Kiltin miehen elämä on pelkkää kärsimystä.

Anonyymi-ap

Siis toiset kuolee nuorena vaikka minun pitäisi saada syöpä ja kuolla. Minun elämäni on ollut aivan turha. En ole saanut rakkautta ja parisuhdetta joten olisi ollut parempi etten elä yli 30 vuotiaaksi mutta olen jo yli 40v eikä ole mitään sairauksia. Tämä elämäni ollut pelkkää kärsimystä ja jos elän vaikka 75 vuotiaaksi niin oikein pahaa tekee kun joudun kärsimään ilman rakkautta. T: Kiltti mies

8

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, mutta sun pitää löytää se juttu. Se kun on meillä kaikilla ihmsillä eri. Mä jo siis ihan pienenä surkeena lapsna, niin tykkäsin valokuvista. Ja sillon kun ei lapslle annettu kameroita, niin mä aina piirsin näkymiä. No 12 vuotiaana otin ekat kuvat petrillä ja sitte 15 v sain lahjaks kameran. Ja noita autiotalokuvia on mulla miljoonia. Sun pitää vaan löytää samnlainen juttu, on se sitte kuvaamista, taidemaalausta, kuvanveistoo, musiikkia... Maailmassa on sitte niin miljoona asia mitä voi harrastaa, ei tarvi rakkautta ei parisuhteita. No kärsimystä tää on, mutta niin elämän pitääki olla. Eihän sitä muuten erota hyvää huonosta. Muistele kelaile, niitä hyviä juttuja, tartu niihin ja kehitä niitä. Mä oon näistä jo järjestänny kaks näyttelyäkin. Tee samoin, niin huomaat että, no ei ny maailma pelastu, mutta moni muu.

• Anonyymi00002

Lihasmassa ja nuukuus on miehen merkki.

• Anonyymi00003

Itse sekoilin täysillä. Rahaa oli koska hyvä työpaikka. Alle 40 vuotiaana tuli kolarin kanssa hieman rajoitteita. Kävihän lapseni äitikin lapseni kanssa katsomassa, kun olin teholla.
      Myös silloinen naisystäväni kävi ja hirmuna sukulaisia.

Noh, kun 10 kuukauden kuluttua pääsin pois ja epäonnistumaan työssäni, tuli mieleen, että oliko kaikki sen arvoista? Eläkkeeni ei nyt kaikista pienin ole, mutta mielellään olisin jatkanut uraani.

Joskus kantsii vain olla ihan se kiltti mies.

>Simiti<

• Anonyymi00004

Ei sitä jaksa sekoilla, ryypätä tai käydä huorissa enää. Tylsää on tosiaan. Ennen juhannus vietettiin festareilla ryypäten.

• Anonyymi00005

Feministinen miesviha on maailmanlaajuisesti tuhonnut kilttien, kunnollisten ja hyvien miesten viimeisenkin mahdollisuuden parisuhteen onneen. Voimaantumisesta, diversiteetistä, inkluusiosta ja ymmärtämisestä seonneet naiset haluavat sänkyynsä vain komeita jännämiehiä vaikka kovasti julistavat haluavansa haavoittuvaisen ja tiedostavan miehen.

Länsimaalaiset naiset ovat pilalla. Aasialaisia maita tämä feministinen hulluus ei ole vielä täysin tuhonnut, voit löytää pelastuksen sieltä. Aasialaiset naiset vielä toistaiseksi ymmärtävät ja arvostavat miehen kunnollisuutta sekä kiltteyttä.

Työnteon järkevyyttä kannatta miettiä uudestaan jos naista ei saa. Verorahoillaan ei tule elättää jännämiesten ähkimiä Vantaan homeyksiöissä asuvia yh-äitejä jotka olisivat kohtalonsa voineet välttää valitsemalla kiltin ja kunnollisen miehen.

Ehkä vielä jonain päivänä suomikin on vapaa feminismin pahuudesta sekä ryyppäävistä bilettäjäjunteista ja intellektuellit, hillityt kunnolliset miehet pitävät maata pystyssä.

• Anonyymi00006

Tutkisin myös argonialaisten osuutta tähän muuttuneeseen maailmanjärjestykseen.

• Anonyymi00007

Se voi olla mutta kannattaa vikka tehdä pimeitä töitä jos tuntee tuttuja joilta saa töitä. Niin minä olen tehnyt ja siten olen saanu rahaa säästettyä. Raha on se henkireikä elämässä.

• Anonyymi00008

Miehen on varmaan vaikeampi löytää ryhmiä kuin naisen. Jos olisin mies, ei ainakaan metsästys sopisi vaikka on sellainen miehinen laji. Golffaus on hyvä seurustelumuoto, mutta vähän kallis. Siinä olen löytänyt yhden ystävän ja muutamia tuttuja. Varmaan muutkin pelit, mölkkyä jossain, vai onko enemmän vanhempien ihmisten laji. Kuntosali sopisi, siellä ei tosin hirveesti lörpöttele naisetkaan keskenään. Joskus sovin toisen kanssa että aletaan käymään yhdessä, mutta usein aikataulut eivät sopineet, se jäi. Ei, tosiaankaan ei ole helppo löytää kaveria.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      60
      1822
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      146
      1556
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      72
      1278
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      12
      903
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      89
      886
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      87
      780
    7. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      60
      579
    8. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      40
      563
    9. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      534
    10. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      55