Naisen pyörän etukori on hyödyllinen vempeles pyörässä.
Nainen pystyy lähtemään juhannus pyörilemään ja lataamaan eväät etukoriin.
Koriin nainen varustaa juhannus pyöräilyä varten 20 banaania, 5 litraa janojuomaa, 10 proteiinipatukkaa, 10 proteiinijuomaa,Lihaskramppeihin: Natriumia, Kaliumia, Kalsiumia ja Magnesiumia.
Lisäksi keksipaketti hangon hymykeksejä.
Naisen pyörän etukori
5
<50
Vastaukset
Tota pyörän etukoria mä oon aina ihmetelly. Ja sillon lapsuudessa 70 luvulla kaikilla naisilla oli pyörässä se etukori.
- Anonyymi00001
Se on kätevä. Ja hyvä näköeste jos olet silleen suht lyhyessä hameessa liikenteessä.
- Anonyymi00003
Minulla on pyörässä kori jonka mieheni asensi. Siinä on lähinnä pieni laukku ja juomaa jos tarviin. Reppu siihen mahtuu. Eväitäkin on ollut mutta ei 20 banaania. Pyöräillään miehhen kanssa paljon joten juomaa ainakin saa olla.
Asensi? Ainakin mitä mä oon nähny, niin niissä oli vaan sellaset koukut, jotka pudotetaan ohjaustangon päälle. No tosin nykyään pyörissä on jarru ja vaihdevaijeria, ettei välttämättä onnistu kuin mummonpyörissä. Teettekö te muuten miehenne kanssa pitkiäkin lenkkejä?
- Anonyymi00004
Oisko nainen mukavaa, jos mies rakentaisi naisen pyörän etu kotiin naiselle juoma-aseman.
Sellainen 5 litran muovinen juoma kanisteri, jossa aurinko kennolla toimiva juoma pumppu pumppaisi letkua pitkin juomaa naisen suuhun puoli litraa minuutissa.
Pyörän tarakalla olisi 4 lisä kanisteri, jotka voisi vaihtaa, kun etu korin juoma kanisteri olisi tyhjentynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321368Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 69681
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39521- 36477
- 45466
- 52442