Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Naapurissa lesbopari

Hei. Olen kohta 50v täyttävä nainen ja olen vielä näinkin myöhäisellä iällä alkanut harkitsemaan lesbiseksin kokeilua ensimmäistä kertaa.. :) Naapurissani asuu lesbopari ja kuulen usein ääniä.heidän lemmenleikeistä mikä saa minut nykyään kiihottumaan valtavasti. :) Olen miettinyt että mistä kannattaisi lähteä etsimään sitä ensimmäistä konemusta, Baarit eivät innosta ja joidenki nettisivujen ilmotuksia kun olen seurannut niin tuntuu että ei ole minun juttuni koska jotenkin seuranhakijat vaikuttavat suureltaosin vähän epäilyttäviltä pyytää esim omaa kotiin tai mennä itse heidän luokse.. :) olisiko jollain heittää hyvää vinkkiä seuran löytämiseen? Mitään tarkempia kriteerejä ei minulla ole kunhan ihminen on kaikinpuolin terve ja melko raitis sekä tietysti täysi-ikäinen.. T. Jaana.
18973
3Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Ihan rohkeasti otat asian esille napurisi kanssa, kun siihen tulee tilaisuus👍

Äänestä
  • Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

Kyllähän ääliö tietää. Mitäs olet

Äänestä

Pyydät naapuit kylään ja johdattelet juun niihin ääniin ja kerrot kiihoittuvasi niistä ja haluaisit kokeila.

Joko saat heti ensi kokemuksen tai vinkkejä heiltä.

Ole rohkea ja lähde liikkeelle!

2Äänestä
  • Mitäs olet

Äänestä

Eihän lesboilussakaan ole enää nykyään mitään ihmeellistä tai kiellettyä mitä keltään täytyisi salailla tai että se tekisi sinusta jotenkin erityisen!

Äänestä
  • Sikailua

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Sikailua

Niinhän teillä possuilla on totista totta.

Äänestä

Missäpäin Jaana on? Itse 36v sinkku lesbo etelä-suomesta.

Äänestä

Hassu sattuma. Minulma itseni vanhempi lesbopari naapurina ja viimme kesänä naapurisude sai lisäkierroksia kin olin omalla takapihallani ottamassa aurinkoa. Naapurin (mies) huikkasi pensas-aidan yli illaksi grillaamaan. Ilta tuli ja minäkin useasti sinä yönä. Seuraava päivä meni käytännössä nukkumiseen mutta tarina on saanut jatkoa lukuisista öistä heidän kanssaan. Olen ollut bi jo nuoresta lähtien eikä lesboilu ole minulle ihan uusi asia mutta naapurissa olen oppinut paljon uutta naisrakkaudesta.

Äänestä

Saat mun tyttöystävän käyttöön, hän haluaisi myös kokea tuon.
Ja ihan tosissaan olen.

Äänestä
  • Hyi saatana se sadan kilon siika silliviivalla

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Hyi saatana se sadan kilon siika silliviivalla

Hyi saatana sää mää jä bää tietää buaahaa. Mitäs olet hähähää

Äänestä

Missä asut? Tinderiä voi aina kokeilla myös.

Äänestä

Treffipalstat täynnä seuraa hakevia. Kyllä sieltä oma löytyy kuten minullekkin eräs 19v tyttö. T. Mia 42.

Äänestä
  • Mitkä treffipalstat?

Äänestä

Esim Alastonsuomessa kymmeniä halukkaita.

Äänestä

Akastomasta löytyi upea 26v todella muodokas ja hyvä käytöksinen nuorinainen minulle 51v iki-sinkulle seuraksi. Seksin suhteen minä olen dominoiva ja tyttö hyräilee kiimasta makuuhuoneessa. Kesällä oltii.Roadtripillä Norjassa ja muualla pohjoisessa ihan kahdestaan ja ai että me nautittiin toistemme seurasta..

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Hei. Olen kohta 50v täyttävä nainen ja olen vielä näinkin myöhäisellä iällä alkanut harkitsemaan lesbiseksin kokeilua ensimmäistä kertaa.. :) Naapurissani asuu lesbopari ja kuulen usein ääniä.heidän lemmenleikeistä mikä saa minut nykyään kiihottumaan valtavasti. :) Olen miettinyt että mistä kannattaisi lähteä etsimään sitä ensimmäistä konemusta, Baarit eivät innosta ja joidenki nettisivujen ilmotuksia kun olen seurannut niin tuntuu että ei ole minun juttuni koska jotenkin seuranhakijat vaikuttavat suureltaosin vähän epäilyttäviltä pyytää esim omaa kotiin tai mennä itse heidän luokse.. :) olisiko jollain heittää hyvää vinkkiä seuran löytämiseen? Mitään tarkempia kriteerejä ei minulla ole kunhan ihminen on kaikinpuolin terve ja melko raitis sekä tietysti täysi-ikäinen.. T. Jaana.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu