eräs uusi työntekijä erehtyi tulemaan meidän pöytään, koki tilanteen tosi vaivaantuneeksi. Ymmärsi mennä seuraavalla kerralla puhuvien pöytään.

      • Anonyymi00028

        HAHA! tuosta saisi tosi hyvän sketsin televisioon, kukaan muu ei vaan ymmärtäisi kui n suomalainen.


    • Anonyymi00017

      Itse olen introvertti ja nainen mutta en mikään tuppisuu. Sopivassa seurassa jutustelen kyllä. Ehkäpä miehelläni on niin mielenkiintoisia aiheita mistä juttelua riittää. En toki koko ajan jaksa höpistä, välillä haluan olla ihan hiljaa ja kuunnella musiikkia.

      • Anonyymi00030

        Et ole mitään introverttia nähnytkään, olet mielikuvitusintrovertti. Ehkä et vaan tykkää olla suurissa porukoissa, se on ihan eri asia kun introvertismi.


      • Anonyymi00041

        Eihän introverttiys tarkoitakaan puhumattomuutta tmv. Introvertti voi olla sosiaalinen ja puheliaskin. Sosiaaliset tilantert vain ovat introvertille kuluttavia. Introvertti tarvitsee palautumista sosiaalisten tilanteiden jälkeen. Ekstrovertti taas lataa akkujaan sosiaalisissa tilanteissa, mutta ekstroverttikin vioi olla epäsosiaalinen ja hiljainen. Ikävä kyllä monet ihmiset eivät vain yhtään tajua mitä introvertti ja ekstrovertti tarkoittavat.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Eihän introverttiys tarkoitakaan puhumattomuutta tmv. Introvertti voi olla sosiaalinen ja puheliaskin. Sosiaaliset tilantert vain ovat introvertille kuluttavia. Introvertti tarvitsee palautumista sosiaalisten tilanteiden jälkeen. Ekstrovertti taas lataa akkujaan sosiaalisissa tilanteissa, mutta ekstroverttikin vioi olla epäsosiaalinen ja hiljainen. Ikävä kyllä monet ihmiset eivät vain yhtään tajua mitä introvertti ja ekstrovertti tarkoittavat.

        No sitten en tajua mitään tuosta höpinästä.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        No sitten en tajua mitään tuosta höpinästä.

        Ei se mitään. Et ole ainoa, joka ei ole ymmärtänyt mikä se oikea ero on.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Ei se mitään. Et ole ainoa, joka ei ole ymmärtänyt mikä se oikea ero on.

        Vaikuttaa ihan joltain naisten jutuilta mistä ei ota kukaan selvää.


    • Anonyymi00026

      Nythän ensinnäkin. On tyhmää kysellä heti kättelyssä onko nainen sinkku. Jos nainen ei ole, nainen tuo sen aina ilmi puolen tunnin sisällä kysymättäkin. Etiketti menee niin, että esittäydytään, moi, mä oon Jaakko. Yleensä toinen vastaa sellaiseen että mukava tutustua Jaakko, nimeni on Jasmin.

      • Anonyymi00031

        Ai, jasmin? Mistä maasta olet kotoisin?


      • Anonyymi00033

        No voi harmi heti meni pieleen. Onneksi täällä palstalla on ystävällistä porukkaa jotka auttaa 😉


      • Anonyymi00036

        Hei Jasmin, miltä näytät? Onko sinulla tummat hiukset? Oletko hoikka?


      • Anonyymi00038

        Jasmin, oletko ulkomaalainen vai ihan syntyperäinen suomalainen?


      • Anonyymi00044

        Hei, Jasmin, onko sinulla isot tissit, tai edes kohtalaisen kokoiset?


      • Anonyymi00046

        Jasmin hei, paljonko painat?


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Jasmin hei, paljonko painat?

        58 kiloa.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Hei, Jasmin, onko sinulla isot tissit, tai edes kohtalaisen kokoiset?

        Kyllä, muttei luomut.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Jasmin, oletko ulkomaalainen vai ihan syntyperäinen suomalainen?

        Moldovan romani.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Hei Jasmin, miltä näytät? Onko sinulla tummat hiukset? Oletko hoikka?

        Kyllä on tumma tukka ja olen hoikka, eipä siinä.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Kyllä on tumma tukka ja olen hoikka, eipä siinä.

        Hienoa, millaisia harrastuksia tai kiinnostuksenkohteita sinulla on?


    • Anonyymi00032

      Ei komea mies aasiasta naista saa mutta rumempi varakas mies voi saada, ne etsii varmaa elättäjää komea mies on naiselle uhka jopa.

    • Anonyymi00034

      Ja jos ei saa aitoa naista, löytyy sieltä nii melkein naisiakin! Useimmat ei edes huomaa eroa. 😀

      • Anonyymi00035

        Heh, heh..


    • Anonyymi00042

      Katsoin eilen ruotsalaista ohjelmaa, missä ruotsalainen mies oli naimisissa oliko thaimaalaisen naisen kanssa. Nainen kävi töissä, mies ei tainnut (en nähnyt kokonaan ohjelmaa) ja palkkapäivänä nainen antoi palkkansa miehelleen. Surullista.

      Mitens Wiskari (?) laulaa "Ei huolen häivää, kun Pai Pai metsässä marjoja poimii"?

    • Myös naisissa on introverttejä, joille on ihan ok se, että mieskin osaa olla koko ajan selostamatta omia tekemisiään.

      • Anonyymi00066

        Minusta tuo on välinpitämättömyyttä. Introvertismi on siis sitä ettei välitä muista eikä ole kiinnostunut muista kuin itsestään.


    • Anonyymi00045

      ASasia alkaa jo keorkiasta, ei vast ajostian thaimaasta. lähesty jerevaniplikkaa hatsapurilla niin voit päästä pukille tai alttarille

    • Anonyymi00048

      Introverttinä naisena sanon, että en jaksaisi todella ekstroverttiä miestä varmaan päivääkään.

      • Anonyymi00053

        Tuntikin tekisi tiukkaa.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Tuntikin tekisi tiukkaa.

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi00049

      Hassu aloitus. Ikäänkuin introvertti tarkoittaisi miestä ja vain miehissä olisi introverttejä. Ei jatkoon tuolla ajatusmaailmalla!

      • Anonyymi00056

        tise olen introvertti myös nainen oli introvertti niin pari suohde siihen kaatunut iljaisuuteen .


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        tise olen introvertti myös nainen oli introvertti niin pari suohde siihen kaatunut iljaisuuteen .

        Onko teistä kumpikaan sitten oikeasti introvertti, jos ette hiljaisuutta kestä?


      • Anonyymi00056 kirjoitti:

        tise olen introvertti myös nainen oli introvertti niin pari suohde siihen kaatunut iljaisuuteen .

        Mutta eiks puhumaton nainen oo tietyllä tapaa soma. Siitä sivuprofiilista tarkasteltuna. Ja antaisit hänelle hellästi pusun otsalle ja sitten jättäisit hänet uneksimaan, katsomaan tyhjyyteen. Tietenki siten, että hänellä on kaikki ok.


      • Anonyymi00067
        JeroP kirjoitti:

        Mutta eiks puhumaton nainen oo tietyllä tapaa soma. Siitä sivuprofiilista tarkasteltuna. Ja antaisit hänelle hellästi pusun otsalle ja sitten jättäisit hänet uneksimaan, katsomaan tyhjyyteen. Tietenki siten, että hänellä on kaikki ok.

        Mistäs tiedät että sillä on kaikki ok? Kun ei puhu eikä kommunikoi millään muullakaan tunnetulla tavalla, tuijottaa vaan tyhjyyteen. Eikö tuommoinen johonkin laitokseen kuuluisi eikä vapaalle.


      • Anonyymi00067 kirjoitti:

        Mistäs tiedät että sillä on kaikki ok? Kun ei puhu eikä kommunikoi millään muullakaan tunnetulla tavalla, tuijottaa vaan tyhjyyteen. Eikö tuommoinen johonkin laitokseen kuuluisi eikä vapaalle.

        No se ois kyllä hirmu surullista.


      • Anonyymi00075
        JeroP kirjoitti:

        No se ois kyllä hirmu surullista.

        Voisit mennä' sinn e laitoksee sitä tapaamaan sitten.... ei se surillista olisi.


    • Anonyymi00054

      Introvertti nainen voi kelpuuttaa introverttimiehen, muttei kuitenkaan kunnollista ja kilttiä. Siltikin pitää olla se 190cm+ pitkä chad treenatulla kropalla, nousujohteisella uralla, hienolla autolla eikä videopelaamista saa harrastaa.

      • Anonyymi00055

        Hassua. Mieheni on juurikin noiden vastakohta.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Hassua. Mieheni on juurikin noiden vastakohta.

        Ja sivusta toinen nainen kommentoi, että mies saisi mieluusti harrastaa videopelaamista, kun harrastan sitä itsekin.

        Kuntosalittajat tai bemarittajat ei kiinnosta, ennemmin tubettaja. 😂


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Ja sivusta toinen nainen kommentoi, että mies saisi mieluusti harrastaa videopelaamista, kun harrastan sitä itsekin.

        Kuntosalittajat tai bemarittajat ei kiinnosta, ennemmin tubettaja. 😂

        Todellakin saa ja harrastaa, eikä todellakaan pyöri missään saleilla, eikä aja auto juuri lainkaan.


      • Anonyymi00061

        Höpö höpö. Mieheni on kiltti ja eritoten kunnollinen, pituutta 170 senttiä, ei harrasta saleja ja on ruumiinrakenteeltaan hoikka ei lihaksikas, ei omista oikeastaan minkäänlaista uraa eikä haluakaan nousujohdetta minnekään, ei omista minkäänlaista autoa ja harrastaa videopelaamista.

        Mistä hitosta te keksitte tuota pjaskaa?


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Höpö höpö. Mieheni on kiltti ja eritoten kunnollinen, pituutta 170 senttiä, ei harrasta saleja ja on ruumiinrakenteeltaan hoikka ei lihaksikas, ei omista oikeastaan minkäänlaista uraa eikä haluakaan nousujohdetta minnekään, ei omista minkäänlaista autoa ja harrastaa videopelaamista.

        Mistä hitosta te keksitte tuota pjaskaa?

        Hyvä pointti tuo viimeinen lause. Jostain syystä joidenkin lempiharrastus on keksiä päästään jokin asia ja sitten ruveta vauhkoamaan sitä vastaan. Ajan ja energian totaalista tuhlausta. Se energia pitäisi pistää johonkin todelliseen.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Höpö höpö. Mieheni on kiltti ja eritoten kunnollinen, pituutta 170 senttiä, ei harrasta saleja ja on ruumiinrakenteeltaan hoikka ei lihaksikas, ei omista oikeastaan minkäänlaista uraa eikä haluakaan nousujohdetta minnekään, ei omista minkäänlaista autoa ja harrastaa videopelaamista.

        Mistä hitosta te keksitte tuota pjaskaa?

        Ja sinä itse olet +200kg nainen.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Ja sinä itse olet 200kg nainen.

        Joo, olen superläski. Painan 58 kiloa, vaatteet päällä.


    • Anonyymi00063

      Mistähän tämä kuvitelma introversiosta jonkilaisena autistisena mykkyytenä ja kykenemättömyytenä sosiaaliseen kanssakäymiseen on syntynyt?

      Sillä eihän se sitä tarkoita.

      • Anonyymi00064

        Olen itse miettinyt samaa. Onko kyse trollaamisesta, vai ovatko ihmiset oikeasti noin pihalla sitä mitä intro-/ekstroverttiys tarkoittaa.


      • Anonyymi00064 kirjoitti:

        Olen itse miettinyt samaa. Onko kyse trollaamisesta, vai ovatko ihmiset oikeasti noin pihalla sitä mitä intro-/ekstroverttiys tarkoittaa.

        Mutta siitähän on myös nelinkenttä tai vielä laajempi ronkkeli. Eli ei voi vaan jakaa ekstro ja introvertteihin. Eikä tätä perinpohjin oo ees tieteellisesti todistettu.


      • Anonyymi00076

        Ehkä sinun pitäisi alkaa valistamaan ihmisiä tästä aiheesta. Miehet usein ajattelee vaan että naiset on hulluja eikä niistä voi ottaa selvää erkkikään, mutta ehkä kyse on onkin introvertismistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe