Mitähän sitä kuuntelisi?

Laitoin pihan valmiiksi itseni grillaamista varten, taivas tosin on vielä pilvessä, niin mietinkin, mitähän sitä kuuntelisi tuubista tämän päivän.. onko ehdotuksia?

30

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuntele vain luonnon ääniä tai nauti hiljaisuudesta. Hyvää Juhannusta sinulle!

• Asun kaupungin ydinkeskustassa. Siksipä mieluummin musiikkia. Hyvää juhannusta sinullekin.

• Anonyymi00001
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Asun kaupungin ydinkeskustassa. Siksipä mieluummin musiikkia. Hyvää juhannusta sinullekin.

Jos tuntuu, että asiat on ylihyvin, niin sitten Pertsa Koivulan - Elämä on täynnä kyyneleitä.
        Aika hassu kappale.
        https://youtu.be/IV8aIA25tCQ?is=dYKAXC0l_Zv_KaY_

>Simiti<

• Anonyymi00003

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Asun kaupungin ydinkeskustassa. Siksipä mieluummin musiikkia. Hyvää juhannusta sinullekin.

Tässä tapauksessa luonnon äänet hukkuvatkin kaupungin ääniin.

• Anonyymi00002

Suosittelen barokkimusiikkia. Rauhoittavaa ja soljuvaa.

• Pikku-pirpana

Kiitos suosituksestasi laitetaan kuunteluun joku päivä.
        Nyt lähti 90's mixup mut se kyllästyttää jo.

• Anonyymi00004
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiitos suosituksestasi laitetaan kuunteluun joku päivä.
        Nyt lähti 90's mixup mut se kyllästyttää jo.

Ysäri on aina hyvää. Laita Hitmix radiokanava päälle. Tulee ysäriä ja vaihtelua omiin levyihin.
        Voi niitä ysärin klubi-iltoja. Se oli kivaa aikaa. Mutta enää jaksais.

>Simiti<

• Anonyymi00005

Nautin juuri elosta ja olosta terassillani ja minulla soi kuulokkeista kesäinen ysäripoppi. Sopii tällaiseen kevyeen menoon, kun ei halua muuta kuin nauttia auringosta, levosta ja hyvästä ruoasta 😊

Aletheias

• Toi Simitin ehdottama HitMix lähtee mulla kuunteluun.. ja sama täälläkin alkoi arska paistamaan. Biksut päälle ja pihalle löhöämään.

• Anonyymi00008
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Toi Simitin ehdottama HitMix lähtee mulla kuunteluun.. ja sama täälläkin alkoi arska paistamaan. Biksut päälle ja pihalle löhöämään.

Kuulostaa hyvältä 🤗 Täällä on paistanut aurinko koko päivän ja tuulee leppeästi, aivan mielettömän upea sää 😍

Vaihdoin musiikin astetta letkeämmäksi, juuri nyt soi Madonnan La Isla Bonita, tässä mixissä tulee uudempaa ja vanhempaa, mutta nimenomaan tuollaista vähän letkeämpää.

Aletheias

• Anonyymi00006

Oma ehdotukseni, kun tykkään innovatiivisuudesta kaikessa, musiikissakin. Ei mennä aina samaa rainaa vanhalla kaavalla, kokeillaan muutakin.

https://youtu.be/yP2GNIelInc?si=v8Ns94LQg7kbFmpz

Ensin inhosin tekoälyn sekaantumista musiikkiin, mutta nyt näen jo mahdollisuudet siinäkin. Ei liian ummehtuneeksi piä jäähä vaik onkin jäärä. 😄

• Anonyymi00007

• Anonyymi00010

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tämä kuulosti aluksi hyvältä mutta sitten ai konemaisuus alkoi liikaa ärsyttää, tasapäistää ja käyttää liikaa samaa kaavaa....
        https://www.youtube.com/watch?v=srH35HAGMPY&list=RDsrH35HAGMPY&start_radio=1

Juu ei koneita jatkossa, aluksi olin melkein puolesta...en enää :)

Ei koneita... Ja saatanalliset sähkökitaratkin pitää tuhota. Ainoastaan kantele ja pedofilia on hyväksyttävää?
        Olethan 60 luvun huumehörhöilyä inahnoiva pelle.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei koneita... Ja saatanalliset sähkökitaratkin pitää tuhota. Ainoastaan kantele ja pedofilia on hyväksyttävää?
        Olethan 60 luvun huumehörhöilyä inahnoiva pelle.

Oikolukua harrastava herrasmies yrittää nyt tajuta että ai konemaisuudella ja muulla konemaisuudella on eroa, jopa korvin kuultavia :D

• Anonyymi00009

Niin. Ennen taivas oli avoinna sinullekin, kunnes paha sormi tavoitti ätmylin?

Minä olen kuullut tuon yhden sanan vapaana, harmaana ja vaikka minä. Mutta tarkistin internetistä ja se on toki paha.
        Https://youtu.be/tHEKafMBEuA?si=xdakId18ksxJstef

>Simiti<

• Kuis männynnä ukkelilla juhannus? Saitko vieraita?

Ite tulin just naapurista, söin grillattua makkaraa, kanaa, grillisalaattia, uusia pottuloisia ja vesimelonisalaattia. Jälkkäriksi persikkapirtelöä.

Nyt voisin vaikka ottaa päikkärit.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Kuis männynnä ukkelilla juhannus? Saitko vieraita?

Ite tulin just naapurista, söin grillattua makkaraa, kanaa, grillisalaattia, uusia pottuloisia ja vesimelonisalaattia. Jälkkäriksi persikkapirtelöä.

Nyt voisin vaikka ottaa päikkärit.

Rauhallista ollut, ei vieraita

Hyvät pöperöt teillä ollut

Mie otin päikkärit iltapäivällä

• Anonyymi00012

No Atomirotta on hyvä...

Mutta toisaalta ehkä itse nyt kun kohta lähden kohti grilliä, saatan täräyttää Viitaketta. 😬

• Anonyymi00015

• Anonyymi00014

Pakko kirjottaa oudosti, ei viestit tunnu muuten palstalla sekuntia pidempään kestävän.

av

• Nyt juhannus viikonloppuna olen kuunnellut jonkin verran lattareita. Todella piristävää. Suosittelen! Baila-baila! 😀🎶💃

• Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

Kiitos Mu5tasydän rauhoittavan musiikin linkistä. Muuten kirjoitin eräälle vastauksen kuukausi sitten, mutta en ole saanut vastausta takaisin. Taisin itse vastata yhden vuorokauden jälkeen, mutta vastausta olen nyt odotellut yli kuukauden? Aiheeseen liittyvä tube-linkki.

https://www.youtube.com/watch?v=LZmUfUBqE-s&list=RDLZmUfUBqE-s&start_radio=1

Heippa, tosiaan, nyt hoksasin, että. vastaamaan alan heti huomenna. Anteeksi viive. 🙏

• Anonyymi00019

En kuuntele tuubiakaan, kun stereot on rikki.

- Sheena

• Anonyymi00020

Oon nyt kujeilevalla päällä. Aloituksessa todetaan "...itseni grillaamista varten". Et kai nää itteäsi grillannut 😅? Saunassa tai auringossa voi kyllä käristyä suht nopeasti. Mä välttelen aurinkoa, olenhan kuitenkin vampyyri. -🧛‍♂️- (eli pilleri 😉). Mä kalastelen huomiota! Reaktioita! Koska niinhän vampyyrit tekee, loisivat elämänenergiaa muista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe