En käy suihkussa kovin usein vaan haisen ummehtuneelle ja kitkerä hienhaju tulee kainalosta. Ihmiset kaupoissa kiertää kaukaa.
Sitten parta kasvaa niin nopeaa (parta on myös kova ja paksu) niin se ahdistaa kun sitä koko ajan ajamassa.
Ahdistuneisuus-häiriö.
kun on ahdistuneisuus-häiriö niin ihan kaikki ahdistaa
15
<50
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Suihkussa käynti niinku ahisttaa etten käy siksi suihkussa kun siellä käynti ahdistaa.
Parransänki myös ahdistaa että kun se kasvaa koko ajan niin nopiaa vauhtia niin ahdistaa ja sitten ajaa se parransänki pois. Parransänki kun on minulla niin kova ja paksu joka usein ärsyttää ihoa. - Anonyymi00002
Miksi et käy suihkussa. Oletko miettinyt miksi jaksat kaupassa käydä mutta et suihkussa. Sinä ihmettelet ummehtunutta hajua kun et häy suihkussa. Jos sinä et peseydy niin sinä alat haisemaan. Kuinka usein peset pyykkiä ja vaihdat puhtaat vaattet päälle. Millasen normaalin parran karva on jos sinulla on epänormaali parran karvan laatu. Miehillä yleensä kasvaa parta ja miehet joutuu ajamaan parran jos ei halua partaa kasvattaa. Mene lääkäriin jos epäilet että sun parran karva on epänormaalia ja miehenä sulla ei pitäis parta kasvaa.
- Anonyymi00004
Miksi et jaksa käydä suihkussa mutta jaksat käydä kaupassa?
Vastaus; koska en jaksa tehdä kaikkia asioita niin joku/jotkut asiat menee niin etten tee niitä
Riittäisikö tuo vastaukseksi? - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vastaus; koska en jaksa tehdä kaikkia asioita niin joku/jotkut asiat menee niin etten tee niitä
Riittäisikö tuo vastaukseksi?Tai ei kyse ole jaksamisesta vaan enemmänkin ahdistuneisuudesta että kun tietyt asiat ahdistaa niin en tee niitä asioita .
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tai ei kyse ole jaksamisesta vaan enemmänkin ahdistuneisuudesta että kun tietyt asiat ahdistaa niin en tee niitä asioita .
Osaatko kertoa mikä suihkussa käymisessä ja peseytymisessä sinua ahdistaa? Mikä siinä aiheuttaa pelkoa
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Riittäisikö tuo vastaukseksi?Nyt sanot ettet jaksa ja kohta vastasit ettei kyse ole jaksamisesta. Älä sitten ihmettele miksi haiset kun et käy suihkussa.
- Anonyymi00003
No hae apua ongelmiisi
- Anonyymi00007
Oon käyny terapiassa. Aloitin terapian vuonna 2001 joka kesti vuoteen 2004.
Vuonna 2008 uudelleen terapiaan joka kesti vuoteen 2015 asti.
Sitten marraskuussa 2025 hain taas terapiaan. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sitten marraskuussa 2025 hain taas terapiaan.Mitä terapeutti kertoi mistä johtuu että sinua ahdistaa peseytyä ja mitä neuvoja hän antoi miten pääset siitä eroon?
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sitten marraskuussa 2025 hain taas terapiaan.Mikä niissä terapioissa on mennyt pieleen kun voit edelleen huonosti. ja miksi hoitosuhteet on loppuneet vaikka olet sairas.
- Anonyymi00006
Kyse ei siis ole jaksamisesta niinkään vaan ahdistuksesta. Kun ahdistaa tietyt asiat niin voi käydä niin etten tee sitä asiaa jos ahdistaa. Parransängen oon aina kuitenkin ajanut.
On tietyt jutut joita teen ja on tietyt asiat joita en tee. Minulle ei sovi liika kuorma ja se alkaa ahdistaa.
käytännössä kyse voi olla siitä etten jaksa liian paljon ja kun on ahdistuneisuus-häiriö niin yhtälö ei ole helppo.
Ahdistuneisuus-häiriön vuoksi yhdessä välissä kävin koko ajan puntarilla hermostuneena ja ahdistuneena koska jos paino ei ala puttoon.- Anonyymi00011
Oletko sä se entinen yleisurheilija.
- Anonyymi00008
Oon koettanu eläkepäivilläni harrastaa liikuntaa (ettei paino kiilaa liikaa) mutta ei se aina oikein onnistu kun välillä jää lenkit lyhyiksi kun ei ole motivaatiota. Asiat ja ihmiset ei oikein kiinnosta.
- Anonyymi00013
Minä en aio täällä enää vastailla sellaisiin viesteihin joissa on joku epäilyksen siemen tai joku näkee jonkun ristiriidan mun toiminnoissani.
En vastaa, että tiedoksi tämä.- Anonyymi00014
Minä kysyin asiallisesti mikä peseytymisessä ahdistaa mutta sinä et osaa kertoa. ja sinä et ymmärrä kun ihminen ei peseydy niin silloin alkaa haisemaa. Sinä et pysty itse tekemään johtopäätöksiä asioista . Mene lääkäriin jos sinua parran ajaminen ahdistaa ja suihkussa käynti ahdistaa. Mene kysymään lääkäriltä miksi nämä toiminnot pelottaa ja ahdistaa sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r125641- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463- 34447
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19440- 5438
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379