Hei. Olen kohta 50v täyttävä nainen ja olen vielä näinkin myöhäisellä iällä alkanut harkitsemaan lesbiseksin kokeilua ensimmäistä kertaa.. :) Naapurissani asuu lesbopari ja kuulen usein ääniä.heidän lemmenleikeistä mikä saa minut nykyään kiihottumaan valtavasti. :) Olen miettinyt että mistä kannattaisi lähteä etsimään sitä ensimmäistä konemusta, Baarit eivät innosta ja joidenki nettisivujen ilmotuksia kun olen seurannut niin tuntuu että ei ole minun juttuni koska jotenkin seuranhakijat vaikuttavat suureltaosin vähän epäilyttäviltä pyytää esim omaa kotiin tai mennä itse heidän luokse.. :) olisiko jollain heittää hyvää vinkkiä seuran löytämiseen? Mitään tarkempia kriteerejä ei minulla ole kunhan ihminen on kaikinpuolin terve ja melko raitis sekä tietysti täysi-ikäinen.. T. Jaana.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ihan rohkeasti otat asian esille napurisi kanssa, kun siihen tulee tilaisuus👍
- Anonyymi00005
Trololoo ääliöt tämäkin aloitus
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Trololoo ääliöt tämäkin aloitus
Kyllähän ääliö tietää. Mitäs olet
- Anonyymi00004
Pyydät naapuit kylään ja johdattelet juun niihin ääniin ja kerrot kiihoittuvasi niistä ja haluaisit kokeila.
Joko saat heti ensi kokemuksen tai vinkkejä heiltä.
Ole rohkea ja lähde liikkeelle!- Anonyymi00010
Mitäs olet
- Anonyymi00007
Eihän lesboilussakaan ole enää nykyään mitään ihmeellistä tai kiellettyä mitä keltään täytyisi salailla tai että se tekisi sinusta jotenkin erityisen!
- Anonyymi00008
Sikailua
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sikailua
Niinhän teillä possuilla on totista totta.
- Anonyymi00013
Missäpäin Jaana on? Itse 36v sinkku lesbo etelä-suomesta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2041974
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481156Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1721044- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?76709Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.330647- 24645